Nee mijn naam en die van ggmm kwam voorbij net zoals die van davy,stinho en doublepainquote:
Ik was in de stad?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt ook wat op te biechten, Stinho.
Neh, ik deed alleen Stinho z'n vraag.quote:
quote:
Dan blijft tyron over die het kon zijn of doublepain was aan het meelezen want ggmm en ik kwamen wel vaak voor ineensquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, ik deed alleen Stinho z'n vraag.
rip hannah smithquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat hele Ask.fm shit?Nieuwe Social Media ofzo?
Las vandaag dat er een of andere 14-jarige zelfmoord gepleegd had daardoor
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermeldenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Daar kan je anoniem vragen stellen aan iemand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Is altijd johquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermelden
Idd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermelden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.
Stevenmac26 heeft al naaktfoto's gevraagd aan een 13-jarige dus de popo zal zo wel komen.
Ja ik zag pas later dat ze 13 wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.
Stevenmac26 heeft al naaktfoto's gevraagd aan een 13-jarige dus de popo zal zo wel komen.
Nee daarom en het was ook best een lekker wijf zal vast wel al haartjes op haar kut gehad hebben.quote:
13? Dat heb je goed voor elkaar stevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zag pas later dat ze 13 was
Maar ze heeft mijn vraag niet eens beantwoordquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13? Dat heb je goed voor elkaar steven
Zoek d'r op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ze heeft mijn vraag niet eens beantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |