Oow ja, ze schildert wel eens volgens mij ja. Al heb ik het idee dat ze daar ook niet erg druk mee is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime is toch kunstenares ofzo? Tenminste, volgens mij werd dat verteld toen ze de serie in kwam.
Haar zelfportret hangt ook nog altijd aan de muur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime is toch kunstenares ofzo? Tenminste, volgens mij werd dat verteld toen ze de serie in kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Haar zelfportret hangt ook nog altijd aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou nog eens wat zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Aysen die Ludo onterecht arresteert maar er dan achterkomt dat ze het deze keer bij de verkeerde persoon gedaan heeft.
Amen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso een uitgebreide en huiselijke familie Sanders past eigenlijk niet bij het personage Ludo. Ik vond hem op zijn best van seizoen 9-14, totdat hij failliet ging eigenlijk. Daarna werd hij al een stuk saaier, met een eenmalige comeback toen hij Martine op die boot zette, sindsdien nam hij alles en iedereen over, werd oppermachtig en deed vervolgens bijster weinig met die macht.
Maar in die periode van seizoen 9-14 was hij vooral die beheerste, sluwe, gesophisticeerde machthebber die eenzaam opereerde vanuit zijn landhuis als thuisbasis. Hij had uiteraard wel familie, maar eigenlijk alleen Janine en Stefano, de rest waren nog kinderen en te klein. Hij moest het dikwijls ontgelden in die periode, maar de hele weg naar zijn wraak en het voltooien van die wraak was een genot om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Haar zelfportret hangt ook nog altijd aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een spoiler die je zeker niet wil missen.![]()
Vanaf maandag 2 september de nieuwe afleveringen. Als er een herhalingsweek is zal die inderdaad de 26ste beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef PG18 het volgende:
Maandag 2 september begint het dus weer, maar krijgen we die week eerst nog weer herhalingen te zien van de laatste week? Of begint die herhalingsweek op 26 augustus?
Of helemaal geen herhalingen?
En week eerder al via de appquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef PG18 het volgende:
Maandag 2 september begint het dus weer, maar krijgen we die week eerst nog weer herhalingen te zien van de laatste week? Of begint die herhalingsweek op 26 augustus?
Of helemaal geen herhalingen?
Ah, bedankt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf maandag 2 september de nieuwe afleveringen. Als er een herhalingsweek is zal die inderdaad de 26ste beginnen
Nee, ik bedoel op televisie.quote:
Ja, 's ochtends. Maar dat is volgens mij ieder jaar zo, ze hebben toch niets anders uit te zendenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
Er zijn nu toch ook al herhalingen op RTL 4? Iemand zij dat toevallig vandaag tegen mij.
Okeej! Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends. Maar dat is volgens mij ieder jaar zo, ze hebben toch niets anders uit te zenden
Oh datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Zou kunnen ja.Ik heb afgelopen seizoen weleens een aflevering gezien op rtl 8 dacht ik. Aan het eind van de middag geloof ik.
Ik geloof dat het wel doordeweeks was. Ik denk dat het ergens in Mei was, dat het er toen op was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh datGeen idee, ik weet alleen dat ze een paar weken op zondagmiddag een GTST-marathon hadden op RTL8, maar dat was na een paar weken ook weer geschrapt
Ahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wel doordeweeks was. Ik denk dat het ergens in Mei was, dat het er toen op was.
Zal rond kwart voor 6/ 6 uur zijn geweest!
Misschien was het ook maar een tijdelijk iets. Geen idee! Ik kijk ook vrijwel niet naar RTL8. Ik zal er destijds, ook wel zappend langs gekomen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AhaNaja, ik weet het niet want ik kijk vrijwel nooit naar RTL8, en zeker niet op dat tijdstip
Vorige keer geloof ik wel. Maar de aflevering verschijnt ook in de app. En uiteraard kan ik dan ook de link geven, gezien ik alle linkjes van de films al weet (hoewel ze op vier na nog niet online lijken te staan).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Hilzillah het volgende:
Zou op Rtl Lounge de 1e aflevering al 's ochtends te zien zijn??
En Ludo die op een hele smerige manier wraak neemt op haar.....quote:
Deed ik ook met de 4500e aflevering. Gewoon in het weekend de shortie zien, en dan het vervolg op RTL Lounge. Deze laatste aflevering heb ik toen donderdagavond al gedownload als torrentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik geloof nooit dat ik vol spanning kan wachten tot 's avonds, als het ook al 's ochtends uitgezonden wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door GSMboy op 13-08-2013 23:59:39 ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:
Anyway, ik ben nog steeds benieuwd naar wat deze scene te maken heeft met de sprong?Ik ook, ik hoop namelijk niet dat dit een veilige landing voor Nina betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het wel..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop namelijk niet dat dit een veilige landing voor Nina betekent
Ik ben geen Arnie: dan zou ik een kans hebben op een studie in Amerika.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaIk heb een leren jack en een fiets, maar dat maakt mij nog geen opvliegende gozer die fietsen door ruiten gooit
Alhoewel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |