Vorig deel:quote:Ik had een klasgenoot die boterhammen tegen het plafond aan gooide in de pauze's.
Sandwichspread, afschuwelijke geurquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Eglesiar het volgende:
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had.
Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.
Later meer, zit nu op mobiel.
quote:
Relax! Het komt wel!quote:
Het duurde even, maar dan heb je ook watquote:
Volgens mij heet A. gewoon Arnoquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het duurde even, maar dan heb je ook wat![]()
![]()
Prachtig zulk soort figuren.
Neemt niet weg dat het even leuk is om te lezen :pquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stiekem zat hij gewoon op speciaal onderwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
*Hoewel ik niet echt meedeed aan die hype, was dit wel weer een extreem uiterste daarvan![]()
Cool story bro!quote:
Ook best een heftig verhaal zeg!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Qua klasgenoten viel het redelijk mee, ik zat op een keurige witte school in een nette buurt. De enige allochtoon in mijn klas was een geadopteerd Chinees meisje.
Er zat wel 1 jongen bij mij in de klas, een klein broodmager ventje, die regelmatig last had van woede-aanvallen, en dan sloeg hij er meteen op los. En degene tegen wie die woede gericht was moest het dan ontgelden, of dat nu een klasgenoot, z'n moeder, of de docent was.
Een keer werd hij zo kwaad dat hij z'n pennendoos (een hard plastic geval) naar het hoofd van de leraar gooide. Die kreeg 'm vol op z'n kanis en moest met een flinke hoofdwond worden afgevoerd. UIteraard leidde dit tot een weekje schorsing.
Dit was op de basisschool, op de middelbare heeft hij nog een keer een klasgenoot door het gesloten (!) raam gegooid. Weliswaar was het op de begane grond, maar toch.
Bedankt!quote:
Ik had zelf zoiets meegemaakt. Een klasgenoot van me had mijn zwemvlies tussen mijn duim en wijsvinger kapot geknipt. Het was wel perongeluk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef fiskejet het volgende:
Ik had twee klasgenoten die elkaar in de 'zwemvliesjes' tussen de vingers gingen knippen. Ging niet helemaal goed, klein ziekenhuisbezoekje volgde snel...
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn broertje heeft bij Rapper Keizer in de klas gezeten.
nou rookt hij elke dag jonko zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat kan niet eensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik had een jongen op de basisschool die niet echt populair was en zowat alles deed voor aandacht. Dus hij zei tegen wat mensen dat hij heel lang zijn adem in kon houden. Dus hij doet dat midden op het schoolplein en houdt zijn adem zolang in dat hij flauw valt. Hij viel keihard naar achteren met zijn kop op de stenen.
Net zoals je jezelf niet kan verdrinken in bad?quote:
Zeker wel, met je duim in je mond en druk op je duim zetten zonder verder daarbij te ademen. Een aantal jochies op mijn middelbare school vonden dat 'cool' om te doen. Op je hurken zitten terwijl je dat ritueeltje uitvoert schijnt ook te werken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet zomaar je adem inhouden totdat je flauwvalt
Hij viel zeker voor de grap achteroverquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet zomaar je adem inhouden totdat je flauwvalt
Wie is dat ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Een bekende Nederlandse rapper.quote:
Wat let je om een topic te maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Als er op Fok ook een topic bestond over 'de meest vreemde buren die je ooit gekend hebt' kon ik ook nog wel een paar mooie bijdragen leveren denk ik...
Ik had al een gevoel dat hij aandachtsgeil is. Ook hoe hij deed om het verhaal aan te kondigen eerder. En nu dit...ja aandachtsgeil is hij zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat let je om een topic te maken?
Of wil je graag dat wij hier gaan bedelen om je interessante verhalen?
hahaha, als jullie niet volgens mijn regels spelen mogen jullie mijn voetbal niet gebruiken!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Laat maar, als het zo moet hoeft het niet meer.
Haha, geniaal verhaal!quote:
Stiekem was jij hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Haha, geniaal verhaal!
Je hebt één keer de naam laten staan. En zo heet ik ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
Denk dat veel van die figuren "in het echt" totaal onopvallende en vrij saaie mensen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan is
Waar zat je op school als ik vragen mag. Heb ook zo iemand gekend met dezelfde naam...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Eglesiar het volgende:
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had.
Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.
Later meer, zit nu op mobiel.
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
![]()
De GSR in Rotterdam. Ik weet niet hoe lang hij er op school heeft gezeten, na dat schooljaar heb ik hem namelijk nooit meer gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar zat je op school als ik vragen mag. Heb ook zo iemand gekend met dezelfde naam...
Dat valt in dit geval vies tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat veel van die figuren "in het echt" totaal onopvallende en vrij saaie mensen zijn.
Oh nee dan is hij het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
De GSR in Rotterdam. Ik weet niet hoe lang hij er op school heeft gezeten, na dat schooljaar heb ik hem namelijk nooit meer gezien.
Ja, ik zie het nu pas...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Haha, geniaal verhaal!
Je hebt één keer de naam laten staan. En zo heet ik ook nog eens.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er iemand nog een mooi verhaal mensen?
Ik heb nog wel een leuk verhaal in petto, maar dat gaat behoorlijk ver om te vertellen. Wel erg grappig!
Ga terug naar je eigen land joh. Kutpool.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:37 schreef mapima het volgende:
Vroegâh in Leiden zat ik met allemaal allochtonen en zwervers op de basisschool. De gekste klasgenoten daar ever waren: Johan, Amina en Yannick
Johan was er eentje die met messen op school kwam en shitHij had vlak voor mijn 12de verjaardag in gr 8 zelfs condooms mee naar school genomen
En wilde mij nog verkrachten, wtf.
Amina was er eentje die gewoon helemaal leip was xd
Yannick was zo een mogoltje waarmee ik nog naar de middelbare school, toen nog Leiden, ging.Daar zat ik niet mee in de klas, maar hij was iemand die iedereen kende en hij sloeg meisjes (hommo!) en hij was fucking raar en dom
![]()
Oke en toen zat ik dus op de middelbare school in Leiden. Eerste klas eigenlijk niet echt loca people in de tweede een agressieve Armeen genaamd Andreas die echt raar was.Meisjes slaan (hommo! mag niet ien armenje!) en allemaal dingen met Polen en moeder neuken blabla en ook steeds dingen van Hollandse klasgenootjes met dat ik een kk allochtoon ben enzo.
Gelukkig zijn mensen uit Nederland wel prima mensen *ahum* In die klas zaten vooral
Nederlanders
En een moluk en een indonees en nog een en een aziaatisch achtig iets en dat was het ongeveer wel weer.
Ik herinner het me echt als de dag van gisteren dat die Armeen verhalen had over dat Armenie beter is dan Polen en dat een leraar toen zei dat Polen juist beter is omdat je in Armenie geen water hebt om te douchen![]()
En in de derde zat er ook al zo een raar figuur, die was nog gekker dan die Armeen.Ene isaakjan en zijn vader is tandarts. Hij kon niks hij wist niks, schold meisjes uit en sloeg ze (superhommo!) en het was echt een kakker. Hij kwam bv met zijn mountainbike in de auto naar school toe, zijn moeder zette hem om de hoek van de school af, en dan kwam hij de laatste 100m fietsen zodat het naar eigen zeggen 'leek alsof hij had gefietst'
!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat dit de winnaar is van deze post
Maar eigenlijk zijn al die mensen dom. Mijn vader is in NL geboren en opgegroeid maar zijn ouders zijn geen echte Nederlanders en mn ma is allochtoon.Mijn vader heeft o.a. Franse en Duitse roots en mijn moeder is in Polen geboren en opgegroeid mn opa is wel een echte Pool maar mn oma is een deels Italiaan en daardoor een net-niet Pool... Maar dat is wel irritant soms want daardoor denken mensen dat ik een albinomarokkaan ben want je ziet de roots wel aardig bij mij terug xd Heel veel mensen denken dat ik superstijl haar heb (zeker omdat het blond is en ik blank huh huh) en mijn wenkbrauwen verf.
Echt wtf.
Maar die mensen noemden mij dus altijd Pool (en zijn dus fucking dom allemaal iq'tjes) maar ik lijk niet eens Pools eerder op een soort net-niet Westeuropeaan![]()
Helaasch ben ik nog steeds voor een aantal uur per week in Leiden (zaken doen en zo) dus kom ik nog steeds in aanraking met deze crazy people die for ever in Leiden wonen of zoIk doe nog steeds middelbare schorro in DH en het valt me op dat de mentaliteit hier totaal anders is. Maar misschien komt dat omdat ze in Leiden zich arrogant gedragen tegenover allochtonen die toch bverder komen dan die mensen uit Leiden zelf.
Ja gaat helpen joh allochtonen zijn de toekomst massaintegratie allusss <3 Ik baal alleen wel dat ik van al die rare personen later hun uitkering moet betalen als ik beroemd advocaat ben geworden.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:25 schreef k_man het volgende:
Weer drie minuten van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg.
quote:
houd je bek gore hollander in polen hoeven we te minste niet elk centje om te draaienquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land joh. Kutpool.
Welke taal is dit????quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:05 schreef mapima het volgende:
Trouwens die yannick had in gr 7 vwo adviea. In gr 8 havo/vwo (de meestwr wou hem vmbot geveb klagende mamma) in de eerste deed hij havovwo tweede klas havo derde vmbot vierde vmbot dqarna nog twee jaar havo gezakt en dus nu mbo iets op roc leiden bij centraal!!!!!!!!!!! Bijna nwt zp erg als isaacjan
En in gr7 hadden we ook een yasmine sie raar qas en iedereen peste door mensen te slaan met theedoeken enzo en toen ze naar nieuwvennep verhuisde was iedereen blij ik heb haar toen nooit mer gezien :p
En oja tiphaine niet vergeten meisje dat van gr 6 naar de praktujkachool ging en een obsesaie had met paarden, zingen bij de leidse sleuteltjes en shit
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meLily is alweer een tijdje actief onder de naam mapima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.
EDIT. Ah, de vroeg-bejaarde gleuf heeft dit topic ook al gevonden zie ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 09:23:14 ]
De user die je quote is 'm gepeerd, zie fobo. Niet dat het afdoet aan de waarde van je post.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lily is alweer een tijdje actief onder de naam mapima.
EDIT. Ah, de vroeg-bejaarde gleuf heeft dit topic ook al gevonden zie ik.
ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xdquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
/OT
Ik denk dat ik altijd al de rare klasgenoot ben geweest.
ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
/OT
Ik denk dat ik altijd al de rare klasgenoot ben geweest.
Hihahaho nu alleen nog een kin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef mapima het volgende:
ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"
In Engels vraagt de leraar wat een artikel is als het "juicy" is. Op de meest nonchalante matter-of-fact manier reageert ze met: "Dat het nat is"
L komt terug van een vakantie in Amerika, en laat haar nieuwe iPod zien. "Zo L, heb je die in Amerika gekocht?" "Nee, in New York."
"Wat is een Tenerife? Ligt dat op Sardinië? Oh nee, ik zie het al, het is een heel mooi strand op Africa."
We waren armoede in Derde Wereldlanden aan het bespreken, en opeens gilt ze door de klas: "Maar in Afrika hebben ze ook iPhones en auto's en zo, waarom zijn ze dan zo arm? Dat zijn ze toch niet als ze een iPhone kunnen betalen?"
Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."Nuthin
quote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef Radalan het volgende:
Ik ben na de basisschool naar VWO gegaan, en kwam toen samen in de klas met het meest blonde meisje dat ik ooit heb mogen ontmoeten; L. Maar ook zo stereotypisch; elk jaar dat ze terugkwam van vakantie, was ze knal oranje van de tanspray, ze had praatte altijd met zo'n Gooische R en ze was eigenlijk gewoon een exacte kopie uit Geordie Shore of Jersey Shore. Ze is zo dom, en maakt zulke domme opmerkingen, dat je gewoon soms even bij jezelf denkt van: "Wat doet ze hier op het VWO?" Het is uiteindelijk zo erg geworden, dat we op een Facebook groep een heuse quote-boek voor haar bijhouden, die we aan haar gaan geven zodra we ons diploma hebben. Ik zal de beste er even uithalen.
Context: We kijken een video over Rosa Parks (je weet wel, de vrouw die niet opstond in de bus etc).Is dat het niveau tegenwoordig op de scholen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"
In Engels vraagt de leraar wat een artikel is als het "juicy" is. Op de meest nonchalante matter-of-fact manier reageert ze met: "Dat het nat is"
L komt terug van een vakantie in Amerika, en laat haar nieuwe iPod zien. "Zo L, heb je die in Amerika gekocht?" "Nee, in New York."
"Wat is een Tenerife? Ligt dat op Sardinië? Oh nee, ik zie het al, het is een heel mooi strand op Africa."
We waren armoede in Derde Wereldlanden aan het bespreken, en opeens gilt ze door de klas: "Maar in Afrika hebben ze ook iPhones en auto's en zo, waarom zijn ze dan zo arm? Dat zijn ze toch niet als ze een iPhone kunnen betalen?"
Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."Ik zwaai naar dieren.
Poolse centen zijn niks waard. In tegenstelling tot jouw Poolse kut, daar zou ik wel enkele euro's voor over hebben,quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:03 schreef mapima het volgende:
[..]
houd je bek gore hollander in polen hoeven we te minste niet elk centje om te draaien
XD
Ik hoop het maar ben er bang voor,quote:Op zondag 22 december 2013 02:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het was gewoon een troll, dat jullie dat niet inzien, tsja
Ik ben na de basisschool naar VWO gegaan, en kwam toen samen in de klas met het meest blonde meisje dat ik ooit heb mogen ontmoeten; L. Maar ook zo stereotypisch; elk jaar dat ze terugkwam van vakantie, was ze knal oranje van de tanspray, ze had praatte altijd met zo'n Gooische R en ze was eigenlijk gewoon een exacte kopie uit Geordie Shore of Jersey Shore. Ze is zo dom, en maakt zulke domme opmerkingen, dat je gewoon soms even bij jezelf denkt van: "Wat doet ze hier op het VWO?" Het is uiteindelijk zo erg geworden, dat we op een Facebook groep een heuse quote-boek voor haar bijhouden, die we aan haar gaan geven zodra we ons diploma hebben. Ik zal de beste er even uithalen.
Context: We kijken een video over Rosa Parks (je weet wel, de vrouw die niet opstond in de bus etc).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"
Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."ik vind de meeste opmerkingen best leuk en zeker niet dom. Die over de iphones in afrika bijvoorbeeld.
Context: We kijken een video over Rosa Parks (je weet wel, de vrouw die niet opstond in de bus etc).Volgens mij ben je een beetje verliefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"
Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."
Ik ben homo.quote:Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje verliefd.
Geen slecht woord over Thomas hey Godverdomme, ik denk dat jij de autist bent. En daardoor zie je dat nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Schop! Nog niemand die zichzelf herkend heeft? Het zou me niet verbazen als ik mezelf hier nog een keer zie staan. Tering, wat was ik gestoord vroeger
Op de basisschool zat er een bijzondere jongen bij mij in de klas: R noem ik hem maar. R was een autist met echte autisteninteresses: treinen en hoogspanningsmasten (ja, echt). Elke week als we met de bus naar schoolzwemmen gingen, reden we over een spoorwegovergangDit vond R natuurlijk prachtig en als er dan een trein aankwam wist hij altijd precies wat voor type het was en waar hij die trein eerder gezien had. Zijn favoriete trein was de Buffel.
Ook had R een grote verzameling Thomas de Stoomlocomotief-speelgoed. In groep 8 had hij één van z'n Thomas-speelsets meegenomen voor de schoolfoto (je mocht iets van thuis meenemen). Hij heeft datzelfde jaar zelfs een spreekbeurt gehouden over Thomas de Stoomlocomotief
Die hoogspanningsmastenobsessie (wat een woord) kan ik me niet meer zo herinneren, maar ik weet nog goed dat hij boos was omdat 'de mooiste hoogspanningsmasten van Nederland' (zijn woorden, niet die van mij) Gesloopt werden. Goed te begrijpen natuurlijk, want wat is er nou mooier dan dit:
[ afbeelding ]
Behalve R heb ik veel meer rare klasgenoten gehad (en nog veel vreemder dat R), maar dat post ik vast nog wel eens.
In een volle winkelquote:Ik weet wat een MiniDisc speler is, maar .... Waar moeten de CDs in?
En toen kwam de koffie en theequote:Ok, we zijn nu klaar met werk, laten we ons bezatten
Die school was niet toevallig in Nijmegen?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef Gwywen het volgende:
Bj ons op school hadden we een ruimte in de kelder waar in de pauzes muziek gedraaid werd (the Cure enzo, voor het tijds- en sfeerbeeld) en waar je verse thee kon drinken (verder alleen frisdrankautomaten op school). Het was er behoorlijk donker, heel apart sfeertje daar.
Leraren kwamen er niet, het was echt voor en door leerlingen en zo kwam het dat er op en zeker moment meer werd verhandeld dan alleen thee.
Het begon de leraren pas op te vallen toen er in de pauzes allemaal vreemde (dubieuze) figuren in en rond de school begonnen rond te hangen.
De kelder werd onmiddellijk gesloten en is nooit meer heropend, maar het gekke was dat er bij mijn weten nooit iemand van school is geschorst, terwijl het toch een publiek geheim was wie zich met zulke zaken bezig hielden.
In mijn klas een jongen die er openlijk voor pleitte (was altijd leuk met maatschappijleer) en aan wiens uiterlijk je het ook zo kon aflezen.
Wel een goeie leerling trouwens en je kon enorm met hem lachen, maar ik kan hem niet meer terugvinden als ik zijn naam google dus ergens ben ik bang dat het toch niet helemaal best met hem is afgelopen.
Nee, was niet in Nijmegen. Wel jaren '80.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die school was niet toevallig in Nijmegen?
Dit verhaal, en de geschetste situatie, komen mij erg bekend voor. Eind jaren '80, begin jaren '90.
Link naar de foto's? Voor onderzoek....quote:Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef kawa4 het volgende:
oude collega van mij stond er nogal om bekend dat hij dus vrij veel deed liegen / zwaar overdrijven
op een gegeven moment komt hij met een foto aan van zn nieuwe vriendinneke ( net ff proberen te zoeken maar volgens mij was het deze)
[ afbeelding ]
en wij hadden meteen al zoiets van dat kan totaal niet kloppen. dat meidje is veels te lekker voor hem.
nou dus na een complete zoektocht op internet gedaan te hebben,
bleek het inderdaad niet te kloppen hij had de foto gewoon van het web geplukt.
alleen ik had iets beter gezocht, en had dus een totale fotoshoot van dat vrouwtje gevonden.
wij de collega ondertussen allemaal vragen stellen over dat vrouwtje,
waar ze vandaan kwam, hoe ze heette enz.
hij liet nog wat meer foto's zien enzo, en het was dus echt het zelfde webcamvrouwtje wat ik dus gevonden had.
op een gegeven moment wat foto's van die shoot geprint en op zijn buro neergelegd, en verder hebben wij er nix over gezegd.
dag later kwam hij even het nieuws vertellen dat het uit was tussen hem en zijn "vriendin"
want hij had schijnbaar een goed gesprek gehad met haar vader en hij was TE goed voor haar![]()
Maas Waal college toevallig?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, was niet in Nijmegen. Wel jaren '80.
Ik gok dat het mijn middelbare school is. Waar je tekenles had in het torentjequote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, was niet in Nijmegen. Wel jaren '80.
Waar is Papima als je hem nodig hebt om je in het gareel te houden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef mapima het volgende:
[..]
ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xd
Dus die smeerlappen waren gewoon gratis studerende hoertjes aan het neuken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Vrij recent eigenlijk, maar ik heb een leraar gehad op het HBO (internationaal) die, toen ik daar op school kwam, al 1500 facebookvrienden had. Hij had een vreemd postuur, een Indonesische klasgenoot had dat nog nooit gezien, zo'n buik op zulke beentjes.
Maar wij begonnen hem al vrij snel te leren kennen als een vies mannetje, elke dame die jarig was werd gefeliciteerd op Facebook met: 'honey, happy birthday!' En zulks, mannen feliciteerde hij vrijwel niet op Facebook.![]()
We hadden een cafe op school waar hij regelmatig een afspraak(je) had met een studente, 1 op 1 dus. Hij zat daar vrijwel nooit met een mannelijke student.
Toen de les een keer begon heeft hij een studente een sms gestuurd, wat ongeveer als volgt ging: "hey honey, where are you? I miss you in class".
Ik zei al tegen een vriend van mij dat het allemaal niet ok is en dat hij vast een keer in de problemen komt ermee.
Twee jaar later is een student in opstand gekomen omdat de vrouwelijke studenten wel erg makkelijk dat vak doorkwamen. Wat ik niet wist is dat twee andere leraren ongeveer hetzelfde hebben gedaan maar dan wat minder opvallend.
Ze zijn alledrie per direct op non actief gezet en de student heeft gelijk gekregen waardoor ze alledrie ook ontslagen zijn. De leraren zijn er tegenin gegaan en hebben toen gelijk gekregen, maar aangezien ze ontslagen zijn kunnen ze niet zomaar terug komen.
Het ging in alledrie de gevallen om een man tussen de 50-60, waarvan zeg maar de smerigste een vrouw en kinderen heeft.
En dit moet grappig zijn? Klinkt echt triest, ik had zo'n kneusje al lang gezegd dat ie z'n bek moet houden en genegeerd. Zou echt niet gediend zijn van zo'n überkneus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oké, daar komt het dan!![]()
Een aantal jaren geleden studeerde ik aan een instelling waar je HBO Rechten kan studeren. Na het eerste jaar waren er van mijn klas dermate weinig studenten overgebleven dat we werden samengevoegd met een andere klas. Die klas had het voor zo'n driekwart 'overleefd', maar ook daar hadden enkele mensen het NSBA gekregen (negatief bindend studieadvies). In deze klas bleken veel relaxte, aardige mensen te zitten. Maar ook wat vage types. Het vaagste type had ik al snel waargenomen. Dit gebeurde tijdens het eerste college van het jaar. Hij heette A. Het eerste wat hij riep in de klas was: 'nou fuckers, face it, I'm different, deal with it fuckers!'![]()
Ik dacht toen al: 'hmm, dat wordt wat hoor dit jaar!' maar tegelijkertijd vond ik het ook wel grappig.
Bij de tweede les zag hij mij zitten. Z'n hoofd ging eerst helemaal naar links, toen naar het midden en daarna helemaal naar rechts. Ineens brulde hij met zijn karakteristieke hoge schreeuwerige piepstem (hij gilde vaak alsof hij gewurgd werd): 'Face it, jij bent niet één van die fuckers hier, je komt van een andere klas maar ik mag je hoofd!'Oké, dacht ik toen.
![]()
Deze A. was autistisch. Niet een beetje, nee echt behoorlijk. Zo was hij ouder dan twintig maar speelde hij nog met Lego, en hij vond dat ook de normaalste zaak van de wereld. Ook speelde hij gitaar en hij kon honderduit vertellen over zijn gitaren van het merk Epiphone. Daar hield hij maar niet over op. Als je tijdens wat tussenuren naast hem ging zitten dan kon hij daar met gemak meer dan een uur over praten.
A. liep een keer op de gang en ging daarna de trappen op en zag blijkbaar wat studentes in korte rokjes. Ik liep achter hem. Vervolgens brulde hij door het vrij kleine gebouw het volgende: 'Ik wist niet dat ze die hoeren hier zomaar vrijlaten, dat dat mag in dat land! Slettenkutten!' Dat laatste woord kneep hij dan af, dan piepte hij nog even.
Het is trouwens jammer dat ik hier geen geluidsbestand van heb want je komt niet meer bij!
Een andere keer zat ik met hem in een projectgroep. We spraken een tijd af waarop we de volgende keer zouden vergaderen. A. bracht niets in maar schreeuwde ineens van uit het niets: 'fuck op, dan kan ik niet op dat uur, hoerenlijers, fuck teringlijers!' Iedereen was daarna even geschrokken, maar vervolgens was hij dan wel weer rustig.
Denk je de volgende situatie eens in: iedereen zit rustig in de aula zijn of haar brood te eten. Vervolgens komt A. uit de wc gerend (hij liep nooit normaal maar zijn manier van lopen zat tussen huppelen en rennen in) en roept ineens: 'Ik ben afgevallen denk ik want ik kan m'n lul beter zien, gelijk maar even van gebruik gemaakt want ik heb me afgetrokken op de Engel van de klas!'![]()
Plaatsvervangende schaamte alom natuurlijk. Er was namelijk een meisje in de klas dat J. heette en die vond hij erg leuk. Iedereen behandelde hem niet zo best maar zij niet. Een keer tijdens het college M&O riep hij zomaar: 'Iedereen in de klas op een paar na is hier een teringtyfuszak maar J. is mijn engel, met een hoofdletter!' Zij vond dat wel leuk en ze kleurde rood toen.
Nog enkele laatste mooie voorbeelden: op een dag was het niet duidelijk in welk lokaal we ons eerste college in de middag zouden hebben. Toen besloten we maar een lokaal op te zoeken waar we normaal gesproken dat vak volgden. A: 'Ik hoop maar dat we hier goed zitten want de oetlul die ons hier anders verkeerd naartoe heeft geleid die gaat GESLACHT! worden, en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk!'![]()
Een keer zaten we met zo'n tweehonderd studenten in een hoorcollegezaal tijdens een algemeen college. Iemand gooide een prop tegen z'n rug. A. piepte: 'Welk RUND doet dat hier? Krijg LEPRA zwijn!' Iedereen hoorde het en de leraar hield z'n mond maar...
Toen A. een keer een presentatie hield schopte hij alle tafels die voor zijn neus stonden naar links. 'Even ruimte maken schijtlijers!'
A. had het ook in het bijzonder gemunt op kranten. Iemand uit mijn klas zat eens De Spits te lezen tijdens een tussenuur en toen rukte Arno het gewoon uit zijn handen. Dat deed hij wel vaker. Gillend riep hij dan: 'Wat moet ik met al die reclames over opleidingen, ik studeer hier toch! Fuck die leeghoofden!' Daarna ritste hij al die advertenties eruit alsook de artikelen die hem niet interesseerden...![]()
Situatie: een warme dag vlak voor de laatste tentamens. Een hoop mensen waren daarom flink luchtig gekleed. A. maakte bijna nooit opmerkingen naar mij toe, maar die dag wel. Hij vond blijkbaar dat ik het te warm zou hebben want hij brulde: 'Zo, en jij hebt ook je minste kleren ooit aangetrokken hè, oliedom hè, ja fuuuck!'![]()
Hele verhaal gaat over A, maar in de laatst alinea staat Arnoquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:00 schreef Staaf het volgende:
Maar dit verhaal gaat vast over jezelf, 'A'. Aangezien je het allemaal zo awesome vindt wat je schrijft.
Dit doe mij vaag denken aan mijn oude middelbare school. In het oosten des lands toevallig?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gok dat het mijn middelbare school is. Waar je tekenles had in het torentje. Waar ik in de jaren '90 op zat en er nog legendarische verhalen over de kelder de ronde deden. Waar de kelder was veranderd in een kluisjesruimte
Yepquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dit doe mij vaag denken aan mijn oude middelbare school. In het oosten des lands toevallig?
Die naam klinkt idd wel bekend jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Yep. De Hades, heette die kelder volgens mij
.
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef Monopoly het volgende:
Tegenover de slagerij was de zuivelafdeling. H werkte daar. H was een kerel van 50-55 en je zag alleen al aan hem dat die een behoorlijk ruige tijd achter de rug had. Rotte kiezen, verschillende tics, woonde nog thuis met zijn moeder.
Een keertje pauze met hem gehad, buiten roken, liet 'ie zijn been zien. Enorme hap uit, vol littekens. Bleek dat hij een keertje bij Ajax in het oude stadion was opgepakt voor hooligan taferelen. Politiehond had hem gebeten en wilde niet los laten. Hij heeft tegen die ME'er gezegd dat als die hond niet snel los zou laten, dat hij dat beest zou vermoorden.
Beest liet niet los, baasje stond er naast te lachen. Pakte een mes en sneed de keel door van dat beest. (die gast was echt gek toen). Beestje wel dood, toen is hij helemaal in elkaar gemept door verschillende wouten, en hebben ze hem later uit het busje gegooid in de berm. Nooit geen aanklacht of wat dan ook.
Elke ochtend om half 5 was hij in het pand, eerst een bak koffie en twee sjekkies, daarna keihard werken. Om 12 uur was alle zuivel af, en moest de groenteman 's middags nog even een rondje met de restanten lopen. Hij pakte zijn spullen, rekende een krat bier af en ging naar huis. Die zoop elke avond een krat bier en ging dan slapen.
Als dat net zulke kut verhalen zijn als die van je hogeschool hou ze dan aub lekker voor je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:00 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb nog wel wat mooie verhalen in petto m.b.t. mijn werkplek, maar die komen van de week wel.
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat het niveau tegenwoordig op de scholen?
Ik denk ook dat ik zelf de gekke klasgenoot ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Aiciu het volgende:
Ik denk dat ik zelf het gekkie van de school was.
en, mensen herkend?quote:Op zondag 13 maart 2016 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb gisteravond en daarnet alle delen weer eens door zitten lezen
Helaas niet.quote:
A. heette dus Arno.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een aantal jaren geleden studeerde ik aan een instelling waar je HBO Rechten kan studeren. Na het eerste jaar waren er van mijn klas dermate weinig studenten overgebleven dat we werden samengevoegd met een andere klas. Die klas had het voor zo'n driekwart 'overleefd', maar ook daar hadden enkele mensen het NSBA gekregen (negatief bindend studieadvies). In deze klas bleken veel relaxte, aardige mensen te zitten. Maar ook wat vage types. Het vaagste type had ik al snel waargenomen. Dit gebeurde tijdens het eerste college van het jaar. Hij heette A. Het eerste wat hij riep in de klas was: 'nou fuckers, face it, I'm different, deal with it fuckers!'![]()
Ik dacht toen al: 'hmm, dat wordt wat hoor dit jaar!' maar tegelijkertijd vond ik het ook wel grappig.
Bij de tweede les zag hij mij zitten. Z'n hoofd ging eerst helemaal naar links, toen naar het midden en daarna helemaal naar rechts. Ineens brulde hij met zijn karakteristieke hoge schreeuwerige piepstem (hij gilde vaak alsof hij gewurgd werd): 'Face it, jij bent niet één van die fuckers hier, je komt van een andere klas maar ik mag je hoofd!'Oké, dacht ik toen.
![]()
Deze A. was autistisch. Niet een beetje, nee echt behoorlijk. Zo was hij ouder dan twintig maar speelde hij nog met Lego, en hij vond dat ook de normaalste zaak van de wereld. Ook speelde hij gitaar en hij kon honderduit vertellen over zijn gitaren van het merk Epiphone. Daar hield hij maar niet over op. Als je tijdens wat tussenuren naast hem ging zitten dan kon hij daar met gemak meer dan een uur over praten.
A. liep een keer op de gang en ging daarna de trappen op en zag blijkbaar wat studentes in korte rokjes. Ik liep achter hem. Vervolgens brulde hij door het vrij kleine gebouw het volgende: 'Ik wist niet dat ze die hoeren hier zomaar vrijlaten, dat dat mag in dat land! Slettenkutten!' Dat laatste woord kneep hij dan af, dan piepte hij nog even.
Het is trouwens jammer dat ik hier geen geluidsbestand van heb want je komt niet meer bij!
Een andere keer zat ik met hem in een projectgroep. We spraken een tijd af waarop we de volgende keer zouden vergaderen. A. bracht niets in maar schreeuwde ineens van uit het niets: 'fuck op, dan kan ik niet op dat uur, hoerenlijers, fuck teringlijers!' Iedereen was daarna even geschrokken, maar vervolgens was hij dan wel weer rustig.
Denk je de volgende situatie eens in: iedereen zit rustig in de aula zijn of haar brood te eten. Vervolgens komt A. uit de wc gerend (hij liep nooit normaal maar zijn manier van lopen zat tussen huppelen en rennen in) en roept ineens: 'Ik ben afgevallen denk ik want ik kan m'n lul beter zien, gelijk maar even van gebruik gemaakt want ik heb me afgetrokken op de Engel van de klas!'![]()
Plaatsvervangende schaamte alom natuurlijk. Er was namelijk een meisje in de klas dat J. heette en die vond hij erg leuk. Iedereen behandelde hem niet zo best maar zij niet. Een keer tijdens het college M&O riep hij zomaar: 'Iedereen in de klas op een paar na is hier een teringtyfuszak maar J. is mijn engel, met een hoofdletter!' Zij vond dat wel leuk en ze kleurde rood toen.
Nog enkele laatste mooie voorbeelden: op een dag was het niet duidelijk in welk lokaal we ons eerste college in de middag zouden hebben. Toen besloten we maar een lokaal op te zoeken waar we normaal gesproken dat vak volgden. A: 'Ik hoop maar dat we hier goed zitten want de oetlul die ons hier anders verkeerd naartoe heeft geleid die gaat GESLACHT! worden, en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk!'![]()
Een keer zaten we met zo'n tweehonderd studenten in een hoorcollegezaal tijdens een algemeen college. Iemand gooide een prop tegen z'n rug. A. piepte: 'Welk RUND doet dat hier? Krijg LEPRA zwijn!' Iedereen hoorde het en de leraar hield z'n mond maar...
Toen A. een keer een presentatie hield schopte hij alle tafels die voor zijn neus stonden naar links. 'Even ruimte maken schijtlijers!'
A. had het ook in het bijzonder gemunt op kranten. Iemand uit mijn klas zat eens De Spits te lezen tijdens een tussenuur en toen rukte Arno het gewoon uit zijn handen. Dat deed hij wel vaker. Gillend riep hij dan: 'Wat moet ik met al die reclames over opleidingen, ik studeer hier toch! Fuck die leeghoofden!' Daarna ritste hij al die advertenties eruit alsook de artikelen die hem niet interesseerden...![]()
Situatie: een warme dag vlak voor de laatste tentamens. Een hoop mensen waren daarom flink luchtig gekleed. A. maakte bijna nooit opmerkingen naar mij toe, maar die dag wel. Hij vond blijkbaar dat ik het te warm zou hebben want hij brulde: 'Zo, en jij hebt ook je minste kleren ooit aangetrokken hè, oliedom hè, ja fuuuck!'![]()
Leuk dat jij dat na 2,5 jaar ook door hebt. Je was zeker niet zo'n snelle leerling?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
A. heette dus Arno.Verder vond ik je eerste post grappiger dan deze debiel.
woehahahaha kheb er de krrracht niet voor.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat na 2,5 jaar ook door hebt. Je was zeker niet zo'n snelle leerling?
Loop heen man, ondankbaar jong!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als dat net zulke kut verhalen zijn als die van je hogeschool hou ze dan aub lekker voor je.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat na 2,5 jaar ook door hebt. Je was zeker niet zo'n snelle leerling?
Ja als je niet terug te vinden bent op google ben je inderdaad wel gefaaldquote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef Gwywen het volgende: maar ik kan hem niet meer terugvinden als ik zijn naam google dus ergens ben ik bang dat het toch niet helemaal best met hem is afgelopen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef nostra het volgende:
Collegaatje die ik stiekem wel leuk vond - en andersom - maar bezet was. Later is die relatie uitgegaan en is er nog wel wat gebeurd, maar het is nooit echt iets geworden. Op een dag kwam ze simpelweg niet meer op kantoor, niemand heeft ooit meer iets van haar gehoord. Bleek een carrière als high class escort te zijn begonnen.
Ja dan moet je wel met zo'n verhaal komenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:32 schreef Fatoeman het volgende:
Klasgenoten die altijd met de meest sterke verhalen kwamen waarbij je dacht: sure
Laatst kwam er een gast dat ie met zijn pa naar de open dag van de mariniersopleiding was geweest. Kwam die ermee dat zijn pa niet lekker was geworden en daar tijdens het eten in de soep had gekotst.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel met zo'n verhaal komen
Dat heb ik ook een keer of twee gedaan en het werktquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef hoechst het volgende:
Ik ken iemand die beweerd dat als hij op een N weg rijdd en wanneer er file is gaat hij bij het tankstation er af om vervolgens direct weer op de weg te gaan rijden en zo een hele kudde auto's kan inhalen...
Veel rare collega's of klasgenoten meegemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Laatste post in het vorige deel:
[..]
Vorig deel:
http://forum.fok.nl/topic/1841280
http://forum.fok.nl/topic/1738624
http://forum.fok.nl/topic/1555356
http://forum.fok.nl/topic/1204237/1/50
http://forum.fok.nl/topic/959838
http://forum.fok.nl/topic/796727
http://forum.fok.nl/topic/789213
http://forum.fok.nl/topic/786261
Doet me denken aan de bijbaantijd. Daar hadden we een 20 jarige gast werken die klein en beetje stevig/dikkig was. Zeg maar een beer. Hij had altijd rode ogen. Hij had altijd muntgeld op zak. Later werd duidelijk waarom: hij werd een keer gebeld of hij kon komen werken want er had zich iemand afgemeld. Op de achtergrond hoorde je casinogeluiden. Hij zei dat hij niet kon komen want hij was aan het winnen. Gaat 10 minuten later de werktelefoon: of hij toch kon komen werken want hij had verloren van de machine.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
![]()
Dat filmpje herinner ik me welquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Niet bij poepeter Toine in de klas zittenhttps://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Ik had een leerlinge op school die zoiets heeft gedaan. Een klein, heel kinderlijk ogend meisje dat in de tweede klas zou willen laten zien dat zij "ook wel tieten" heeft. Volgens mij was er wel wat met dat kind aan de hand, ze is twee keer blijven zitten en twee niveau's omlaag gegaan wat al niet echt normaal is en haar gedrag was ook nogal opvallend (het was geestelijk duidelijk niet echt een tiener maar meer een basisschoolkind, vooral hoe ze op anderen reageerde en schreeuwde bij opwinding)quote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ice2015 het volgende:
Ik was zelf nogal vreemd maar het vreemdste wat ik heb meegemaakt is dat tijdens een economie les een meisje naar voren liep en haar shirtje voor de leraar omhoog deed, die man wist even niet meer hoe hij het had
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik zat ooit met iemand in de klas die zo erg stonk (een jongen) dat niemand ook maar 5m bij hem in de buurt kon komen. Toch lastig als je er later ineens mee in de projectgroep zit...
Hij was autistisch, verder opzich een aardige kerel. Maar hij zweette echt enorm en stonk dan heel erg. Hij was ook niet dik of zo, gewoon normaal postuur. Niet douchen, je kleding niet genoeg wassen ik weet het niet? In de zomer was het niet te harden... mensen begonnen er opmerkingen over te maken. Eerst een beetje onopvallend, daarna gewoon recht in zijn gezicht. Op een gegeven moment werd het bij de mentor zelfs op de agenda voor de projectgroepsvergadering gezet.... "D stinkt, hoe gaan we het oplossen". Okaay... zelfs de begeleidend docent nam de zaak serieus op. Hij zal ook wel hebben geroken dat het niet zo fris was allemaal...
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:19 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
Bah, wat naar! Wel jammer dat hier weinig bewustzijn over is. Ik heb niet met die collega samengewerkt omdat hij op dagen werkte dat ik er niet was en al in de proeftijd is ontslagen, en hem zelf dus nooit gezien. Maar er werd heel veel over hem geroddeld terwijl als er begrip hiervoor was het wellicht anders was gegaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?quote:Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Nopquote:Op maandag 2 mei 2022 06:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
Als ik mezelf nog ergens ga herkennen in deze topics gaat dat ook geen verrassing zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics
Selectief mutisme?quote:Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:31 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
De tijd van RAF, Rudy Dutschke, Andreas Baader,quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:42 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
Net als de aardrijkskundeleraar die ik op het vwo had. Was wel een hele geschikte vent trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |