Sil is ook jonger dan Noud.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn ja!![]()
Alleen dan is hij/zij jonger dan Nola. Dat is dan wel weer een beetje apart.
Noud is ook ouder dan Sylquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn ja!![]()
Alleen dan is hij/zij jonger dan Nola. Dat is dan wel weer een beetje apart.
GMTAquote:
quote:
Dat is waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar!
Tenzij Arnie hem nog ergens in de jungle gemaakt heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Tenzij Arnie hem nog ergens in de jungle gemaakt heeft.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Tenzij Arnie hem nog ergens in de jungle gemaakt heeft.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Het is mij trouwens sinds vanmiddag duidelijk dat Arnie niet vermist is in de jungle of is overleden. Sterker nog: hij is springlevend, maar door zijn geheugenverlies draagt hij nu de naam Van Lieshout:
Het is wel vreemd te noemen dat Julian hem niet herkent
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Het is mij trouwens sinds vanmiddag duidelijk dat Arnie niet vermist is in de jungle of is overleden. Sterker nog: hij is springlevend, maar door zijn geheugenverlies draagt hij nu de naam Van Lieshout:
Het is wel vreemd te noemen dat Julian hem niet herkent
Hij heeft sowieso zijn naam twee keer veranderd, dus grote kansquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
Misschien dat Julian wel weer teveel jointjes had gerookt!
jeuj die is nu 83quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef Frey het volgende:
Nora Daniël, wat een lief personage was dat.![]()
Coby Timp![]()
![]()
Inderdaadquote:
Haha, dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
All Stars!![]()
Misschien dat Julian wel weer teveel jointjes had gerookt!
Volgens mij hebben Antonie en Cas er nooit samen ingezeten? Of zit dat in mijn hoofd, dat Cas ter vervanging van Antonie was?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dat zou zomaar kunnen"Chippie?"
![]()
Wel jammer dat Antonie niet in deze aflevering zat, had ik wel gaaf gevonden
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso zijn naam twee keer veranderd, dus grote kans
Ik dacht wel een keer eigenlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Antonie en Cas er nooit samen ingezeten? Of zit dat in mijn hoofd, dat Cas ter vervanging van Antonie was?
Toen hij jaja lamahore heette, en de voorzitter de new buddha was? Dat is ook de enige die ik me kan bedenkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
Ik dacht wel een keer eigenlijk.
Dat ze Hero een keer op gingen zoeken volgens mij. Weet dit niet zeker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja zoiets volgens mij ja!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen hij jaja lamahore heette, en de voorzitter de new buddha was? Dat is ook de enige die ik me kan bedenken
All stars - De serie (TV Series 1999–2001) - IMDbquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja zoiets volgens mij ja!![]()
Wel jaren geleden dat ik het gezien heb. Dus weet het niet precies meer!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
Uit de app:WietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haha zoals ik al gezegd had! Jaren geleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
All stars - De serie (TV Series 1999–2001) - IMDb
Denk dat Antonie slechts het derde seizoen geskipt heeft en dat ze verder gewoon samen te zien zijn geweest
Katja had anders nog wel een cameo in de 2de film, maar dat was bij de aftiteling en als je één keer met je ogen knipperde had je het gemistquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nemo (Cas) Was inderdaad de broer en de vervanging van Hero(Antonie) En inderdaad in de aflevering dat ze Hero gingen halen uit het klooster zaten ze samen in een episode.
Tevens zit Nemo in All Stars 2 als vervangende rol van de toen inmiddels overleden Antonie Kamerling.
Dit waar andere gebeurtenissen uit de serie (het overlijden van Willem) en personages (Jack Wouters, Katja Schuurman, Frank Lammers) Genegeerd werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |