Hoezo? Het is een tumbl link.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelf
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had 1tje gezien, waar die gewoon boodschappen meedeed.
Heb ik een docu van gezien jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige laten zich ook helemaal als een baby behandelen inclusief speen en ledikantje waar ze dan in kruipen
Ja geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een docu van gezien jaZie je zo'n teringdikke amerikaan (pleonasme, ik weet) een beetje in een luier rondkruipen in de achtertuin
Miertje z'n tumblr ditdatalles.quote:
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ga je dus genadeloos op gepakt worden he, ookal ben je het niet zelf
waaromquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga geordie shore afleveringen kijken die ik heb gemist. #altijdeentopshow
Oef, die moet verschoond wordenquote:
Vooruit, je hebt gelijk. Het is KLB niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier net met elkaar om. Mensen mogen ook gewoon filmpjes maken bijvoorbeeld, daar wordt later niet meer over gesproken.
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend gay vind is het feit dat je hier alleen 's ochtends tussen half 8 en half 11 bloed kunt laten prikken. Dat deden ze in dat afgelegen zeeuws-vlaanderen zelfs nog beter (van 8:00 tot 17:30)
Zulke afspraken kun je inplannen, of gewoon zelf even logisch nadenken dat je niet 's middags aan moet komen kakken als je nuchter moet zijn voor het prikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet doorgaans met een nuchtere maag dus zo vrij logisch dat tijdstip.
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
Erg treurigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 hebben ze nog, rest niet.
Onderhandelingen zijn op niets uitgelopen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
VI zit nu dus helemaal zonder beelden trouwens, of niet? Heb nog geen aflevering gekeken dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |