Haha, geniaal verhaal!quote:
Stiekem was jij hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Haha, geniaal verhaal!
Je hebt één keer de naam laten staan. En zo heet ik ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
Denk dat veel van die figuren "in het echt" totaal onopvallende en vrij saaie mensen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan is
Waar zat je op school als ik vragen mag. Heb ook zo iemand gekend met dezelfde naam...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Eglesiar het volgende:
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had.
Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.
Later meer, zit nu op mobiel.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
![]()
De GSR in Rotterdam. Ik weet niet hoe lang hij er op school heeft gezeten, na dat schooljaar heb ik hem namelijk nooit meer gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar zat je op school als ik vragen mag. Heb ook zo iemand gekend met dezelfde naam...
Dat valt in dit geval vies tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat veel van die figuren "in het echt" totaal onopvallende en vrij saaie mensen zijn.
Oh nee dan is hij het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
De GSR in Rotterdam. Ik weet niet hoe lang hij er op school heeft gezeten, na dat schooljaar heb ik hem namelijk nooit meer gezien.
Ja, ik zie het nu pas...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Haha, geniaal verhaal!
Je hebt één keer de naam laten staan. En zo heet ik ook nog eens.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er iemand nog een mooi verhaal mensen?
Ik heb nog wel een leuk verhaal in petto, maar dat gaat behoorlijk ver om te vertellen. Wel erg grappig!
Ga terug naar je eigen land joh. Kutpool.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:37 schreef mapima het volgende:
Vroegâh in Leiden zat ik met allemaal allochtonen en zwervers op de basisschool. De gekste klasgenoten daar ever waren: Johan, Amina en Yannick
Johan was er eentje die met messen op school kwam en shitHij had vlak voor mijn 12de verjaardag in gr 8 zelfs condooms mee naar school genomen
En wilde mij nog verkrachten, wtf.
Amina was er eentje die gewoon helemaal leip was xd
Yannick was zo een mogoltje waarmee ik nog naar de middelbare school, toen nog Leiden, ging.Daar zat ik niet mee in de klas, maar hij was iemand die iedereen kende en hij sloeg meisjes (hommo!) en hij was fucking raar en dom
![]()
Oke en toen zat ik dus op de middelbare school in Leiden. Eerste klas eigenlijk niet echt loca people in de tweede een agressieve Armeen genaamd Andreas die echt raar was.Meisjes slaan (hommo! mag niet ien armenje!) en allemaal dingen met Polen en moeder neuken blabla en ook steeds dingen van Hollandse klasgenootjes met dat ik een kk allochtoon ben enzo.
Gelukkig zijn mensen uit Nederland wel prima mensen *ahum* In die klas zaten vooral
Nederlanders
En een moluk en een indonees en nog een en een aziaatisch achtig iets en dat was het ongeveer wel weer.
Ik herinner het me echt als de dag van gisteren dat die Armeen verhalen had over dat Armenie beter is dan Polen en dat een leraar toen zei dat Polen juist beter is omdat je in Armenie geen water hebt om te douchen![]()
En in de derde zat er ook al zo een raar figuur, die was nog gekker dan die Armeen.Ene isaakjan en zijn vader is tandarts. Hij kon niks hij wist niks, schold meisjes uit en sloeg ze (superhommo!) en het was echt een kakker. Hij kwam bv met zijn mountainbike in de auto naar school toe, zijn moeder zette hem om de hoek van de school af, en dan kwam hij de laatste 100m fietsen zodat het naar eigen zeggen 'leek alsof hij had gefietst'
!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat dit de winnaar is van deze post
Maar eigenlijk zijn al die mensen dom. Mijn vader is in NL geboren en opgegroeid maar zijn ouders zijn geen echte Nederlanders en mn ma is allochtoon.Mijn vader heeft o.a. Franse en Duitse roots en mijn moeder is in Polen geboren en opgegroeid mn opa is wel een echte Pool maar mn oma is een deels Italiaan en daardoor een net-niet Pool... Maar dat is wel irritant soms want daardoor denken mensen dat ik een albinomarokkaan ben want je ziet de roots wel aardig bij mij terug xd Heel veel mensen denken dat ik superstijl haar heb (zeker omdat het blond is en ik blank huh huh) en mijn wenkbrauwen verf.
Echt wtf.
Maar die mensen noemden mij dus altijd Pool (en zijn dus fucking dom allemaal iq'tjes) maar ik lijk niet eens Pools eerder op een soort net-niet Westeuropeaan![]()
Helaasch ben ik nog steeds voor een aantal uur per week in Leiden (zaken doen en zo) dus kom ik nog steeds in aanraking met deze crazy people die for ever in Leiden wonen of zoIk doe nog steeds middelbare schorro in DH en het valt me op dat de mentaliteit hier totaal anders is. Maar misschien komt dat omdat ze in Leiden zich arrogant gedragen tegenover allochtonen die toch bverder komen dan die mensen uit Leiden zelf.
Ja gaat helpen joh allochtonen zijn de toekomst massaintegratie allusss <3 Ik baal alleen wel dat ik van al die rare personen later hun uitkering moet betalen als ik beroemd advocaat ben geworden.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:25 schreef k_man het volgende:
Weer drie minuten van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |