abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134513787
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:37 schreef mapima het volgende:

_O-
Je oordeelt over mensen, noemt ze dom, en hommo :? Maar ik lees weinig reden waarom het in dit Topic zou horen.
En aan je taalgebruik te lezen, je had misschien beter op de lesstof kunnen letten dan op je medeleerlingen, dan had jij nu jezelf niet zo te kakken hoeven te zetten.
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je over anderen begint.

En jezelf allochtoon noemen met een Nederlandse vader, waarschijnlijk ben je zelf ook in Nederland geboren en heb je een Nederlands paspoort w/

Maar goed, terug naar het topic.

Een klasgenoot was erg lang en fors, je kon hem niet over het hoofd zien. In de vijfde klas basisschool, groep 7 dus, was hij al groter dan de leraar.
Maar totaal geen weerbaarheid, je hoefde maar iets te zeggen en hij rende huilend naar huis. Een erg apart gezicht.

Op de lagere school ook een klasgenoot die erg klein van stuk was. Hij zag er uit als een jongen van 7 terwijl hij 13/14 was. Helaas had hij alles tegen wat een mens tegen kan hebben. Hij had eczeem en thuis hadden ze het niet breed waardoor hij ook erg onverzorgd overkwam.
Uiteraard was hij erg apart, ook in de sociale omgang maar ik had wel een zwak voor hem.
Elke pauze liep hij op het schoolplein en op straat naar kleingeld te zoeken.
Later hoorde ik dat hij toch erg ziek bleek te zijn, hij is 15 jaar geleden gestorven, slechts 23/24 jaar oud. Apart kereltje, maar niet onaardig. Heeft wel een diepe indruk op me gemaakt, ondanks alle tegenslag wist hij toch uiteindelijk weer te lachen terwijl zijn leven nooit echt een lolletje is geweest.

Ook twee klasgenoten die tijdens de zwemles samen in een hokje gingen omkleden, en elkaar daar hulp bij verleende :')
Maar hielden stug vol geen homofiel te zijn, samen omkleden, en elkaar rukken, had niets met homoseksualiteit te maken volgens hunzelf _O-
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_134515135
Deze hele reeks. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_134517492
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ga terug naar je eigen land joh. Kutpool.
houd je bek gore hollander in polen hoeven we te minste niet elk centje om te draaien

XD
pi_134517494
Trouwens die yannick had in gr 7 vwo adviea. In gr 8 havo/vwo (de meestwr wou hem vmbot geveb klagende mamma) in de eerste deed hij havovwo tweede klas havo derde vmbot vierde vmbot dqarna nog twee jaar havo gezakt en dus nu mbo iets op roc leiden bij centraal

:') !!!!!!!!!!! Bijna nwt zp erg als isaacjan

En in gr7 hadden we ook een yasmine sie raar qas en iedereen peste door mensen te slaan met theedoeken enzo en toen ze naar nieuwvennep verhuisde was iedereen blij ik heb haar toen nooit mer gezien :p

En oja tiphaine niet vergeten meisje dat van gr 6 naar de praktujkachool ging en een obsesaie had met paarden, zingen bij de leidse sleuteltjes en shit

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 07:06:41 ]
pi_134517886
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:05 schreef mapima het volgende:
Trouwens die yannick had in gr 7 vwo adviea. In gr 8 havo/vwo (de meestwr wou hem vmbot geveb klagende mamma) in de eerste deed hij havovwo tweede klas havo derde vmbot vierde vmbot dqarna nog twee jaar havo gezakt en dus nu mbo iets op roc leiden bij centraal

:') !!!!!!!!!!! Bijna nwt zp erg als isaacjan

En in gr7 hadden we ook een yasmine sie raar qas en iedereen peste door mensen te slaan met theedoeken enzo en toen ze naar nieuwvennep verhuisde was iedereen blij ik heb haar toen nooit mer gezien :p

En oja tiphaine niet vergeten meisje dat van gr 6 naar de praktujkachool ging en een obsesaie had met paarden, zingen bij de leidse sleuteltjes en shit
Welke taal is dit????
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_134518065
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt me :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.
Lily is alweer een tijdje actief onder de naam mapima.

EDIT. Ah, de vroeg-bejaarde gleuf heeft dit topic ook al gevonden zie ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 09:23:14 ]
pi_134518888
Hoink581 zat ik vrowger ook in de klas hoj heet rick ij de kleuters en door hem leerde ik het woord tieten kennen xd was in leiden noord die school daar bij de singel in de buurt

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 10:31:50 ]
pi_134519753
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Lily is alweer een tijdje actief onder de naam mapima.

EDIT. Ah, de vroeg-bejaarde gleuf heeft dit topic ook al gevonden zie ik.
De user die je quote is 'm gepeerd, zie fobo. Niet dat het afdoet aan de waarde van je post.
pi_134519778
/OT

Ik denk dat ik altijd al de rare klasgenoot ben geweest. -O-
pi_134534282
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
/OT

ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xd
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:47:02 #86
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134534528
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
/OT

ik ook -O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_134535115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef mapima het volgende:
ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xd
Hihahaho nu alleen nog een kin.
pi_134548519
Ik ben na de basisschool naar VWO gegaan, en kwam toen samen in de klas met het meest blonde meisje dat ik ooit heb mogen ontmoeten; L. Maar ook zo stereotypisch; elk jaar dat ze terugkwam van vakantie, was ze knal oranje van de tanspray, ze had praatte altijd met zo'n Gooische R en ze was eigenlijk gewoon een exacte kopie uit Geordie Shore of Jersey Shore. Ze is zo dom, en maakt zulke domme opmerkingen, dat je gewoon soms even bij jezelf denkt van: "Wat doet ze hier op het VWO?" Het is uiteindelijk zo erg geworden, dat we op een Facebook groep een heuse quote-boek voor haar bijhouden, die we aan haar gaan geven zodra we ons diploma hebben. Ik zal de beste er even uithalen.

Context: We kijken een video over Rosa Parks (je weet wel, de vrouw die niet opstond in de bus etc).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"

In Engels vraagt de leraar wat een artikel is als het "juicy" is. Op de meest nonchalante matter-of-fact manier reageert ze met: "Dat het nat is"

L komt terug van een vakantie in Amerika, en laat haar nieuwe iPod zien. "Zo L, heb je die in Amerika gekocht?" "Nee, in New York."

"Wat is een Tenerife? Ligt dat op Sardinië? Oh nee, ik zie het al, het is een heel mooi strand op Africa."

We waren armoede in Derde Wereldlanden aan het bespreken, en opeens gilt ze door de klas: "Maar in Afrika hebben ze ook iPhones en auto's en zo, waarom zijn ze dan zo arm? Dat zijn ze toch niet als ze een iPhone kunnen betalen?"

Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."
Nuthin
pi_134548711
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef Radalan het volgende:
Ik ben na de basisschool naar VWO gegaan, en kwam toen samen in de klas met het meest blonde meisje dat ik ooit heb mogen ontmoeten; L. Maar ook zo stereotypisch; elk jaar dat ze terugkwam van vakantie, was ze knal oranje van de tanspray, ze had praatte altijd met zo'n Gooische R en ze was eigenlijk gewoon een exacte kopie uit Geordie Shore of Jersey Shore. Ze is zo dom, en maakt zulke domme opmerkingen, dat je gewoon soms even bij jezelf denkt van: "Wat doet ze hier op het VWO?" Het is uiteindelijk zo erg geworden, dat we op een Facebook groep een heuse quote-boek voor haar bijhouden, die we aan haar gaan geven zodra we ons diploma hebben. Ik zal de beste er even uithalen.

Context: We kijken een video over Rosa Parks (je weet wel, de vrouw die niet opstond in de bus etc).

SPOILER
Het is doodstil in de klas, iedereen zit naar de documentaire te luisteren, gilt ze opeens door de klas "Hey, maar waarom moet ze opstaan voor witte mensen? Ze is toch niet ZO HEEL zwart?"

In Engels vraagt de leraar wat een artikel is als het "juicy" is. Op de meest nonchalante matter-of-fact manier reageert ze met: "Dat het nat is"

L komt terug van een vakantie in Amerika, en laat haar nieuwe iPod zien. "Zo L, heb je die in Amerika gekocht?" "Nee, in New York."

"Wat is een Tenerife? Ligt dat op Sardinië? Oh nee, ik zie het al, het is een heel mooi strand op Africa."

We waren armoede in Derde Wereldlanden aan het bespreken, en opeens gilt ze door de klas: "Maar in Afrika hebben ze ook iPhones en auto's en zo, waarom zijn ze dan zo arm? Dat zijn ze toch niet als ze een iPhone kunnen betalen?"

Ook waren we een keer tijdens economie advertenties aan het bespreken, en we kregen een reclame te zien van Apple over de iPhone, en eentje van LG geloof ik. Na een tijdje vraagt de leraar; "Wat is nou de meest effectieve reclame, denken jullie?" En dan zegt ze heel nonchalant: "De reclame van de iPhone, want het is een iPhone."
Is dat het niveau tegenwoordig op de scholen?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 02:40:58 #90
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_134548713
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:03 schreef mapima het volgende:

[..]

houd je bek gore hollander in polen hoeven we te minste niet elk centje om te draaien

XD
Poolse centen zijn niks waard. In tegenstelling tot jouw Poolse kut, daar zou ik wel enkele euro's voor over hebben,
pi_134548754
quote:
-knap-
Het was gewoon een troll, dat jullie dat niet inzien, tsja :')
pi_134548803
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 02:42 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Het was gewoon een troll, dat jullie dat niet inzien, tsja :')
Ik hoop het maar ben er bang voor,
Ik zwaai naar dieren.
pi_134574908
quote:

SPOILER

:D ik vind de meeste opmerkingen best leuk en zeker niet dom. Die over de iphones in afrika bijvoorbeeld.
pi_134581976
Maar die van "Nee, in New York" en die van Rosa Parks waren toch echt het ergst. Gewoon plaatsvervangende schaamte van gekregen.
Nuthin
pi_134582372
Africa, ja?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134582859
quote:

SPOILER

Volgens mij ben je een beetje verliefd.
pi_134583193
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje verliefd.
Ik ben homo. >:O
Nuthin
pi_140449775
Schop! Nog niemand die zichzelf herkend heeft? Het zou me niet verbazen als ik mezelf hier nog een keer zie staan. Tering, wat was ik gestoord vroeger :')

Op de basisschool zat er een bijzondere jongen bij mij in de klas: R noem ik hem maar. R was een autist met echte autisteninteresses: treinen en hoogspanningsmasten (ja, echt). Elke week als we met de bus naar schoolzwemmen gingen, reden we over een spoorwegovergang *O* Dit vond R natuurlijk prachtig en als er dan een trein aankwam wist hij altijd precies wat voor type het was en waar hij die trein eerder gezien had. Zijn favoriete trein was de Buffel.

Ook had R een grote verzameling Thomas de Stoomlocomotief-speelgoed. In groep 8 had hij één van z'n Thomas-speelsets meegenomen voor de schoolfoto (je mocht iets van thuis meenemen). Hij heeft datzelfde jaar zelfs een spreekbeurt gehouden over Thomas de Stoomlocomotief :')

Die hoogspanningsmastenobsessie (wat een woord) kan ik me niet meer zo herinneren, maar ik weet nog goed dat hij boos was omdat 'de mooiste hoogspanningsmasten van Nederland' (zijn woorden, niet die van mij :P) Gesloopt werden. Goed te begrijpen natuurlijk, want wat is er nou mooier dan dit:

Behalve R heb ik veel meer rare klasgenoten gehad (en nog veel vreemder dat R), maar dat post ik vast nog wel eens.
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_140457113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Schop! Nog niemand die zichzelf herkend heeft? Het zou me niet verbazen als ik mezelf hier nog een keer zie staan. Tering, wat was ik gestoord vroeger :')

Op de basisschool zat er een bijzondere jongen bij mij in de klas: R noem ik hem maar. R was een autist met echte autisteninteresses: treinen en hoogspanningsmasten (ja, echt). Elke week als we met de bus naar schoolzwemmen gingen, reden we over een spoorwegovergang *O* Dit vond R natuurlijk prachtig en als er dan een trein aankwam wist hij altijd precies wat voor type het was en waar hij die trein eerder gezien had. Zijn favoriete trein was de Buffel.

Ook had R een grote verzameling Thomas de Stoomlocomotief-speelgoed. In groep 8 had hij één van z'n Thomas-speelsets meegenomen voor de schoolfoto (je mocht iets van thuis meenemen). Hij heeft datzelfde jaar zelfs een spreekbeurt gehouden over Thomas de Stoomlocomotief :')

Die hoogspanningsmastenobsessie (wat een woord) kan ik me niet meer zo herinneren, maar ik weet nog goed dat hij boos was omdat 'de mooiste hoogspanningsmasten van Nederland' (zijn woorden, niet die van mij :P) Gesloopt werden. Goed te begrijpen natuurlijk, want wat is er nou mooier dan dit:
[ afbeelding ]

Behalve R heb ik veel meer rare klasgenoten gehad (en nog veel vreemder dat R), maar dat post ik vast nog wel eens.
Geen slecht woord over Thomas hey Godverdomme, ik denk dat jij de autist bent. En daardoor zie je dat niet

Ik zwaai naar dieren.
pi_140460096
Mwah, op het vmbo een gast gekend die psychisch niet 100% was, de hele klas wist dat ook wel eigenlijk.

Hij had een gigantisch voorhoofd ook, stonk altijd erg(erg arm denk ik zo), en dat zou niet zo erg zijn, maar hij was wel aggressief altijd, heb dan ook met hem gevochten een aantal keer om van me af te bijten.

Er zijn nog wel wat mensen maar goed, andere keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')