abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129802715
quote:
Ook hier weer een homo-gerelateerd grapje van Rene richting Blankenstein. Rene zei dat hij nog nooit een wanklank richting een homofiele scheidsrechter heeft gehoord, maar die Blankenstein zal het toch niet helemaal zo hebben ervaren :D . Tenzij hij in tegenstelling tot de meeste andere homo's wél tegen een grapje kan natuurlijk.
pi_129802936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ook hier weer een homo-gerelateerd grapje van Rene richting Blankenstein. Rene zei dat hij nog nooit een wanklank richting een homofiele scheidsrechter heeft gehoord, maar die Blankenstein zal het toch niet helemaal zo hebben ervaren :D . Tenzij hij in tegenstelling tot de meeste andere homo's wél tegen een grapje kan natuurlijk.
Kan me goed voorstellen dat als je als voetballer zo'n van der Gijp om je heen had, dat je wel drie keer na zou denken voordat je er voor uit kwam. Het is allemaal helemaal geen issue, maar we maken er wel constant flauwe grappen over waarmee je eigenlijk aangeeft dat je het dus helemaal niet accepteert en er dus maar gezellig met de andere kerels grappen over maakt. Waarbij de kasthomo's natuurlijk net zo hard mee doen om niet op te vallen. De poppenkast is compleet...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129802940
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Deze massaal insturen voor de show van vrijdag
Met de vraag of dat uitgelekte beelden zijn van de excuustournee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129803556
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Boskamp _O-
Lol. :D
pi_129804009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Kan me goed voorstellen dat als je als voetballer zo'n van der Gijp om je heen had, dat je wel drie keer na zou denken voordat je er voor uit kwam. Het is allemaal helemaal geen issue, maar we maken er wel constant flauwe grappen over waarmee je eigenlijk aangeeft dat je het dus helemaal niet accepteert en er dus maar gezellig met de andere kerels grappen over maakt. Waarbij de kasthomo's natuurlijk net zo hard mee doen om niet op te vallen. De poppenkast is compleet...
Dat zal ongetwijfeld ook een rol spelen, maar hierin is de voetbalwereld niet echt een uitzonderingsgeval. In de politiek en media mag men graag pronken meer de ruimdenkendheid in Nederland, maar in wezen is er grotendeels sprake van NIMBY-tolerantie.
pi_129804344
PSV heeft het er maar druk mee, behalve dat ze vanavond tegen ZW moeten spelen, spelen ze blijkbaar volgens VI op datzelfde tijdstip ook tegen Lierse SK :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129804552
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld ook een rol spelen, maar hierin is de voetbalwereld niet echt een uitzonderingsgeval. In de politiek en media mag men graag pronken meer de ruimdenkendheid in Nederland, maar in wezen is er grotendeels sprake van NIMBY-tolerantie.
haha, dat NIMBY is in dit geval ook wel heel toepasselijk ;) En qua tolerantie heb je natuurlijk gelijk. Maar wat wil je ook. Nederland is bij uitstek HET land waar je vooral niet anders moet zijn dan de rest en je je vooral niet moet onderscheiden.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129804803
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Samson het volgende:

[..]

haha, dat NIMBY is in dit geval ook wel heel toepasselijk ;) En qua tolerantie heb je natuurlijk gelijk. Maar wat wil je ook. Nederland is bij uitstek HET land waar je vooral niet anders moet zijn dan de rest en je je vooral niet moet onderscheiden.....
Ook niet in die achtertuin inderdaad.
Maar je hoort zo vaak een formulering die begint met 'Ik heb niets tegen X, maar ..' om vervolgens een hele lijst van zaken te noemen waar ze wel bezwaar tegen hebben zoals dat homo's hand in hand over straat liggen of zoenen in het openbaar. Dat is natuurlijk hypocriet. Zeg dan gewoon dat je wel iets tegen homo's hebt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:41:53 #110
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129804972
TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 20:04:28 Poetin laat weten dat van der Gijp altijd welkom is in Rusland.. reageer retweet
Wie dit leest is gek
pi_129805140
Ik vind al die grapjes van Gijp wel oké, het gaat pas te ver als je daadwerkelijk de straat op gaat als 'potenrammer'. Dat weerhoudt mensen ervan om uit de kast te komen, wat kan die Gijp je nou schelen..
pi_129805204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Wat denk je zelf in een wereld waar men oerwoudgeluiden maakt bij een neger en het sisgeluid van een gaskamer nadoet bij de "joden"?
pi_129805236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Mannen maken over alles flauwe grappen, dus ook over homo's. Dat is niet tegen te houden.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_129805310
Wat een gezeik van die homos. :s)
AJ
pi_129811992
Jan van halst en pepperstreet die wat terug proberen te doen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:50:48 #116
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_129812356
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een gezeik van die homos. :s)
Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.

Gatverdamme, wat een ziek programma.
pi_129812579
quote:
Frustratie en moedeloosheid. Veel Amsterdammers en met name ook schoonmakers van stadsreiniging, hebben zich de afgelopen dagen flink geërgerd aan de grote bergen straatvuil die de Gay Pride ook dit jaar weer opleverden.

En het probleem is ook de VVD niet ontgaan. De partij heeft schriftelijke vragen gesteld over de 'vuilniskater na Gay Pride'. De VVD wil weten of het College van B&W in het vervolg maatregelen zal nemen om te voorkomen dat het vuilnis na een groot evenement dagenlang op straat blijft liggen. Dat meldt ook het Parool vandaag.

Stadsdeel Centrum is verantwoordelijk voor het opruimen van het afval. Jan-Jaap Eikelboom, woordvoerder van het stadsdeel, laat weten dat er niet veel meer gedaan kan worden, dan er nu al gedaan wordt. Volgens Eikelboom is het twee keer per jaar een bende in de stad, na koninginnedag en na de Gay Pride. 'Als de gemeente wil dat die rommel sneller opgeruimd wordt, dan moet er geld komen voor extra schoonmaakwagens, die vervolgens -buiten de grote evenemeneten- 360 dagen in de garage staan.'

Het probleem ligt volgens Eikelboom dus bij het beschikbare materiaal en niet bij het personeel. Zo zijn de afgelopen dagen alle verloven van stadsreinigers ingetrokken en heeft het stadsdeel extra uitzendkrachten ingehuurd. 'Maar we beschikken nou eenmaal niet over tien extra wagens, die we zo even uit de garage kunnen halen.'

Overigens is het vuil niet voor iedereen een frustratie. Een enbkeling verdient er een aardig zakcentje aan.
http://www.at5.nl/artikel(...)fvalbergen-gay-pride

Die kontenbonkers maken er anders wel een dikke bende van.
pi_129812861
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 20:04:28 Poetin laat weten dat van der Gijp altijd welkom is in Rusland.. reageer retweet
:') Tijl :') Beckland :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129812875
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.

ga maar lekker rtl boulevard kijke

vi hooligun resprestent
pi_129812913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef habitue het volgende:

[..]

:') Tijl :') Beckland :')
Nog nooit begrepen dat ze die piemel als "vaste gast" hadden. :')
pi_129812919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Nickskuh het volgende:
Jan van halst en pepperstreet die wat terug proberen te doen
wel leuk gedaan ik ga het zeker kijken
pi_129812946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nog nooit begrepen dat ze die piemel als "vaste gast" hadden. :')
snap niet waarom ze Heertje vaker uitnodigen
pi_129812980
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Inderdaad. Heertje heerst. Schud 'm zo uit mijn mouw.
pi_129813008
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Inderdaad Heertje _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129813041
Wie gaat de titanenstrijd winnen tussen FOX Voetbal en VI? Kan VI wel tegen kijkcijferkanon Lambiek van Halst op? Ik ben benieuwd.
pi_129813121
geluk voor VI is dat Fox op 11 zit en RTL7 op 7 waardoor mensen eerst langs 7 zappen en dan gelijk geboeit zitten te kijken naar het Orakel van de Betuwe
pi_129813159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
Wie gaat de titanenstrijd winnen tussen FOX Voetbal en VI? Kan VI wel tegen kijkcijferkanon Lambiek van Halst op? Ik ben benieuwd.
Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.
pi_129813212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.
Ik vind jou een tikkeltje vreemd :) .
pi_129813416
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ik vind jou een tikkeltje vreemd :) .
Mijn dubbelrol ging niet zo goed. Ik zei twee keer afhaken. :') Maar ja wat wil je ook. Ik heb onlangs als hoofdredacteur de hele boel overgedragen en nu gooi de deur na 36 jaar met een knal dicht.
pi_129816461
Ik lees nu dat gijp wordt aangeklaagd :')

#freeGijp
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129816501
De doodstraf is afgeschaft maar ik vind dat Gijp minstens TBS moet krijgen.

#teamhomos
pi_129816603
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees nu dat gijp wordt aangeklaagd :')

#freeGijp
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:19:06 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129816662
Belachelijk als hij voor zo iets terecht moet staan.
Eng land leven we dan in als je verplicht voor homo emancipatie moet zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129816818
Maar al die verschillige types die nu allemaal in de twitterpen klimmen om te tweeten hoe ouderwets en dom Van der Gijp wel niet is.. hebben die dan verdedigende middenvelder gespeeld? Lopen ze 40 jaar mee in de voetballerij en zijn ze, in tegenstelling tot Gijp en Derksen, wel veel homo's tegengekomen?
pi_129816881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar al die verschillige types die nu allemaal in de twitterpen klimmen om te tweeten hoe ouderwets en dom Van der Gijp wel niet is.. hebben die dan verdedigende middenvelder gespeeld? Lopen ze 40 jaar mee in de voetballerij en zijn ze, in tegenstelling tot Gijp en Derksen, wel veel homo's tegengekomen?
Marc van der Linden kent er tientallen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129816931
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bij de plaatselijke club, maar onze heer Gijp bedoelt van het betaalde voetbal.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:28:10 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_129816985
Hoeveel mannen zijn er niet vermist geraakt nadat ze een kijkje hadden genomen in de artiesteningang van Marc van der Linden? De Bermuda Driehoek wordt hij ook wel genoemd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_129817031
Marc is lelijk dik.
pi_129817070
Met een uitgesproken Nico kan het nog wel eens een topshow worden vrijdag
pi_129817183
Gordon heeft Marc al eens een beroepsrat genoemd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_der_Linden__.html
pi_129818965
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar waar kent hij jou dan van?
pi_129819004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Maar waar kent hij jou dan van?
Van ons avondje in die kroeg met al die gekleurde vlaggen voor het raam!
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129819411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:14 schreef DrDentz het volgende:
De doodstraf is afgeschaft maar ik vind dat Gijp minstens TBS moet krijgen.

#teamhomos
Heeeuijjj!
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:36:09 #145
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129822003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Ik heb voor jou de ideale oplossing:

En mensen met een mening heb je niet zoveel, presentatoren genoeg.....

[ Bericht 2% gewijzigd door satecl op 08-08-2013 09:47:09 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129823980
Ik moet zeggen... als er één ding wel gebleken is de afgelopen 2 weken dan is het wel dat iedereen een mening heeft maar dat goede presentatoren moeilijker te vinden zijn.
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:13:10 #147
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129824296
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik moet zeggen... als er één ding wel gebleken is de afgelopen 2 weken dan is het wel dat iedereen een mening heeft maar dat goede presentatoren moeilijker te vinden zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129824321
pi_129826321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:13 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Dat bedoel ik dus.

Geschikt
• Ongeschikt
Wie dit leest is gek
pi_129834849
Morgen John de Bever als gast (naast Nico?)

https://www.facebook.com/pages/John-de-Bever/233300096740544
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')