Zo af en toe is er niks mis mee hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet denk ik al 2 jaar geen zooi als big macs oid meer. Pure aids. Maak dan liever zelf een broodje hamburger.
Weet ik, maar ik haal dan net zo lief wat beleg en een boterham bij de AH.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo af en toe is er niks mis mee hoorOf hou je sowieso niet van fastfood?
Ene Kimberleyquote:
Ik vind MC en BK vies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.
quote:
http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je ook in wal mart komt. Stukje vlees kopen kan daar niet, meteen minimaal 1kg
Jij weet hoe hij z'n broodje maakt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Big Mac dan? Zit net zoveel calorieën of vet in als jouw zelfgemaakte broodje.
?quote:
Nja, wel verstandigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik haal dan net zo lief wat beleg en een boterham bij de AH.
Heb ooit eens een college gehad over wat er allemaal in zo'n Big Mac zit, vooral aan uber conserveringsmiddelen. Dan neem je liever wat anders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een wit broodje met een hamburger saus en sla. Wat kan daar mis mee gaan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet hoe hij z'n broodje maakt?
Ahh maar ik was dat dus nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onschuldig kijken steven.
[ afbeelding ]
Wel heul toevalligquote:
Ik verdenk drizzt er vanquote:
Jij hebt ook wat op te biechten, Stinho.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onschuldig kijken steven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |