Zo af en toe is er niks mis mee hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.
Weet ik, maar ik haal dan net zo lief wat beleg en een boterham bij de AH.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo af en toe is er niks mis mee hoorOf hou je sowieso niet van fastfood?
Ene Kimberleyquote:
Ik vind MC en BK vies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.
quote:
http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je ook in wal mart komt. Stukje vlees kopen kan daar niet, meteen minimaal 1kg
Jij weet hoe hij z'n broodje maakt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.
?quote:
Nja, wel verstandigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik haal dan net zo lief wat beleg en een boterham bij de AH.
Heb ooit eens een college gehad over wat er allemaal in zo'n Big Mac zit, vooral aan uber conserveringsmiddelen. Dan neem je liever wat anders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een wit broodje met een hamburger saus en sla. Wat kan daar mis mee gaan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet hoe hij z'n broodje maakt?
Ahh maar ik was dat dus nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onschuldig kijken steven.
[ afbeelding ]
Wel heul toevalligquote:
Ik verdenk drizzt er vanquote:
Jij hebt ook wat op te biechten, Stinho.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onschuldig kijken steven.
[ afbeelding ]
Nee mijn naam en die van ggmm kwam voorbij net zoals die van davy,stinho en doublepainquote:
Ik was in de stad?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt ook wat op te biechten, Stinho.
Neh, ik deed alleen Stinho z'n vraag.quote:
quote:
Dan blijft tyron over die het kon zijn of doublepain was aan het meelezen want ggmm en ik kwamen wel vaak voor ineensquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, ik deed alleen Stinho z'n vraag.
rip hannah smithquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat hele Ask.fm shit?Nieuwe Social Media ofzo?
Las vandaag dat er een of andere 14-jarige zelfmoord gepleegd had daardoor
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermeldenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Daar kan je anoniem vragen stellen aan iemand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Is altijd johquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermelden
Idd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan dus vragen stellen maar het begon eerst leuk met wat stomme geintjes tot iemand er niet mee kon omgaan en meerdere keren vbl-sc en fok moest gaan vermelden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.
Stevenmac26 heeft al naaktfoto's gevraagd aan een 13-jarige dus de popo zal zo wel komen.
Ja ik zag pas later dat ze 13 wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een wijf die werd uitgescholden door een Belg.
Stevenmac26 heeft al naaktfoto's gevraagd aan een 13-jarige dus de popo zal zo wel komen.
Nee daarom en het was ook best een lekker wijf zal vast wel al haartjes op haar kut gehad hebben.quote:
13? Dat heb je goed voor elkaar stevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zag pas later dat ze 13 was
Maar ze heeft mijn vraag niet eens beantwoordquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13? Dat heb je goed voor elkaar steven
Zoek d'r op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ze heeft mijn vraag niet eens beantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |