Ik neem het ook wel aan als compliment, maar ik wuif het eigenlijk daarna meteen weer weg in gedachte... want ik vind nou niet echt dat ik er goed uitzie (overgewicht voornamelijk)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef LazyDave het volgende:
Neem het als compliment, je ziet er toch goed uit?
Dat doe ik ook, maar het punt is.. juist omdat ik zo ongelovelijk onzeker ben over m`n uiterlijk blijft het toch aan mij knagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef trovey het volgende:
Je zegt "Dank je"en gaat verder met je leven.
Misschien moet je eens er van uitgaan dat ze het wel menen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar het punt is.. juist omdat ik zo ongelovelijk onzeker ben over m`n uiterlijk blijft het toch aan mij knagen.
"Meende ze het nou" " Was het puur om me voor te liegen " " zie ik er dan echt niet zo slecht uit als ik denk " etc..
sja dat zou wel heel naief zijn. Heb je hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien moet je eens er van uitgaan dat ze het wel menen.
Ik ben blij dat je ouders tegenwoordig positiever over je zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Braddie het volgende:
als ik dingen hoor als " Je ziet er goed uit man " of "Je bent best een leuke jongen" Dan wuif ik dat altijd weg, en geloof ik het nooit...
Ja, trap hem vooral nog dieper het gat in...alsof jij God's gift voor vrouwen zal zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja dat zou wel heel naief zijn. Heb je hem wel eens gezien?
och. Ik was mijzelf, doe mijn haar, ga af en toe naar de kapper en koop kleding wat de goedkeuring van veel meiden/vrouwen kan wegdragen, heb al een aantal relaties gehad en ben al zes jaar bij mijn vriendin. Dus op de ladder van gods gifts sta ik aanmerkelijk hoger dan vriendje braddiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, trap hem vooral nog dieper het gat in...alsof jij God's gift voor vrouwen zal zijn.
Deels waar, maar deels is "je bent wie je bent" niet de juiste mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef fruitsalade007 het volgende:
Bekijk jezelf op 'n positieve manier. Je bent wie je bent dus je moet jezelf accepteren.
Normen en waarden? Weleens van gehoord?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
och. Ik was mijzelf, doe mijn haar, ga af en toe naar de kapper en koop kleding wat de goedkeuring van veel meiden/vrouwen kan wegdragen, heb al een aantal relaties gehad en ben al zes jaar bij mijn vriendin. Dus op de ladder van gods gifts sta ik aanmerkelijk hoger dan vriendje braddie
"Ik ben zó lelijk"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef MouzurX het volgende:
Zodra je van jezelf door hebt dat je negatief denkt, dwing je jezelf om positief te denken.
En dat is dan blijkbaar vooral een reden om hem maar een trap te geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
och. Ik was mijzelf, doe mijn haar, ga af en toe naar de kapper en koop kleding wat de goedkeuring van veel meiden/vrouwen kan wegdragen, heb al een aantal relaties gehad en ben al zes jaar bij mijn vriendin. Dus op de ladder van gods gifts sta ik aanmerkelijk hoger dan vriendje braddie
Qua gewicht kan je inderdaad grote stappen zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Deels waar, maar deels is "je bent wie je bent" niet de juiste mentaliteit.
Als je geen zelfvertrouwen hebt moet je stappen maken om dat te gaan veranderen. Niet denken "tsja zo ben ik nou eenmaal" (ik snap dat je dat waarschijnlijk niet bedoelt maar zo kan je het wel opvatten)
Die derde gedachte is dus niet goed en moet je meteen afstoppen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik ben zó lelijk"
"Nee nee, positief denken, ik ben een mooie jongen"
"Wat een positieve gedachte voor zo'n lelijk mormel"
Ik denk niet dat dat gaat werken.
Sporten ben ik mee bezig, en ik merk dat dit al wel z`n vruchten afwerpt, zit al prettiger in m`n vel enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef MouzurX het volgende:
Blijkbaar vind je jezelf dus niet aantrekkelijk.
Enige oplossing is ervoor zorgen dat je mening daarover verandert. Ga sporten of/en koop nieuwe kleren. En het meest belangrijke: dwing jezelf om die negatieve gedachten meteen een halt toe te roepen. Zodra je van jezelf door hebt dat je negatief denkt, dwing je jezelf om positief te denken.
Het enige wat je daarvoor nodig hebt is mentale wilskracht om dat consequent te doen, en na een tijd helpt het echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |