SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
Fred van Leeuwen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred schrok zich de pleuris want hij keek of er een bom onder z'n auto zat en ja hoor.
goed gesnipedquote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zitten ook wat chicks achter Johan die denken: wat doe ik hier?
Die heb ik nog op een Topshot.quote:
Mag niet meer van de dokter.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Jan Boskamp trainer maken van Vittesse
Die met dat groenige dingetje aan is niet onaardig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zitten ook wat chicks achter Johan die denken: wat doe ik hier?
Had moeten winnenquote:
In Roemenie lopen er 10.000 mooierquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die met dat groenige dingetje aan is niet onaardig.
Ach, ga toch weg johquote:
Ik wil ook sjeik worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die Sjeiks hebben de Deluxe versie van Football Manager
He, he. De beste man is wel met de hoogst mogelijke cijfers afgestudeerd aan het meest prestigieuze conservatoria in Europe (te Milan)quote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had wel en tie-wrapje om z'n ballen zitten ook he.
In Nederland ook wel, maar dat ontkende Ik ook niet.quote:
Dat zal best.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. De beste man is wel met de hoogst mogelijke cijfers afgestudeerd aan het meest prestigieuze conservatoria in Europe (te Milan)
quote:
quote:
quote:
quote:
Stelletje homo´squote:
Hoeveel beurt ie ervoor?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Echt wat kruipt die Derksen in de hol van Jordania, zo selectief kritisch die man..
Dat Derksen nooit kritisch is op vriendjes was je nog niet duidelijk?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Echt wat kruipt die Derksen in de hol van Jordania, zo selectief kritisch die man..
Idd, dat is al jaren zo..quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Derksen nooit kritisch is op vriendjes was je nog niet duidelijk?
Net wat ik dacht...quote:
Die zou ik ook eventueel wel willen doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Die chick uit de Oekraïne was echt lekker.
Je wil het toch niet over voetbal gaan hebben?quote:
Die Deense zou ik wel geven.quote:
Ik weet niet wat treuriger is.quote:
Het kijken ernaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat treuriger is.
Het bespreken in een VI topic of het kijken op een zaterdagavond.
Die ook, en die van BLR ook welquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag ze zonet ook al heel enthousiast worden over een cockring.
Heel verdacht allemaal.
is toch lekker man laat gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelletje homo´s
Ik zag ze zonet ook al heel enthousiast worden over een cockring.
Heel verdacht allemaal.
Wat een flutlied.quote:
Net als bij de deelneemster van Wit-Rusland dus tijdens de ESF finalequote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle SV Hooligans kunnen zich achter Sjek scharen, daar is hij vies dik genoeg voor.
Picsquote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bij de deelneemster van Wit-Rusland dus tijdens de ESF finale
Ziet er nu wel goed uit hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis.
[ afbeelding ]
Lukte dat ook volledig? Juist spatiegebruik?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Aad.Ik heb vandaag nog mijn waardering voor Aad op Twitter uitgesproken.
Ik twitter tegenwoordig.
NEE? GA WEG !quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik twitter tegenwoordig.
Buren gaat door.quote:
Enkel pubers, en mensen welke werkelijk een geinteresseerde achterban hebben twitteren.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik twitter tegenwoordig.
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je had t laatst fout eh met Betancur
Ja die was wel het beste van de favorieten, wie had nu verwacht dat Visconti de favorieten voor zou blijvenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je had t laatst fout eh met Betancur
Door jou natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.
Johan is altijd wat aardiger als er iemand bij is ook bij Gullit vorig jaar was het lachwekkendquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze kritiek heb ik gemist tijdens Derksen & Beenhakker
Betancur is wel een baasquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.
Klopt beetje onverwachtquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die was wel het beste van de favorieten, wie had nu verwacht dat Visconti de favorieten voor zou blijven
twitter:RyanBabel twitterde op maandag 20-05-2013 om 21:07:24Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt.. reageer retweet
te laatquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op maandag 20-05-2013 om 21:07:24Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt.. reageer retweet
Met Hitler heef ie gelijk meequote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Erg jammer, had Nog wel een paar leuke opmerkingen kunnen opleveren.quote:
quote:
Vroeger bleef het publiek zitten en gaf Berdien inside scoops over MVVquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
net zoals vroeger de Jupiler samenvatting nou VI
Dat kan je die mensen toch niet aandoenquote:
Minachting van de kijkerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat kan je die mensen toch niet aandoen
Maar ze gaan maandag ook afsluiten met Boskampquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Sluit dan af met Boskamp en Hans in plaats van Emile
Haten op Emile.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
volgende week maandag met Bossiequote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Oke, oke. Dat maakt het wat verdragelijker.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze gaan maandag ook afsluiten met Boskamp
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke, oke. Dat maakt het wat verdragelijker.
Opgevoerde lullenbijters zijn het, nog erger dan KLB Hooligansquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Al die paardenlullen die Emile niet waarderen
Live samengevat.quote:
Op die afbeelding zou ik niet over een "truitje" willen spreken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n Jako-truitje halen eigenlijk?
Zo rollen de VI HOOLIGANSquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opgevoerde lullenbijters zijn het, nog erger dan KLB Hooligans
Gek dat we jou nooit in het topic zien behalve wanneer we het Cockring noemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
SV hooligans![]()
genee is trouwens echt een mongool.
Je bent zelf een mongool, opgevoerde lullenbijter die je bent. Je loopt te koop met je domheid.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
SV hooligans![]()
genee is trouwens echt een mongool.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool, opgevoerde lullenbijter die je bent. Je loopt te koop met je domheid.
Het is toch niet te geloven Johan
Goude tijdenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger bleef het publiek zitten en gaf Berdien inside scoops over MVV
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Syntix het volgende:
[..]zulke taal mag jij niet eens verkondigingen laat staan aanhoren jochie
Ga weg, blaag.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Syntix het volgende:
[..]zulke taal mag jij niet eens verkondigingen laat staan aanhoren jochie
Snap niet dat mensen hier naar kijken terwijl de samenvattingen ook op de site van de eredivisie staanquote:
Meer omdat ik niet zoveel te doen heb, en de hele dag iets anders heb zitten doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen hier naar kijken terwijl de samenvattingen ook op de site van de eredivisie staan
Wtf man. Bossie komt ook nog.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze was anders wel een kennerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blessure bij het palen dansen
volgens mij komt het omdat Escha toch altijd mee ging met Danny Vera en dat ze maar uit verveling mee ging helpen achter de barquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke grap.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a70-e911ebdcf6bf.mp4
Ah, daar bleef ik eigenlijk voor zitten.quote:
Laatste tijd is t wel weer ok hoor, alleen moet je de heren niet te serieus nemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Toch enorm jammer dat vi zo achteruit is gegaan in 2009&2010 was het een feest sinds dat rene wegviel wel wat minder alhoewel Boskamp het wel altijd leuker maakt
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |