En anders de haartjes van een ander tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee daarom en het was ook best een lekker wijf zal vast wel al haartjes op haar kut gehad hebben.
Callie, je grote actiefiguur Pattrick de Massaverkrachter zit nu ook op Twitter.twitter:P_S_Kluivert twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:22:41One of the best strikers at the moment @falcao @ Thiago @europaleague http://t.co/99tHFf5XId reageer retweet
En moordenaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, je grote actiefiguur Pattrick de Massaverkrachter zit nu ook op Twitter.twitter:P_S_Kluivert twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:22:41One of the best strikers at the moment @falcao @ Thiago @europaleague http://t.co/99tHFf5XId reageer retweet
Whut?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had al een vaas in d'r kut zelfs
quote:he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p less than a minute ago
wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie
Wtf is dit?
Typisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie loopt er nou nog steeds te kutten
[..]
Het wordt nou een beetje vervelendquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken nog wel wat figuren die van buitenaf meelezen.
Ja, iets in haar kut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Google afbeelding op haar naam
Wiens naam?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Google afbeelding op haar naam
Ik accepteer je verontschuldiging voor deze keer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry voor de beschuldiging, ik snij nu een vinger eraf.
Mag jij wel al naar de kroeg dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was het iig niet, ik was aan het darten in de kroeg wat overigens ontzettend kut ging
kinderfeestjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel al naar de kroeg dan?
Kinderkorting alles.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel al naar de kroeg dan?
*neem je zwemspullen meequote:
Ik ben van vreugde wezen skiënquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
wie heeft er ook gehuild en zichzelf gesneden en alles omdat friso dood is?![]()
![]()
![]()
Ik deed een dutjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
wie heeft er ook gehuild en zichzelf gesneden en alles omdat friso dood is?![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat er een sneeuwbaleffect van uit gaat en Albert Verlinde next in line is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
![]()
![]()
Ja joh, geen lawinegevaar hier tog gr grquote:
Bij elk memorabel moment in de wereldgeschiedenis zit jij te internetten.quote:
Met nine eleven nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij elk memorabel moment in de wereldgeschiedenis zit jij te internetten.
RIP aan de nabestaande.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ga ik sowieso kapot van spierpijn
Je hebt jezelf lekker opgeblazen ja?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ga ik sowieso kapot van spierpijn
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit op korfbal ben ik nou gay.. xjes stinho Nee hoor moppie. less than a minute ago
Ik ga chillen in de lobby, ga je mee? groetjes Rens Ik kom eraan. less than a minute ago
kom je logeren en spelen met mijn badeendjes? kwek kwek Nee bedankt. 1 minute ago
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p 10 minutes ago
Oke kan degene nu echt kappen?
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt jezelf lekker opgeblazen ja?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Toen werd net je luier verschoond
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Laat gaan man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit op korfbal ben ik nou gay.. xjes stinho Nee hoor moppie. less than a minute ago
Ik ga chillen in de lobby, ga je mee? groetjes Rens Ik kom eraan. less than a minute ago
kom je logeren en spelen met mijn badeendjes? kwek kwek Nee bedankt. 1 minute ago
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p 10 minutes ago
Oke kan degene nu echt kappen?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Lat gaan man.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Miertje88 het volgende:
Luier fetisjisme is een vorm van fetisj waarbij seksueel genot wordt beleefd aan het dragen van een luier. Een luierfetisjist (of diaperlover/luierliefhebber) raakt opgewonden wanneer hij in gedachten, via allerlei media, of in het echt geconfronteerd wordt met het dragen van een luier.
Het komt geregeld voor dat fetisjisten er pas op latere leeftijd achter komen dat zij niet de enige zijn. Vaak wordt er een link gelegd met ervaringen die zijn opgedaan in de jeugd. Een voorbeeld hiervan is wanneer een jongen een te vroeg zindelijk is gemaakt of een bepaald trauma heeft gehad. Dat kan voor de betreffende jongen een reden zijn dat hij hier later een fetisj aan overhoudt.
Een luierfetisj is niet het zelfde als infantilisme. Bij de fetisjist ontbreekt de behoefte om zich in te leven in de rol van een kind. Het dragen van een luier zelf maakt dat een fetisjist seksueel opgewonden wordt. Soms is dat een droge luier, maar het kan ook zijn dat hij wordt gebruikt.
Een luierfetisj is een onschuldige vorm van seksuele beleving. Vaak is het wel zo dat het moeilijk is om aan een partner te vertellen dat je graag luiers draag. De praktijk leert dat het vertellen tegen je partner in lang niet alle gevallen schadelijk is voor een relatie maar die keuze maakt iedereen natuurlijk voor zichzelf (zie, hoe vertel ik het?).
Als een fetisjist zijn luier gebruikt dan komt er een moment dat de gebruikte luier moet worden uitgedaan. Plan dus van tevoren goed de momenten waarop je dat doet. Zorg dat je de douche bij de hand en een geschikte weggooiplek voor je luier hebt. Een goede planning voorkomt een hoop gedoe achteraf:-). En wil je je luier ook buitenshuis dragen dan is dat best goed te doen. Het is onze ervaring dat een enkele luier (zonder inlegger) zo goed als onzichtbaar is onder je normale kleding. Vind je je luier te veel kraken dan kun je er een plastic broek of boxershort over aantrekken. Het kraken zal dan zo goed als verdwijnen. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen dat niet te doen. Een luier dragen is tenslotte een spannende aangelegenheid :-).
Er zijn meer mensen zoals jij, niet onzeker zijnquote:
Het is iemand die dus hier post, zal wel JR zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Laat gaan man.
welkequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al een dag lang een liedje van Rob de Nijs in mijn hoofd. Dat is op zich ook best gay
Ik stond laatst bij de snackbar iets te bestellen en ondertussen was ik heerlijk in mijn luier aan het poepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen zoals jij, niet onzeker zijn
Lekker je eigen frikandel makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik stond laatst bij de snackbar iets te bestellen en ondertussen was ik heerlijk in mijn luier aan het poepen.
Met satesausquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker je eigen frikandel maken
patatje oorlogquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker je eigen frikandel maken
Ja, logisch als de linkjes hier neer gezet worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is iemand die dus hier post, zal wel JR zijn.
Ik bedoel van VBL zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, logisch als de linkjes hier neer gezet worden.
wacht wat? Je bent serieus ja?quote:
Hahah teringquote:
Zag paar jaar geleden een docu erover. Is echt ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht wat? Je bent serieus ja?
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag paar jaar geleden een docu erover. Is echt ja.
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelfquote:
Ik had 1tje gezien, waar die gewoon boodschappen meedeed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipen
Vind ik alleen maar lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelf
Hoezo? Het is een tumbl link.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had 1tje gezien, waar die gewoon boodschappen meedeed.
Heb ik een docu van gezien jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipen
Ja geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een docu van gezien jaZie je zo'n teringdikke amerikaan (pleonasme, ik weet) een beetje in een luier rondkruipen in de achtertuin
Miertje z'n tumblr ditdatalles.quote:
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
waaromquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga geordie shore afleveringen kijken die ik heb gemist. #altijdeentopshow
Oef, die moet verschoond wordenquote:
Vooruit, je hebt gelijk. Het is KLB niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend gay vind is het feit dat je hier alleen 's ochtends tussen half 8 en half 11 bloed kunt laten prikken. Dat deden ze in dat afgelegen zeeuws-vlaanderen zelfs nog beter (van 8:00 tot 17:30)
Zulke afspraken kun je inplannen, of gewoon zelf even logisch nadenken dat je niet 's middags aan moet komen kakken als je nuchter moet zijn voor het prikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
Erg treurigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.
Onderhandelingen zijn op niets uitgelopen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
Was best een interessant programma.quote:
Dat programma waar mensen niet mochten slapen was ook baasquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was best een interessant programma.
Vorig jaar had je een programma waar mensen 24 uur stil moesten zijn,
Jammer dat het niet terugkomen is.
Kon je daar geld mee verdienenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat programma waar mensen niet mochten slapen was ook baas
quote:
De busquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat programma waar mensen niet mochten slapen was ook baas
Was dat de bus?quote:
Die ene met 500 vrienden is best leuk ja. Maar vond show eromheen met die jakhals beetje gay.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was best een interessant programma.
Vorig jaar had je een programma waar mensen 24 uur stil moesten zijn,
Jammer dat het niet terugkomen is.
V.I. heeft denk ik wel zijn beste tijd gehad zal me niet verbazen dat ze na de WK stoppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.
Johan heeft nog contract voor 4 seizoenen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
V.I. heeft denk ik wel zijn beste tijd gehad zal me niet verbazen dat ze na de WK stoppen.
Omgquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
http://ask.fm/Missgreenways/answer/62528372762
[..]
Johan heeft nog contract voor 4 seizoenen.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/kimberley.groenewegen Kunnen jullie hier op kijken?
Truus vindt het een mooie meidquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan blijft tyron over die het kon zijn of doublepain was aan het meelezen want ggmm en ik kwamen wel vaak voor ineens
Gaat om Palestijnen. Ik steun mijn broeders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan jou de jeugd van Israël nou schelen.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Elan het volgende:
Leuk joh, je demente pa op je 18de bezoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vader-geworden.dhtml
Vader en opa tegelijk wel zo praktisch.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat om Palestijnen. Ik steun mijn broeders.
Idd zal dat wijf wel gewild hebben kan niet anders hij heeft al volwassen kinderen. Zij is 44 waarschijnlijk lukte het niet meer dus maar een draagmoeder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk joh, je demente pa op je 18de bezoeken.
Ja, triest is datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd zal dat wijf wel gewild hebben kan niet anders hij heeft al volwassen kinderen. Zij is 44 waarschijnlijk lukte het niet meer dus maar een draagmoeder.
Begin dan 15 of 20 jaar eerder aan kinderen.
Braddie is ook een raar figuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
R&P / " Je ziet er goed/leuk uit"
Die kerel ziet er echt niet uit. Werd laatst door notabene een moderator compleet afgemaakt met foto's er bij.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Braddie is ook een raar figuur.
KLB / Feestje gegeven!
KLB / Vrienden die je vals beschuldigen!
KLB / Vrienden die onrespectvol zijn!
KLB / Gast gooit onderdelen door m`n kamer.
KLB / Vriend uit huis gezet!
KLB / Vrienden bij mij thuis gister!
R&P / Beetje Problemen.
KLB / Uit huis gestuurd worden omdat je iemand Autist noemt!
KLB / Uit Huis Gezet Door Gast!
R&P / Probleem met vriendin
R&P / Kan je zwanger worden van....
R&P / Uitgemaakt met m`n vriendin....
Doe normaalquote:
Het ergste is, die gast is al 22 (volgens zijn profiel)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Braddie is ook een raar figuur.
KLB / Feestje gegeven!
KLB / Vrienden die je vals beschuldigen!
KLB / Vrienden die onrespectvol zijn!
KLB / Gast gooit onderdelen door m`n kamer.
KLB / Vriend uit huis gezet!
KLB / Vrienden bij mij thuis gister!
R&P / Beetje Problemen.
KLB / Uit huis gestuurd worden omdat je iemand Autist noemt!
KLB / Uit Huis Gezet Door Gast!
R&P / Probleem met vriendin
R&P / Kan je zwanger worden van....
R&P / Uitgemaakt met m`n vriendin....
Al is dat van 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ergste is, die gast is al 22 (volgens zijn profiel)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
Die reactie van Motorbloempje zij zet gewoon zijn foto daar neer hopsa uitgeluld was die hahaha
Vind het wel apart, we mogen toch mensen uitlachen of niet ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
Die reactie van Motorbloempje zij zet gewoon zijn foto daar neer hopsa uitgeluld was die hahaha
Ik ken ergere hier hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
R&P / " Je ziet er goed/leuk uit"
Die kerel ziet er echt niet uit. Werd laatst door notabene een moderator compleet afgemaakt met foto's er bij.
De vraag is een beetje in hoeverre het legitiem is als je zelf zo'n hoofd hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het wel apart, we mogen toch mensen uitlachen of niet ?
ZIe het zo vaak in ONZ ofzo. En daar is iedereen lelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is een beetje in hoeverre het legitiem is als je zelf zo'n hoofd hebt.
Wat? Kan toch? Licht in je hoofd, opeens moe voelen, straks last van je borst.quote:
Ene Sappige heuvel, om maar even gecensureerd te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ZIe het zo vaak in ONZ ofzo. En daar is iedereen lelijk.
KPD, ja, degene die posten zijn ook niet de mooiste.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Er schijnt ook een seksgedeelte te zijn op deze sites met naaktfoto's maar ben dat nog niet tegengekomen.
Moet je je voor aanmeldenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Er schijnt ook een seksgedeelte te zijn op deze sites met naaktfoto's maar ben dat nog niet tegengekomen.
Ik ga een versje lezen op je begrafenis als jij dood gaat. Niet dat ik dat hoop maar dan weet je dat vast.quote:
Er zitten wel mooie meiden op deze site maar de vraag is altijd maar of ze ook echt er zo uit zien. Of of ze überhaupt vrouwelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je je voor aanmelden
Niet aan beginnen overigens
De meiden die hier nog redelijk eruit zien gaan niet in KPD postenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie meiden op deze site maar de vraag is altijd maar of ze ook echt er zo uit zien. Of of ze überhaupt vrouwelijk zijn.
In ONZ zitten users die op de een of andere manier tot op het bot vernederd zijn in real life, dan proberen ze stoer te doen op internet door elke kans aan te grijpen om achter info van een user te komen en die vervolgens flink te backfiren op het forum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ZIe het zo vaak in ONZ ofzo. En daar is iedereen lelijk.
Er zijn nauwelijks goed uitziende vrouwen op FOK.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meiden die hier nog redelijk eruit zien gaan niet in KPD posten
Iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ONZ zitten users die op de een of andere manier tot op het bot vernederd zijn in real life, dan proberen ze stoer te doen op internet door elke kans aan te grijpen om achter info van een user te komen en die vervolgens flink te backfiren op het forum.
Insom, in Geordie is elke chick lelijk. Dat is in jouw streek toch niet zo?quote:
nee zo zien alleen alle mensen zonder geld eruitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Insom, in Geordie is elke chick lelijk. Dat is in jouw streek toch niet zo?
Smoofie zou dat niet doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk je eigen naam erbij zetten
Dus 80% van Engeland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee zo zien alleen alle mensen zonder geld eruit
quote:
Southampton woon jij toch?quote:
Sounds like a planquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je ook mee? Woensdag pak ik de boot.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan je gelijk hosselen in S'hamptonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
en fappen op wanyamaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je gelijk hosselen in S'hampton
xdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
xd heb op moment geen burumeisje meer haha xd
Naja, je nichtje dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
xd heb op moment geen burumeisje meer haha xd
Ik heb geen zin om er in te komen man, 100 uur moet ik dan al spelen om het te leren.quote:
Wachten tot GTA 5 uitkomtquote:
Geef toe, die nieuwste ziet er wel fucking baas uitquote:
meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er in te komen man, 100 uur moet ik dan al spelen om het te leren.
Nee, graphics vallen tegen en het zal zoals altijd wel weer zonder Dynamic AI zijn en weinig AI, oftewel, geen levende stad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, die nieuwste ziet er wel fucking baas uit
Dynamic AI?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, graphics vallen tegen en het zal zoals altijd wel weer zonder Dynamic AI zijn en weinig AI, oftewel, geen levende stad.
AI die ook interrect met andere AI. Dus bijv. roofovervallen, botsingen, etc.quote:
Naja, het wordt elke keer realistischerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AI die ook interrect met andere AI. Dus bijv. roofovervallen, botsingen, etc.
Watch dogs >>>>>>>>>>>> GTA V.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, het wordt elke keer realistischer
De steden zijn altijd zo leeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA is briljant.
Hoe kun je daar nu een hekel aan hebben?
Ziet er wel goed uit ook, komt niet op de PC uit jammer genoegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Watch dogs >>>>>>>>>>>> GTA V.
En GTA IV met mods ziet er al 100x beter uit dan GTA V.
In deel 4 waren de steden anders behoorlijk druk er liep overal wel volk om even gezellig een conversatie mee te houden.quote:
Weet je wanneer het echt gaaf wordt? Wanneer er zoveel volk is als in bijv. GTA 2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
In deel 4 waren de steden anders behoorlijk druk er liep overal wel volk om even gezellig een conversatie mee te houden.
Freemode online is nog steeds best tof als je wat mensen kent die het ook spelen en je er een zooi mods bij zet.
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit ook, komt niet op de PC uit jammer genoeg
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
Israël is eigenlijk best een kanker staat.
Niemand neemt jou serieus, dus oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.
Ik heb altijd gezegd dat het me echt de bazigste game ooit lijkt als er ooit een GTA-achtig spel komt met Google maps als wereld. Maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.
Alles wat je in je echte leven soms ook zou willen doen maar niet doet vanwege de gevolgen
jij zou soms weleens willekeurige mensen dood willen slaan in het echte leven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.
Alles wat je in je echte leven soms ook zou willen doen maar niet doet vanwege de gevolgen
En dan? Een soort Carmagedon?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je wanneer het echt gaaf wordt? Wanneer er zoveel volk is als in bijv. GTA 2.
Natuurlijk, jij niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zou soms weleens willekeurige mensen dood willen slaan in het echte leven?
Sommige gebieden in GTA 2 had je echt best wel veel hoor. Dat je echt 30 man in je scherm had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan? Een soort Carmagedon?
GTA 2 viel trouwens behoorlijk mee qua mensen op straat.
En toch weet ik meer van het onderwerp af dan jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus, dus oke.
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch weet ik meer van het onderwerp af dan jij.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.
Israel is kanker en een aantal Islamistische landen ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:
[..]
Dit. Zijn genoeg islamitische landen die ik ook niet goed vind, maar om elke islamitische staat kanker te vinden is overdreven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Israel is kanker en een aantal Islamistische landen ook.
Mensen rechten volgens welke standaard?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.
nederlandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.
Indonesie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maleisië.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En deze jaquote:
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
opeens helemaal genoeg van je, ik vraag het nu nog vriendelijk
Indonesië is echtquote:
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.quote:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?quote:
Sowieso landen in Zuid-Oost Azie zijn ze erg tolerant. Midden-Oosten en Noord-Afrika is het wat minder dan maar oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.
Ik weet niet exact de verdeling van religies, maar er staat me iets van bij dat het overgrote deel Moslim is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.quote:
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?
Ja 60 % ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet niet exact de verdeling van religies, maar er staat me iets van bij dat het overgrote deel Moslim is.
Ja ach in Singapore betaal je duizenden euro`s boete als je op straat spuugt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?
somalie gekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.
Noord-Afrika (Marokko uitgezonderd) Kan beter getroffen worden door wat enge ziektes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso landen in Zuid-Oost Azie zijn ze erg tolerant. Midden-Oosten en Noord-Afrika is het wat minder dan maar oke.
Er werd net Maleisië genoemd, dus niet alle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.
Ah ben jij er zo een.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.
Waarom Noord-Afrika wel en Midden-Oosten niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Noord-Afrika (Marokko uitgezonderd) Kan beter getroffen worden door wat enge ziektes.
doe normaal tegen fok-it blaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
opeens helemaal genoeg van je, ik vraag het nu nog vriendelijk
Malaysia is niet "echt" een islamitische staat, gezien een heel groot deel ook boedhistich en hindoe is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er werd net Maleisië genoemd, dus niet alle.
Nou ik zou als homo in Noord-Irak maar ook niet al te klef lopen doen met je vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
In Noord Irak kun je ook gewoon alles doen.
Is op papier ook een islamitische staat.
Waar zeg hij dat? Is bewezen dat in dat soort landen veel mee gevoetbald wordt, dus minder kans op homo's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
Zo'n tyfusbaard die anderen hun recht op geluk niet gunt.
Sarcasme, leer het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
Sjaak houdt er gewoon van om erg stoer te doen en alles wat Amsterdams of Joods is kanker te noemen maar het is best een lief ventjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Miertje88 het volgende:
ik verveel me, kga maar eens bekkenstoten en aan tyron denken
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
In Noord Irak kun je ook gewoon alles doen.
Is op papier ook een islamitische staat.
Hee Stiefje!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sjaak houdt er gewoon van om erg stoer te doen en alles wat Amsterdams of Joods is kanker te noemen maar het is best een lief ventje
apen dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.
Dus als er andere geloven in een staat wonen, dan is het volgens jou geen islamitische staat meer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Malaysia is niet "echt" een islamitische staat, gezien een heel groot deel ook boedhistich en hindoe is.
he knulquote:
Omdat Israël volgens Stylo kanker is. Maar Israël is toch een stuk minder erg dan alle islamtitische staten, op de semi-islamititsche staat Malaysia na.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:07 schreef Miertje88 het volgende:
waarom hebben we het over bananenrepublieken?
noord-korea heeft ook mooie plekjes
60-40 is wat anders dan 94-6.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als er andere geloven in een staat wonen, dan is het volgens jou geen islamitische staat meer?
In Irak wonen er paar honderd duizend joden en miljoen christenen. Is dat ook geen islamitische staat meer?
Is even erg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat Israël volgens Stylo kanker is. Maar Israël is toch een stuk minder erg dan alle islamtitische staten, op de semi-islamititsche staat Malaysia na.
Israel is zeker niet minder erg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat Israël volgens Stylo kanker is. Maar Israël is toch een stuk minder erg dan alle islamtitische staten, op de semi-islamititsche staat Malaysia na.
Ja man. Kanker nu maar weer op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
nee hoor bekkenstoten doen er wel meer
Neequote:
niet schelden met kankerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man. Kanker nu maar weer op.
Dat gebeurd vast niet in hun gevangenisjes vol met Palestijnse rebellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Israël kan fucked doen, maar hakken geen handen af, ontoofden of stenigen niet en er is nog wat vrijheid van geloof.
Nee , idd niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat gebeurd vast niet in hun gevangenisjes vol met Palestijnse rebellen
want jij was er bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat gebeurd vast niet in hun gevangenisjes vol met Palestijnse rebellen
Wil je iets minder schelden, bedankt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man. Kanker nu maar weer op.
Bronchitis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
ik wou sjaaks spelfout verbeteren maar dan krijg ik ook een ziekteterm naar mijn hoofd gegooid
Daar doden ze je met kogels in plaats van stenigen of onthoofden. Daar wordt je kapot gemarteld in plaats van handen eraf hakken. Palestijnen mogen daar natuurlijk ook evenveel doen. Ze doen alles wat al die andere islamitische staten ook doen, maar doen het moderner en stiller. Wie wil je voor de gek houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Israël kan fucked doen, maar hakken geen handen af, ontoofden of stenigen niet en er is nog wat vrijheid van geloof.
Griepjongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
ik wou sjaaks spelfout verbeteren maar dan krijg ik ook een ziekteterm naar mijn hoofd gegooid
Wat ik nooit begrijp van de Islam is waarom je in hun landen geen kerk mag bouwen maar zij hier wel een Moskee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar doden ze je met kogels in plaats van stenigen of onthoofden. Daar wordt je kapot gemarteld in plaats van handen eraf hakken. Palestijnen mogen daar natuurlijk ook evenveel doen. Ze doen alles wat al die andere islamitische staten ook doen, maar doen het moderner en stiller. Wie wil je voor de gek houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |