Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
Wie gaat de titanenstrijd winnen tussen FOX Voetbal en VI? Kan VI wel tegen kijkcijferkanon Lambiek van Halst op? Ik ben benieuwd.
Ik vind jou een tikkeltje vreemdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die Twan heten maar gespeld worden als Toine, dan haak ik af. Als de Nederlandse naam verkracht wordt, haak ik af.
Mijn dubbelrol ging niet zo goed. Ik zei twee keer afhaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind jou een tikkeltje vreemd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees nu dat gijp wordt aangeklaagd
#freeGijp
Marc van der Linden kent er tientallenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar al die verschillige types die nu allemaal in de twitterpen klimmen om te tweeten hoe ouderwets en dom Van der Gijp wel niet is.. hebben die dan verdedigende middenvelder gespeeld? Lopen ze 40 jaar mee in de voetballerij en zijn ze, in tegenstelling tot Gijp en Derksen, wel veel homo's tegengekomen?
Bij de plaatselijke club, maar onze heer Gijp bedoelt van het betaalde voetbal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marc van der Linden kent er tientallen
Maar waar kent hij jou dan van?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marc van der Linden kent er tientallen
Van ons avondje in die kroeg met al die gekleurde vlaggen voor het raam!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar kent hij jou dan van?
Heeeuijjj!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:14 schreef DrDentz het volgende:
De doodstraf is afgeschaft maar ik vind dat Gijp minstens TBS moet krijgen.
#teamhomos
Ik heb voor jou de ideale oplossing:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Het blijft een naar kliekje die sukkels van VI. Allemaal zo zuur en negatief. En nu is het dan duidelijk geworden dat deze 'echte kerels' homo's maar niks vinden. Makkelijk scoren over de rug van een minderheidsgroep die al tijden onder grote sociale druk staat.
Gatverdamme, wat een ziek programma.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik moet zeggen... als er één ding wel gebleken is de afgelopen 2 weken dan is het wel dat iedereen een mening heeft maar dat goede presentatoren moeilijker te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |