abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:52:20 #1
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129970486
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:56:33 #2
341900 Atmosphere82
pi_129970622
Met vandaag o.a. het verhaal van een oude zwaar autistische (letterlijk) medestudent waar je verder best mee/om kon lachen (voorproefje)! :)
pi_129971734
Een jongen op de baisschool die scheten liet*, en een keer ondersteboven op zijn stoel "zat".

*We mochten een keer buiten gaan spelen toen hij een scheet had gelaten...
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_129971902
Had vroeger een klasgenoot die het leuk vond om te pissen in de wasbak van de toiletten en dan daarna op een afstandje ging kijken hoe andere kinderen daar hun handen in gingen wassen.
pi_129972855
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had. :'(

Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.

Later meer, zit nu op mobiel. :)
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:28:01 #6
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129977764
Kom dan meneer Atmosphere :(
Kaleidoscopiklimax
pi_129978748
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Eglesiar het volgende:
In de tweede van de middelbare school ging ik om met ene Paul, bij gebrek aan vrienden. Hij had altijd dezelfde metallica trui aan, afgeschoren haar en stonk naar rook. En dan had hij het lef om eens tegen mij te zeggen: "Heb je nu alweer die motherfucking Nightwish trui aan?" terwijl ik haast elke dag andere kleren aan had. :'(

Op de basisschool had iemand had iemand sandwichspread op zijn brood, toen heb ik het halve schoolplein ondergekotst. Tot de dag van vandaag word ik nog misselijk van die geur.

Later meer, zit nu op mobiel. :)
Sandwichspread, afschuwelijke geur :r
pi_129983604
Klasgenootje gehad die het blijkbaar lekker vond om de hele les aan een schaar te sabbelen :)
pi_129983661
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef RadioSlut het volgende:
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:15:05 #10
341900 Atmosphere82
pi_129984629
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef RadioSlut het volgende:
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Relax! Het komt wel! ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:18:07 #11
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_129984746
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

[..]

Relax! Het komt wel! ;)
Van uitstel komt afstel :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:18:21 #12
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129984753
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel :D
Idd :D
Kaleidoscopiklimax
pi_129984796
Ik had twee klasgenoten die elkaar in de 'zwemvliesjes' tussen de vingers gingen knippen. Ging niet helemaal goed, klein ziekenhuisbezoekje volgde snel...
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:51:15 #14
341900 Atmosphere82
pi_129989988
Oké, daar komt het dan! :)

Een aantal jaren geleden studeerde ik aan een instelling waar je HBO Rechten kan studeren. Na het eerste jaar waren er van mijn klas dermate weinig studenten overgebleven dat we werden samengevoegd met een andere klas. Die klas had het voor zo'n driekwart 'overleefd', maar ook daar hadden enkele mensen het NSBA gekregen (negatief bindend studieadvies). In deze klas bleken veel relaxte, aardige mensen te zitten. Maar ook wat vage types. Het vaagste type had ik al snel waargenomen. Dit gebeurde tijdens het eerste college van het jaar. Hij heette A. Het eerste wat hij riep in de klas was: 'nou fuckers, face it, I'm different, deal with it fuckers!' :')

Ik dacht toen al: 'hmm, dat wordt wat hoor dit jaar!' maar tegelijkertijd vond ik het ook wel grappig.
Bij de tweede les zag hij mij zitten. Z'n hoofd ging eerst helemaal naar links, toen naar het midden en daarna helemaal naar rechts. Ineens brulde hij met zijn karakteristieke hoge schreeuwerige piepstem (hij gilde vaak alsof hij gewurgd werd): 'Face it, jij bent niet één van die fuckers hier, je komt van een andere klas maar ik mag je hoofd!' _O- Oké, dacht ik toen. ;)

Deze A. was autistisch. Niet een beetje, nee echt behoorlijk. Zo was hij ouder dan twintig maar speelde hij nog met Lego, en hij vond dat ook de normaalste zaak van de wereld. Ook speelde hij gitaar en hij kon honderduit vertellen over zijn gitaren van het merk Epiphone. Daar hield hij maar niet over op. Als je tijdens wat tussenuren naast hem ging zitten dan kon hij daar met gemak meer dan een uur over praten.

A. liep een keer op de gang en ging daarna de trappen op en zag blijkbaar wat studentes in korte rokjes. Ik liep achter hem. Vervolgens brulde hij door het vrij kleine gebouw het volgende: 'Ik wist niet dat ze die hoeren hier zomaar vrijlaten, dat dat mag in dat land! Slettenkutten!' Dat laatste woord kneep hij dan af, dan piepte hij nog even.

Het is trouwens jammer dat ik hier geen geluidsbestand van heb want je komt niet meer bij!

Een andere keer zat ik met hem in een projectgroep. We spraken een tijd af waarop we de volgende keer zouden vergaderen. A. bracht niets in maar schreeuwde ineens van uit het niets: 'fuck op, dan kan ik niet op dat uur, hoerenlijers, fuck teringlijers!' Iedereen was daarna even geschrokken, maar vervolgens was hij dan wel weer rustig.

Denk je de volgende situatie eens in: iedereen zit rustig in de aula zijn of haar brood te eten. Vervolgens komt A. uit de wc gerend (hij liep nooit normaal maar zijn manier van lopen zat tussen huppelen en rennen in) en roept ineens: 'Ik ben afgevallen denk ik want ik kan m'n lul beter zien, gelijk maar even van gebruik gemaakt want ik heb me afgetrokken op de Engel van de klas!' :')

Plaatsvervangende schaamte alom natuurlijk. Er was namelijk een meisje in de klas dat J. heette en die vond hij erg leuk. Iedereen behandelde hem niet zo best maar zij niet. Een keer tijdens het college M&O riep hij zomaar: 'Iedereen in de klas op een paar na is hier een teringtyfuszak maar J. is mijn engel, met een hoofdletter!' Zij vond dat wel leuk en ze kleurde rood toen.

Nog enkele laatste mooie voorbeelden: op een dag was het niet duidelijk in welk lokaal we ons eerste college in de middag zouden hebben. Toen besloten we maar een lokaal op te zoeken waar we normaal gesproken dat vak volgden. A: 'Ik hoop maar dat we hier goed zitten want de oetlul die ons hier anders verkeerd naartoe heeft geleid die gaat GESLACHT! worden, en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk!' _O-

Een keer zaten we met zo'n tweehonderd studenten in een hoorcollegezaal tijdens een algemeen college. Iemand gooide een prop tegen z'n rug. A. piepte: 'Welk RUND doet dat hier? Krijg LEPRA zwijn!' Iedereen hoorde het en de leraar hield z'n mond maar...

Toen A. een keer een presentatie hield schopte hij alle tafels die voor zijn neus stonden naar links. 'Even ruimte maken schijtlijers!' _O-

A. had het ook in het bijzonder gemunt op kranten. Iemand uit mijn klas zat eens De Spits te lezen tijdens een tussenuur en toen rukte Arno het gewoon uit zijn handen. Dat deed hij wel vaker. Gillend riep hij dan: 'Wat moet ik met al die reclames over opleidingen, ik studeer hier toch! Fuck die leeghoofden!' Daarna ritste hij al die advertenties eruit alsook de artikelen die hem niet interesseerden... :')

Situatie: een warme dag vlak voor de laatste tentamens. Een hoop mensen waren daarom flink luchtig gekleed. A. maakte bijna nooit opmerkingen naar mij toe, maar die dag wel. Hij vond blijkbaar dat ik het te warm zou hebben want hij brulde: 'Zo, en jij hebt ook je minste kleren ooit aangetrokken hè, oliedom hè, ja fuuuck!' _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmosphere82 op 13-08-2013 17:59:35 ]
pi_129990629
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Atmosphere82 het volgende:

[...]
Het duurde even, maar dan heb je ook wat _O- _O_ _O- Prachtig zulk soort figuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 20:04:49 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:08:10 #16
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_129990815
Ik zat met een soort autist in de klas. Hij ging dan soms het lijntjes en ruitjes papier door elkaar leggen. Zelf kwam die niet meer bij, en de klas zo van : :')
Centrum van het universum ben ik..
pi_129991115
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Het duurde even, maar dan heb je ook wat _O- _O_ _O- Prachtig zulk soort figuren.
Volgens mij heet A. gewoon Arno :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:27:54 #18
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129991668
:D _O_ Geweldig
Kaleidoscopiklimax
pi_129991747
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef RadioSlut het volgende:
:D _O_ Geweldig
Stiekem zat hij gewoon op speciaal onderwijs :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:31:38 #20
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129991866
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Stiekem zat hij gewoon op speciaal onderwijs :')
Neemt niet weg dat het even leuk is om te lezen :p
Kaleidoscopiklimax
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:11:13 #21
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129993854
Goed topic wel.

Ik had onder andere een klasgenoot die elke dag gigantisch stonk, telkens wanneer hij langsliep, rook je een penetrante lucht langskomen. Op een gegeven moment kwam hij in mijn groepje zitten, en zat ik dus zo'n beetje naast hem voor een half jaar. Ik kwam er achter dat er altijd een smerige grote druppel oorsmeer uit z'n oor hing. Toen ik dat aangaf, zei hij; Ja, hij is ontstoken, kan ik niks aan doen, sorry.

En dat heeft dus een half jaar geduurd, toen heb ik maar een ander plekje opgezocht. :X
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:35:35 #22
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_129995180
quote:
-knip-
Whehe, geweldig :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_129997234
Een anti-pokémon christenkind

"MAGMAR BETEKEND LAVA/MAGMA = DE DUIVEL,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"

:')

*Hoewel ik niet echt meedeed aan die hype, was dit wel weer een extreem uiterste daarvan :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:46:23 #24
341900 Atmosphere82
pi_129998567
Bedankt allemaal! *)

Ik herinnerde me nog wat dus ik heb er nog het één en ander aan toegevoegd.
pi_130019880
Qua klasgenoten viel het redelijk mee, ik zat op een keurige witte school in een nette buurt. De enige allochtoon in mijn klas was een geadopteerd Chinees meisje.

Er zat wel 1 jongen bij mij in de klas, een klein broodmager ventje, die regelmatig last had van woede-aanvallen, en dan sloeg hij er meteen op los. En degene tegen wie die woede gericht was moest het dan ontgelden, of dat nu een klasgenoot, z'n moeder, of de docent was.

Een keer werd hij zo kwaad dat hij z'n pennendoos (een hard plastic geval) naar het hoofd van de leraar gooide. Die kreeg 'm vol op z'n kanis en moest met een flinke hoofdwond worden afgevoerd. UIteraard leidde dit tot een weekje schorsing.

Dit was op de basisschool, op de middelbare heeft hij nog een keer een klasgenoot door het gesloten (!) raam gegooid. Weliswaar was het op de begane grond, maar toch.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_130020382
quote:
...
Cool story bro!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:56:17 #27
341900 Atmosphere82
pi_130025865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Qua klasgenoten viel het redelijk mee, ik zat op een keurige witte school in een nette buurt. De enige allochtoon in mijn klas was een geadopteerd Chinees meisje.

Er zat wel 1 jongen bij mij in de klas, een klein broodmager ventje, die regelmatig last had van woede-aanvallen, en dan sloeg hij er meteen op los. En degene tegen wie die woede gericht was moest het dan ontgelden, of dat nu een klasgenoot, z'n moeder, of de docent was.

Een keer werd hij zo kwaad dat hij z'n pennendoos (een hard plastic geval) naar het hoofd van de leraar gooide. Die kreeg 'm vol op z'n kanis en moest met een flinke hoofdwond worden afgevoerd. UIteraard leidde dit tot een weekje schorsing.

Dit was op de basisschool, op de middelbare heeft hij nog een keer een klasgenoot door het gesloten (!) raam gegooid. Weliswaar was het op de begane grond, maar toch.
Ook best een heftig verhaal zeg! :o

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Cool story bro!
Bedankt! ;)
pi_130074092
Alle topics in een paar avonden doorlezend ben ik er wel achter gekomen dat ik een redelijk 'normale' schoolcarrière heb gehad.

Basisschool weet ik niet veel meer van, hoewel er maar 8 van de 30 naar de HAVO of VWO gingen, HAVO niet veel rare figuren, 1 ADHD'er (die echt Alle Dagen Heel Druk was) en een halve drugsdealer ofzo, zei niet veel, maar had al wel een mobiele telefoon (Motorola StarTAC, weet je gelijk welke tijd het was, en hoe bijzonder dat was), zeer slimme jongen die ik een paar jaar later terug zag bij opsporing verzocht, was weggelopen uit Zon en Schild, en een rolstoeler (paar klassen lager) die meer op zijn achterwielen dan op alle 4 de wielen reed.

MBO wat meer vage types, ook weer een ADHD'er die heel slim was, maar het toppunt was wel nadat hij de klas uitgestuurd was het dak op ging, en wij zijn hoofd dus even later boven het raam zagen (hij lag op wat roosters die als zonwering dienen), ik was in die tijd een beetje een 'aangever', gaf hints over wat er allemaal te doen was. Een wonder dat er niets is opgeblazen door iemand die ik heb laten zien wat het anarchist cookbook nou was >:) en nog een klasgenoot die een gastles gaf over OpAmp's, had ook wat apparatuur gemaakt wat in ziekenhuizen gebruikt werd, had 15 jaar geleden al een apparaatje waarmee je met behulp van zendmasten kon zien waar je zat. En kon alleen maar aan elektronica denken (het onderwerp van de opleiding) 8)7

En ik zat bij een Sidney Samson in de klas, ook een neger, ook muzikaal, maar ik weet niet of het de zelfde is als http://nl.wikipedia.org/wiki/Sidney_Samson want het laatste wat ik van mijn klasgenoot weet is dat hij naar Groningen is gegaan voor een horeca opleiding.

En een toppunt van het MBO was dat we de klas in een paar minuten evacueerden, met tafels en stoelen naar buiten, en in de zelfde opstelling als IN de klas :+ Docent kon de humor er wel van inzien :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_130074625
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef fiskejet het volgende:
Ik had twee klasgenoten die elkaar in de 'zwemvliesjes' tussen de vingers gingen knippen. Ging niet helemaal goed, klein ziekenhuisbezoekje volgde snel...
Ik had zelf zoiets meegemaakt. Een klasgenoot van me had mijn zwemvlies tussen mijn duim en wijsvinger kapot geknipt. Het was wel perongeluk. :P tevens gebeurde 't op de basisschool
pi_130081224
Ik had een jongen op de basisschool die niet echt populair was en zowat alles deed voor aandacht. Dus hij zei tegen wat mensen dat hij heel lang zijn adem in kon houden. Dus hij doet dat midden op het schoolplein en houdt zijn adem zolang in dat hij flauw valt. Hij viel keihard naar achteren met zijn kop op de stenen.
pi_130089919
Mijn broertje heeft bij Rapper Keizer in de klas gezeten.
pi_130090033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mag ik je aanraken? _O_
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130090203
quote:
nou rookt hij elke dag jonko zeker
pi_130117354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik had een jongen op de basisschool die niet echt populair was en zowat alles deed voor aandacht. Dus hij zei tegen wat mensen dat hij heel lang zijn adem in kon houden. Dus hij doet dat midden op het schoolplein en houdt zijn adem zolang in dat hij flauw valt. Hij viel keihard naar achteren met zijn kop op de stenen.
Dat kan niet eens :')
pi_130124700
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat kan niet eens :')
Net zoals je jezelf niet kan verdrinken in bad?
pi_130124819
Je kan niet zomaar je adem inhouden totdat je flauwvalt
pi_130128273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeker wel, met je duim in je mond en druk op je duim zetten zonder verder daarbij te ademen. Een aantal jochies op mijn middelbare school vonden dat 'cool' om te doen. Op je hurken zitten terwijl je dat ritueeltje uitvoert schijnt ook te werken...

edit: correctie, volgens filmpje moet je eerst een soort van hyperventileren op je hurken en daarna op je duim blazen. Oke, dat is toch niet helemaal je adem in houden.
pi_130129864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij viel zeker voor de grap achterover :')
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:48:35 #39
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130146238
quote:
Wie is dat ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_130146815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:

[..]

Wie is dat ?
De zoon van Jan Keizer
No Dukes of Hazzard in the classroom
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:03:17 #41
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130146864
Die is toch van de havenzangers ?
pi_130147073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:

[..]

Wie is dat ?
Een bekende Nederlandse rapper.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:08:51 #43
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130147122
Ik ken hem anders niet.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:23:34 #44
341900 Atmosphere82
pi_130147833
Als er op Fok ook een topic bestond over 'de meest vreemde buren die je ooit gekend hebt' kon ik ook nog wel een paar mooie bijdragen leveren denk ik... :D
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:37:19 #45
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_130148520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Als er op Fok ook een topic bestond over 'de meest vreemde buren die je ooit gekend hebt' kon ik ook nog wel een paar mooie bijdragen leveren denk ik... :D
Wat let je om een topic te maken?
Of wil je graag dat wij hier gaan bedelen om je interessante verhalen?
pi_130155157
Had op de middelbare school een jongen in de klas, hij wou dat iedereen hem "kekke Thea" noemde.
Regelmatig kwam hij met de brommer naar school...Dan droeg hij een lange gele jas, gecombineerd met een McDavid rugby helm. Soms had hij zelfs de blauwe gympen van zijn vader aan....Brommer was overigens een Solex3800.
In de pauze riep hij vaak op het schoolplein:"Salami, rambambambam!!!!". Dan spreidde hij zijn gele jas met zijn armen en deed tie alsof hij een transportvliegtuig was.
Vaak was hij te vinden tussen de fietsen, dan neuriede hij soms een wat.
Tijdens het gymmen droeg hij nooit een broek, alleen een onderbroek en een shirt. Tijdens trefbal was het zijn sport om zijn melkwitte billen in je gezicht te duwen. Als dit was gelukt riep hij meteen;"duwen, duwen..krijg gewoon de zenuwen!!" en dan rende hij snel weg.
--
pi_130158254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef Beavis het volgende:

[..]

Wat let je om een topic te maken?
Of wil je graag dat wij hier gaan bedelen om je interessante verhalen?
Ik had al een gevoel dat hij aandachtsgeil is. Ook hoe hij deed om het verhaal aan te kondigen eerder. En nu dit...ja aandachtsgeil is hij zeker :Y
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:18:34 #48
341900 Atmosphere82
pi_130165368
Nee.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:18:52 #49
341900 Atmosphere82
pi_130165380
Laat maar, als het zo moet hoeft het niet meer.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:21:35 #50
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_130165434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Laat maar, als het zo moet hoeft het niet meer.
hahaha, als jullie niet volgens mijn regels spelen mogen jullie mijn voetbal niet gebruiken!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')