Ik weet niet exact de verdeling van religies, maar er staat me iets van bij dat het overgrote deel Moslim is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indonesië is echt.
[..]
Malaysia is deels islamitisch, maar daar worden andere religies wel gerpesecteerd ja.
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.quote:
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?
Ja 60 % ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet niet exact de verdeling van religies, maar er staat me iets van bij dat het overgrote deel Moslim is.
Ja ach in Singapore betaal je duizenden euro`s boete als je op straat spuugt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar cel als je in het openbaar met iemand van dezelfde sekse zoent. Noem je dat mensenrechten?
somalie gekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.
Noord-Afrika (Marokko uitgezonderd) Kan beter getroffen worden door wat enge ziektes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso landen in Zuid-Oost Azie zijn ze erg tolerant. Midden-Oosten en Noord-Afrika is het wat minder dan maar oke.
Er werd net Maleisië genoemd, dus niet alle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je Israël kanker noemt, maar er is geen enkele islamtische staat waar ze minder erg zijn dan Israël.
Ah ben jij er zo een.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.
Waarom Noord-Afrika wel en Midden-Oosten niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Noord-Afrika (Marokko uitgezonderd) Kan beter getroffen worden door wat enge ziektes.
doe normaal tegen fok-it blaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
opeens helemaal genoeg van je, ik vraag het nu nog vriendelijk
Malaysia is niet "echt" een islamitische staat, gezien een heel groot deel ook boedhistich en hindoe is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er werd net Maleisië genoemd, dus niet alle.
Nou ik zou als homo in Noord-Irak maar ook niet al te klef lopen doen met je vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
In Noord Irak kun je ook gewoon alles doen.
Is op papier ook een islamitische staat.
Waar zeg hij dat? Is bewezen dat in dat soort landen veel mee gevoetbald wordt, dus minder kans op homo's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
Zo'n tyfusbaard die anderen hun recht op geluk niet gunt.
Sarcasme, leer het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
Sjaak houdt er gewoon van om erg stoer te doen en alles wat Amsterdams of Joods is kanker te noemen maar het is best een lief ventjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Miertje88 het volgende:
ik verveel me, kga maar eens bekkenstoten en aan tyron denken
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
In Noord Irak kun je ook gewoon alles doen.
Is op papier ook een islamitische staat.
Hee Stiefje!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sjaak houdt er gewoon van om erg stoer te doen en alles wat Amsterdams of Joods is kanker te noemen maar het is best een lief ventje
apen dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verspreiding van ziektes moet je bij de bron aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |