abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146362100
Kick
pi_146362803
Bj ons op school hadden we een ruimte in de kelder waar in de pauzes muziek gedraaid werd (the Cure enzo, voor het tijds- en sfeerbeeld) en waar je verse thee kon drinken (verder alleen frisdrankautomaten op school). Het was er behoorlijk donker, heel apart sfeertje daar.
Leraren kwamen er niet, het was echt voor en door leerlingen en zo kwam het dat er op en zeker moment meer werd verhandeld dan alleen thee.
Het begon de leraren pas op te vallen toen er in de pauzes allemaal vreemde (dubieuze) figuren in en rond de school begonnen rond te hangen.
De kelder werd onmiddellijk gesloten en is nooit meer heropend, maar het gekke was dat er bij mijn weten nooit iemand van school is geschorst, terwijl het toch een publiek geheim was wie zich met zulke zaken bezig hielden.
In mijn klas een jongen die er openlijk voor pleitte (was altijd leuk met maatschappijleer) en aan wiens uiterlijk je het ook zo kon aflezen.
Wel een goeie leerling trouwens en je kon enorm met hem lachen, maar ik kan hem niet meer terugvinden als ik zijn naam google dus ergens ben ik bang dat het toch niet helemaal best met hem is afgelopen.
pi_146363788
Tijdens mijn laatste 2 jaar van school heb ik eigenlijk veel rare klasgenoten gekend... Even een opsomming van 3 stuks:

Jongen van toen 16 die constant aan je zat, en dan niet een vriendschappelijke schouderklop maar echt letterlijk gewoon als een soort kat kopjes geven en als begroeting kreeg je zijn hand over je wang heen :')___! (Het was bijna een soort "Anne" van Little Brittain in dat opzicht)

Meid van 19 die van het ene op het andere moment zonder enige aanleiding opeens agressief kon doen, en dan niet agressief op de vloek/scheld manier, maar echt op de "Ik moet met 5 man in bedwang worden gehouden" manier.
We waren een keer met de klas een serie aan het kijken, en de leraar kwam met thee/koffie langs, en ze nam thee... Die vond ze blijkbaar te heet, want 5 seconden later kreeg de leraar (zielig voor die man ;( ) Diezelfde thee met kopje en al recht tegen z`n gezicht aan gegooid, en rende die meid al schreeuwend en jankend naar buiten :X Waarna er 5 leraren haar achterna zijn gerend en haar (Hoe hard dit ook mag klinken) naar de grond hebben moeten werken...

Meid van 22 die al begon te huilen als je naar haar keek, ze was enorm mensenschuw en aan de ene kant was dat natuurlijk super zielig, de leraar wilde haar een keer wat uitleggen en toen dook ze helemaal in een hoekje in elkaar en begon ze spontaan te janken en "NEE" " BLIJF VAN MIJ AF" te schreeuwen... Maar aan de andere kant was het ook heel erg vervelend, want als je een project met haar had kwam ze vaak gewoon niet opdagen voor het project..

Qua collega`s heb ik eigenlijk 2 hele rare collega`s gehad.

Jongen van toen 17 met een énorme obsessie voor The Who, elke keer als hij een gitaar ging uitproberen in de winkel deed hij windmills en sprong hij in de lucht, zelfs als hij een gitaar aan het demonstreren was voor een klant, mijn toenmalige werkgever en ik hebben vaak met een " :') " Naar elkaar gekeken (Hij was ook met 2 maanden weg)

Jongen van toen 27, die kerel was heel erg bazig, zelfs op zo`n manier dat als ik een keyboard of gitaar aan het demonstreren was voor een klant dat hij erbij kwam zitten en ging meespelen (Gebeurde heel vaak, en dat was best fijn want er kwamen toffe jams uitvoort) Maar als het niet ging zoals hij dat wilde werd het keyboard uitgezet of de gitaar werd uitgeplugged, goed voor de verkoop.. :')

Het leukste vond ik nog dat hij met een Minidisc speler aankwam zetten en met een serieuze blik aan mij vroeg
quote:
Ik weet wat een MiniDisc speler is, maar .... Waar moeten de CDs in?
In een volle winkel _O-

Qua leraren was het ook apart hoor:

Een van mijn leraren vond het leuk om onder het werken uit het niets te gaan gooien met propjes en te roepen
quote:
Ok, we zijn nu klaar met werk, laten we ons bezatten
En toen kwam de koffie en thee _O-

Had ook een lerares waar ik vroeger vaak ruzie mee had, naja.. Beetje woordenwisselingen, want dat heb je wel vaker op school. (Dit was groep 4, weet ik nog als de dag van gisteren)
Op een gegeven moment riep ik kutwijf tegen d`r, ik wilde m`n werk niet afmaken en naja, ik was nogal een scheldende persoon toen _O- En toen spuugde ze mij recht in m`n bek...
  donderdag 6 november 2014 @ 12:35:41 #104
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_146364092
oude collega van mij stond er nogal om bekend dat hij dus vrij veel deed liegen / zwaar overdrijven

op een gegeven moment komt hij met een foto aan van zn nieuwe vriendinneke ( net ff proberen te zoeken maar volgens mij was het deze)

en wij hadden meteen al zoiets van dat kan totaal niet kloppen. dat meidje is veels te lekker voor hem.
nou dus na een complete zoektocht op internet gedaan te hebben,
bleek het inderdaad niet te kloppen hij had de foto gewoon van het web geplukt.
alleen ik had iets beter gezocht, en had dus een totale fotoshoot van dat vrouwtje gevonden.
wij de collega ondertussen allemaal vragen stellen over dat vrouwtje,
waar ze vandaan kwam, hoe ze heette enz.
hij liet nog wat meer foto's zien enzo, en het was dus echt het zelfde webcamvrouwtje wat ik dus gevonden had.

op een gegeven moment wat foto's van die shoot geprint en op zijn buro neergelegd, en verder hebben wij er nix over gezegd.

dag later kwam hij even het nieuws vertellen dat het uit was tussen hem en zijn "vriendin"
want hij had schijnbaar een goed gesprek gehad met haar vader en hij was TE goed voor haar 8)7 8)7
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 6 november 2014 @ 12:59:58 #105
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146364754
Die gozer _O-

Die chick :9
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_146366138
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef Gwywen het volgende:
Bj ons op school hadden we een ruimte in de kelder waar in de pauzes muziek gedraaid werd (the Cure enzo, voor het tijds- en sfeerbeeld) en waar je verse thee kon drinken (verder alleen frisdrankautomaten op school). Het was er behoorlijk donker, heel apart sfeertje daar.
Leraren kwamen er niet, het was echt voor en door leerlingen en zo kwam het dat er op en zeker moment meer werd verhandeld dan alleen thee.
Het begon de leraren pas op te vallen toen er in de pauzes allemaal vreemde (dubieuze) figuren in en rond de school begonnen rond te hangen.
De kelder werd onmiddellijk gesloten en is nooit meer heropend, maar het gekke was dat er bij mijn weten nooit iemand van school is geschorst, terwijl het toch een publiek geheim was wie zich met zulke zaken bezig hielden.
In mijn klas een jongen die er openlijk voor pleitte (was altijd leuk met maatschappijleer) en aan wiens uiterlijk je het ook zo kon aflezen.
Wel een goeie leerling trouwens en je kon enorm met hem lachen, maar ik kan hem niet meer terugvinden als ik zijn naam google dus ergens ben ik bang dat het toch niet helemaal best met hem is afgelopen.
Die school was niet toevallig in Nijmegen?
Dit verhaal, en de geschetste situatie, komen mij erg bekend voor. Eind jaren '80, begin jaren '90.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146366176
Toen ik in Lissabon werkte had ik een collega die na een dag of twee training al weg wilde. Das op zich niet zo raar, ware het dat hij nog drie weken bleef om vervolgens élke dag te zeuren en te zaniken en tijdens het werk álles te verneuken. Tientallen boze klanten op ons dak gehad dankzij die lutser. Hij beweerde ook dat hij staal in zijn baard had en daardoor niet door de controlepoortjes kwam op Schiphol... :')_____
pi_146366446
quote:
11s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die school was niet toevallig in Nijmegen?
Dit verhaal, en de geschetste situatie, komen mij erg bekend voor. Eind jaren '80, begin jaren '90.
Nee, was niet in Nijmegen. Wel jaren '80.
pi_146366455
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef kawa4 het volgende:
oude collega van mij stond er nogal om bekend dat hij dus vrij veel deed liegen / zwaar overdrijven

op een gegeven moment komt hij met een foto aan van zn nieuwe vriendinneke ( net ff proberen te zoeken maar volgens mij was het deze)
[ afbeelding ]

en wij hadden meteen al zoiets van dat kan totaal niet kloppen. dat meidje is veels te lekker voor hem.
nou dus na een complete zoektocht op internet gedaan te hebben,
bleek het inderdaad niet te kloppen hij had de foto gewoon van het web geplukt.
alleen ik had iets beter gezocht, en had dus een totale fotoshoot van dat vrouwtje gevonden.
wij de collega ondertussen allemaal vragen stellen over dat vrouwtje,
waar ze vandaan kwam, hoe ze heette enz.
hij liet nog wat meer foto's zien enzo, en het was dus echt het zelfde webcamvrouwtje wat ik dus gevonden had.

op een gegeven moment wat foto's van die shoot geprint en op zijn buro neergelegd, en verder hebben wij er nix over gezegd.

dag later kwam hij even het nieuws vertellen dat het uit was tussen hem en zijn "vriendin"
want hij had schijnbaar een goed gesprek gehad met haar vader en hij was TE goed voor haar 8)7 8)7
Link naar de foto's? Voor onderzoek....
pi_146369071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Maas Waal college toevallig? :P
  donderdag 6 november 2014 @ 20:34:59 #111
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146380872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik gok dat het mijn middelbare school is. Waar je tekenles had in het torentje :P. Waar ik in de jaren '90 op zat en er nog legendarische verhalen over de kelder de ronde deden. Waar de kelder was veranderd in een kluisjesruimte ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:18:23 #112
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_146395673
Ik had op de middelbare school iemand in mijn klas die zulke erge ADHD had waardoor zware medicatie vereist was. Door deze medicatie kreeg hij echter tiks. Wat best vaak grappig situaties opleverde. Zoals eerst een rondje draaien voordat hij deuren door ging etc.

Ook had ik een erg zweverige tekendocent, die naar een kwartier starend naar het plafond plots opstond omdat ze even wat moest doen. Bovendien heb ik het wel uit haar weten te krijgen dat er enigszins drugs is gebruikt in haar jeugd.
Nee, ik haat politiek.
pi_146397757
Op hbo.. een Armeense gast die had zelfs nog haargroei vlak onder zijn ogen.
Wij werkten op projectbasis en hij kwam nooit opdagen. Als hij kwam dan kwam hij 3 uur te laat en dan had hij een mooie smoes.

Hij moest s'ochtends eerst sporten want anders zou hij de dag niet door kunnen komen qua energie.

:')
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_146398735
Vrij recent eigenlijk, maar ik heb een leraar gehad op het HBO (internationaal) die, toen ik daar op school kwam, al 1500 facebookvrienden had. Hij had een vreemd postuur, een Indonesische klasgenoot had dat nog nooit gezien, zo'n buik op zulke beentjes. :')

Maar wij begonnen hem al vrij snel te leren kennen als een vies mannetje, elke dame die jarig was werd gefeliciteerd op Facebook met: 'honey, happy birthday!' En zulks, mannen feliciteerde hij vrijwel niet op Facebook. :')
We hadden een cafe op school waar hij regelmatig een afspraak(je) had met een studente, 1 op 1 dus. Hij zat daar vrijwel nooit met een mannelijke student.
Toen de les een keer begon heeft hij een studente een sms gestuurd, wat ongeveer als volgt ging: "hey honey, where are you? I miss you in class".

Ik zei al tegen een vriend van mij dat het allemaal niet ok is en dat hij vast een keer in de problemen komt ermee.

Twee jaar later is een student in opstand gekomen omdat de vrouwelijke studenten wel erg makkelijk dat vak doorkwamen. Wat ik niet wist is dat twee andere leraren ongeveer hetzelfde hebben gedaan maar dan wat minder opvallend.
Ze zijn alledrie per direct op non actief gezet en de student heeft gelijk gekregen waardoor ze alledrie ook ontslagen zijn. De leraren zijn er tegenin gegaan en hebben toen gelijk gekregen, maar aangezien ze ontslagen zijn kunnen ze niet zomaar terug komen.
Het ging in alledrie de gevallen om een man tussen de 50-60, waarvan zeg maar de smerigste een vrouw en kinderen heeft.
pi_146401550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef mapima het volgende:

[..]

ach ja ik ben ook een rare ben niet zo een domme NL die snel versleten is jwz xd
Waar is Papima als je hem nodig hebt om je in het gareel te houden? :')
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:08:55 #116
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_151908202
TVP :P
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:16:37 #117
236046 NotYou
tigerblood
pi_151908561
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Vrij recent eigenlijk, maar ik heb een leraar gehad op het HBO (internationaal) die, toen ik daar op school kwam, al 1500 facebookvrienden had. Hij had een vreemd postuur, een Indonesische klasgenoot had dat nog nooit gezien, zo'n buik op zulke beentjes. :')

Maar wij begonnen hem al vrij snel te leren kennen als een vies mannetje, elke dame die jarig was werd gefeliciteerd op Facebook met: 'honey, happy birthday!' En zulks, mannen feliciteerde hij vrijwel niet op Facebook. :')
We hadden een cafe op school waar hij regelmatig een afspraak(je) had met een studente, 1 op 1 dus. Hij zat daar vrijwel nooit met een mannelijke student.
Toen de les een keer begon heeft hij een studente een sms gestuurd, wat ongeveer als volgt ging: "hey honey, where are you? I miss you in class".

Ik zei al tegen een vriend van mij dat het allemaal niet ok is en dat hij vast een keer in de problemen komt ermee.

Twee jaar later is een student in opstand gekomen omdat de vrouwelijke studenten wel erg makkelijk dat vak doorkwamen. Wat ik niet wist is dat twee andere leraren ongeveer hetzelfde hebben gedaan maar dan wat minder opvallend.
Ze zijn alledrie per direct op non actief gezet en de student heeft gelijk gekregen waardoor ze alledrie ook ontslagen zijn. De leraren zijn er tegenin gegaan en hebben toen gelijk gekregen, maar aangezien ze ontslagen zijn kunnen ze niet zomaar terug komen.
Het ging in alledrie de gevallen om een man tussen de 50-60, waarvan zeg maar de smerigste een vrouw en kinderen heeft.
Dus die smeerlappen waren gewoon gratis studerende hoertjes aan het neuken? :9~ :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_153317624
Basisschool! Meisje stonk altijd gigantisch. Hadden het thuis ook niet breed en waren redelijk tokkie. Ik noem haar I.
I was ingetogen, zei weinig, maar die penetrante lucht was echt vervelend. In groep 8 tijdens rekenen had ze ooit een keer haar hele arm geel getekend met zo'n markeerstift :')
I was ook enorm bang voor wespen en bijen. Als er dan één zo'n beest door het lokaal vloog, dan gooide ze met boeken naar dat beest en rende ze de klas uit.
Ze had ook een broer en die was niet helemaal 100. Deed geen vlieg kwaad, maar gewoon een rare vogel. Liep altijd in z'n ééntje door het winkelcentrum te nuriën en te mompelen.
Ben hem jaren later nog tegen gekomen (ik was inmiddels 5 keer verhuisd), als treinenspotter. Stond hij langs het spoor te fotograferen toen ik met de trein langs reed. Herkende hem direct. Even op de tyfoon gestaan, dag van z'n leven volgens mij. I is trouwens wel oké terecht gekomen. Schijnt dat ze getrouwd is en ze is qua uiterlijk ook wel aardig opgedroogd.

Qua collega's had ik een tijdje M als collega. Die was helemaal fan van metal en kwam altijd met een vissershoed op op het werk. Ik werkte toen als teamleider in de supermarkt ( :') ) en moest hem altijd een beetje sturen. Had enorm moeite met concentreren, maar hij kon werken als een malle. Ging altijd hard tekeer, maar vergat altijd dat er ook gewoon klanten door de winkel liepen. Dan ging hij de zuivel vullen, en overal waar je keek lag karton, troep, plastic, kapotte bakjes yoghurt en verzin het maar. Pure chaos. Wat ik ook probeerde, dat kreeg ik, en niemand, er uit bij hem. Op een gegeven moment maar bij neergelegd dat hij zo was. Om het kwartier liep ik of de bedrijfsleider altijd langs om een beetje te gaan puin ruimen. Verder was hij wel aardig pienter. Hij hield de schappen goed bij. Was bijna nooit iets over datum en ondanks dat hij van de andere afdelingen vrij weinig vanaf wist, bestelde hij de zuivel altijd perfect. Weinig derving, vond het een fascinerend kereltje.

Tijdje daarvoor werkte ik voor een andere supermarkt op de slagerij. Fantastisch, met een kater een beetje gehakt draaien op zaterdag, worst maken enzo. Beulen, maar hard en eerlijk de knaken verdienen als 17 jarige knul. Tegenover de slagerij was de zuivelafdeling. H werkte daar. H was een kerel van 50-55 en je zag alleen al aan hem dat die een behoorlijk ruige tijd achter de rug had. Rotte kiezen, verschillende tics, woonde nog thuis met zijn moeder.
Een keertje pauze met hem gehad, buiten roken, liet 'ie zijn been zien. Enorme hap uit, vol littekens. Bleek dat hij een keertje bij Ajax in het oude stadion was opgepakt voor hooligan taferelen. Politiehond had hem gebeten en wilde niet los laten. Hij heeft tegen die ME'er gezegd dat als die hond niet snel los zou laten, dat hij dat beest zou vermoorden.
Beest liet niet los, baasje stond er naast te lachen. Pakte een mes en sneed de keel door van dat beest. (die gast was echt gek toen). Beestje wel dood, toen is hij helemaal in elkaar gemept door verschillende wouten, en hebben ze hem later uit het busje gegooid in de berm. Nooit geen aanklacht of wat dan ook.
Elke ochtend om half 5 was hij in het pand, eerst een bak koffie en twee sjekkies, daarna keihard werken. Om 12 uur was alle zuivel af, en moest de groenteman 's middags nog even een rondje met de restanten lopen. Hij pakte zijn spullen, rekende een krat bier af en ging naar huis. Die zoop elke avond een krat bier en ging dan slapen.

Geen idee wat er van hem terecht is gekomen, maar ik denk dat hij inmiddels al het hoekje om is. Gekke kerel, maar vermakelijk om de verhalen aan te horen :') Al vond ik dat van die hond wel klote.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2015 01:26:08 ]
pi_160564967
Moest opeens weer aan dit topic denken. Kick, ter leer ende vermaak!
pi_160565675
Ik was de raarste leerling op school, denk ik
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:00:29 #121
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_160565972
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oké, daar komt het dan! :)

Een aantal jaren geleden studeerde ik aan een instelling waar je HBO Rechten kan studeren. Na het eerste jaar waren er van mijn klas dermate weinig studenten overgebleven dat we werden samengevoegd met een andere klas. Die klas had het voor zo'n driekwart 'overleefd', maar ook daar hadden enkele mensen het NSBA gekregen (negatief bindend studieadvies). In deze klas bleken veel relaxte, aardige mensen te zitten. Maar ook wat vage types. Het vaagste type had ik al snel waargenomen. Dit gebeurde tijdens het eerste college van het jaar. Hij heette A. Het eerste wat hij riep in de klas was: 'nou fuckers, face it, I'm different, deal with it fuckers!' :')

Ik dacht toen al: 'hmm, dat wordt wat hoor dit jaar!' maar tegelijkertijd vond ik het ook wel grappig.
Bij de tweede les zag hij mij zitten. Z'n hoofd ging eerst helemaal naar links, toen naar het midden en daarna helemaal naar rechts. Ineens brulde hij met zijn karakteristieke hoge schreeuwerige piepstem (hij gilde vaak alsof hij gewurgd werd): 'Face it, jij bent niet één van die fuckers hier, je komt van een andere klas maar ik mag je hoofd!' _O- Oké, dacht ik toen. ;)

Deze A. was autistisch. Niet een beetje, nee echt behoorlijk. Zo was hij ouder dan twintig maar speelde hij nog met Lego, en hij vond dat ook de normaalste zaak van de wereld. Ook speelde hij gitaar en hij kon honderduit vertellen over zijn gitaren van het merk Epiphone. Daar hield hij maar niet over op. Als je tijdens wat tussenuren naast hem ging zitten dan kon hij daar met gemak meer dan een uur over praten.

A. liep een keer op de gang en ging daarna de trappen op en zag blijkbaar wat studentes in korte rokjes. Ik liep achter hem. Vervolgens brulde hij door het vrij kleine gebouw het volgende: 'Ik wist niet dat ze die hoeren hier zomaar vrijlaten, dat dat mag in dat land! Slettenkutten!' Dat laatste woord kneep hij dan af, dan piepte hij nog even.

Het is trouwens jammer dat ik hier geen geluidsbestand van heb want je komt niet meer bij!

Een andere keer zat ik met hem in een projectgroep. We spraken een tijd af waarop we de volgende keer zouden vergaderen. A. bracht niets in maar schreeuwde ineens van uit het niets: 'fuck op, dan kan ik niet op dat uur, hoerenlijers, fuck teringlijers!' Iedereen was daarna even geschrokken, maar vervolgens was hij dan wel weer rustig.

Denk je de volgende situatie eens in: iedereen zit rustig in de aula zijn of haar brood te eten. Vervolgens komt A. uit de wc gerend (hij liep nooit normaal maar zijn manier van lopen zat tussen huppelen en rennen in) en roept ineens: 'Ik ben afgevallen denk ik want ik kan m'n lul beter zien, gelijk maar even van gebruik gemaakt want ik heb me afgetrokken op de Engel van de klas!' :')

Plaatsvervangende schaamte alom natuurlijk. Er was namelijk een meisje in de klas dat J. heette en die vond hij erg leuk. Iedereen behandelde hem niet zo best maar zij niet. Een keer tijdens het college M&O riep hij zomaar: 'Iedereen in de klas op een paar na is hier een teringtyfuszak maar J. is mijn engel, met een hoofdletter!' Zij vond dat wel leuk en ze kleurde rood toen.

Nog enkele laatste mooie voorbeelden: op een dag was het niet duidelijk in welk lokaal we ons eerste college in de middag zouden hebben. Toen besloten we maar een lokaal op te zoeken waar we normaal gesproken dat vak volgden. A: 'Ik hoop maar dat we hier goed zitten want de oetlul die ons hier anders verkeerd naartoe heeft geleid die gaat GESLACHT! worden, en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk!' _O-

Een keer zaten we met zo'n tweehonderd studenten in een hoorcollegezaal tijdens een algemeen college. Iemand gooide een prop tegen z'n rug. A. piepte: 'Welk RUND doet dat hier? Krijg LEPRA zwijn!' Iedereen hoorde het en de leraar hield z'n mond maar...

Toen A. een keer een presentatie hield schopte hij alle tafels die voor zijn neus stonden naar links. 'Even ruimte maken schijtlijers!' _O-

A. had het ook in het bijzonder gemunt op kranten. Iemand uit mijn klas zat eens De Spits te lezen tijdens een tussenuur en toen rukte Arno het gewoon uit zijn handen. Dat deed hij wel vaker. Gillend riep hij dan: 'Wat moet ik met al die reclames over opleidingen, ik studeer hier toch! Fuck die leeghoofden!' Daarna ritste hij al die advertenties eruit alsook de artikelen die hem niet interesseerden... :')

Situatie: een warme dag vlak voor de laatste tentamens. Een hoop mensen waren daarom flink luchtig gekleed. A. maakte bijna nooit opmerkingen naar mij toe, maar die dag wel. Hij vond blijkbaar dat ik het te warm zou hebben want hij brulde: 'Zo, en jij hebt ook je minste kleren ooit aangetrokken hè, oliedom hè, ja fuuuck!' _O-
En dit moet grappig zijn? Klinkt echt triest, ik had zo'n kneusje al lang gezegd dat ie z'n bek moet houden en genegeerd. Zou echt niet gediend zijn van zo'n überkneus.

Maar dit verhaal gaat vast over jezelf, 'A' :'). Aangezien je het allemaal zo awesome vindt wat je schrijft.
Sue Me
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:24:24 #122
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_160566401
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:00 schreef Staaf het volgende:
Maar dit verhaal gaat vast over jezelf, 'A' :'). Aangezien je het allemaal zo awesome vindt wat je schrijft.
Hele verhaal gaat over A, maar in de laatst alinea staat Arno :+

Weten we dat ook weer :P
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:55:53 #123
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_160566919
Heb nog geen beschrijving van mij hier gelezen :D
Spatieboos
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:00:45 #124
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_160598432
Ik heb nog wel wat mooie verhalen in petto m.b.t. mijn werkplek, maar die komen van de week wel. ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:15:16 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160598755
In mijn klas zat een jongen die tijdens een les maatschappijleer (waar we spralen over WW2 en jodenvervolging) aan het tekenen was in zijn schrift. Leraar liep op een gegeven moment langs en vroeg "wat ben je daar aan het tekenen?" Antwoord ... "Het Ardennen offensief en hoe Hilter had kunnen winnen". Leraar over de zeik. Werd helemaal erg toen de leraar met de conclusie kwam "Je weet dat jij een van de eerste zou zijn geweest die mee kon naar een concentatiekamp aangezien je een neger ben" en hij stelde "Ja, natuurlijk en daar was weinig aan te doen geweest dan". Nog nooit een leraar zo gestressed de klas uit zien gaan aan het einde van de les. Die had het echt niet meer :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:14:20 #126
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_160602446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik gok dat het mijn middelbare school is. Waar je tekenles had in het torentje :P. Waar ik in de jaren '90 op zat en er nog legendarische verhalen over de kelder de ronde deden. Waar de kelder was veranderd in een kluisjesruimte ;(
Dit doe mij vaag denken aan mijn oude middelbare school. In het oosten des lands toevallig?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:17:32 #127
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_160602551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dit doe mij vaag denken aan mijn oude middelbare school. In het oosten des lands toevallig?
Yep :) . De Hades, heette die kelder volgens mij :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:20:38 #128
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_160602644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Yep :) . De Hades, heette die kelder volgens mij :P.
Die naam klinkt idd wel bekend ja
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_160623311
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef Monopoly het volgende:
Tegenover de slagerij was de zuivelafdeling. H werkte daar. H was een kerel van 50-55 en je zag alleen al aan hem dat die een behoorlijk ruige tijd achter de rug had. Rotte kiezen, verschillende tics, woonde nog thuis met zijn moeder.
Een keertje pauze met hem gehad, buiten roken, liet 'ie zijn been zien. Enorme hap uit, vol littekens. Bleek dat hij een keertje bij Ajax in het oude stadion was opgepakt voor hooligan taferelen. Politiehond had hem gebeten en wilde niet los laten. Hij heeft tegen die ME'er gezegd dat als die hond niet snel los zou laten, dat hij dat beest zou vermoorden.
Beest liet niet los, baasje stond er naast te lachen. Pakte een mes en sneed de keel door van dat beest. (die gast was echt gek toen). Beestje wel dood, toen is hij helemaal in elkaar gemept door verschillende wouten, en hebben ze hem later uit het busje gegooid in de berm. Nooit geen aanklacht of wat dan ook.
Elke ochtend om half 5 was hij in het pand, eerst een bak koffie en twee sjekkies, daarna keihard werken. Om 12 uur was alle zuivel af, en moest de groenteman 's middags nog even een rondje met de restanten lopen. Hij pakte zijn spullen, rekende een krat bier af en ging naar huis. Die zoop elke avond een krat bier en ging dan slapen.

_O-
pi_160625560
Ik denk dat ik zelf het gekkie van de school was.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 maart 2016 @ 23:30:25 #131
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_160625974
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:00 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb nog wel wat mooie verhalen in petto m.b.t. mijn werkplek, maar die komen van de week wel. ;)
Als dat net zulke kut verhalen zijn als die van je hogeschool hou ze dan aub lekker voor je.
Sue Me
pi_160626490
Tof topic :D
Zonder wrijving geen glans
  zondag 13 maart 2016 @ 00:18:58 #133
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_160627366
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 02:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is dat het niveau tegenwoordig op de scholen?
Ja :')
  zondag 13 maart 2016 @ 00:20:43 #134
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_160627383
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Aiciu het volgende:
Ik denk dat ik zelf het gekkie van de school was.
Ik denk ook dat ik zelf de gekke klasgenoot ben.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 maart 2016 @ 01:05:56 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160627986
Ik heb gisteravond en daarnet alle delen weer eens door zitten lezen _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 13 maart 2016 @ 01:11:39 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160628044
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb gisteravond en daarnet alle delen weer eens door zitten lezen _O_
en, mensen herkend?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_160628163
Ik lees dit topic altijd met de angst mijzelf te herkennen.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 maart 2016 @ 01:29:24 #138
Rawr
pi_160628177
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en, mensen herkend?
Helaas niet.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 13 maart 2016 @ 09:34:43 #139
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_160629940
zon maat van mij ging peper snuiven in de les geschiedenis precies op de dag dat oud-NSBer langs kwam.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_160631301
Ik had klasgenoten die zout, kippensoep en het zwart-witpoeder uit napoleonballen snoven. Kon er wel om lachen. En dan zag je die smoeltjes, helemaal vertrokken van de pijn, omdat het zo brandde _O-
pi_160639210
Ik was zelf nogal vreemd maar het vreemdste wat ik heb meegemaakt is dat tijdens een economie les een meisje naar voren liep en haar shirtje voor de leraar omhoog deed, die man wist even niet meer hoe hij het had
pi_160639626
quote:

Een aantal jaren geleden studeerde ik aan een instelling waar je HBO Rechten kan studeren. Na het eerste jaar waren er van mijn klas dermate weinig studenten overgebleven dat we werden samengevoegd met een andere klas. Die klas had het voor zo'n driekwart 'overleefd', maar ook daar hadden enkele mensen het NSBA gekregen (negatief bindend studieadvies). In deze klas bleken veel relaxte, aardige mensen te zitten. Maar ook wat vage types. Het vaagste type had ik al snel waargenomen. Dit gebeurde tijdens het eerste college van het jaar. Hij heette A. Het eerste wat hij riep in de klas was: 'nou fuckers, face it, I'm different, deal with it fuckers!' :')

Ik dacht toen al: 'hmm, dat wordt wat hoor dit jaar!' maar tegelijkertijd vond ik het ook wel grappig.
Bij de tweede les zag hij mij zitten. Z'n hoofd ging eerst helemaal naar links, toen naar het midden en daarna helemaal naar rechts. Ineens brulde hij met zijn karakteristieke hoge schreeuwerige piepstem (hij gilde vaak alsof hij gewurgd werd): 'Face it, jij bent niet één van die fuckers hier, je komt van een andere klas maar ik mag je hoofd!' _O- Oké, dacht ik toen. ;)

Deze A. was autistisch. Niet een beetje, nee echt behoorlijk. Zo was hij ouder dan twintig maar speelde hij nog met Lego, en hij vond dat ook de normaalste zaak van de wereld. Ook speelde hij gitaar en hij kon honderduit vertellen over zijn gitaren van het merk Epiphone. Daar hield hij maar niet over op. Als je tijdens wat tussenuren naast hem ging zitten dan kon hij daar met gemak meer dan een uur over praten.

A. liep een keer op de gang en ging daarna de trappen op en zag blijkbaar wat studentes in korte rokjes. Ik liep achter hem. Vervolgens brulde hij door het vrij kleine gebouw het volgende: 'Ik wist niet dat ze die hoeren hier zomaar vrijlaten, dat dat mag in dat land! Slettenkutten!' Dat laatste woord kneep hij dan af, dan piepte hij nog even.

Het is trouwens jammer dat ik hier geen geluidsbestand van heb want je komt niet meer bij!

Een andere keer zat ik met hem in een projectgroep. We spraken een tijd af waarop we de volgende keer zouden vergaderen. A. bracht niets in maar schreeuwde ineens van uit het niets: 'fuck op, dan kan ik niet op dat uur, hoerenlijers, fuck teringlijers!' Iedereen was daarna even geschrokken, maar vervolgens was hij dan wel weer rustig.

Denk je de volgende situatie eens in: iedereen zit rustig in de aula zijn of haar brood te eten. Vervolgens komt A. uit de wc gerend (hij liep nooit normaal maar zijn manier van lopen zat tussen huppelen en rennen in) en roept ineens: 'Ik ben afgevallen denk ik want ik kan m'n lul beter zien, gelijk maar even van gebruik gemaakt want ik heb me afgetrokken op de Engel van de klas!' :')

Plaatsvervangende schaamte alom natuurlijk. Er was namelijk een meisje in de klas dat J. heette en die vond hij erg leuk. Iedereen behandelde hem niet zo best maar zij niet. Een keer tijdens het college M&O riep hij zomaar: 'Iedereen in de klas op een paar na is hier een teringtyfuszak maar J. is mijn engel, met een hoofdletter!' Zij vond dat wel leuk en ze kleurde rood toen.

Nog enkele laatste mooie voorbeelden: op een dag was het niet duidelijk in welk lokaal we ons eerste college in de middag zouden hebben. Toen besloten we maar een lokaal op te zoeken waar we normaal gesproken dat vak volgden. A: 'Ik hoop maar dat we hier goed zitten want de oetlul die ons hier anders verkeerd naartoe heeft geleid die gaat GESLACHT! worden, en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk!' _O-

Een keer zaten we met zo'n tweehonderd studenten in een hoorcollegezaal tijdens een algemeen college. Iemand gooide een prop tegen z'n rug. A. piepte: 'Welk RUND doet dat hier? Krijg LEPRA zwijn!' Iedereen hoorde het en de leraar hield z'n mond maar...

Toen A. een keer een presentatie hield schopte hij alle tafels die voor zijn neus stonden naar links. 'Even ruimte maken schijtlijers!' _O-

A. had het ook in het bijzonder gemunt op kranten. Iemand uit mijn klas zat eens De Spits te lezen tijdens een tussenuur en toen rukte Arno het gewoon uit zijn handen. Dat deed hij wel vaker. Gillend riep hij dan: 'Wat moet ik met al die reclames over opleidingen, ik studeer hier toch! Fuck die leeghoofden!' Daarna ritste hij al die advertenties eruit alsook de artikelen die hem niet interesseerden... :')

Situatie: een warme dag vlak voor de laatste tentamens. Een hoop mensen waren daarom flink luchtig gekleed. A. maakte bijna nooit opmerkingen naar mij toe, maar die dag wel. Hij vond blijkbaar dat ik het te warm zou hebben want hij brulde: 'Zo, en jij hebt ook je minste kleren ooit aangetrokken hè, oliedom hè, ja fuuuck!' _O-
A. heette dus Arno. 8-) Verder vond ik je eerste post grappiger dan deze debiel. :7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160640278
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

A. heette dus Arno. 8-) Verder vond ik je eerste post grappiger dan deze debiel. :7
Leuk dat jij dat na 2,5 jaar ook door hebt. Je was zeker niet zo'n snelle leerling? :P
pi_160640674
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Leuk dat jij dat na 2,5 jaar ook door hebt. Je was zeker niet zo'n snelle leerling? :P
woehahahaha kheb er de krrracht niet voor.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 14 maart 2016 @ 16:54:27 #145
341900 Atmosphere82
pi_160662953
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Staaf het volgende:

[..]

Als dat net zulke kut verhalen zijn als die van je hogeschool hou ze dan aub lekker voor je.
Loop heen man, ondankbaar jong! :N
  maandag 14 maart 2016 @ 16:54:56 #146
341900 Atmosphere82
pi_160662962
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:28 schreef k_man het volgende:

[..]

:')
pi_160667933
Ik zat ooit met iemand in de klas die zo erg stonk (een jongen) dat niemand ook maar 5m bij hem in de buurt kon komen. Toch lastig als je er later ineens mee in de projectgroep zit...

Hij was autistisch, verder opzich een aardige kerel. Maar hij zweette echt enorm en stonk dan heel erg. Hij was ook niet dik of zo, gewoon normaal postuur. Niet douchen, je kleding niet genoeg wassen ik weet het niet? In de zomer was het niet te harden... mensen begonnen er opmerkingen over te maken. Eerst een beetje onopvallend, daarna gewoon recht in zijn gezicht. Op een gegeven moment werd het bij de mentor zelfs op de agenda voor de projectgroepsvergadering gezet.... "D stinkt, hoe gaan we het oplossen". Okaay... zelfs de begeleidend docent nam de zaak serieus op. Hij zal ook wel hebben geroken dat het niet zo fris was allemaal...

Dan nog een andere jongen op diezelfde opleiding. Stonk ook heel erg maar alleen uit zijn mond. Zat ik ook mee in de projectgroep alleen ander project. Dit was P, maar P was een beetje zielig aangezien hij al ouder dan 20 was, maar thuiswonend. En zijn moeder pakte elke ochtend zijn lunchtrommeltje in en stopte daar een X aantal pakjes halfvolle melk in. Dat rook je de hele dag aan zijn adem.... zo'n vieze muffe melklucht. Thuis mocht deze kerel niet internetten op zijn kamer, geen eigen pc hebben daar. En geen tv... hij vertelde dat doodserieus. Zijn ouders wilde dat niet hebben en eigenlijk was hij het er wel mee eens... want zo had hij meer tijd voor z'n opleiding.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:40:19 #148
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_160686826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef Gwywen het volgende: maar ik kan hem niet meer terugvinden als ik zijn naam google dus ergens ben ik bang dat het toch niet helemaal best met hem is afgelopen.
Ja als je niet terug te vinden bent op google ben je inderdaad wel gefaald :')
pi_160807251
Collegaatje die ik stiekem wel leuk vond - en andersom - maar bezet was. Later is die relatie uitgegaan en is er nog wel wat gebeurd, maar het is nooit echt iets geworden. Op een dag kwam ze simpelweg niet meer op kantoor, niemand heeft ooit meer iets van haar gehoord. Bleek een carrière als high class escort te zijn begonnen. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_160807519
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef nostra het volgende:
Collegaatje die ik stiekem wel leuk vond - en andersom - maar bezet was. Later is die relatie uitgegaan en is er nog wel wat gebeurd, maar het is nooit echt iets geworden. Op een dag kwam ze simpelweg niet meer op kantoor, niemand heeft ooit meer iets van haar gehoord. Bleek een carrière als high class escort te zijn begonnen. :')
_O- :')
pi_160807537
Klasgenoten die altijd met de meest sterke verhalen kwamen waarbij je dacht: sure :')
pi_160819439
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:32 schreef Fatoeman het volgende:
Klasgenoten die altijd met de meest sterke verhalen kwamen waarbij je dacht: sure :')
Ja dan moet je wel met zo'n verhaal komen :')
pi_160822326
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ja dan moet je wel met zo'n verhaal komen :')
Laatst kwam er een gast dat ie met zijn pa naar de open dag van de mariniersopleiding was geweest. Kwam die ermee dat zijn pa niet lekker was geworden en daar tijdens het eten in de soep had gekotst.

Zelfde gozer had een goed verhaal dat ie bijna profhonkballer was en wel 10 uur per week trainde en dan nog een aantal wedstrijden in de week had, en dan nog met het verhaal komen dat ie te veel vrije tijd had.

Ook iemand die altijd òf heel geweldige dingen meemaakte òf een bijna doodervaring. Het zit er nooit tussenin. Hij heeft alles al een keer meegemaakt en niets is hem dus meer vreemd. Als je met een verhaal komt heeft hij het al meegemaakt en vertelt hij zijn smeuïge verhaal hierover.
pi_160823692
Ik ken iemand die beweerd dat als hij op een N weg rijdd en wanneer er file is gaat hij bij het tankstation er af om vervolgens direct weer op de weg te gaan rijden en zo een hele kudde auto's kan inhalen...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 april 2022 @ 04:24:25 #155
Rawr
pi_204584075
Even sguppe, heb deze reeks vandaag wederom met veel plezier gelezen _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 april 2022 @ 04:25:18 #156
Rawr
pi_204584076
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef hoechst het volgende:
Ik ken iemand die beweerd dat als hij op een N weg rijdd en wanneer er file is gaat hij bij het tankstation er af om vervolgens direct weer op de weg te gaan rijden en zo een hele kudde auto's kan inhalen...
Dat heb ik ook een keer of twee gedaan en het werkt :Y
pi_204585210
quote:
Veel rare collega's of klasgenoten meegemaakt.

Op de basisschool was er een jongen die best wel de pispaal van de klas was. Werd altijd getrapt. Maar hij vroeg er soms wel om. Hij peuterde altijd in zijn neus en at wat hij vond dan op. Tijdens 'panna' gaf men hem altijd blinde code. En als hij het voorwerp had aangeraakt wat hem vrijwaarde van de pak slaag ging men toch door met schoppen. Zelf kon hij er ook wat van om anderen te slaan. Op het eindfeest wilde geen enkele meid met hem dansen dus ging een oude juffrouw maar met hem dansen. Jaren later zie ik dat hij een leuk gezinnetje heeft.

Op de middelbare school waren er wel rare klasgenoten:
• Iemand die in een computerlokaal overgaf tot woede van de docent.
• Diezelfde docent die een hekel aan jongens had maar als meisjes wat vroegen gelijk aardig en lief was.
• Een docent van 1 meter 60 die een leerling van 2 meter 10 en 100+ kilo in 3 seconden op de grond weet te krijgen met een paar simpele judo handelingen
• Sneeuwballengevecht tussen docent Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde en 4 andere leerlingen. Dat was wel leuk.

Bij de vervolgstudies hadden we onder andere iemand die levend toiletpapier was (hij slijmde zo hard bij docenten voor een hoger cijfer dat het leek alsof hij inderdaad 'levend toiletpapier' was). Of de student van wie bekend was dat hij naar dames van plezier ging en dat zijn vriendin daar achter kwam.

Op het werk ook veel van dat soort situaties meegemaakt. Sommige wel triest. Zoals collega J en D. J versiert D op de kerstborrel, raakt zwanger van hem en dumpt hem daarna. Hij denkt dat ze gek is terwijl ze gewoon zijn zaad wou. Trieste hiervan is dat D niet zo snugger van begrip is en nog altijd denkt dat ze als gezin bij elkaar komen ondanks alle beschuldigingen J heeft gedaan tegen D (waarvan ik in het midden laat of dat allemaal waar is of niet). Wel weet ik dat dat zoontje een niet fijn leven moet hebben. J kan dat kind niet opvoeden. Dat kind krijgt een bak ijs om te eten als hij huilt (2 jaar) en nog meer van dat soort dingen.

Collega W die in de ochtend al aangeschoten is en het management niets tegen hem durven te doen omdat hij vakbondslid is.

Collega A die net in dienst was als directeur van een afdeling. Degene onder mij had hem aangenomen. Dus soms liep ik langs zijn kantoor. Je kon dan naar binnen kijken (glazen raam). Dan zat hij altijd maar uit het raam naar buiten te staren. Hij heeft het niet lang volgehouden want hij liet alles maar op z'n beloop gaan.

Collega D (dezelfde als hierboven) die iets anders wilt doen dan zijn huidige baan. Binnen de organisatie had je project Buiten. Dan kon je via dat project met aangesloten partners bij een andere organisatie twee weken in een andere functie iets doen. Nou, toen ik D erop wees zei hij dat hij dat project na 5 minuten al had afgerond: hij staarde 5 minuten naar buiten. Hij eiste tot de laatste dag dat hij bij ons in dienst was een certificaat dat hij naar buiten had gekeken als onderdeel van een project. We dachten dat hij een grapje maakte maar hij was er best serieus in over dat certificaat.

Collega E die de stem en gezicht had van Peter Griffin van Family Guy en makkelijk te overreden was door collega's. Zadelde zich hiermee altijd op met extra werk. Werkte vaak ook in de nacht door tot grote ergernis van zijn vriendin die toen maar terug ging naar haar thuisland om op de boerderij van haar oma te werken.

En zo kan ik denk ik nog veel meer anekdotes vertellen... :P
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:25:11 #158
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_204585229

Dat gevoel wanneer je schijnbaar iets in 2006 in deze reeks hebt gepost, wat inmiddels langer is geleden dan de herinnering van 'vroeger' die je toen deelde.
pi_204585258
quote:

Doet me denken aan de bijbaantijd. Daar hadden we een 20 jarige gast werken die klein en beetje stevig/dikkig was. Zeg maar een beer. Hij had altijd rode ogen. Hij had altijd muntgeld op zak. Later werd duidelijk waarom: hij werd een keer gebeld of hij kon komen werken want er had zich iemand afgemeld. Op de achtergrond hoorde je casinogeluiden. Hij zei dat hij niet kon komen want hij was aan het winnen. Gaat 10 minuten later de werktelefoon: of hij toch kon komen werken want hij had verloren van de machine.

Zijn leven bestond uit paar uurtjes werken, naar een casino, drinken, roken, slapen en dan weer werken.
Ook keek hij uitgebreid naar de cassieries. Hij was een keer de goederen aan het splitsen in het magazijn toen een caissière die letterlijk dik was langsliep. Terwijl ze langsliep riep hij: "Hey Salade en Stokj, ik zou deze zeug wel pakken hoor. Gewoon van achteren en je handen in haar nek zodat ze tam is. Zeugen moet je zo aanpakken".

Salade en ik keken elkaar aan van hadden we dat wel goed gehoord? Maar we hadden het goed gehoord want hij begon in geuren en kleuren te vertellen hoe je zeugen en zwijnen tam moet houden. Drie dagen later werd hij door de winkelmanager ontslagen. De meid had een klacht tegen hem ingediend over de opmerking.
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:45:49 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204585402
Ik heb een collega die een privecursus (iets van houtbewerking) gevraagd had bij zijn functioneeringsgesprek wat totaal niet relevant is voor zijn baan. Want nergens stond dat het niet werkgerelateerd mocht zijn :')

En zijn leidinggevende zet het nog op de lijst ook _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204586399
Niet bij poepeter Toine in de klas zitten :') https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:58:11 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204586589
*O*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_204586835
Ik heb zelf ook genoeg rare fratsen uitgehaald maar over andere:

- Mannelijke collega van ~50 die fan was van Disney, ging altijd alleen naar pretparken enz
- Boze collega's die met stoelen begonnen te gooien op kantoor uit woede
- Collega's die weigerde niet in dialect te praten tijdens een project, heb zelf 0.0 uitgevoerd omdat ik projectleider niet verstond
- Klasgenoot die rookte in de klas
- Aantal klasgenoten die knetterstoned in de klas zaten en betrapt werden (MBO lets go)
- Juffrouw op basisschool die leerling sloeg met platte hand, ze kreeg er geen gezeik voor want die jongen was ook vreselijk irritant
- Ik heb al eens een collega geslagen als stagair zijnde (per ongeluk), collega was er chill over
- Toen ik stagair en minderjarig was tijdens een uitje was een collega dronken en begon allemaal seksverhalen te vertellen tot in de gekste details, dat had wel consequenties voor hem maar weet niet precies wat. Volgende dag maakte hij zijn excuses aan ons.
- Ik heb zelf eens op de basisschool een juffrouw uitgescholden voor 'kuthoer' tijdens lasergamen. Ze speelde vals en het floepte er bij mij uit en we schrokken er alle twee van, ik rende weg uit paniek en ze had er nooit wat over gezegd.
- Wiskunde docent die hysterisch uitflipte tegen mij omdat ik een kookrecept en tekeningen op een proefwerk (die niet meetelde als echt punt) had geschreven, opzich wel terecht maar bleek dat hij zwaar alcoholverslaafd was
- Tijdens schoolkamp hadden twee leerlingen seks en waren betrapt, ze moesten beide naar huis
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 april 2022 @ 14:24:19 #164
Rawr
pi_204587416
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Niet bij poepeter Toine in de klas zitten :') https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Dat filmpje herinner ik me wel :')
pi_204588361
Paar jaar geleden werkte bij ons G.
G had niet zo'n hoog iq en werkte via een speciaal project bij ons.

G was ook gek van vrouwen maar die had hij niet.

We lopen met een mannetje of 10 over de gang naar de kantine. Er komen ons 4 niet lelijke dames tegemoet die alle 4 even hey G zeiden.
Dus wij zo G dat doet je goed!
Waarop G antwoorde (wat iedereen kon horen incl de 4 vouwen) Weet je wat je met die wijven moet doen? die moet je gewoon keihard verkrachten!

Het was ineens heel stil op de gang. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_204588673
Ik had een keer een collega die op tafels ging staan en opera's zong voor de klas (mbo), echt compleet geschift _O- Ze heeft er drie maanden gewerkt, en verbijsterd dat ze was toen ze de laan uit vloog :D
pi_204590872
Ik heb flink wat rare klasgenoten gehad. Vanwege hun privacy zal ik hen zo proberen te schetsen dat ze niet herkend zouden moeten kunnen worden

1. Verschillende klasgenoten die op de basisschool steeds straf krijgen wegens hun gedrag en houding (jegens de juf en medeleerlingen) en die ik uit het oog verloor toen ik naar de middelbare school ging. Een paar jaar later herkende ik hen in opsporingsberichten, en krantenartikelen over terechtstellingen in de rechtbank.
2. Klasgenoot op de middelbare school die tegen iedereen met een buitenlandse achtergrond op grove wijze zei zei dat ze moesten vertrekken uit Nederland. Meneer was zelf niet eens van Nederlandse komaf, waar hij ook over pochte. Intussen had hij ook nog een Twitteraccount waarop hij ons uitmaakte voor "white people". Erg gezellig.
3. Een klasgenoot op de middelbare school met een obsessie voor oorlogen, defensie etc. Wat hij gebruikte in uitspraken en houdingen om medeleerlingen te kwetsen dan wel belachelijk te maken :')
4. Last but not least: een klasgenoot op de middelbare school die door zijn beperking (*ahum* ADHD) de hele dag rare dingen zou roepen en zeggen. En onder meer regelmatig zijn blote kont aan ons toonde.

Ik heb ook nog een hele rare medestudent gehad. Zijn carrière in de politiek was afgelopen dus toen ging hij maar studeren. Hij gaf op werkelijk alles niet-onderbouwd commentaar en zat de hele dag met iedereen die maar toehapt ruzie te zoeken. Gelukkig was die na een jaar weer weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 23:29:27 ]
pi_204590973
Vreemde collega's verdeel ik over twee categorieën. Ook weer summier beschreven om herkenning te voorkomen.

Scholierenbaantjes
1. Groepje immigrantenkinderen dat de hele tijd in grove bewoordingen op werk praat over vrouwen, ook over hun collega's. Wtf. Ze waren ook steeds openlijk spullen van werk aan het jatten waar de leidinggevende niets mee deed. Sterker nog, zolang ze tijdens aflopen contract nog geen 17 jaar oud waren kregen ze gewoon verlenging.
2. Leidinggevende die met alle vrouwelijke medewerksters seks wilde en zich sowieso gedroeg alsof hij onze leeftijdsgenoot/maatje is. Ik heb er een einde aan gemaakt door contact te leggen met het hoofdkantoor waarna videobeelden zijn bekeken en dhr. mocht vertrekken. - We hadden hier eerst ook nog een andere leidinggevende waar ik minder vaak mee werkte. Die leidinggevende maakte iets minder vaak en ook minder grove seksueel getinte opmerkingen. Maar ik hoorde van collega’s dat hij dingen deed zoals iets in de winkel kapot maken en personeel dan commanderen dat ze het moeten opruimen. Die is dus ook - terecht - eruit gegooid nadat mensen het hoofdkantoor gingen bellen _O-
3. Collega van uitzendbureau die elke keer met alle (aantrekkelijke) vrouwen wilde daten en ze ging betasten op de werkvloer. Een collega had in een jaar tijd pas 5 keer gewerkt en alle 5 de keren met die persoon die elke keer op date wilde :') Uitzendbureau (en ook werkplekken) wist wat deze collega tot in de detail doet, maar wilde er niets van weten en deed alsof hun neus bloedt.

Fulltime werk
1. Een collega die werk van ons moest nakijken en mensen daarover zat af te snauwen en daarbuiten om ook onbeschoft was in de communicatie. Gelukkig is die door klachten bij de (hogere) baas eruit gezet.
2. Collega die een dubbelleven leidt door enerzijds bij de baas te spelen dat ze het hier zo naar haar zin heeft en anderzijds andere medewerkers voor haar karretje proberen te spannen om collega's die haar niet bevallen weg te pesten en intussen ook zeuren over dat ze het werk niet leuk vindt en iets anders wil. Bekritiseert iedereen op grove wijze waarbij diens afkomst erbij wordt gehaald. En dit doet ze al richting de 5 jaar...
3. Collega die collega's van werk afhoudt door hen steeds te bellen tijdens het thuiswerken en te zaniken over details van hun afgeleverde werk, terwijl zij ons werk niet nakijkt. Zelfde deed ze ook bij de weekvergaderingen tot in de detail. Raar gedrag. Gelukkig is deze inmiddels al vertrokken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 11:54:12 ]
pi_204591042
Het valt me nu wel op dat alle rare klasgenoten toen jongens/nu mannen zijn, en alle rare collega's van mijn scholierenbaantjes ook :') En vervolgens de laatste categorie allemaal vrouwen _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 20:15:40 ]
pi_204591086
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ice2015 het volgende:
Ik was zelf nogal vreemd maar het vreemdste wat ik heb meegemaakt is dat tijdens een economie les een meisje naar voren liep en haar shirtje voor de leraar omhoog deed, die man wist even niet meer hoe hij het had
Ik had een leerlinge op school die zoiets heeft gedaan. Een klein, heel kinderlijk ogend meisje dat in de tweede klas zou willen laten zien dat zij "ook wel tieten" heeft. Volgens mij was er wel wat met dat kind aan de hand, ze is twee keer blijven zitten en twee niveau's omlaag gegaan wat al niet echt normaal is en haar gedrag was ook nogal opvallend (het was geestelijk duidelijk niet echt een tiener maar meer een basisschoolkind, vooral hoe ze op anderen reageerde en schreeuwde bij opwinding)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 20:15:07 ]
pi_204591170
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik zat ooit met iemand in de klas die zo erg stonk (een jongen) dat niemand ook maar 5m bij hem in de buurt kon komen. Toch lastig als je er later ineens mee in de projectgroep zit...

Hij was autistisch, verder opzich een aardige kerel. Maar hij zweette echt enorm en stonk dan heel erg. Hij was ook niet dik of zo, gewoon normaal postuur. Niet douchen, je kleding niet genoeg wassen ik weet het niet? In de zomer was het niet te harden... mensen begonnen er opmerkingen over te maken. Eerst een beetje onopvallend, daarna gewoon recht in zijn gezicht. Op een gegeven moment werd het bij de mentor zelfs op de agenda voor de projectgroepsvergadering gezet.... "D stinkt, hoe gaan we het oplossen". Okaay... zelfs de begeleidend docent nam de zaak serieus op. Hij zal ook wel hebben geroken dat het niet zo fris was allemaal...

Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:07:46 #172
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204593684
Heb wel het eea aan rare collega's en klasgenoten gehad, wat ik wel snel even wil typen is de mooiste uitspraak van een klasgenoot. Was op de middelbare school, 4e klas en er waren wat mensen betrapt op spiekbriefjes in die periode.

Die docente had het daar dus over en die vroeg vrij ernstig iets als: jullie hebben allemaal geen spiekbriefje bij je of zo? En toen riep die gozer door een volle klas heen: jawel ik heb de antwoorden op mijn lul getatoeëerd. Daarna mocht die gelijk vertrekken. Moet daar zelf nog wel eens om lachen. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204601855
In mijn voetbalelftal zat vroeger een (vrijwel altijd dronken) gek. Gozer kwam elke zaterdag de kleedkamer in met het zoveelste aangedikte kroegverhaal. Later heeft hij naam gemaakt als uitvinder van de geurkaars, verwacht je niet van zo iemand.
pi_204602483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:19 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Twiddel
pi_204603210
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Bah, wat naar! Wel jammer dat hier weinig bewustzijn over is. Ik heb niet met die collega samengewerkt omdat hij op dagen werkte dat ik er niet was en al in de proeftijd is ontslagen, en hem zelf dus nooit gezien. Maar er werd heel veel over hem geroddeld terwijl als er begrip hiervoor was het wellicht anders was gegaan.
pi_204604281
Bij mij op de MAVO zat een redelijk knap meisje in de klas maar die zei tegen bijna niemand wat, in de zomer had ze best vaak korte rokjes aan en ik weet niet niet wat er gebeurde in de kantine maar wij zaten toen in de 2e en zij sloeg in op een jongen uit de de vierde klas die 2 koppen groter was en ze bleef rammen ze was enorm nijdig, ze sloeg hem recht op zijn gezicht, die jongen kreeg nog geen kans om wat terug te doen zo snel was ze, en terwijl die jongen richting de grond ging bleef ze doormeppen, er zijn 3 leraren bij moeten komen om haar van die jongen af te moeten halen.

Later op de dag werd duidelijk wat er gebeurd was, die jongen had met zijn hand onder haar rokje gegraaid zonder haar toestemming, denk niet dat hij dat nog ooit gedaan heeft trouwens hij kon naar het ziekenhuis toe vanwege zijn verwondingen en is van school getrapt en de ouders van het meisje hebben geloof ik ook nog aangifte van aanranding gedaan maar dat weet ik niet zeker.
  maandag 2 mei 2022 @ 01:11:38 #177
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204604316
Dacht dat ik redelijke recente dingen zat te lezen, allemaal 2013 hahaha
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_204604333
Ik zal mijn schooltijd nóóit vergeten.

Er is mij zoveel onrecht aangedaan...
Ui verwijderd door admin.
  maandag 2 mei 2022 @ 02:02:31 #179
48000 Vlinder
Vlinder
pi_204604419
Bij mij in de basisschoolklas zat een jongen die altijd op zijn kleding kauwde. Einde van de dag altijd 2 mouwen en z'n boord/voorkant trui zeiknat :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 05:08:55 #180
367000 roos94
pi_204604529
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
pi_204604543
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 06:09:00 #182
367000 roos94
pi_204604547
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 06:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
Nop
pi_204605691
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics want ik was ook niet bepaald standaard, op school maar zeker op werkplekken niet, zo heb ik ruim 12 jaar in een magazijn gewerkt en daar zijn ook nogal wat vage figuren voorbij gekomen zeg.

Te beginnen met Piet, Piet was een vaste kracht, de oudste werknemer van het bedrijf, Piet had vaste gewoontes, hij had een eigen werkkarretje(wat niet de gewoonte was) zat altijd op dezelfde plek in de kantine, ging altijd op dezelfde tijden naar het toilet, was altijd als eerste in de pauze in de kantine, als eerste naar huis.
Als er chauffeurs kwamen uit het buitenland dan ging hij om dingen lopen schooien, want Piet hield van vliegtuigen, een keer had een andere collega aan Piet gevraagd welk vliegtuig in de modder kon landen, en Piet nadenken en hij kon er niet opkomen, zegt die andere collega, een modderfokker, nou hij werd me pissig zeg, wij lagen helemaal dubbel.
Piet kon heel snel boos worden, en was ook een klikspaan, dan dat was heel naar omdat hij zelf ook dingen deed die niet mochten, zoals roken op het toilet.
Vaak hadden mensen dus ook conflicten met hem en dan zei hij de hele week niks tegen die collega, en dan op de vrijdag tegen 17 uur kwam hij het dan goed maken, heel vreemd altijd.
Piet was ook regelmatig overspannen, of ging klagen dat wij hem pesten, en dat laatste klopte ook wel maar lokte dat zelf uit, ik lag ook regelmatig met hem in de clinch en pestte hem ook maar altijd wel op een manier dat hij er zelf ook om moest lachen en dan pakte hij me op een andere manier weer terug, ik heb ook goede gesprekken met hem gehad.
Het was een vreemde kerel maar hij was niet slecht, had een hele strenge opvoeding gehad.
Over mijn andere ex collega's vertel een andere keer, dit verhaal is wat langer geworden dan gepland
  maandag 2 mei 2022 @ 11:12:10 #184
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204605871
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics
Als ik mezelf nog ergens ga herkennen in deze topics gaat dat ook geen verrassing zijn. :')

Niet bepaald trots op verder, de manier waarop ik m'n jonge jaren doorlopen heb. Het kwartje viel uiteindelijk wel, maar nogal laat.

Gekke herinneringen aan ánderen, dat valt verder nogal tegen.
pi_204606169
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Selectief mutisme?
  maandag 2 mei 2022 @ 11:53:25 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204606228
Ik heb een collega gehad die at alleen wat zijn vrouw had klaargemaakt.
Ging dus nooit op vrijdag mee als de baas om 16:00 wilde stoppen en wat wilde drinken. Of mee als we een etentje hadden. Bijvoorbeeld het kerstdiner
Iedere 5 jaar hadden we een groot "uitje" naar een stad in een ander land. Zijn vrouw maakte op die dagen dan zijn eten klaar 's-morgens met voer dat ze mee had gebracht uit Nederland.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_204619162
Nog wat vreemde ex collega's

We hadden uitzendkracht die beweerde een miljoen gewonnen te hebben( en dus gewoon bij ons kwam werken) ja dat was natuurlijk voer voor getreiter, iemand van ons had een cd van Ome Henk waar een nummer op stond Voor een Miljoen, en die CD werd de hele dag gedraaid, erg lang heeft hij niet bij ons gewerkt.

Ook een uitzendkracht die op zijn eerste dag vroeg waar de WC was, die hebben we nooit meer terug gezien _O-

Ook kwam er een keer een jongen in een korte broek, midden in de winter, zijn reden , ja dan wordt mijn broek niet nat als het regent 8)7

Ook een keer iemand die tijdens een WK wuppies verzamelde maar die was daar enorm fanatiek in, als hij ze zag was hij niet te houden

En ja dan eindig ik met mezelf, te fanatiek, als het niet snel genoeg ging dan smeet ik de karretjes aan de kant, in de loop van mijn loopbaan daar raakte ik aan de coke, dat kon ik niet lang verborgen houden omdat ik me wat vaker ziek en afwezig melde, en soms wat "afwezig" was op de werkvloer,, ik begon te manipuleren en verzon een ziekte maar na een paar jaar liep ik tegen de lamp en kwam die verslaving uit, maar veel maken konden ze me niet echt want ik werkte op zich wel goed en hard, en ze hebben we me nooit op heterdaad betrapt want ik was natuurlijk niet zo dom om op het werk te gaan gebruiken.
Ik heb 3 jaar geknokt om weer eerherstel te krijgen op dat werk, mijn baas zag me niet meer echt zitten en sommige collega's negeerde me totaal, het is me uiteindelijk niet gelukt, het gebruik kwam weer op de voorgrond en uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen dat ik er met een mooie oprotpremie en jaar doorbetaling het bedrijf zou verlaten
pi_204619630
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204619657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
pi_204619671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:31 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204619784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
pi_204619828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:42 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
De tijd van RAF, Rudy Dutschke, Andreas Baader,
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 22:58:41 #193
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_204631050
meestal was ik de raarste van de klas :@ :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_204631182
Ik bedacht me laatst dat de volgende exemplaren niet bij mij in de klas zaten, maar zo raar waren dat de hele middelbare school ze kende

- Een duo van twee jochies dat meisjes op school aansprak met vieze praat en beide bijna altijd straf hadden. Vervolgens kwam eentje op het landelijk nieuws omdat die een leraar zou hebben bedreigd :')
- Eentje die altijd voor straf in de kantine zat tot hij uit huis is geplaatst en vervolgens in de gevangenis heeft gezeten wegens vernieling :')

Dit topic zou niet raarste klasgenoot maar schoolgenoot moeten heten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2022 23:07:48 ]
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 09:15:27 #195
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204632895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Net als de aardrijkskundeleraar die ik op het vwo had. Was wel een hele geschikte vent trouwens.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')