Net als bij de deelneemster van Wit-Rusland dus tijdens de ESF finalequote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle SV Hooligans kunnen zich achter Sjek scharen, daar is hij vies dik genoeg voor.
Picsquote:Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bij de deelneemster van Wit-Rusland dus tijdens de ESF finale
Ziet er nu wel goed uit hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis.
[ afbeelding ]
Lukte dat ook volledig? Juist spatiegebruik?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Aad.Ik heb vandaag nog mijn waardering voor Aad op Twitter uitgesproken.
Ik twitter tegenwoordig.
NEE? GA WEG !quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik twitter tegenwoordig.
Buren gaat door.quote:
Enkel pubers, en mensen welke werkelijk een geinteresseerde achterban hebben twitteren.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik twitter tegenwoordig.
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je had t laatst fout eh met Betancur
Ja die was wel het beste van de favorieten, wie had nu verwacht dat Visconti de favorieten voor zou blijvenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je had t laatst fout eh met Betancur
Door jou natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.
Johan is altijd wat aardiger als er iemand bij is ook bij Gullit vorig jaar was het lachwekkendquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze kritiek heb ik gemist tijdens Derksen & Beenhakker
Betancur is wel een baasquote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, Betancur zelf dacht wel dat hij gewonnen had.
Klopt beetje onverwachtquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die was wel het beste van de favorieten, wie had nu verwacht dat Visconti de favorieten voor zou blijven
twitter:RyanBabel twitterde op maandag 20-05-2013 om 21:07:24Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt.. reageer retweet
te laatquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op maandag 20-05-2013 om 21:07:24Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt.. reageer retweet
Met Hitler heef ie gelijk meequote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Erg jammer, had Nog wel een paar leuke opmerkingen kunnen opleveren.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |