abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130069182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Was het Kennard?
Dat moest er nog eens bij komen :D _O-

... Alhoewel...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_130069347
"Aanwijzingen" :')
Die app stuurt je alle kanten op. :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:23 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130069361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat moest er nog eens bij komen :D _O-

[ afbeelding ]

... Alhoewel...
Gewoon een kruising tussen Kennard en Rohan. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130069425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef Frey het volgende:

[..]

Gewoon een kruising tussen Kennard en Rohan. _O-
Ik wil niet weten welk mislukt experiment er nodig is geweest om een kruising tussen Kennard en Rohan te maken :') _O-
pi_130069439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

GTST-Fok!-meet als Nina het slachtoffer is, om tezamen een groot feest te vieren :P
Haha, we slaan weer lekker door hier...

Ik ben geloof ik een van de weinigen die Mike beter kan missen als Nina.
Geen idee waarom Mike ineens zo'n held is.. maar echt goed acteren doet hij niet en op het drogeren van Lorena na was vrijwel alles wat hij tot nu toe deed nét niet slecht, nét niet cool, nét niet interessant genoeg.
Daarbij vind men hem vooral heel lekker enzo, maar wordt hij net als Jan Kooijman, zwaar overschat. Nou heeft Mike een iets leukere rol, maar net als Danny is dit personage zo vervangbaar als maar kan. Ik geloof niet dat veel mensen hem, als het er echt op aankomt, zullen missen. Alleen al omdat zijn rol daar, met de laatste paar weken van dit seizoen als uitzondering, niet boeiend genoeg voor is. Laat staan dat hij een échte stempel heeft gedrukt.

Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij. Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.

De drang om haar dood te zien gaan komt dan denk ik ook vooral uit behoefte aan een sterk verhaal voor Ludo en Janine, bij gebrek aan beter voor alweer zo'n deciaatje. Wat oh oh oh wat zou het geweldig zijn die twee te zien flippen en rouwen om de dood van hun dochter. Maar die verhalen zijn van korte duur. Marly zal hoe dan ook echt wel een gat achterlaten in de familie Sanders, in de uitgesproken variatie van karakters en in de balans van de cast als ze echt besloten heeft te vertrekken. Iets dat we van Mike of een Aysen écht niet kunnen zeggen.

Kortom, ik zou het willen dat ze sterft, om Ludo en Janine weer eens te zien schitteren. Maar als ik denk aan al die krokodillentranen, hoe ze Noud onlangs nog vol in het gezicht mepte met een vurige preek erbij, de hysterie, de irritante ergernis die ik stiekem toch wel waardeer, al die geniale koppen van Marly... tjah, dan zou het ook eeuwig zonde zijn de dochter van Ludo en Janine zo definitief te laten sterven. De grillen van Mike of Aysen kunnen tenslotte door willekeurig iedereen worden vervangen en verankerd zijn ze al helemaal niet. Maar de onvermijdelijke, onmisbare, irritante en soms toch wel aandoenlijke grillen van Nina Sanders.. die doet niemand zomaar na. Je moet toch van hele goede huize komen wil een heel FOK forum het slagen van het 'Love to hate' concept zo bevestigen... ;)
pi_130069661
wat mij opvalt van de aap springlevend dat het woensdag altijd aanwijzingen zijn voor personen en op vrijdag meestal op 1 iemand
pi_130069865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Geen idee waarom Mike ineens zo'n held is.. maar echt goed acteren doet hij niet en op het drogeren van Lorena na was vrijwel alles wat hij tot nu toe deed nét niet slecht, nét niet cool, nét niet interessant genoeg.
Daarbij vind men hem vooral heel lekker enzo, maar wordt hij net als Jan Kooijman, zwaar overschat. Nou heeft Mike een iets leukere rol, maar net als Danny is dit personage zo vervangbaar als maar kan. Ik geloof niet dat veel mensen hem, als het er echt op aankomt, zullen missen. Alleen al omdat zijn rol daar, met de laatste paar weken van dit seizoen als uitzondering, niet boeiend genoeg voor is. Laat staan dat hij een échte stempel heeft gedrukt.

Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij. Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.

De drang om haar dood te zien gaan komt dan denk ik ook vooral uit behoefte aan een sterk verhaal voor Ludo en Janine, bij gebrek aan beter voor alweer zo'n deciaatje. Wat oh oh oh wat zou het geweldig zijn die twee te zien flippen en rouwen om de dood van hun dochter. Maar die verhalen zijn van korte duur. Marly zal hoe dan ook echt wel een gat achterlaten in de familie Sanders, in de uitgesproken variatie van karakters en in de balans van de cast als ze echt besloten heeft te vertrekken. Iets dat we van Mike of een Aysen écht niet kunnen zeggen.

Kortom, ik zou het willen dat ze sterft, om Ludo en Janine weer eens te zien schitteren. Maar als ik denk aan al die krokodillentranen, hoe ze Noud onlangs nog vol in het gezicht mepte met een vurige preek erbij, de hysterie, de irritante ergernis die ik stiekem toch wel waardeer, al die geniale koppen van Marly... tjah, dan zou het ook eeuwig zonde zijn de dochter van Ludo en Janine zo definitief te laten sterven. De grillen van Mike of Aysen kunnen tenslotte door willekeurig iedereen worden vervangen en verankerd zijn ze al helemaal niet. Maar de onvermijdelijke, onmisbare, irritante en soms toch wel aandoenlijke grillen van Nina Sanders.. die doet niemand zomaar na. Je moet toch van hele goede huize komen wil een heel FOK forum het slagen van het 'Love to hate' concept zo bevestigen... ;)
Ben het verschrikkelijk met je eens!
Ik haat Nina maar zonder haar heeft de soap heel weinig karakter. Ze houdt de boel levendig. :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:01:09 #158
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130070096
Ik ben allerminst overtuigd. Hoop van harte dat het Nina is.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:01:29 #159
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130070112
@ Sambam.

Ik ben het wel met je eens dat het personage Mike misschien een beetje gehyped wordt hier.
Toen hij bijv. in die condooms liep te prikken om een kind te krijgen van Nina! Had ik ook zoiets van. :')

Maar het gaat ook vooral op het moment.
De overname van de Rozenboom kan een mooi vervolg krijgen in het komende seizoen. De voogdijschap om Nola. En bovendien is het een broertje van Bianca, die wat mij betreft nu wel even genoeg ellende heeft gehad met haar kinderen.
Ik zou het heel jammer vinden als hij er nu uitgaat. Zeker omdat ik dan denk, dat het komende tijd alleen maar over de parachutesprong zal gaan. Een levende Mike zou ik in ieder geval veel leuker vinden. Omdat er dan meerdere interessante verhaallijnen kunnen komen!

Over Nina geef ik je niet helemaal ongelijk. Maar ik ben haar personage eigenlijk wel helemaal zat!
Hoe goed Marly haar rol als Nina ook zou spelen. Het irriteert me alleen nog maar.

En wat betreft Aysen. Die zie ik net zo graag vertrekken als Nina! Maar dat heb ik al wel vaker gezegd. :)
pi_130070486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Het punt is dat Mike een stempel kán drukken komend seizoen; als hij het overleeft en de schrijvers slim zijn (dat laatste betwijfel ik) komt er een mooie vete tussen Mike en Lorena/Laura. Daarnaast is er natuurlijk ook nog een strijd om Nola; de Sanders laten het er natuurlijk niet bij zitten dat Mike nu de voogdij heeft.

quote:
Als iemand een stempel drukt dan is het Nina wel. En ook al wil iedereen haar als verwend schreeuwerig krengetje zo graag hekelen, het bewijst alleen maar hoe goed ze het doen. Haar zinnetjes, uitspraken, blikken, kuren enz blijven iedereen bij.
Dat laatste is ook wel heel erg makkelijk aangezien ze 9 van de 10 keer hetzelfde blèrt: "Ga weg!", "Verdwijn!", "Ik wil je niet meer zien!" en nog een handjevol van dat soort uitspraken. En ja, dat blijft bij. Maar niet omdat het zo'n boeiend karakter is.

quote:
Toch weet ze te raken als het er op aan komt. Men kan haar haten, maar toch met haar meeleven als ze écht wat meemaakt. Ze is het schoolvoorbeeld van 'Love to hate'. En het werkt, dat bewijzen jullie stuk voor stuk haha.
Ja, ze weet me op mijn zenuwen te raken. En de enige keer dat ik echt met Nina meeleefde was toen ze was ontvoerd door Isabella, maar toen was Nina ook nog lang niet zo irritant kind. Ik keek laatst een aflevering terug van seizoen 17, en zelfs dáár vond ik Nina al bloedirritant. En het is er eigenlijk alleen maar erger op geworden.

quote:
Dat gat wat Marly/Nina achterlaat als ze de serie zou verlaten is heel makkelijk op te vullen: gewoon een nieuw karakter introduceren met dezelfde karaktertrekken. Is in het verleden al zo vaak gedaan en het gat was dan ook vrij makkelijk opgevuld. De kijkers moeten even wennen, maar zodra ze gewend zijn is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ja, hoogstens een nostalgische opwelling, maar dat is ook het enige.

quote:
Jij zegt nu dat een Mike en Aysen makkelijk inwisselbaar zijn, maar dat geldt voor ieder karakter in een soap. Niemand is onmisbaar. Arnie is het beste voorbeeld hiervoor: nog steeds wordt hij gemist, maar de serie is er nog steeds, en al meer dan 15 jaar zonder zijn personage. En natuurlijk, zoals er vele fans zijn die Arnie missen, zullen er vele fans zijn die Nina zullen missen - mocht zij het slachtoffer zijn. Maar de serie gaat daar echt niet aan ten onder hoor, anders was dat na de exit van Arnie al gebeurd, dat kan ik je verzekeren.

De enige karakters die vrij moeilijk te vervangen zijn, zijn de karakters die nog stammen uit de jaren '90; Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo. Maar ook als die de serie verlaten is de kans groot dat de serie daar geen problemen mee krijgt, want nieuwe karakters vullen de gaten op. En dat is dan ook één van de karakteristieke kenmerken van de soap.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:16:16 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130070840
Een voorbeeld van een karakter dat voor mij echt niet inwisselbaar was, is Govert Harmsen.
pi_130071055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
Een voorbeeld van een karakter dat voor mij echt niet inwisselbaar was, is Govert Harmsen.
De makers zagen dat godzijdank ook in, ook omdat Harmsen zo'n stempel had gedrukt. Als ze hadden besloten een nieuwe Harmsen te creëren had dat veel weerstand gegeven, daar ben ik zeker van.

Het gekke is dan weer wel dat ik Harmsen mij dan ook niet in het huidige GTST voor zou kunnen stellen, het enige wat hij dan misschien zou doen is in De Koning zitten en zich "bemoeien" met de sores van andere karakters.
pi_130071142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het punt is dat Mike een stempel kán drukken komend seizoen; als hij het overleeft en de schrijvers slim zijn (dat laatste betwijfel ik) komt er een mooie vete tussen Mike en Lorena/Laura. Daarnaast is er natuurlijk ook nog een strijd om Nola; de Sanders laten het er natuurlijk niet bij zitten dat Mike nu de voogdij heeft.

[..]

Dat laatste is ook wel heel erg makkelijk aangezien ze 9 van de 10 keer hetzelfde blèrt: "Ga weg!", "Verdwijn!", "Ik wil je niet meer zien!" en nog een handjevol van dat soort uitspraken. En ja, dat blijft bij. Maar niet omdat het zo'n boeiend karakter is.

[..]

Ja, ze weet me op mijn zenuwen te raken. En de enige keer dat ik echt met Nina meeleefde was toen ze was ontvoerd door Isabella, maar toen was Nina ook nog lang niet zo irritant kind. Ik keek laatst een aflevering terug van seizoen 17, en zelfs dáár vond ik Nina al bloedirritant. En het is er eigenlijk alleen maar erger op geworden.

[..]

Dat gat wat Marly/Nina achterlaat als ze de serie zou verlaten is heel makkelijk op te vullen: gewoon een nieuw karakter introduceren met dezelfde karaktertrekken. Is in het verleden al zo vaak gedaan en het gat was dan ook vrij makkelijk opgevuld. De kijkers moeten even wennen, maar zodra ze gewend zijn is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ja, hoogstens een nostalgische opwelling, maar dat is ook het enige.

[..]

Jij zegt nu dat een Mike en Aysen makkelijk inwisselbaar zijn, maar dat geldt voor ieder karakter in een soap. Niemand is onmisbaar. Arnie is het beste voorbeeld hiervoor: nog steeds wordt hij gemist, maar de serie is er nog steeds, en al meer dan 15 jaar zonder zijn personage. En natuurlijk, zoals er vele fans zijn die Arnie missen, zullen er vele fans zijn die Nina zullen missen - mocht zij het slachtoffer zijn. Maar de serie gaat daar echt niet aan ten onder hoor, anders was dat na de exit van Arnie al gebeurd, dat kan ik je verzekeren.

De enige karakters die vrij moeilijk te vervangen zijn, zijn de karakters die nog stammen uit de jaren '90; Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo. Maar ook als die de serie verlaten is de kans groot dat de serie daar geen problemen mee krijgt, want nieuwe karakters vullen de gaten op. En dat is dan ook één van de karakteristieke kenmerken van de soap.
Haha, ik zeg ook niet dat iemand hier besproken van onvervangbare waarde is, niets in onvervangbaar in een soap, I know :)
Maar als je de drie overgebleven personages waar het nu om gaat naast elkaar zet, laat Nina toch echt de meeste sporen na. Daarbij, alle ergernissen die iedereen nu drijft tot haar exit zijn makkelijk te verhelpen. Voor Bing was er ooit ook een collectief hekel front. Maar o.a. zijn kanker verhaallijn deed het tij keren. Althans, tot op zekere hoogte. Helaas pakte hij daarna de irritante draad weer op, maar dat is wat anders. Bing werd weer even menselijk en er kwam wat balans terug. Nina kan ook wel weer wat menselijkheid gebruiken. En die deuren staan ook voor haar open nu ze misschien uit elkaar gaat met Noud, of weer samenkomt en bovenal moeder is geworden.

Wat ik daarmee wilde zeggen, en misschien wel aansluit bij ons Daniel, is dat die kansen er voor Nina net zo goed zijn als voor Mike in potentie tot komend seizoen. Daar hoeft ze echt niet dood voor.

Apart Frey, dat je niet eens een klein beetje overtuigd bent, we waren het toch vaker eens ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:23:16 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De makers zagen dat godzijdank ook in, ook omdat Harmsen zo'n stempel had gedrukt. Als ze hadden besloten een nieuwe Harmsen te creëren had dat veel weerstand gegeven, daar ben ik zeker van.

Het gekke is dan weer wel dat ik Harmsen mij dan ook niet in het huidige GTST voor zou kunnen stellen, het enige wat hij dan misschien zou doen is in De Koning zitten en zich "bemoeien" met de sores van andere karakters.
Misschien als hij zijn huisje had gehouden. Nina die na een ruzie met haar ouders bij Harmsen ging wonen ofzo. :P

Maar zonder Wik had het sowieso geen zin meer. ;(

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
pi_130071395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jeff is de nieuwe Harmsen.
:P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:27:30 #166
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Wat ik daarmee wilde zeggen, en misschien wel aansluit bij ons Daniel, is dat die kansen er voor Nina net zo goed zijn als voor Mike in potentie tot komend seizoen. Daar hoeft ze echt niet dood voor.

Apart Frey, dat je niet eens een klein beetje overtuigd bent, we waren het toch vaker eens ;)
Mike zit er nog niet zo lang in, heb van hem nog niet echt een goed beeld gekregen. Maar de laatste tijd bevalt hij me steeds beter. Aan Nina stoor ik me al jaren en het geduld is gewoon op. Net zoals dat geduld op was bij Barbara en Charlie. Ik kijk ook een beetje naar hoe ik het zou doen met de personages als ik nu in het verhaal zou stappen. Met welke personages ik dan totaal niet verder zou willen, met welke zeker wel en welke een twijfelgeval zouden zijn.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:28:57 #167
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130071525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Misschien als hij zijn huisje had gehouden. Nina die na een ruzie met haar ouders bij Harmsen ging wonen ofzo. :P

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
Inderdaad Harmsen vanaf seizoen 3! _O_ Toen zijn huis in beeld kwam.
Niet alleen de mopperende buurman meer.
Ik vind zijn band met huisgenoot Arthur heel leuk! En zijn droge humor en gedrag bij A&A ! _O_
pi_130071549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Oh god, dat zou ik Harmsen niet aan willen doen! :P

quote:

Wik Jongsma _O_ _O_ _O_
Wik is ook het punt waarom er nooit een opvolger is gekomen, of waarom de tijdelijke recasts niet slaagden: Wik wás Harmsen. Net als dat Erik de Vogel Ludo is, of Jette van der Meij Laura. Als je die (tijdelijk) gaat recasten gaat het mis.

En daarnaast was Harmsen ook een best uitzonderlijk soap-karakter: ik kan namelijk geen gelijkend karakter uit een andere soap bedenken. Harmsen was uniek, en daarom ook niet te vervangen. Een badguy is te vervangen, een bitch is te vervangen. Maar de "boze buurman" die langzaam maar zeker veranderde in de liefste oom van Meerdijk en omstreken is niet te vervangen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:04 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130071612
Een van die eerste scènes met Harmsen ook toen Wik weer terugkwam in 2004. Dat was in zijn keukentje met Yasmin en een vermomde Isabella. Dacht hij dat het Yasmins nichtje uit Spanje was en begon hij wat gebrekkig Spaans te praten met een klein dansje erbij: "Olé!" _O- _O- _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:36:07 #170
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130071984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Haha, ik zeg ook niet dat iemand hier besproken van onvervangbare waarde is, niets in onvervangbaar in een soap, I know :)
Maar als je de drie overgebleven personages waar het nu om gaat naast elkaar zet, laat Nina toch echt de meeste sporen na. Daarbij, alle ergernissen die iedereen nu drijft tot haar exit zijn makkelijk te verhelpen. Voor Bing was er ooit ook een collectief hekel front. Maar o.a. zijn kanker verhaallijn deed het tij keren. Althans, tot op zekere hoogte. Helaas pakte hij daarna de irritante draad weer op, maar dat is wat anders. Bing werd weer even menselijk en er kwam wat balans terug. Nina kan ook wel weer wat menselijkheid gebruiken. En die deuren staan ook voor haar open nu ze misschien uit elkaar gaat met Noud, of weer samenkomt en bovenal moeder is geworden.

Ergens zou ik het ook wel een beetje jammer vinden, als Nina zo aan haar overlijden zou komen.
Maar ik ben bang dat het personage niet meer echt zal veranderen. Noud had in de laatste week, al gezegd dat hij er alles aan wou doen om Nina voor zich terug te winnen. Dat is nou niet een verhaallijn waar ik echt op zit te wachten. :{
pi_130072110
Deze discussie leidt trouwens wel een beetje naar de meest logische keuze. Zowel Nina als Mike zijn niet logisch. Beiden hebben te veel verhalen en opties liggen. De rozenboom, gezamenlijk een kind, een onderlinge vete, verschillende externe vetes enz..
Aysen daarentegen, heeft niets.
Iemand schreef onlangs nog dat als zij zou sterven er 'niets meer gedaan kon worden met Danny's dood'. Maar eerlijk is eerlijk, zoals het schrijversteam nu terug kwam op zijn dood klinkt als een logische stap die nog even gedaan moest worden vóór Aysen het veld zou ruimen. Als het al uit zou komen, kon het alleen leiden tot een rechtszaak, waar geen hond blij van zou worden, toch? Nu komt het uit na haar dood... Brengt het wel de emotie met zich mee, maar niet de gevolgen die al zo vaak zijn verteld. Klinkt als logica voor het huidige schrijversteam.

Daarbij heft het een altijd het ander op in GTST logica de laatste jaren. Rik zal boos zijn op Nuran, zij wist van Aysen en Danny. Maar hij is zelf ook niet foutloos, hij ging kei hard vreemd de dag voor hun huwelijk. Bing's blok aan z'n been is opgelost na haar dood, en kan weer menselijk gaan doen bij Sjors. Die zelf weer druk is met Mike. Het politie stokje wordt verder overgenomen door Menno, en op een huilende Nuran na zal het verder niemand schelen dat Aysen dood is in Meerdijk haha.

Dus van de drie karakters is Aysen de meest logische keuze.
Maar ja... logica is vast geen garantie voor de schrijvers anno nu.
pi_130072280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef SAMBAM het volgende:
Deze discussie leidt trouwens wel een beetje naar de meest logische keuze. Zowel Nina als Mike zijn niet logisch. Beiden hebben te veel verhalen en opties liggen. De rozenboom, gezamenlijk een kind, een onderlinge vete, verschillende externe vetes enz..
Aysen daarentegen, heeft niets.
Iemand schreef onlangs nog dat als zij zou sterven er 'niets meer gedaan kon worden met Danny's dood'. Maar eerlijk is eerlijk, zoals het schrijversteam nu terug kwam op zijn dood klinkt als een logische stap die nog even gedaan moest worden vóór Aysen het veld zou ruimen. Als het al uit zou komen, kon het alleen leiden tot een rechtszaak, waar geen hond blij van zou worden, toch? Nu komt het uit na haar dood... Brengt het wel de emotie met zich mee, maar niet de gevolgen die al zo vaak zijn verteld. Klinkt als logica voor het huidige schrijversteam.

Daarbij heft het een altijd het ander op in GTST logica de laatste jaren. Rik zal boos zijn op Nuran, zij wist van Aysen en danny. Maar hij is zelf ook niet foutloos, hij ging kei hard vreemd de dag voor hun huwelijk. Bing's blok aan z'n been is opgelost opgelost na haar dood, en kan weer menselijk gaan doen bij Sjors. Die zelf weer druk is met Mike. Het politie stokje wordt verder overgenomen door Menno, en op een huilende Nuran na zal het verder niemand schelen dat Aysen dood is in Meerdijk haha.

Dus van de drie karakters is Aysen de meest logische keuze.
Maar ja... logica is vast geen garantie voor de schrijvers anno nu.
Ik qoute mezelf nog even *)

quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dan wordt het toch interessant als in het testament van Mike blijkt dat Nola de Rozenboom krijgt ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:53:43 #173
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130072978
Het enige wat jammer is aan de eventuele dood van Nina, is dat het de dochter van Ludo en Janine is; degene die hen aan elkaar verbindt. En de jonge Nina is ook bij diverse spannende verhaallijnen betrokken geweest. Ook Marly begon erg leuk als Nina. Meteen Isabella chanteren en ze stond vierkant achter haar vader. Maar de rol is nu zo erg verpest, dat ik dat alles niet zwaar genoeg meer vind wegen.

Anders geven ze Ludo en Janine een nieuw kind, Robert en Laura konden het ook. :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:57:09 #174
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073184
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik qoute mezelf nog even *)

[..]

Dan denk ik alsnog dat Lorena de Rozenboom terug zal krijgen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:58:58 #175
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130073308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Frey het volgende:
Het enige wat jammer is aan de eventuele dood van Nina, is dat het de dochter van Ludo en Janine is; degene die hen aan elkaar verbindt. En de jonge Nina is ook bij diverse spannende verhaallijnen betrokken geweest. Ook Marly begon erg leuk als Nina. Meteen Isabella chanteren en ze stond vierkant achter haar vader. Maar de rol is nu zo erg verpest, dat ik dat alles niet zwaar genoeg meer vind wegen.

Anders geven ze Ludo en Janine een nieuw kind, Robert en Laura konden het ook. :P
Dat zou wat zijn ja! :D
Alleen dan is hij/zij jonger dan Nola. Dat is dan wel weer een beetje apart. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')