Je kunt daar gewoon witte rijst met vis eten. Daar gaat je maag toch nie vna huilen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter want daar word ik snel geirriteerd door.
Maar Azie ligt mij helaas niet qua eten.
Dat kan gewoon inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt daar gewoon witte rijst met vis eten. Daar gaat je maag toch nie vna huilen?
quote:
Of shabu shabu. Lust iedere Nederlander. Yakitori. Ramen. okonomiyaki . Teppanyaki.. Keuken is zo gevarieerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt daar gewoon witte rijst met vis eten. Daar gaat je maag toch nie vna huilen?
Hoe kijken ze eigenlijk naar indo's? Nog steeds een beetje met minachting?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of shabu shabu. Lust iedere Nederlander. Yakitori. Ramen. okonomiyaki . Teppanyaki.. Keuken is zo gevarieerd
Poeh, geen idee, maar ik denk dat dat wel meevalt. Al die verhalen over racisme en introverte, depressieve bevolking bullshit zie je totaal niet terug als je daar rondloopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kijken ze eigenlijk naar indo's? Nog steeds een beetje met minachting?
Ja, maar dat is er in de steden toch ook nauwelijks meer lijkt mij met de huidige generatie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh, geen idee, maar ik denk dat dat wel meevalt. Al die verhalen over racisme en introverte, depressieve bevolking bullshit zie je totaal niet terug als je daar rondloopt.
Ook buiten de steden nauwelijks iets van gemerkt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er in de steden toch ook nauwelijks meer lijkt mij met de huidige generatie?
Het was vroeger wel anders volgens mij. Jaren 60-80.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook buiten de steden nauwelijks iets van gemerkt.
Op een klein eiland in de buurt van okinawa werden we 1 keer aangesproken door 2 zeer oude Japanse mannen. Hadden zeker weten de oorlog meegemaakt, is ook enige stukje Japan waar de Amerikanen aan land zijn gekomen natuurlijk. Spraken amper Engels, alleen " You American?" en met gebaren rond de keel maakten ze duidelijk dat ze heel wat gezien hadden daar, maar was ook totaal niet vijandig ofzo.
Snap echt niet waar al die negatieve verhalen over bevolking vandaan komen eigenlijk.
Hoelang is een chinees hi ha hoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe lang is de gem. chick daar eigenlijk knut?
Choolangquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelang is een chinees hi ha ho
Poeh. M'n vriendin is 1.65 en die viel niet uit de toon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)lengte-per-land.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Oh, net zoals de chinezen dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh. M'n vriendin is 1.65 en die viel niet uit de toon.
De gemiddelde chick loopt wel op plateauzolen van minstens 10 cm.
Dat kan nooit kloppen. 1m66 voor de man?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)lengte-per-land.html
1,53 meter
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)lengte-per-land.html
1,53 meter
Voor m'n gevoel waren ze ook wel iets langer ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen. 1m66 voor de man?
Al die Aziaatjes bij mij op den studie zijn niet veel langer dan dat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen. 1m66 voor de man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |