SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
Fred van Leeuwen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred schrok zich de pleuris want hij keek of er een bom onder z'n auto zat en ja hoor.
goed gesnipedquote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zitten ook wat chicks achter Johan die denken: wat doe ik hier?
Die heb ik nog op een Topshot.quote:
Mag niet meer van de dokter.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Jan Boskamp trainer maken van Vittesse
Die met dat groenige dingetje aan is niet onaardig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zitten ook wat chicks achter Johan die denken: wat doe ik hier?
Had moeten winnenquote:
In Roemenie lopen er 10.000 mooierquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die met dat groenige dingetje aan is niet onaardig.
Ach, ga toch weg johquote:
Ik wil ook sjeik worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die Sjeiks hebben de Deluxe versie van Football Manager
He, he. De beste man is wel met de hoogst mogelijke cijfers afgestudeerd aan het meest prestigieuze conservatoria in Europe (te Milan)quote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had wel en tie-wrapje om z'n ballen zitten ook he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |