Zet dát er dan bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mijn Adobe photoshop kunsten, ik had ze een paar maanden terug al geplaatst
Ik geloof dat ik al eens eerder zoiets heb gezegd, maar met de huidige familie-indeling kunnen ze een heuse Sanders-spinoff maken op GTST.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso een uitgebreide en huiselijke familie Sanders past eigenlijk niet bij het personage Ludo. Ik vond hem op zijn best van seizoen 9-14, totdat hij failliet ging eigenlijk. Daarna werd hij al een stuk saaier, met een eenmalige comeback toen hij Martine op die boot zette, sindsdien nam hij alles en iedereen over, werd oppermachtig en deed vervolgens bijster weinig met die macht.
Maar in die periode van seizoen 9-14 was hij vooral die beheerste, sluwe, gesophisticeerde machthebber die eenzaam opereerde vanuit zijn landhuis als thuisbasis. Hij had uiteraard wel familie, maar eigenlijk alleen Janine en Stefano, de rest waren nog kinderen en te klein. Hij moest het dikwijls ontgelden in die periode, maar de hele weg naar zijn wraak en het voltooien van die wraak was een genot om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Deed ik ook met de 4500e aflevering. Gewoon in het weekend de shortie zien, en dan het vervolg op RTL Lounge. Deze laatste aflevering heb ik toen donderdagavond al gedownload als torrent
Anyway, ik ben nog steeds benieuwd naar wat deze scene te maken heeft met de sprong?Maxime wordt wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is tevens ook niet de eerste keer dat ik het zeg, enige herhaling valt niet altijd uit te sluiten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al eens eerder zoiets heb gezegd,
quote:GTST-poetsvrouw Elly wordt presentatrice
Geplaatst op Wed 14 Aug 2013 om 11:39
Elly de Graaf, die jarenlang te zien was als poetsvrouw Rosa in Goede Tijden Slechte Tijden, wordt presentatrice op de regionale zender TV73, dat uitzendt in Brabant-Noord. Dat heeft de zender laten weten. Zenderbaas Nol Roos is blij. “Met Elly de Graaf als presentatrice hebben we niet alleen een bekend maar ook een vertrouwd gezicht toegevoegd aan onze zender. Elly voelt zich nu al als een vis in het water bij TV73. We kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking“, zo vertelt hij.
De Graaf krijgt het programma Bloemetje van de Week, waarin personen of organisaties in het zonnetje worden gezet. “Het is harstikke leuk om met een persoonlijkheid te werken die puur, oprecht en geďnteresseerd is in mensen“, zegt chef-productie Remco de Vaan.
Zelf is de presentatrice ook erg blij. “Het is nog leuker dan ik had verwacht. Nol Roos dank je wel voor deze kans, Remco de Vaan bedankt voor je tips. Ik ben moe maar voldaan.“
Zondagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:07 schreef vencodark het volgende:
Op welke dag wordt er nu iemand 'vrij' gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Hicham. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef md89 het volgende:
[..]Jammer hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef flanken het volgende:
weet iemand wat er uit de app springlevend is gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, wat een gat zit er tussenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef SAMBAM het volgende:
9 1541 t/m 1735 20 augustus 2013
10 1736 t/m 1935 november 2013
20 3871 t/m 4085 16 oktober 2012
21 4086 t/m 4305 september 2013
Hoe betrouwbaar zijn deze release data van de DVD's?
Niet: seizoen 21 is nog niet eens aangekondigd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef SAMBAM het volgende:
9 1541 t/m 1735 20 augustus 2013
10 1736 t/m 1935 november 2013
20 3871 t/m 4085 16 oktober 2012
21 4086 t/m 4305 september 2013
Hoe betrouwbaar zijn deze release data van de DVD's?
Ik denk het niet alleen, ik hóóp hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu ook denken dat Nina het is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Frey het volgende:
Als Aysen het zou overleven, dan krijg je vuurwerk in de laatste week.GTST-Fok!-meet als Nina het slachtoffer is, om tezamen een groot feest te vierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was dat wel zo jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
Zal volgende week zondag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien zijn in de app?
Erg leuk dit filmpje! En een mini-Sjorsquote:
Mini-Sjors raakte meteen over d'r toeren toen Suzanne binnenkwamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef moosmax het volgende:
[..]
Erg leuk dit filmpje! En een mini-Sjors
En iedereen maar hun best doen daarna om ze uit elkaar te houden.quote:
En dan hoopt nota bene nog die gozer dat Mike het slachtoffer wordt!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef zeebeschuit het volgende:
haha dat GTST item in editie nl. Wat een nerds die fans
Omdat hij slecht is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En dan hoopt nota bene nog die gozer dat Mike het slachtoffer wordt!
Die gozer was volgens mij nog net uit de luiersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En dan hoopt nota bene nog die gozer dat Mike het slachtoffer wordt!
Dat zou mij ook niets verbazen ja!quote:
Sorry dat ik het zeg, maar dat dacht ik meteen al toen ik die gozer zagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou mij ook niets verbazen ja!
Ik ga dan al gelijk denken, dat Lucas zijn favoriete (mannelijke) personage is.
Was het Kennard?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat dacht ik meteen al toen ik die gozer zag![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ab2f11bf-99e9-38e6-90bc-dc2c08552995quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef zeebeschuit het volgende:
haha dat GTST item in editie nl. Wat een nerds die fans
haha!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat dacht ik meteen al toen ik die gozer zag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |