Bill & Ted's Excellent Adventure is ook gaafquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Tucker and Dale vs Evil, vermakelijke film
Insootje, ik zit ook in een downstreak manquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insootje, ik zit ook in een downstreak man
Ja ook al weken zoquote:
All-in op ajaxquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook al weken zoEn gister was helemaal erg met Feyenoord, Vitesse, Schalke en Galataseray,
vandaag jong PSVblijft maar doorgaan
Staat op 1.40quote:
Moet zeggen dat ik normaal voor een Klassieker zowel uit als thuis enorm gespannen was maar dit jaar dus totaal niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat op 1.40Nog nooit zo laag gestaan in een Klassieker volgens mij
Mij ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik normaal voor een Klassieker zowel uit als thuis enorm gespannen was maar dit jaar dus totaal niet.
Zelfs getroll door Ajacieden en Tyron doet me niks.
Ik niet in ieder geval. Ik wil enkel wedstrijden zien waar de uitslag al niet van vast staat bij Ajax.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook nietIk twijfel zelfs of ik er wel voor ga zitten.
Gelijkspelletje moet er nog wel inzitten ze missen her en der wat mensen en spelen zelf ook ruk. Verwacht in ieder geval een scherp Feyenoordquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook nietIk twijfel zelfs of ik er wel voor ga zitten.
Nou de winst staat vast, de uitslag is nog onbekendquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik wil enkel wedstrijden zien waar de uitslag al niet van vast staat bij Ajax.
Doe maar mooi arrogant jongen dan kan het straks alleen maar tegenvallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik wil enkel wedstrijden zien waar de uitslag al niet van vast staat bij Ajax.
Ik verwachtte gister ook een scherp Feyenoord, ben er ook even klaar mee moet ik zeggen. Stemt me wel tevreden dat de vrienden van Feyenoord gaan helpen qua nieuwe spelers.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijkspelletje moet er nog wel inzitten ze missen her en der wat mensen en spelen zelf ook ruk. Verwacht in ieder geval een scherp Feyenoord.
Watquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwachtte gister ook een scherp Feyenoord, ben er ook even klaar mee moet ik zeggen. Stemt me wel tevreden dat de vrienden van Feyenoord gaan helpen qua nieuwe spelers.
Dat heb ik al jaren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik normaal voor een Klassieker zowel uit als thuis enorm gespannen was maar dit jaar dus totaal niet.
Zelfs getroll door Ajacieden en Tyron doet me niks.
Waarom ben je daar tevreden mee? Als club moet je dat dus echt niet willen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwachtte gister ook een scherp Feyenoord, ben er ook even klaar mee moet ik zeggen. Stemt me wel tevreden dat de vrienden van Feyenoord gaan helpen qua nieuwe spelers.
?quote:
Het is beter dan niks? Of moeten we weer een seizoen lang leunen op Pelle?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren.
[..]
Waarom ben je daar tevreden mee? Als club moet je dat dus echt niet willen...
Waarom 'quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is dit dan ;
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)van-alderweireld.htm
Met Guidetti thuis toch wel man?quote:
Vind ik ook. Vind het wel een leuke club voor hem eerlijk gezegdquote:
7/8 miljoen hadden ze het overquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is dit dan ;
quote:
Kan ie beter naar Norwich gaan. Spartakquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind het wel een leuke club voor hem eerlijk gezegd
Haha geen Siem geen Toby midweeks Eriksen nog weg en we maken een kans.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is dit dan ;
vergeet van Rhijn nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha geen Siem geen Toby midweeks Eriksen nog weg en we maken een kans.
Ja, toen wist ik dat we gingen winnen. Dat stond gewoon in de sterren geschreven die dag.quote:
Een speler halen is niet verkeerd. Wel dat we op deze manier nog langer aan een stel investeerders vast zitten die er puur voor eigen gewin zijn. Gewoon uit eigen middelen proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beter dan niks? Of moeten we weer een seizoen lang leunen op Pelle?
Tuurlijk zijn die er uit eigen gewin, maar ze hebben ook genoeg goeds gedaan. Wat ik echt kut vond was die talenten-poulesquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, toen wist ik dat we gingen winnen. Dat stond gewoon in de sterren geschreven die dag.
[..]
Een speler halen is niet verkeerd. Wel dat we op deze manier nog langer aan een stel investeerders vast zitten die er puur voor eigen gewin zijn. Gewoon uit eigen middelen proberen.
Zelfde soort constructie zij krijgen dan weer een aandeel in de speler. Als die dan verkocht zou worden krijgen zij een percentage.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er uit eigen gewin, maar ze hebben ook genoeg goeds gedaan. Wat ik echt kut vond was die talenten-poulesOf hebben ze die nog steeds?
Dat ligt eraan wie ze aantrekken he. Jong toptalent is voor zo`n investeerder lijkt mij het bestequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde soort constructie zij krijgen dan weer een aandeel in de speler. Als die dan verkocht zou worden krijgen zij een percentage.
Maar om eerlijk te zijn kan ik daar niet wakker liggen omdat het toch nooit zover komt.
Weet je niet als je hem voor weinig kan halen net als Pellé en hij scoort er 33 dan kun je hem zo weer verkopen na een seizoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie ze aantrekken he. Jong toptalent is voor zo`n investeerder lijkt mij het beste![]()
Stel dat ze El-Ham halen, ja daar verdienen ze niks meer aan
Bazenrestaurantquote:
Het ziet er ook echt kk smerig uitquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze vadsige Amerikanen moeten zich kapot schamen
Volgens mij kan het nog best wel eens zijn opgezet om op een ironische wijze mensen bewust te maken van het hoge obese-gehalte in Amerikaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze vadsige Amerikanen moeten zich kapot schamen
Aan spiermassa jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik in Amerika zou wonen zou ik echt 50 kg aankomen in een jaar.
Is het ook doe dan gewoon gelijk dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt kk smerig uit
Ik word gewoon misselijk bij het zien van die troepquote:
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.quote:
Ik raak van big mac ook standaard aan de schijt geen idee waarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.
Die smakgeluiden erbijquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook doe dan gewoon gelijk dit.
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Big Mac op zijn tijd best lekker maar als je zulke hoeveelheden eet ga je denk ik echt acuut kotsen of tenminste aan de schijt van al dat vet en saus die je naar binnenwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |