abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87519736
Nouja goed, eergister dus uitgemaakt met m`n vriendin.. Heb gezegd dat ik het verschrikkelijk jammer vind maar dat het gewoon niet anders is omdat ik het druk heb en amper tijd heb voor mezelf.
Daar reageerde ze op met een "Ik vind het echt heel jammer, maar ik snap het, en als je weer tijd hebt dan wil ik ook weer voor je klaar staan als vriendin"
Dus ik zei dat het wel goed was, en ik heb daarna gezegd dat ik haar morgen ochtend wel weer zou spreken.

Nouja, zo geschiede dus:

Eerst ging ze heel kort af reageren.
Daarna ging ze verschrikkelijk arrogant doen.
En had ze in d`r naam staan R(L)J.

Naja goed, dus ik vroeg waarom ze opeens met een andere gozer heeft.
Reageerde ze op met "Dat jij geen vriendin wilt wil niet zeggen dat ik geen vriend wil, en ik hoorde ook pas vanochtend dat hij me leuk vond..."

Dan denk ik...
Ben je nou zo`n slet?
Of ben ik gewoon 2 maanden lang gebruikt?

Is toch niet helemaal koosjer als je er na 2 maanden zo overdenkt of wel? terwijl je een goede reden hebt gegeven, en ze zelf ook aangaf om er evt wel mee door te willen gaan mits ik meer tijd had voor mezelf, maar dat zou dus ook betekenen dat ze dan die gast weer dumpt of zo??

Ik vat het echt niet!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:32:10 #2
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_87519792
Ach over een paar jaar, wanneer je 15 bent, zul je er om kunnen lachen.
Narcist
pi_87519801
Mindgames zeg ik je. Niks van aantrekken.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:33:11 #4
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_87519816
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve onze moeders zussen, tantes en omas.

Maar even serieus, dat ze direct haar naam veranderd in iets dergelijks is pure pesterij. Zoek er niets achter.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_87519821
2 Maanden relatie is niet zo heel lang, kan zijn dat ze niet zoveel tijd nodig heeft om het te verwerken.. Of hij is gewoon een rebound en ze gebruikt hem om jou jaloers te maken..
pi_87519826
Vrouwen, je kan er geen touw aan vast knopen.

Sowieso vaag dat ze na 2 dagen dus alweer O+ is.
pi_87519846
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef Tinos85 het volgende:

na 2 dagen?
Na 1 dag al.
11-10 ging het uit 12-10 had ze in d`r naam staan....
pi_87519850
En schijnbaar heeft het gewerkt, want je zit ermee anders had je hier geen topic geopend :)
pi_87519851
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef Tinos85 het volgende:

Dat is ze niet. Het is om TS tot inzicht te dwingen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:34:33 #10
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87519853
Ze probeert je jaloers te maken :O
Of je duidelijk te maken dat ze je nooit meer terughoeft :O
Of ze wil je net zo hard kwetsen als jij haar hebt gekwetst :O

Sja, vrouwen zijn onbegrijpelijk. :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:35:04 #11
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87519864
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dat is ze niet. Het is om TS tot inzicht te dwingen.
Jaloers maken, ja dat is wel logischer eigenlijk.
pi_87519903
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze probeert je jaloers te maken :O
Of je duidelijk te maken dat ze je nooit meer terughoeft :O
Of ze wil je net zo hard kwetsen als jij haar hebt gekwetst :O

Sja, vrouwen zijn onbegrijpelijk. :7
Jij spreekt uit ervaring? ;) Klinkt alsof jij ze heel goed begrijpt. :D
Altijd aan het dromen...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:37:54 #13
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87519942
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Jij spreekt uit ervaring? ;) Klinkt alsof jij ze heel goed begrijpt. :D
nee, ik ben er dan wel een.. Maar ik blijf gewoon recht door zee. Maar de meeste vrouwen zijn bitches of wanhopig :O
pi_87519943
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef Merziyas het volgende:
En schijnbaar heeft het gewerkt, want je zit ermee anders had je hier geen topic geopend :)
Ja, klopt.
Het is niet zo dat het me nog heel veel boeit of zo, ik vond d`r vrij kinderachtig, laatste keer dat ze bij me was(zondag) zat ze even boven, ik zat beneden op de computer en d`r mobiel lag beneden, dus ik ging even door haar muziek lijst heen scrollen en zette hier en daar wat nummertjes op, en inplaats van wat te zeggen grist ze letterlijk die gsm uit mijn handen..
Waren ook 2 vrienden bij me, ze zei amper wat tegen ze, begon als gespreksonderwerp alleen maar over school/famillie/vrienden en als ze al wat zei in het gesprek was het niets nuttigs of zo(Tijdens een gesprek over het GNR concert van 1,5 week geleden) begint ze opeens over Charlotte(een of andere vriendin).

Wat me ook irriteerde diezelfde zondag!.
Ik zat op de computer en op een gegeven moment gaat ze op de bank liggen en met de voeten aan m`n muis en toetsenbord kutten en vensters van internet/msn/youtube wegklikken steeds de jackplug uit m`n gitaar trekken en zo...

(En dat is dan 16 weetje :D )
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:39:03 #15
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87519961
Wees blij dat je nu weer kan genieten van je vrijgezelle leven TS! Geniet ervan.
pi_87519990
Knuppel. Voor je vriendin maak je gewoon tijd. Dan zet je haar niet zomaar zonder pardon aan de dijk. En dan ook nog gaan lopen miepen als zij wat begint met een andere gozer. Je had dankbaar moeten zijn voor wat je had. }:|
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:40:16 #17
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_87519995
Ik wilde bijna serieus reageren in een Braddietopic ;(
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:40:27 #18
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87520001
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Het is niet zo dat het me nog heel veel boeit of zo, ik vond d`r vrij kinderachtig, laatste keer dat ze bij me was(zondag) zat ze even boven, ik zat beneden op de computer en d`r mobiel lag beneden, dus ik ging even door haar muziek lijst heen scrollen en zette hier en daar wat nummertjes op, en inplaats van wat te zeggen grist ze letterlijk die gsm uit mijn handen..
Waren ook 2 vrienden bij me, ze zei amper wat tegen ze, begon als gespreksonderwerp alleen maar over school/famillie/vrienden en als ze al wat zei in het gesprek was het niets nuttigs of zo(Tijdens een gesprek over het GNR concert van 1,5 week geleden) begint ze opeens over Charlotte(een of andere vriendin).

Ik zat op de computer en op een gegeven moment gaat ze op de bank liggen en met de voeten aan m`n muis en toetsenbord kutten en vensters van internet/msn/youtube wegklikken steeds de jackplug uit m`n gitaar trekken en zo...

16 is nog kind :O
Ze wou je aandacht :O
Je hoort niet zomaar in haar telefoon te komen :O
Misschien had ze wat te verbergen :O
pi_87520059
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze wilde jou jackplug in haar gitaar hebben.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_87520063
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:40 schreef DerptieDurp het volgende:
Knuppel. Voor je vriendin maak je gewoon tijd. Dan zet je haar niet zomaar zonder pardon aan de dijk. En dan ook nog gaan lopen miepen als zij wat begint met een andere gozer. Je had dankbaar moeten zijn voor wat je had. }:|
Ik sprak iedere dag met haar af tot zondag.
Maar het ging niet meer..
Ik werk 5 dagen in de week, heb ook nog eens 1 dag keyboardles per week + band/muziek opnames bij mij thuis.
De tijd die ik dan voor mezelf heb is hoogstens 3 uur per dag(1 uurtje s`ochtends voor dat ik ga werken) en dan 2 uurtjes van 7 tot 9 daarna ga ik douchen en evt slapen
pi_87520086
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Magistic het volgende:
Ach over een paar jaar, wanneer je 15 bent, zul je er om kunnen lachen.
_O_ !!!
pi_87520102
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

16 is nog kind :O
Ze wou je aandacht :O
Je hoort niet zomaar in haar telefoon te komen :O
Misschien had ze wat te verbergen :O
16 is nog een kind ja, maar nja laat ik het zo zeggen op m`n werk komt af en toe de dochter van m`n baas die is 13, die reageert een stuk volwassener.

Ze wilde mijn aandacht, die had ik haar echt al lang en breed gegeven(daarom was ze nog boven).

Ik had misschein niet in haar telefoon mogen zitten, maar dan nog is het wel zo netjes om te vragen wat ik aan het doen ben inplaats van *Grijpt gsm uit handen* Wat doe je?!??

We hadden nooit iets voor elkaar te verbergen, Althans... ik sowieso niet voor haar, dus waarom dan anders om wel..
pi_87520145
Ach, als je straks doorgebroken bent heb je de vrouwen voor het uitkiezen. De lifestyle van een wajong-hustla is sowieso wel hard.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:47:56 #24
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87520163
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

16 is nog een kind ja, maar nja laat ik het zo zeggen op m`n werk komt af en toe de dochter van m`n baas die is 13, die reageert een stuk volwassener.

Ze wilde mijn aandacht, die had ik haar echt al lang en breed gegeven(daarom was ze nog boven).

Ik had misschein niet in haar telefoon mogen zitten, maar dan nog is het wel zo netjes om te vragen wat ik aan het doen ben inplaats van *Grijpt gsm uit handen* Wat doe je?!??

We hadden nooit iets voor elkaar te verbergen, Althans... ik sowieso niet voor haar, dus waarom dan anders om wel..
Niet iedereen is hetzelfde :O
Naknuffelen ofzo kan ook ipv gamen :O
Het is ook niet netjes om zonder te vragen in haar telefoon te zitten dus je hebt geen recht van spreken :O
Zij duidelijk wel, ze moest vast het volgende knulletje regelen :O
pi_87520210
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef poqpoq het volgende:
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve onze moeders zussen, tantes en omas.
Even serieus, dat is gewoon zo'n suffe opmerking die alleen kansloze internethelden durven plaatsen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')