Geef toe, die nieuwste ziet er wel fucking baas uitquote:
meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er in te komen man, 100 uur moet ik dan al spelen om het te leren.
Nee, graphics vallen tegen en het zal zoals altijd wel weer zonder Dynamic AI zijn en weinig AI, oftewel, geen levende stad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef toe, die nieuwste ziet er wel fucking baas uit
Dynamic AI?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, graphics vallen tegen en het zal zoals altijd wel weer zonder Dynamic AI zijn en weinig AI, oftewel, geen levende stad.
AI die ook interrect met andere AI. Dus bijv. roofovervallen, botsingen, etc.quote:
Naja, het wordt elke keer realistischerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AI die ook interrect met andere AI. Dus bijv. roofovervallen, botsingen, etc.
Watch dogs >>>>>>>>>>>> GTA V.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, het wordt elke keer realistischer
De steden zijn altijd zo leeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA is briljant.
Hoe kun je daar nu een hekel aan hebben?
Ziet er wel goed uit ook, komt niet op de PC uit jammer genoegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Watch dogs >>>>>>>>>>>> GTA V.
En GTA IV met mods ziet er al 100x beter uit dan GTA V.
In deel 4 waren de steden anders behoorlijk druk er liep overal wel volk om even gezellig een conversatie mee te houden.quote:
Weet je wanneer het echt gaaf wordt? Wanneer er zoveel volk is als in bijv. GTA 2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
In deel 4 waren de steden anders behoorlijk druk er liep overal wel volk om even gezellig een conversatie mee te houden.
Freemode online is nog steeds best tof als je wat mensen kent die het ook spelen en je er een zooi mods bij zet.
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit ook, komt niet op de PC uit jammer genoeg
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
Israël is eigenlijk best een kanker staat.
Niemand neemt jou serieus, dus oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke Islamitische staat is eigenlijk best een kanker staat.
Ik heb altijd gezegd dat het me echt de bazigste game ooit lijkt als er ooit een GTA-achtig spel komt met Google maps als wereld. Maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.
Alles wat je in je echte leven soms ook zou willen doen maar niet doet vanwege de gevolgen
jij zou soms weleens willekeurige mensen dood willen slaan in het echte leven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Watchdogs ziet er erg mooi uit maar de gameplay is wel ingewikkeld mensen willen volgens mij veel liever gewoon de stad in gaan om anderen dood te slaan en schoppen en wilde achtervolgingen te hebben met de politie.
Alles wat je in je echte leven soms ook zou willen doen maar niet doet vanwege de gevolgen
En dan? Een soort Carmagedon?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je wanneer het echt gaaf wordt? Wanneer er zoveel volk is als in bijv. GTA 2.
Natuurlijk, jij niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zou soms weleens willekeurige mensen dood willen slaan in het echte leven?
Sommige gebieden in GTA 2 had je echt best wel veel hoor. Dat je echt 30 man in je scherm had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan? Een soort Carmagedon?
GTA 2 viel trouwens behoorlijk mee qua mensen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |