na 2 dagen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef Tinos85 het volgende:
Vrouwen, je kan er geen touw aan vast knopen.
Sowieso vaag dat ze na 2 dagen dus alweeris.
Dat is ze niet. Het is om TS tot inzicht te dwingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef Tinos85 het volgende:
Vrouwen, je kan er geen touw aan vast knopen.
Sowieso vaag dat ze na 2 dagen dus alweeris.
Jaloers maken, ja dat is wel logischer eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is ze niet. Het is om TS tot inzicht te dwingen.
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze probeert je jaloers te maken
Of je duidelijk te maken dat ze je nooit meer terughoeft
Of ze wil je net zo hard kwetsen als jij haar hebt gekwetst
Sja, vrouwen zijn onbegrijpelijk.
nee, ik ben er dan wel een.. Maar ik blijf gewoon recht door zee. Maar de meeste vrouwen zijn bitches of wanhopigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?Klinkt alsof jij ze heel goed begrijpt.
![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef Merziyas het volgende:
En schijnbaar heeft het gewerkt, want je zit ermee anders had je hier geen topic geopend
16 is nog kindquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Het is niet zo dat het me nog heel veel boeit of zo, ik vond d`r vrij kinderachtig, laatste keer dat ze bij me was(zondag) zat ze even boven, ik zat beneden op de computer en d`r mobiel lag beneden, dus ik ging even door haar muziek lijst heen scrollen en zette hier en daar wat nummertjes op, en inplaats van wat te zeggen grist ze letterlijk die gsm uit mijn handen..
Waren ook 2 vrienden bij me, ze zei amper wat tegen ze, begon als gespreksonderwerp alleen maar over school/famillie/vrienden en als ze al wat zei in het gesprek was het niets nuttigs of zo(Tijdens een gesprek over het GNR concert van 1,5 week geleden) begint ze opeens over Charlotte(een of andere vriendin).
Wat me ook irriteerde diezelfde zondag!.
Ik zat op de computer en op een gegeven moment gaat ze op de bank liggen en met de voeten aan m`n muis en toetsenbord kutten en vensters van internet/msn/youtube wegklikken steeds de jackplug uit m`n gitaar trekken en zo...
(En dat is dan 16 weetje)
Ze wilde jou jackplug in haar gitaar hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat me ook irriteerde diezelfde zondag!.
Ik zat op de computer en op een gegeven moment gaat ze op de bank liggen en met de voeten aan m`n muis en toetsenbord kutten en vensters van internet/msn/youtube wegklikken steeds de jackplug uit m`n gitaar trekken en zo...
(En dat is dan 16 weetje)
Ik sprak iedere dag met haar af tot zondag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:40 schreef DerptieDurp het volgende:
Knuppel. Voor je vriendin maak je gewoon tijd. Dan zet je haar niet zomaar zonder pardon aan de dijk. En dan ook nog gaan lopen miepen als zij wat begint met een andere gozer. Je had dankbaar moeten zijn voor wat je had.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Magistic het volgende:
Ach over een paar jaar, wanneer je 15 bent, zul je er om kunnen lachen.
16 is nog een kind ja, maar nja laat ik het zo zeggen op m`n werk komt af en toe de dochter van m`n baas die is 13, die reageert een stuk volwassener.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
16 is nog kind![]()
Ze wou je aandacht
Je hoort niet zomaar in haar telefoon te komen
Misschien had ze wat te verbergen
Niet iedereen is hetzelfdequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
16 is nog een kind ja, maar nja laat ik het zo zeggen op m`n werk komt af en toe de dochter van m`n baas die is 13, die reageert een stuk volwassener.
Ze wilde mijn aandacht, die had ik haar echt al lang en breed gegeven(daarom was ze nog boven).
Ik had misschein niet in haar telefoon mogen zitten, maar dan nog is het wel zo netjes om te vragen wat ik aan het doen ben inplaats van *Grijpt gsm uit handen* Wat doe je?!??
We hadden nooit iets voor elkaar te verbergen, Althans... ik sowieso niet voor haar, dus waarom dan anders om wel..
Even serieus, dat is gewoon zo'n suffe opmerking die alleen kansloze internethelden durven plaatsen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef poqpoq het volgende:
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve onze moeders zussen, tantes en omas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |