quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
Uit de app:Misschien dat iemand er wat mee kan, maar in de weekoverzicht zie je dat die foto hangt in een kluisje waaraan een sleutel met een rode sleutelhanger hangt... De dader dus iemand met een rode parachute?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kees Boot (Sjonnie 2) heeft ook een leuke cameo als homofiele scheidsrechter, In de film zelf dan wel in een promo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Katja had anders nog wel een cameo in de 2de film, maar dat was bij de aftiteling en als je één keer met je ogen knipperde had je het gemist
In de film zat-ie niet (om onduidelijke reden), in die promo (voor de bioscoopbon) wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees Boot (Sjonnie 2) heeft ook een leuke cameo als homofiele scheidsrechter, In de film zelf dan wel in een promo.
Weet jij trouwens waarom Jack Wouterse en Frank Lammers niet meededen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de film zat-ie niet (om onduidelijke reden), in die promo (voor de bioscoopbon) wel ja
Grappig dat-ie ook de vervangende scheids was in de aflevering met Reinout, ook al was-ie daar al Johnny
Geen idee. In eerste instantie was het de bedoeling om de tv-serie volledig buiten beschouwing te laten; Old Stars zou een vervolg zijn op de eerste film, met de originele bezetting. De dood van Antonie zorgde voor een probleem en de oplossing was dus om Nemo als plaatsvervanger voor Hero door te laten gaan. Daarmee wisten ze de tv-serie niet geheel buiten beschouwing te laten, alhoewel die wel geniaal was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waarom Jack Wouterse en Frank Lammers niet meededen?
Ik was de eerste die op Aysen stemdequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk het niet alleen, ik hóóp het
Het zou wel lachen zijn als zij het slachtoffer is, aangezien ik (toen die poll in dit topic kwam) als eerste op Nina stemde terwijl vrijwel iedereen zeker was dat het Nuran zou zijn![]()
Was dat er niet ingemonteerd met beelden uit de serie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Katja had anders nog wel een cameo in de 2de film, maar dat was bij de aftiteling en als je één keer met je ogen knipperde had je het gemist
Nope, het zijn nieuwe opnames: Katja staat (met een blonde pruik op) achter de bar van de kantinequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dat er niet ingemonteerd met beelden uit de serie?
Het is zelfs al aangekondigd dat hij komend seizoen GTST zal verlatenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mike gaat in een nieuwe Belgische serie spelen. Nu denk ik toch echt dat hij gaat vallen en niet Nina..
Dat ging over een tijdelijk vertrek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is zelfs al aangekondigd dat hij komend seizoen GTST zal verlatenDenk alleen niet dat het al nu is..
Maar wel onbepaalde tijd toch? Niet de flexwetdriemaanden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat ging over een tijdelijk vertrek.
Dit zei hij in april:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar wel onbepaalde tijd toch? Niet de flexwetdriemaanden?
quote:Het vertrek is volgens Talpe niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”
maar hij had het alleen over een musical en nu komt daar een tv serie bij. Misschien iedereen op het verkeerde been zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is zelfs al aangekondigd dat hij komend seizoen GTST zal verlatenDenk alleen niet dat het al nu is..
Laten we het hopen dat Mike de overlever isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef Frey het volgende:
Stel je voor dat Mike zondag ineens de overlever is, dan word ik helemaal gek.
Maar dat kan ik me niet voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Lucas -al dan niet verkleed - zou dan in jouw versie ook gewoon via de voordeur binnen zijn gekomen, nietwaar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:36 schreef md89 het volgende:
In de laatste aflevering vroeg Maxime aan Lucas of hij laat thuis was gekomen die nacht omdat ze geluiden had gehoord. Lucas was alleen de hele nacht bij Menno geweest en pas net thuis. Zou dat wat met het filmpje van Maxime uit de app te maken hebben?
Maar dat kan ook kloppen, want aan het begin van het filmpje hoor je de voordeur dichtslaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Lucas zou dan in jouw versie ook gewoon via de voordeur binnen zijn gekomen, nietwaar?
Dat staaft dan mijn gedachte dat er dan iemand naar buiten geslopen is. Maxime werd wakker van de voordeur en vraagt de dag erop aan Lucas of zij/het iets gehoord heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat kan ook kloppen, want aan het begin van het filmpje hoor je de voordeur dichtslaan
Het kan, maar ik denk niet dat je het in die richting moet zoeken. Het enige wat de makers met dat filmpje willen bereiken is ons laten denken dat één van de Sanders-leden die nacht heel laat is thuisgekomen omdat diegene een parachute gesaboteerd heeft. Niet omdat Nick heeft ingebroken o.i.d., dat staat namelijk geheel los van waar die app om draait.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat staaft dan mijn gedachte dat er dan iemand naar buiten geslopen is. Maxime werd wakker van de voordeur en vraagt de dag erop aan Lucas of zij/het iets gehoord heeft.
Ik denk dan niet meer aan Nina of Ludo maar het zou een verrassing zijn als Nick ingebroken heeft.
Volgens mij droeg Nick soms ook een lederen schoen met een hakje en verklaart dat wellicht de "hakken" die je hoort in het filmpje? Ook het alarm kan dan verklaard worden als Nick de code nog kent en Sanders deze niet veranderd hebben (ze wanen hem immers dood)
Aannemelijk inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan, maar ik denk niet dat je het in die richting moet zoeken. Het enige wat de makers met dat filmpje willen bereiken is ons laten denken dat één van de Sanders-leden die nacht heel laat is thuisgekomen omdat diegene een parachute gesaboteerd heeft. Niet omdat Nick heeft ingebroken o.i.d., dat staat namelijk geheel los van waar die app om draait.
Het zou natuurlijk kunnen, maar ik denk het eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen staat er de verkeerde foto bij
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reinout Oerlemans speelde Arnie.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Casper van Bohemen speelde Frits van Houten.
Thanks, die zou ik er niet uitgehaald hebbenquote:
En wel meteen Casper van Bohemen herkennen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moest ook eerst even goed kijken
Het is ook alweer lang geleden en ze doet sindsdien vooral nasynchronisatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks, die zou ik er niet uitgehaald hebben
Maar dat was dan ook niet zo'n close-up fotoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En wel meteen Casper van Bohemen herkennen.
Alleen werd de rol hier tijdelijk gespeeld door Reni van Maren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
En de belangrijkste:
[ afbeelding ]
Joost Buitenweg speelde Rien Hogendoorn.
Welk huis was dat? Maxime's huis? Waar woont dat mens eigenlijk? Maxime woont weer bij de familie Sanders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat kan ook kloppen, want aan het begin van het filmpje hoor je de voordeur dichtslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:07 schreef roos85 het volgende:
Vandaag in de app:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |