quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je die puzzel in 1X binnen de tijd en aantal zetten oplost? Krijg je dan een andere aanwijzing of maakt dat niks uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde probleem. Geen oplossing voor je helaasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef tessie het volgende:
Het nieuwste spelletje van de app doet het bij mij niet. Als ik op spelen klik, word het scherm even zwart en dan krijg ik weer opnieuw dat schermpje met die spelen button. (vanuit het week menu én vanuit het spelletjes menu) Alle andere spelletjes deden (en doen) het wel gewoon. Stom :S
Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:50 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze de Rohan Gottschalk schuifpuzzel gebruikt?
De Kennard Bos puzzel heeft een 18+ beoordeling gehad en mocht niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff waarom moet die kop van Rohan er telkens bij?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
De Kennard Bos puzzel heeft een 18+ beoordeling gehad en mocht niet gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Frey het volgende:
Gezien de hints van deze week en volgende week wijst alles er nu toch op datLaten we het hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Nogmaals:Laten we maar eerst zien wie er zondag land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds het idee dat stampvoetje helaas wel blijft. Aangezien Aysen en Mike de meest gehate zijn in meerdijk zal het wel om die twee draaien ben ik bang. Ze zijn niet al te verrassend bij gtst.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Nogmaals:Ik las het verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het balen vinden als Mike eruit gaat. Ik ga wel juichen als Nina eruit gaat.
En waarom in een spoiler?
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 14:13:51 ]
Uhmm... Ik zou het nog een keer lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je dat???
Ik zou het balen vinden als Mike eruit gaat. Ik ga wel juichen als Nina eruit gaat.
Dus bij mij is het andersom
Ja, ik weet inmiddels ook niet meer wat in een spoiler kan en wat niet. Hier gaat het weer over mensen die nog over zijn.quote:En waarom in een spoiler?
Zie editquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Uhmm... Ik zou het nog een keer lezen.
[..]
Ja, ik weet inmiddels ook niet meer wat in een spoiler kan en wat niet. Hier gaat het weer over mensen die nog over zijn.
Maar het verraadt wel wie er nog over zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie edit
Beetje suf vandaag
Nee joh dit gewoon niet in een spoiler. Speculaties toch
Hmmm ja dat is ook wel weer waarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar het verraadt wel wie er nog over zijn.
Maar ja, dat staat inmiddels overal. Het houdt de boel wel bezig. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel topics doorheen gegaan tijdens de zomerstop. Vroeger lag alles echt stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |