vergeet van Rhijn nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha geen Siem geen Toby midweeks Eriksen nog weg en we maken een kans.
Ja, toen wist ik dat we gingen winnen. Dat stond gewoon in de sterren geschreven die dag.quote:
Een speler halen is niet verkeerd. Wel dat we op deze manier nog langer aan een stel investeerders vast zitten die er puur voor eigen gewin zijn. Gewoon uit eigen middelen proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beter dan niks? Of moeten we weer een seizoen lang leunen op Pelle?
Tuurlijk zijn die er uit eigen gewin, maar ze hebben ook genoeg goeds gedaan. Wat ik echt kut vond was die talenten-poulesquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, toen wist ik dat we gingen winnen. Dat stond gewoon in de sterren geschreven die dag.
[..]
Een speler halen is niet verkeerd. Wel dat we op deze manier nog langer aan een stel investeerders vast zitten die er puur voor eigen gewin zijn. Gewoon uit eigen middelen proberen.
Zelfde soort constructie zij krijgen dan weer een aandeel in de speler. Als die dan verkocht zou worden krijgen zij een percentage.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er uit eigen gewin, maar ze hebben ook genoeg goeds gedaan. Wat ik echt kut vond was die talenten-poulesOf hebben ze die nog steeds?
Dat ligt eraan wie ze aantrekken he. Jong toptalent is voor zo`n investeerder lijkt mij het bestequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde soort constructie zij krijgen dan weer een aandeel in de speler. Als die dan verkocht zou worden krijgen zij een percentage.
Maar om eerlijk te zijn kan ik daar niet wakker liggen omdat het toch nooit zover komt.
Weet je niet als je hem voor weinig kan halen net als Pellé en hij scoort er 33 dan kun je hem zo weer verkopen na een seizoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie ze aantrekken he. Jong toptalent is voor zo`n investeerder lijkt mij het beste![]()
Stel dat ze El-Ham halen, ja daar verdienen ze niks meer aan
Bazenrestaurantquote:
Het ziet er ook echt kk smerig uitquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze vadsige Amerikanen moeten zich kapot schamen
Volgens mij kan het nog best wel eens zijn opgezet om op een ironische wijze mensen bewust te maken van het hoge obese-gehalte in Amerikaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze vadsige Amerikanen moeten zich kapot schamen
Aan spiermassa jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik in Amerika zou wonen zou ik echt 50 kg aankomen in een jaar.
Is het ook doe dan gewoon gelijk dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt kk smerig uit
Ik word gewoon misselijk bij het zien van die troepquote:
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.quote:
Ik raak van big mac ook standaard aan de schijt geen idee waarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.
Die smakgeluiden erbijquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook doe dan gewoon gelijk dit.
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |