Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn broertje heeft bij Rapper Keizer in de klas gezeten.
nou rookt hij elke dag jonko zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat kan niet eensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik had een jongen op de basisschool die niet echt populair was en zowat alles deed voor aandacht. Dus hij zei tegen wat mensen dat hij heel lang zijn adem in kon houden. Dus hij doet dat midden op het schoolplein en houdt zijn adem zolang in dat hij flauw valt. Hij viel keihard naar achteren met zijn kop op de stenen.
Net zoals je jezelf niet kan verdrinken in bad?quote:
Zeker wel, met je duim in je mond en druk op je duim zetten zonder verder daarbij te ademen. Een aantal jochies op mijn middelbare school vonden dat 'cool' om te doen. Op je hurken zitten terwijl je dat ritueeltje uitvoert schijnt ook te werken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet zomaar je adem inhouden totdat je flauwvalt
Hij viel zeker voor de grap achteroverquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet zomaar je adem inhouden totdat je flauwvalt
Wie is dat ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Een bekende Nederlandse rapper.quote:
Wat let je om een topic te maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Als er op Fok ook een topic bestond over 'de meest vreemde buren die je ooit gekend hebt' kon ik ook nog wel een paar mooie bijdragen leveren denk ik...
Ik had al een gevoel dat hij aandachtsgeil is. Ook hoe hij deed om het verhaal aan te kondigen eerder. En nu dit...ja aandachtsgeil is hij zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat let je om een topic te maken?
Of wil je graag dat wij hier gaan bedelen om je interessante verhalen?
hahaha, als jullie niet volgens mijn regels spelen mogen jullie mijn voetbal niet gebruiken!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Laat maar, als het zo moet hoeft het niet meer.
Haha, geniaal verhaal!quote:
Stiekem was jij hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Haha, geniaal verhaal!
Je hebt één keer de naam laten staan. En zo heet ik ook nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
Denk dat veel van die figuren "in het echt" totaal onopvallende en vrij saaie mensen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is dan wat voor figuur die Lily dan is
Waar zat je op school als ik vragen mag. Heb ook zo iemand gekend met dezelfde naam...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Eglesiar het volgende:
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had.
Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.
Later meer, zit nu op mobiel.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef msacras het volgende:
Ik heb bij de legendarisch Fok! user X-Lily in de klas gezeten, zegt genoeg lijkt meWátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even nadenken of ik nog een ander leuk verhaal heb, zit momenteel ook wel bij een apart typetje in de klas, die vast wel iets dit topic-waardigs heeft gedaan. Even kijken hoe ik dit het beste kan omschrijven.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |