Wel minstens 1m72/1m74 lijkt mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al die Aziaatjes bij mij op den studie zijn niet veel langer dan dat.
Als ik naar Japan ga, ga ik niet voor de chicks hoor, daar is het te duur voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, als je makkelijk chicks wil scoren is Japan niet je land Smoof.
Al heb je genoeg hoerenkasten in Shinjuku natuurlijk.
Huisje kopen naast de held van FOK! in Thailand. Of was het niet Thailand?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, als je makkelijk chicks wil scoren is Japan niet je land Smoof.
Al heb je genoeg hoerenkasten in Shinjuku natuurlijk.
Gaat je hoe dan ook niet teleurstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik naar Japan ga, ga ik niet voor de chicks hoor, daar is het te duur voor.
1,84 dacht ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1.80 gemiddelde man in Nederland. Volgens mij zijn we daar ook al lang overheen.
Die Zeevisser?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huisje kopen naast de held van FOK! in Thailand. Of was het niet Thailand?
Thailand is wel een land voor Danny.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
pattayaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn hart ligt in een ander Aziatisch land.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thailand is wel een land voor Danny.
Welke landen heb je nog meer zulke jailbait als in Thailand dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn hart ligt in een ander Aziatisch land.
Ik citroenen. Uit het handje. Veel te lekker in de zomerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Ik vind magere kwark tegenwoordig prima te eten zonder er iets anders bij te doen. Wat een pretatie.
einde bericht
Shocking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Volgens iemand bij Nieuwsuur is het niet leuk als je kind overlijdt.
Waar slaat deze reactie op?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Volgens iemand bij Nieuwsuur is het niet leuk als je kind overlijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |