quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mensen interpreteren het ook graag gelijk alsof hij homohater is.
Alles is zo zwart/wit.
Ja, Gijp is tamelijk dom en weet niet waar hij het over heeft, dat maakt hem nog geen homofoob.
Ach ik geef slechts mijn mening en dan ben ik de laatste om te klagen als een ander een meninkje over mij heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Minachting van de forumgebruiker dit
Heb je de showtjes alweer teruggekeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ik geef slechts mijn mening en dan ben ik de laatste om te klagen als een ander een meninkje over mij heeft
Zo snel kan ik dat niet. Ik kijk eerst wat itempjes zoals dezequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de showtjes alweer teruggekeken?
Toine ook gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo snel kan ik dat niet. Ik kijk eerst wat itempjes zoals deze
http://www.dumpert.nl/med(...)et_van_der_gijp.html
#TeamGijp #TeamVI
Die van Frank was nog wel een graadje stompzinniger. Zelfs Gijp nam daar afstand van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Sickert het volgende:
Gijp
Vorig jaar was Frank de Boer een homo bashende lul.
En nu is Gijp het volgens de media en domme homo boehoehoe'rs
Als ze nou eens goed zouden luisteren naar wat hij zei ipv horen wat ze willen horen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
kan ie niet..... is te emotioneel....
Hij is gewoon naar Fox gegaan voor de poen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja .. sorry.. 20 jaar Toine
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
Bij Boulevard wordt Gijp atm aangevallen door Mark van der Linde
opgegeten zelfs
Die schijnen ze de studio binnen te takelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?
Ook zo'n goede voetballerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
opgegeten zelfs
Genee laat dat vrijdag vast wel zien, dan kunnen er gelijk een paar dikke homograppen gemaakt worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
opgegeten zelfs
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?
Heeft die man Jan Boskamp opgegeten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.
[ afbeelding ]
Gijp wist echter het gesprek op een positieve manier af te sluiten door te verwijzen naar het aantal donkere wielrenners, homo's hebben gewoon andere interesses.
M'n broertje zappte erlangs, toen kwam Gijp aan de telefoon in beeld, dus even blijven hangen.
Tot zover dit verslag ter plaatse, gr gr
Wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.
[ afbeelding ]
Gijp wist echter het gesprek op een positieve manier af te sluiten door te verwijzen naar het aantal donkere wielrenners, homo's hebben gewoon andere interesses.
M'n broertje zappte erlangs, toen kwam Gijp aan de telefoon in beeld, dus even blijven hangen.
Tot zover dit verslag ter plaatse, gr gr
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft die man Jan Boskamp opgegeten?
Gijp maakte nog een grap dat dikke voetballers ook vaak met 'pizza' vocaal werden aangevallen, ze zoemden meteen in op die dikzak Mark die afkeurend keek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.
Met bearnaisesaus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Volgens Gijp zijn er dus weinig homoseksuelen die voetballen, zouden er ook zo weinig homoseksuelen naar het programma kijken?
Er komen wel vaker grappen over homo's voorbij volgens mij.
En als iedereen klaar is met eten dan likt hij de bakjes van de hele tafel nog even leeg.quote:
Jij nog frietjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als iedereen klaar is met eten dan likt hij de bakjes van de hele tafel nog even leeg.
Ik denk dat de meesten gewoon niet kijken en dat de rest wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben met Gijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.
Ach je moet het nemen voor wat het is, slappe kroegpraat. Dan is het gewoon vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten gewoon niet kijken en dat de rest wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben met Gijp.
Ik kan zelf nooit zo goed tegen generalisaties, maar van hem kan ik het wel gewoon hebben
Vind ik ook, het is een mening en hij is geen volksmenner die mensen oproept homoseksuelen van het veld te verbannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach je moet het nemen voor wat het is, slappe kroegpraat. Dan is het gewoon vermakelijke televisie.
Het helpt natuurlijk ook niet dat hij vervolgens zelf nog gaat doen alsof hij een serieuze mening verkondigde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is een mening en hij is geen volksmenner die mensen oproept homoseksuelen van het veld te verbannen.
Ze maken het zichzelf ook wel lastig, de ene keer zeggen ze dat het allemaal cabaret of kroegpraat is en de andere keer nemen ze zichzelf weer erg serieus. Ik vind het toch nog steeds altijd leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk ook niet dat hij vervolgens zelf nog gaat doen alsof hij een serieuze mening verkondigde.
Zitten er op fok veel homos ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn stelling: bij Fok! is er niemand gay, want dat doe je al vanaf je 7e en de homo's trekken het op een gegeven moment toch niet
Fok! is gewoon niets voor homo's!
Die hebben ze hier speciaal een blauw kleurtje gegeven.quote:
Skyntixquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik ken wel iemand die op Froome fapt.
Vandaag zag ik ergens een post van iemand die Rickario of zoiets heette, het zal toch niet.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hem mis ik echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zag ik ergens een post van iemand die Rickario of zoiets heette, het zal toch niet.....
En er is een Eriksen-fapper er iemand die verdacht veel met Boerrigter heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Modbash banquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ze hier speciaal een blauw kleurtje gegeven.
Heb jij iets tegen mode ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij iets tegen homo's?
Onjuiste aantijgingen zijn nooit leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was ooit een vriendelijke user die beweerde dat een mannelijke mod in SHO wellicht homo zou kunnen zijn en dat leverde deze persoon een ban op, dus het onderwerp ligt blijkbaar gevoelig.
Ik durf ook niet meer naar het ziekenhuis, voor je het weet gaan ze door je koker naar binnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als hetero man heb sindsdien geen enkel appeltje meer durven kopen.
Da's natuurlijk onzin. Als homo stop je op je 14e met SHO modden en ga je op voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was ooit een vriendelijke user die beweerde dat een mannelijke mod in SHO wellicht homo zou kunnen zijn en dat leverde deze persoon een ban op, dus het onderwerp ligt blijkbaar gevoelig.
Dat doen ze niet in Guus Hiddink Hospital nummer 12 in Rusland.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer naar het ziekenhuis, voor je het weet gaan ze door je koker naar binnen.
ken je dat glas water waar er een storm is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Volgens Gijp zijn er dus weinig homoseksuelen die voetballen, zouden er ook zo weinig homoseksuelen naar het programma kijken?
Er komen wel vaker grappen over homo's voorbij volgens mij.
Net andersom bedoel je.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin. Als homo stop je op je 14e met SHO modden en ga je op voetbal.
Lijken wel de Jodenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
Gijp zal voorlopig geen PSV-er (of andere clubspelers)afzeiken nu de gay community een rechtszaak wil aanspannen tegen hem.Absurd in het quadraat.
WTF, dit las ik net, is dit echt waar? Hoe overdreven allemaal zeg. Waarom mag je nooit iets over deze groep mensen zeggen.
Bron?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
Gijp zal voorlopig geen PSV-er (of andere clubspelers)afzeiken nu de gay community een rechtszaak wil aanspannen tegen hem.Absurd in het quadraat.
WTF, dit las ik net, is dit echt waar? Hoe overdreven allemaal zeg. Waarom mag je nooit iets over deze groep mensen zeggen.
11% van de mensheid is homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef satecl het volgende:
Toevallig keek ik afgelopen zaterdag nog in de SHO en LIF topics en weet je wat voor usernames ik daar zag!? MMvdV3n en Ma!kdB0er..... Kijk dat soort usernames kom je in de VBL topics niet tegen. Ik heb nog nooit met een Gord0n1968 een discussie gehad over de spits van Héracles Herácles.
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
11% van de mensheid is homo
Dus van de VI-hooligans is ook 11% homo.
Dus meld je hier aub want daar heeft niemand van je hooligan-kameraadjes moeite mee.
Ik zie dit toch als een verkapte melding dus dat zijn er al 2:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.
Gezellig samen in de jacuzzi ouwe pikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Nu raakt de poep de ventilator hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Tja, wat moet je daar nu van zeggenquote:AZ-trainer Gertjan Verbeek heeft vandaag op Radio 1 ook zijn mening gegeven over de oplaaiende discussie van de laatste dagen over homoseksuelen in het voetbal.
Voor de oefenmeester is het klip-en-klaar waarom er zo weinig homo's zijn in het profvoetbal. 'Homo's kunnen niet tegen de extra mentale druk die het uit de kast komen met zich brengt in die machowereld en halen daarom niet het betaald voetbal', aldus Verbeek.
Dit is uit de context, ik had toevallig de radio aan staan. Nu lijkt het alsof hij bedoelde dat homo's niet tegen de mentale druk van het topvoetbal kunnen. Dat zei hij niet. Het ging over de mentale druk die je als homo ondervindt binnen het voetbal, omwille van je geaardheid. Dat is dus een belangrijke nuance.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494f546d317478quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies.
zoals ik in het aparte topic hierover zei:
Hetzelfde als de ophef rond het woord 'neger'... Terwijl zwarten zelf elkaar ook neger noemen en totaal geen probleem met het woord neger hebben. Alleen een stel domme blanken moet net doen alsof het zo'n vreselijk probleem is blah blah en verbieden het woord....
Klassiekertje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef StevenQ het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494f546d317478
In Nederland regent het. En in Georgië regent het kogels, even omschakelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)sse.htm#.UgJyPm0hjlg
Jordania en zijn paraplu, wie maakt de gif?
Ook hier weer een homo-gerelateerd grapje van Rene richting Blankenstein. Rene zei dat hij nog nooit een wanklank richting een homofiele scheidsrechter heeft gehoord, maar die Blankenstein zal het toch niet helemaal zo hebben ervarenquote:
Kan me goed voorstellen dat als je als voetballer zo'n van der Gijp om je heen had, dat je wel drie keer na zou denken voordat je er voor uit kwam. Het is allemaal helemaal geen issue, maar we maken er wel constant flauwe grappen over waarmee je eigenlijk aangeeft dat je het dus helemaal niet accepteert en er dus maar gezellig met de andere kerels grappen over maakt. Waarbij de kasthomo's natuurlijk net zo hard mee doen om niet op te vallen. De poppenkast is compleet...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ook hier weer een homo-gerelateerd grapje van Rene richting Blankenstein. Rene zei dat hij nog nooit een wanklank richting een homofiele scheidsrechter heeft gehoord, maar die Blankenstein zal het toch niet helemaal zo hebben ervaren. Tenzij hij in tegenstelling tot de meeste andere homo's wél tegen een grapje kan natuurlijk.
Met de vraag of dat uitgelekte beelden zijn van de excuustournee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze massaal insturen voor de show van vrijdag
Dat zal ongetwijfeld ook een rol spelen, maar hierin is de voetbalwereld niet echt een uitzonderingsgeval. In de politiek en media mag men graag pronken meer de ruimdenkendheid in Nederland, maar in wezen is er grotendeels sprake van NIMBY-tolerantie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat als je als voetballer zo'n van der Gijp om je heen had, dat je wel drie keer na zou denken voordat je er voor uit kwam. Het is allemaal helemaal geen issue, maar we maken er wel constant flauwe grappen over waarmee je eigenlijk aangeeft dat je het dus helemaal niet accepteert en er dus maar gezellig met de andere kerels grappen over maakt. Waarbij de kasthomo's natuurlijk net zo hard mee doen om niet op te vallen. De poppenkast is compleet...
haha, dat NIMBY is in dit geval ook wel heel toepasselijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook een rol spelen, maar hierin is de voetbalwereld niet echt een uitzonderingsgeval. In de politiek en media mag men graag pronken meer de ruimdenkendheid in Nederland, maar in wezen is er grotendeels sprake van NIMBY-tolerantie.
Ook niet in die achtertuin inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Samson het volgende:
[..]
haha, dat NIMBY is in dit geval ook wel heel toepasselijkEn qua tolerantie heb je natuurlijk gelijk. Maar wat wil je ook. Nederland is bij uitstek HET land waar je vooral niet anders moet zijn dan de rest en je je vooral niet moet onderscheiden.....
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 20:04:28Poetin laat weten dat van der Gijp altijd welkom is in Rusland.. reageer retweet
Wat denk je zelf in een wereld waar men oerwoudgeluiden maakt bij een neger en het sisgeluid van een gaskamer nadoet bij de "joden"?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ook hier weer een homo-gerelateerd grapje van Rene richting Blankenstein. Rene zei dat hij nog nooit een wanklank richting een homofiele scheidsrechter heeft gehoord, maar die Blankenstein zal het toch niet helemaal zo hebben ervaren. Tenzij hij in tegenstelling tot de meeste andere homo's wél tegen een grapje kan natuurlijk.
Mannen maken over alles flauwe grappen, dus ook over homo's. Dat is niet tegen te houden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat als je als voetballer zo'n van der Gijp om je heen had, dat je wel drie keer na zou denken voordat je er voor uit kwam. Het is allemaal helemaal geen issue, maar we maken er wel constant flauwe grappen over waarmee je eigenlijk aangeeft dat je het dus helemaal niet accepteert en er dus maar gezellig met de andere kerels grappen over maakt. Waarbij de kasthomo's natuurlijk net zo hard mee doen om niet op te vallen. De poppenkast is compleet...
Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.quote:
http://www.at5.nl/artikel(...)fvalbergen-gay-pridequote:Frustratie en moedeloosheid. Veel Amsterdammers en met name ook schoonmakers van stadsreiniging, hebben zich de afgelopen dagen flink geërgerd aan de grote bergen straatvuil die de Gay Pride ook dit jaar weer opleverden.
En het probleem is ook de VVD niet ontgaan. De partij heeft schriftelijke vragen gesteld over de 'vuilniskater na Gay Pride'. De VVD wil weten of het College van B&W in het vervolg maatregelen zal nemen om te voorkomen dat het vuilnis na een groot evenement dagenlang op straat blijft liggen. Dat meldt ook het Parool vandaag.
Stadsdeel Centrum is verantwoordelijk voor het opruimen van het afval. Jan-Jaap Eikelboom, woordvoerder van het stadsdeel, laat weten dat er niet veel meer gedaan kan worden, dan er nu al gedaan wordt. Volgens Eikelboom is het twee keer per jaar een bende in de stad, na koninginnedag en na de Gay Pride. 'Als de gemeente wil dat die rommel sneller opgeruimd wordt, dan moet er geld komen voor extra schoonmaakwagens, die vervolgens -buiten de grote evenemeneten- 360 dagen in de garage staan.'
Het probleem ligt volgens Eikelboom dus bij het beschikbare materiaal en niet bij het personeel. Zo zijn de afgelopen dagen alle verloven van stadsreinigers ingetrokken en heeft het stadsdeel extra uitzendkrachten ingehuurd. 'Maar we beschikken nou eenmaal niet over tien extra wagens, die we zo even uit de garage kunnen halen.'
Overigens is het vuil niet voor iedereen een frustratie. Een enbkeling verdient er een aardig zakcentje aan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 20:04:28Poetin laat weten dat van der Gijp altijd welkom is in Rusland.. reageer retweet
ga maar lekker rtl boulevard kijkequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.
Gatverdamme, wat een ziek programma.
Nog nooit begrepen dat ze die piemel als "vaste gast" hadden.quote:
wel leuk gedaan ik ga het zeker kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Nickskuh het volgende:
Jan van halst en pepperstreet die wat terug proberen te doen
snap niet waarom ze Heertje vaker uitnodigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog nooit begrepen dat ze die piemel als "vaste gast" hadden.
Inderdaad. Heertje heerst. Schud 'm zo uit mijn mouw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap niet waarom ze Heertje vaker uitnodigen
Inderdaad Heertjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap niet waarom ze Heertje vaker uitnodigen
Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
Wie gaat de titanenstrijd winnen tussen FOX Voetbal en VI? Kan VI wel tegen kijkcijferkanon Lambiek van Halst op? Ik ben benieuwd.
Ik vind jou een tikkeltje vreemdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.
Mijn dubbelrol ging niet zo goed. Ik zei twee keer afhaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind jou een tikkeltje vreemd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees nu dat gijp wordt aangeklaagd
#freeGijp
Marc van der Linden kent er tientallenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar al die verschillige types die nu allemaal in de twitterpen klimmen om te tweeten hoe ouderwets en dom Van der Gijp wel niet is.. hebben die dan verdedigende middenvelder gespeeld? Lopen ze 40 jaar mee in de voetballerij en zijn ze, in tegenstelling tot Gijp en Derksen, wel veel homo's tegengekomen?
Bij de plaatselijke club, maar onze heer Gijp bedoelt van het betaalde voetbal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marc van der Linden kent er tientallen
Maar waar kent hij jou dan van?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marc van der Linden kent er tientallen
Van ons avondje in die kroeg met al die gekleurde vlaggen voor het raam!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar kent hij jou dan van?
Heeeuijjj!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:14 schreef DrDentz het volgende:
De doodstraf is afgeschaft maar ik vind dat Gijp minstens TBS moet krijgen.
#teamhomos
Ik heb voor jou de ideale oplossing:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.
Gatverdamme, wat een ziek programma.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik moet zeggen... als er één ding wel gebleken is de afgelopen 2 weken dan is het wel dat iedereen een mening heeft maar dat goede presentatoren moeilijker te vinden zijn.
Ik vind de ophef dan ook buiten alle proportie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ie gewoon gelijk heeft. En het helemaal niet kut bedoelde.
Als ik homo was en ik zat elke week in een kantine met kerels die het de hele tijd over wijven, neuken, tieten hebben en wat voor gore kuthomo die nichterige kutscheids is, zou ik er ook snel genoeg van hebben en in een kapperszaak gaan werken.
Overtrokken, maar ik vind het echt niet zo'n rare uitspraak, zeker niet bij VOETBAL International.
Ik ook, natuurlijk is het een beetje tegen de hele Gay Pride gedachte in van de afgelopen week, maar op een grapje over kapperszaak na, doet ie helemaal niet naar tov homo's ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de ophef dan ook buiten alle proportie.
Belachelijk.
Zoals hij het zei kwam het over alsof homo's gewoon niet geïnteresseerd zijn in de sport voetbal. Wat jij in je vorige post stelde is dat ze zich niet thuisvoelen vanwege de homo-onvriendelijke sfeer. Dat is natuurlijk wel een belangrijk nuanceverschil. Dat laatste is iets waar de KNVB nou juist verandering in lijkt te willen brengen. De vraag is of dat zinvol is aangezien het niet zozeer iets is dat specifiek met voetbal te maken heeft maar meer met het feit dat een groep (overwegend) heteroseksuele mannen zich nou eenmaal gedraagt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik snap het ook wel weer een beetje, gezien het feit dat het om acceptatie van homo's gaat in het voetbal.
Maar hij zegt ook helemaal niet dat homo's niet mogen voetballen, hij zegt alleen dat de meeste, volgens hem (mening, welkom in Nederland) er niet zo'n interesse in hebben.
En daar heeft ie volgens mij idd gewoon gelijk in.
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals hij het zei kwam het over alsof homo's gewoon niet geïnteresseerd zijn in de sport voetbal. Wat jij in je vorige post stelde is dat ze zich niet thuisvoelen vanwege de homo-onvriendelijke sfeer. Dat is natuurlijk wel een belangrijk nuanceverschil. Dat laatste is iets waar de KNVB nou juist verandering in lijkt te willen brengen. De vraag is of dat zinvol is aangezien het niet zozeer iets is dat specifiek met voetbal te maken heeft maar meer met het feit dat een groep (overwegend) heteroseksuele mannen zich nou eenmaal gedraagt.
Nee daarom, maar volgens mij is de ophef meer gericht op de interpretatie die ik aanhaalde. Alsof het een soort genetische aanleg zou zijn van homo's om niet van 'mannelijke' sporten te houden. Dat soort uitspraken liggen meestal gevoelig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?
We gaan toch ook niet klagen dat er bij vrouwenclubjes zo weinig mannen zitten?.
Dit slaat als kut op dirk. Alsof iets niet gezegd is als je niet naar VI gekeken hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat je geen VI moet kijken als je echt nergens tegen kan. Je mag idd niet anti-homo zijn, maar waarom moet je verplicht pro-homo zijn?
Dit slaat ook als kut op dirk. Met homo-onvriendelijke sfeer wordt niet bedoeld dat er over wijven wordt gepraat maar dat er denigrerende grapjes over homo's worden gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef Evertjan het volgende:
Fox wil ook de uitzendrechten kopen voor oa tennis, wielrennen en schaatsen
In Qatar gaan presenteren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?
Dat zouden veel Nederlanders ongetwijfeld toejuichen, maar ik doelde op het Qatar van televisieland, Fox.quote:
Doet ook NBA bij Sport1.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?
Ja maar fox is nogal van de exclusiviteit.quote:
quote:Evert Santegoeds vindt dat er nu wel heel erg op René van der Gijp wordt gehakt. Dat heeft de showkenner laten weten in Shownieuws. Van der Gijp werd bekritiseerd om zijn opmerking dat voetbal geen sport voor homo’s is, omdat zij beter passen in een kapperszaak. “Het is toch een prima kerel die Gijp. Dat moet ik eerlijk zeggen. Niet zo op Van der Gijp spelen. Hij heeft gewoon iets gezegd wat hij diep in zijn hart meent. Die man is helemaal niet zo fout als hij nu wordt neergezet.“
Volgens Santegoeds heeft Van der Gijp ook best gelijk. “Als ik in mijn eigen kennissenkring kijk, dan voetbalt er inderdaad niemand. Als je kijkt wat Van der Gijp heeft gezegd, dan heeft hij eigenlijk wel een punt.”
Als baas van Privé is Santegoeds nauwelijks geruchten tegengekomen over homo’s onder de topvoetballers. “Er zijn natuurlijk heel veel voetballers die de aandacht trekken in de media, maar dan gaat het altijd over vrouwen – we hebben het er al maanden over – en dat gebeurt heel zelden met mannen. Er zijn ook maar heel weinig voetballers van wie dat gesuggereerd is.”
“Van der Gijp slaat door bij die kappers, maar het simpele gegeven dat het niet wemelt van de homo’s in de voetbalwereld, daar heeft hij wel een punt mee.”
Dan heeft Evert toch een hele andere kennissenkring als Marc van der Linden, die kent er tientallen die voetballen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=157255
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt. Alleen was dat meewarige gevoel direct verdwenen toen die kale mafkees in beeld was.quote:
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heeft Evert toch een hele andere kennissenkring als Marc van der Linden, die kent er tientallen die voetballen.
Misschien zou het slim zijn als Marc zelf ook een keertje mee zou doen in plaats van schalen bitterballen achterover te werken.
Enkel Rickazio natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.
Rickarioquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Enkel Rickazio natuurlijk.
Ik hoop hem uit zijn zomerslaap te lokken.
Ik denk dat het hem wel is, die namen lijken teveel op elkaar voor toeval. Binnenkort zal de poststijl het wel duidelijk maken, zoveel domheid valt niet te maskeren met een nieuwe naam.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit Grunn komt dan juich je voor Grunn of VI.
Misschien moet je het hem eens vragen. Mocht hij het koppig ontkennen heb je zekerheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem wel is, die namen lijken teveel op elkaar voor toeval. Binnenkort zal de poststijl het wel duidelijk maken, zoveel domheid valt niet te maskeren met een nieuwe naam.
bossie is 20 kilo afgevallen in de vakantiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.
Dus de olifanten campagne van Feyenoord is ten einde?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bossie is 20 kilo afgevallen in de vakantie
quote:Marc Brink @MarcBrinkBD
Ex-voetballer John de Bever mag binnenkort in tv-programma 'Voetbal international' in (homo)discussie met Rene van der Gijp #rtlboulevard
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.quote:Ben Saunders: 'Ik ken een jongen die het met voetballers doet'
De uitspraak die presentator René van der Gijp in Voetbal International deed over homofiele voetballers, klopt volgens Ben Saunders niet. De zanger kent er naar eigen zeggen 'genoeg'. Dit geeft hij toe aan Volkskrant.nl.
Voetbalbond KNVB is verbaasd over de uitspraken die Van der Gijp maandag deed. De oud-voetballer zei onder meer dat voetbal geen sport is voor homo's. Op de vraag of dit een domme zet is van de presentator, antwoordt Saunders: 'O, ik bemoei me niet met hem. Het klopt ook niet. Ik ken er anders genoeg. Of meer: ik ken een jongen die het met een heleboel voetballers doet.'
'Hij moet mensen met rust laten. Mensen kunnen zelf nadenken wat ze ergens van vinden. Homo zijn is niet eng, het is doodgewoon', gaat hij verder. 'Je ziet het in je eigen straat, het is legaal in Nederland. Op wie je verliefd wordt, dat gebeurt gewoon. Mij raakt hij niet met zo'n uitspraak. Laat hem lekker gaan, het heeft geen zin hier allemaal op te reageren.'
Van der Gijp zelf begrijpt helemaal niks van de commotie die is ontstaan. 'Ik word nu op Twitter weggezet als homohater en dat zegt me helemaal niks. Als er iemand altijd zegt dat iedereen moet doen wat hij wil, ben ik het wel.'
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wie heeft deze Ben Saunders uberhaupt om zijn niet rullevante mening gevraagd?
Nooit geweten dat homofilie legaal is in Nederland.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.
kan me niet voorstellen dat die voetballers een lul hebben die lang genoeg is om daar naar binnen te gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.
Het is een complotquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.
omroep brabantquote:John de Bever gaat andere kant homoseksualiteit in het voetbal belichten bij Voetbal International
Oud-zaalvoetballer John de Bever uit Den Bosch schuift vrijdagavond aan bij Voetbal International om te gaan praten over homoseksualiteit in het voetbal. Dit naar aanleiding van de uitspraken van René van der Gijp over homo's in het voetbal maandagavond.
Van der Gijp zei in de uitzending van Voetbal International dat er 'gewoon' weinig homo's in het voetbal zijn en dat het geen sport voor ze is. Dat leidde tot veel commentaar.
De manager van John liet donderdag aan RTL Boulevard weten dat John vrijdag te zien zal zijn in Voetbal International. De Bever zou hier enorm blij mee zijn.
Als voetbal een homoseksualiteit sport wordt, haak ik af.quote:
Als types als Albert Verlinde of die vies dikke Marc echt homofiele voetballers kennen hadden ze dit allang wereldkundig gemaakt. De ratten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef Ferdii het volgende:
flauw, iedereen kent homo's in de voetbalwereld, maar niemand noemt namen....
oftewel ze zijn er gewoon niet.
Precies.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als types als Albert Verlinde of die vies dikke Marc echt homofiele voetballers kennen hadden ze dit allang wereldkundig gemaakt. De ratten.
Dat is Herman Finkers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoop niet dat Gijp en de Bever elkaar gelijk gaan geven. Het moet wel een stevige discussie worden.
[ afbeelding ]
En niet alleen De Bever schuift aan:quote:
quote:Ik heb het even uitgerekend. Als alle homo's kapper of balletdanser zouden zijn, dan moeten er bijna een miljoen kappers of balletdansers in Nederland rondlopen. Een miljoen: dat zou betekenen dat er op elke straathoek mannen in tutu's huppelen, en dat het winkelcentrum van een doorsnee Nederlands dorp ongeveer achthonderdzevenenzestig kapperszaken heeft.
Dit had de week moeten worden waarin de KNVB, met Louis van Gaal voorop, de aanzet gaf tot meer acceptatie van homoseksuelen in het voetbal. Dat werd het niet.
Het werd de week van René van der Gijp. Volgens hem bestaan voetballende homo's niet (die worden balletdanser of kapper), maar dat wisten we toch allang? Het is volgens René niet eens een issue in de kleedkamer; niemand doet er vervelend over. Tegen NRC zei Van der Gijp: 'Ik geloof dat voetbal de meest tolerante beroepsgroep is op aarde.'
Tolerantie. Tuurlijk.
Vandaar dat de scheids bij elke verkeerde beslissing naar zijn hoofd geslingerd krijgt dat hij een gore homo is. Vandaar dat de spits van de tegenstander wordt uitgescholden voor mietje als hij niet meteen opstaat na een aanslag op zijn knieschijven. Vandaar dat de capuchonterroristen van de harde kern het huis van de voorzitter van hun club in de fik dreigen te steken als ze vernemen dat er plannen zijn om een paar roze tinten op te nemen in het ontwerp van het uitshirt.
Vandaar dat de Amerikaanse voetballer David Testo stopte met voetballen toen hij uit de kast kwam, omdat hij de reacties van tegenstanders, teamgenoten en toeschouwers vreesde. Vandaar dat zijn landgenoot Robbie Rogers jarenlang fictieve verhalen over dikke tieten in de kleedkamer ophing en bij zijn coming-out zei dat hij 'zo verschrikkelijk bang was geweest'. Vandaar dat de Belg Jonathan de Falco zijn voetbalschoenen inleverde omdat 'er in het voetbal zo veel vooroordelen over homo's zijn, en zo weinig tolerantie'. Vandaar dat Justin Fashanu, na maandenlang overal te zijn uitgejouwd en uitgekotst, zelfmoord pleegde. Vandaar dat ex-PSV'er Mateja Kezman in de Kroatische krant Vecernj riep dat homoseksualiteit een ziekte is.
Zó tolerant, die beroepsgroep van voetballers. Ik heb geen idee hoeveel homo's er zijn in het profvoetbal, maar of het er nu twee of twee miljoen zijn: ze hebben het recht om te zijn wie ze zijn zonder te worden uitgescholden, met de nek aan te worden gekeken of voor lul te worden gezet door een clown met overhemd dat tot aan zijn knieën openstaat.
Bovendien heeft Van der Gijp een verantwoordelijkheid naar de honderdduizenden amateurvoetballers, jeugdspelertjes en voetbalfans die elke week naar hem kijken. Als hij zegt dat er geen homo's bestaan in het voetbal, hoe moet een jochie van een jaar of veertien dat valt op jongens en speelt in de B1 van zomaar een club in zomaar een dorp zich dan voelen?
Van der Gijp provoceert omdat hij geacht wordt te provoceren, niet omdat hij iets zinnigs heeft te melden. Of het nu gaat over kappers en balletdansers, over tolerantie in de kleedkamer of over de vinger in de kont van Cristiano Ronaldo: hij lult uit zijn nek.
Maar dat wisten we eigenlijk allang.
Het wemelt van de foutieve quotes op allerlei sites en tweets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef Scrummie het volgende:
En dan die laatste zin weer he.. weer woorden in de mond van Gijp leggen die die niet heeft gezegd. Hij zei alleen dat ze veelal op hun 16e ofzo afhaken omdat ze dan in een kapperszaak gaan werken. Overtrokken belachelijk gedoe. En ik had zin in de uitzending van vanavond maar nu skip ik het eerste half uur maar denk ik.
Hij zal vast ook vinden dat er veel meer negers in het prof wielrennen zitten, dan we eigenlijk weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Robar het volgende:
Hahaha, Thijs Zonneveld, de wielrenner toch? Wat weet hij van de voetbalcultuur? Wat een overtrokken gedoe zeg.
Ik heb zaterdag nog gezellig op de gayparade gestaan, en vond het leuk dat de 'acceptatie van homo's' werd gevierd. Maar ik ben er nu al helemaal klaar mee. Een minderwaardigheidscomplex waar zelfs de Moslims u tegen zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin zo langzamerhand echt pissig te worden, en al dat homo gezeik komt me zo de strot uit, dat ik wél een hekel aan ze begin te krijgen. Pleurisvolk.
Als zelfs de NOS al bericht dat Gijpie zijn excusses heeft aangeboden via Twitterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het wemelt van de foutieve quotes op allerlei sites en tweets.
Schandalige hoe allerlei nobody's foutieve woorden in Gijps mond durven te leggen.
Ik dacht dat wielrenners wel een keer zouden stoppen met doping.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Robar het volgende:
Hahaha, Thijs Zonneveld, de wielrenner toch? Wat weet hij van de voetbalcultuur? Wat een overtrokken gedoe zeg.
Dus Thijs Zonneveld in een gebruiker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:54 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wielrenners wel een keer zouden stoppen met doping.
En kan iemand mij uitleggen wat hij nu precies heeft uitgerekend?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij zal vast ook vinden dat er veel meer negers in het prof wielrennen zitten, dan we eigenlijk weten.
Niks, hij maakt al een fout in het begin door te stellen dat het bij dat miljoen homo's alleen om mannen gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
En kan iemand mij uitleggen wat hij nu precies heeft uitgerekend?
Met zulke uitspraken zou het me niets verbazen... Kan het natuurlijk niet hardmakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus Thijs Zonneveld in een gebruiker?
Wanneer begint jouw theatershow?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat homo's juist graag voor een lul gezet willen worden.
Ja, ben er ook bang voor. Alleen maar krampachtig politiek correct geleuter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, vanavond een flopshow dus. Jammer.
Denk het niet. Ik denk dat Gijp geen gas terug neemt. Derksen vast ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor. Alleen maar krampachtig politiek correct geleuter.
Ik hoop het. Er is dan ook geen enkele reden waarom ze dat zouden doen. Opgeblazen gedoe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat Gijp geen gas terug neemt. Derksen vast ook niet.
Er was jaren geleden wat gedoe over een eventueel roze uitshirt van Feyenoord. Toen werden ze nog door Kappa gesponsord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
Vandaar dat de scheids bij elke verkeerde beslissing naar zijn hoofd geslingerd krijgt dat hij een gore homo is. Vandaar dat de spits van de tegenstander wordt uitgescholden voor mietje als hij niet meteen opstaat na een aanslag op zijn knieschijven. Vandaar dat de capuchonterroristen van de harde kern het huis van de voorzitter van hun club in de fik dreigen te steken als ze vernemen dat er plannen zijn om een paar roze tinten op te nemen in het ontwerp van het uitshirt.
Haha wat een onzin kraamt deze man weer uit zeg. De scheids z'n moeder is een hoer, hijzelf is geen homo. Een spits die telkens valt is een mof, met zijn schwalbes. Geen homo. En welke supporters in Nederland wouden het huis van de voorzitter in de fik zetten?
Yep, onder druk van RTL. Derksen en Gijp maakt het normaal geen fuck uit wat de buitenwacht roept, en nu moet er ineens een half uur gezeurd worden over wat Gijp heeft gezegd. Ik vermoed ook dat Genee hier mee te maken heeft want die reageerde maandag ook al zo achterlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor. Alleen maar krampachtig politiek correct geleuter.
Keepersshirt, http://krant.telegraaf.nl(...)hirt.supporters.htmlquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er was jaren geleden wat gedoe over een eventueel roze uitshirt van Feyenoord. Toen werden ze nog door Kappa gesponsord.
O ja. Mooie shirt was dat trouwens. Maar ja, Edwin Zoetebier in een roze shirt straalt nu niet echt onverzettelijkheid uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Keepersshirt, http://krant.telegraaf.nl(...)hirt.supporters.html
En toen wouden ze het huis van van der Herik in de fik steken? Nee. Overigens denk ik eerder dat hij hier op doelt:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er was jaren geleden wat gedoe over een eventueel roze uitshirt van Feyenoord. Toen werden ze nog door Kappa gesponsord.
Wacht even. Ze hoeven niet allemaal ja en amen te zeggen als vd Gijp iets beweert. Net zo min dat ze allemaal iets belachelijk hoeven te vinden als Hansie iets zegt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, onder druk van RTL. Derksen en Gijp maakt het normaal geen fuck uit wat de buitenwacht roept, en nu moet er ineens een half uur gezeurd worden over wat Gijp heeft gezegd. Ik vermoed ook dat Genee hier mee te maken heeft want die reageerde maandag ook al zo achterlijk.
Wat is dit, inzinkinkje? Laat gaan joh die enge relnichten.quote:"Dit gebeurt met name in het eerste halfuur van het programma en hiervoor schuiven onder anderen de homoseksuele ex-profvoetballers John de Bever en Arnold Smit aan." Ook komt er een reactie van homobelangenorganisatie COC.
Daarna praten Wilfred Genee, Johan Derksen en Arnold Smit samen met Nico Dijkshoorn door over de actuele ontwikkelingen in het voetbal.
http://www.nu.nl/media/35(...)omos-in-voetbal.html
Mannen met een flinke stok en een aardappel in hun mond, dat is spekkie naar hun bekkie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:58 schreef DrDentz het volgende:
Al de homofiele kijkers vanavond gaan natuurlijk direct op zoek naar dat "meer voor mannen"
Johan zal gewoon het natte-vinger-gebaar maken met de verkeerde vinger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Derksen en van der Gijp zich niet in het politiek correcte keurslijf laten duwen. Dan kunnen ze het hele programma wel opdoeken, dan is de charme er af.
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 11:02:15Vanavond zit ik aan tafel bij Voetbal International. Met Rene zijn hand op mijn dijbeen. reageer retweet
Hé, niet de naam van mijn God misbruiken! Ik eis respect.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Stiggie het volgende:
WAT ZIT GIJP NIET AAN TAFEL????????????????????? DAT KAN GODVERDOMME NIET
Alle 1 miljoen homo's gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het staat zelfs op nos.nl (http://nos.nl/artikel/538(...)homovoetballers.html) dus ik verwacht een kijkcijferbom.
Auverdomme man, zeikstraal!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hé, niet de naam van mijn God misbruiken! Ik eis respect.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef DrDentz het volgende:
Is Gijpie er vanavond niet bij?
[..]
Wat is dit, inzinkinkje? Laat gaan joh die enge relnichten.
Heerlijke voorbeelden geef je idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:06 schreef muzas het volgende:
GedoeHij heeft ook gewoon gelijk...
Vrouwen worden geen vrachtwagenchauffeur, blanken kunnen niet hard hollen, christenen spelen niet veel in pornootjes en er lopen geen bejaarden bij een concert van one direction.
Maar als je dan roept dat er niet veel homos voetballen is de wereld te klein
Dit, en Cuby and the Blizzards.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:07 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk vind ik die hele discussie over die twee homo's in de voetballerij niet zo rullevant, laten we het gewoon over Johan z'n eerste vriendin en de provinciale weg hebben.
Onzinnig inderdaad. Die hele gay parade kan me ook gestolen worden. Ze willen niet in hokjes gestopt worden, maar vervolgens duwen ze alsof ze nog nooit een anus hebben bewerkt zichzelf zo'n klein hokje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit, en Cuby and the Blizzards.
Dat gedoe over homo's. Was vorige week zaterdag niet weer voor een poosje genoeg?
Homo's en etnische minderheden mag je in dit land louter schouderklopjes geven en oplepelen hoe speciaal en fantastisch ze zijn. Een kritische noot en je wordt afgeserveerd als homofoob, racist of antisemiet en bij meneer Hitler in de hoek geplaatst. Daarom is het ook zo vermoeiend om met zulke mensen om te gaan, want je moet continu op een koord dansen en zorgvuldig je woorden afwegen om ze maar vooral niet voor het hoofd te stoten. Nu moeten we opeens net gaan doen alsof het in de voetballerij stikt van de homo's, zodat ze een beter gevoel krijgen over zichzelf. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Ben ik stigmatiserend bezig wanneer ik zeg, dat het ook altijd dezelfde mensen zijn die zich iets te snel aangevallen voelen???
So? Dat soort grappen maakt Gordon zelf ook om de haverklap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
Rene was vrij gematigd afgelopen maandag, maar heeft vaak zat vervelende opmerkingen gemaakt over niet bukken als het om Gordon etc. ging, dat je geen banaan moest kopen bij een pompstation was ook op het randje.
Op het randje waarvan? Over homo's mogen geen grappen gemaakt worden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
Rene was vrij gematigd afgelopen maandag, maar heeft vaak zat vervelende opmerkingen gemaakt over niet bukken als het om Gordon etc. ging, dat je geen banaan moest kopen bij een pompstation was ook op het randje.
Wat is daar erg aan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, negers mogen elkaar wel nigger noemen en alleen homo's mogen onderling homograppen maken dus?
Dan begrijp ik de ophef helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.
Trouwens, Rene zei niks nieuws, hij zei gewoon wat Hans en Johan 3 jaar geleden ook al zeiden.
Het was net na de Gay Pride he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de ophef helemaal niet.
Hoe kan men nu boos worden om een feit? Dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was net na de Gay Pride he?
Kijk, ik snap allemaal best dat het gaat omdat op deze manier voetballers niet makkelijker uit de kast kunnen komen etc. Maar dat doet weinig af aan het feit dat volgens de profs er gewoon weinig voetballers homo zijn.
Nou ja, ze beweren het dus allemaal beter te weten dan een zooitje ex-profs. Want 11% van de mannen is homo, dus ook in het voetbalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kan men nu boos worden om een feit? Dat snap ik niet.
Nou, ik hoop echt dat VI gewoon VI blijft. Met soms ongenuanceerde kreten, kromme-tenen-opmerkingen en al. Anders kunnen ze wel stoppen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze beweren het dus allemaal beter te weten dan een zooitje ex-profs. Want 11% van de mannen is homo, dus ook in het voetbal.
Daarom, kijk als Gijp nou dingen had gezegd als, die homo's moeten lekker oprotten met hun nichterige kutgedrag, die verwijfde kutpoten hoeven we niet in de voetballerij, DAN hadden ze reden gehad tot boos worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik hoop echt dat VI gewoon VI blijft. Met soms ongenuanceerde kreten, kromme-tenen-opmerkingen en al. Anders kunnen ze wel stoppen.
Als dat zo is dan is er 1 groep verantwoordelijk voor het terug in de tijd werpen van de homo-emancipatie, de boze homo's en aanhangers zelf.quote:
Daar had niemand, ook Gijp niet, een probleem van gemaakt, dat zegt ie ook helemaal nergens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Robben ook ter sprake komt.
Stel je voor dat een kasthommo ons WK had gemaakt.
Dr.Phil zou nu zeggen: ze kózen ervoor om gekwetst te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, kijk als Gijp nou dingen had gezegd als, die homo's moeten lekker oprotten met hun nichterige kutgedrag, die verwijfde kutpoten hoeven we niet in de voetballerij, DAN hadden ze reden gehad tot boos worden.
HIj vertelde nu alleen maar dat hij van mening was dat er weinig homo's in het prof voetbal waren en dat dat kwam omdat ze er op jonge leeftijd achter kwamen dat ze het niet meer zo boeiend vonden.
Ook al is het misschien totale onzin, het was echt niet kwetsend vond ik.
Ik ben gewoon #TeamGijp, voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had niemand, ook Gijp niet, een probleem van gemaakt, dat zegt ie ook helemaal nergens.
OKquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon #TeamGijp, voor de duidelijkheid.
Dit. Ze generen zich er zelfs voor en doen dit ->quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is het ook weer een beetje vergelijkbaar met de geitenwollensok die wel ff opkomt voor de rechten van allochtonen.
De homo's die ik ken hebben allemaal een enorme zelfspot en maken zich niet zo druk over dit soort dingen.
"Those gays need to get real about themselves! They gotta do what they gotta do."quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dr.Phil zou nu zeggen: ze kózen ervoor om gekwetst te zijn.
Precies, afgelopen week gingen ook allerlei hetero's die zich BN'er noemen zich erin mengen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is het ook weer een beetje vergelijkbaar met de geitenwollensok die wel ff opkomt voor de rechten van allochtonen.
"kijk mij eens homo-tolerant zijn"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, afgelopen week gingen ook allerlei hetero's die zich BN'er noemen zich erin mengen.
Equivalent van de Internet White Knight.
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"kijk mij eens homo-tolerant zijn"
Voor mij is dat gewoon vanzelfsprekend.
Dat kan me echt niets schelen, laat ze lekker hun feestje houden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zon gay parade is ook best hinderlijk wij vieren toch ook geen Hetero Parade.
Nee, dat is allemaal prima, ik ontken echt niet dat er acceptatieproblemen zijn mbt homo's, wellicht zeker in de voetbalwereld. En dat mag best aangekaart worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
De mensen die zo negatief reageren zijn vooral heteros die goedkoop willen scoren om te showen hoe ruimdenkend hun zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan me echt niets schelen, laat ze lekker hun feestje houden.
Maar doe dan niet zo kleinzielig over iets wat van der Gijp zegt en wat nog eens gewoon een feit is ook.
Ja, want we hebben echt allemaal veel last van dat feestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |