quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Miertje88 het volgende:
Luier fetisjisme is een vorm van fetisj waarbij seksueel genot wordt beleefd aan het dragen van een luier. Een luierfetisjist (of diaperlover/luierliefhebber) raakt opgewonden wanneer hij in gedachten, via allerlei media, of in het echt geconfronteerd wordt met het dragen van een luier.
Het komt geregeld voor dat fetisjisten er pas op latere leeftijd achter komen dat zij niet de enige zijn. Vaak wordt er een link gelegd met ervaringen die zijn opgedaan in de jeugd. Een voorbeeld hiervan is wanneer een jongen een te vroeg zindelijk is gemaakt of een bepaald trauma heeft gehad. Dat kan voor de betreffende jongen een reden zijn dat hij hier later een fetisj aan overhoudt.
Een luierfetisj is niet het zelfde als infantilisme. Bij de fetisjist ontbreekt de behoefte om zich in te leven in de rol van een kind. Het dragen van een luier zelf maakt dat een fetisjist seksueel opgewonden wordt. Soms is dat een droge luier, maar het kan ook zijn dat hij wordt gebruikt.
Een luierfetisj is een onschuldige vorm van seksuele beleving. Vaak is het wel zo dat het moeilijk is om aan een partner te vertellen dat je graag luiers draag. De praktijk leert dat het vertellen tegen je partner in lang niet alle gevallen schadelijk is voor een relatie maar die keuze maakt iedereen natuurlijk voor zichzelf (zie, hoe vertel ik het?).
Als een fetisjist zijn luier gebruikt dan komt er een moment dat de gebruikte luier moet worden uitgedaan. Plan dus van tevoren goed de momenten waarop je dat doet. Zorg dat je de douche bij de hand en een geschikte weggooiplek voor je luier hebt. Een goede planning voorkomt een hoop gedoe achteraf:-). En wil je je luier ook buitenshuis dragen dan is dat best goed te doen. Het is onze ervaring dat een enkele luier (zonder inlegger) zo goed als onzichtbaar is onder je normale kleding. Vind je je luier te veel kraken dan kun je er een plastic broek of boxershort over aantrekken. Het kraken zal dan zo goed als verdwijnen. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen dat niet te doen. Een luier dragen is tenslotte een spannende aangelegenheid :-).
Er zijn meer mensen zoals jij, niet onzeker zijnquote:
Het is iemand die dus hier post, zal wel JR zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Laat gaan man.
welkequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al een dag lang een liedje van Rob de Nijs in mijn hoofd. Dat is op zich ook best gay
Ik stond laatst bij de snackbar iets te bestellen en ondertussen was ik heerlijk in mijn luier aan het poepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen zoals jij, niet onzeker zijn
Lekker je eigen frikandel makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik stond laatst bij de snackbar iets te bestellen en ondertussen was ik heerlijk in mijn luier aan het poepen.
Met satesausquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker je eigen frikandel maken
patatje oorlogquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker je eigen frikandel maken
Ja, logisch als de linkjes hier neer gezet worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is iemand die dus hier post, zal wel JR zijn.
Ik bedoel van VBL zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, logisch als de linkjes hier neer gezet worden.
wacht wat? Je bent serieus ja?quote:
Hahah teringquote:
Zag paar jaar geleden een docu erover. Is echt ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht wat? Je bent serieus ja?
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag paar jaar geleden een docu erover. Is echt ja.
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelfquote:
Ik had 1tje gezien, waar die gewoon boodschappen meedeed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipen
Vind ik alleen maar lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelf
Hoezo? Het is een tumbl link.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had 1tje gezien, waar die gewoon boodschappen meedeed.
Heb ik een docu van gezien jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipen
Ja geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een docu van gezien jaZie je zo'n teringdikke amerikaan (pleonasme, ik weet) een beetje in een luier rondkruipen in de achtertuin
Miertje z'n tumblr ditdatalles.quote:
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
waaromquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga geordie shore afleveringen kijken die ik heb gemist. #altijdeentopshow
Oef, die moet verschoond wordenquote:
Vooruit, je hebt gelijk. Het is KLB niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend gay vind is het feit dat je hier alleen 's ochtends tussen half 8 en half 11 bloed kunt laten prikken. Dat deden ze in dat afgelegen zeeuws-vlaanderen zelfs nog beter (van 8:00 tot 17:30)
Zulke afspraken kun je inplannen, of gewoon zelf even logisch nadenken dat je niet 's middags aan moet komen kakken als je nuchter moet zijn voor het prikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
Erg treurigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.
Onderhandelingen zijn op niets uitgelopen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |