En toch weet ik meer van het onderwerp af dan jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus, dus oke.
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch weet ik meer van het onderwerp af dan jij.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.
Israel is kanker en een aantal Islamistische landen ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg als je dit zegt:
[..]
Dit. Zijn genoeg islamitische landen die ik ook niet goed vind, maar om elke islamitische staat kanker te vinden is overdreven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Israel is kanker en een aantal Islamistische landen ook.
Mensen rechten volgens welke standaard?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.
nederlandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Noem één islamitische staat waar de mensen rechten wel worden gerespecteerd.
Indonesie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maleisië.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En deze jaquote:
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
opeens helemaal genoeg van je, ik vraag het nu nog vriendelijk
Indonesië is echtquote:
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.quote:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?quote:
Sowieso landen in Zuid-Oost Azie zijn ze erg tolerant. Midden-Oosten en Noord-Afrika is het wat minder dan maar oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |