11% van de mensheid is homoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef satecl het volgende:
Toevallig keek ik afgelopen zaterdag nog in de SHO en LIF topics en weet je wat voor usernames ik daar zag!? MMvdV3n en Ma!kdB0er..... Kijk dat soort usernames kom je in de VBL topics niet tegen. Ik heb nog nooit met een Gord0n1968 een discussie gehad over de spits van Héracles Herácles.
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
11% van de mensheid is homo
Dus van de VI-hooligans is ook 11% homo.
Dus meld je hier aub want daar heeft niemand van je hooligan-kameraadjes moeite mee.
Ik zie dit toch als een verkapte melding dus dat zijn er al 2:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.
Gezellig samen in de jacuzzi ouwe pikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwschierig, geloof mij nou maar!!! Ik loop al sinds de tijd dat Ruud ter Weijden nog de boel presenteerde. Echt waar Nieuwschierig: Ze zijn er echt niet! Misschien 1 uitzondering. Ik ben ze tenminste nog nooit tegen gekomen, misschien johannes_vermeer.
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Nu raakt de poep de ventilator hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Tja, wat moet je daar nu van zeggenquote:AZ-trainer Gertjan Verbeek heeft vandaag op Radio 1 ook zijn mening gegeven over de oplaaiende discussie van de laatste dagen over homoseksuelen in het voetbal.
Voor de oefenmeester is het klip-en-klaar waarom er zo weinig homo's zijn in het profvoetbal. 'Homo's kunnen niet tegen de extra mentale druk die het uit de kast komen met zich brengt in die machowereld en halen daarom niet het betaald voetbal', aldus Verbeek.
Dit is uit de context, ik had toevallig de radio aan staan. Nu lijkt het alsof hij bedoelde dat homo's niet tegen de mentale druk van het topvoetbal kunnen. Dat zei hij niet. Het ging over de mentale druk die je als homo ondervindt binnen het voetbal, omwille van je geaardheid. Dat is dus een belangrijke nuance.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494f546d317478quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies.
zoals ik in het aparte topic hierover zei:
Hetzelfde als de ophef rond het woord 'neger'... Terwijl zwarten zelf elkaar ook neger noemen en totaal geen probleem met het woord neger hebben. Alleen een stel domme blanken moet net doen alsof het zo'n vreselijk probleem is blah blah en verbieden het woord....
Klassiekertje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef StevenQ het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494f546d317478
In Nederland regent het. En in Georgië regent het kogels, even omschakelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)sse.htm#.UgJyPm0hjlg
Jordania en zijn paraplu, wie maakt de gif?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |