Ik vind de ophef dan ook buiten alle proportie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ie gewoon gelijk heeft. En het helemaal niet kut bedoelde.
Als ik homo was en ik zat elke week in een kantine met kerels die het de hele tijd over wijven, neuken, tieten hebben en wat voor gore kuthomo die nichterige kutscheids is, zou ik er ook snel genoeg van hebben en in een kapperszaak gaan werken.
Overtrokken, maar ik vind het echt niet zo'n rare uitspraak, zeker niet bij VOETBAL International.
Ik ook, natuurlijk is het een beetje tegen de hele Gay Pride gedachte in van de afgelopen week, maar op een grapje over kapperszaak na, doet ie helemaal niet naar tov homo's ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de ophef dan ook buiten alle proportie.
Belachelijk.
Zoals hij het zei kwam het over alsof homo's gewoon niet geïnteresseerd zijn in de sport voetbal. Wat jij in je vorige post stelde is dat ze zich niet thuisvoelen vanwege de homo-onvriendelijke sfeer. Dat is natuurlijk wel een belangrijk nuanceverschil. Dat laatste is iets waar de KNVB nou juist verandering in lijkt te willen brengen. De vraag is of dat zinvol is aangezien het niet zozeer iets is dat specifiek met voetbal te maken heeft maar meer met het feit dat een groep (overwegend) heteroseksuele mannen zich nou eenmaal gedraagt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik snap het ook wel weer een beetje, gezien het feit dat het om acceptatie van homo's gaat in het voetbal.
Maar hij zegt ook helemaal niet dat homo's niet mogen voetballen, hij zegt alleen dat de meeste, volgens hem (mening, welkom in Nederland) er niet zo'n interesse in hebben.
En daar heeft ie volgens mij idd gewoon gelijk in.
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals hij het zei kwam het over alsof homo's gewoon niet geïnteresseerd zijn in de sport voetbal. Wat jij in je vorige post stelde is dat ze zich niet thuisvoelen vanwege de homo-onvriendelijke sfeer. Dat is natuurlijk wel een belangrijk nuanceverschil. Dat laatste is iets waar de KNVB nou juist verandering in lijkt te willen brengen. De vraag is of dat zinvol is aangezien het niet zozeer iets is dat specifiek met voetbal te maken heeft maar meer met het feit dat een groep (overwegend) heteroseksuele mannen zich nou eenmaal gedraagt.
Nee daarom, maar volgens mij is de ophef meer gericht op de interpretatie die ik aanhaalde. Alsof het een soort genetische aanleg zou zijn van homo's om niet van 'mannelijke' sporten te houden. Dat soort uitspraken liggen meestal gevoelig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?
We gaan toch ook niet klagen dat er bij vrouwenclubjes zo weinig mannen zitten?.
Dit slaat als kut op dirk. Alsof iets niet gezegd is als je niet naar VI gekeken hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat je geen VI moet kijken als je echt nergens tegen kan. Je mag idd niet anti-homo zijn, maar waarom moet je verplicht pro-homo zijn?
Dit slaat ook als kut op dirk. Met homo-onvriendelijke sfeer wordt niet bedoeld dat er over wijven wordt gepraat maar dat er denigrerende grapjes over homo's worden gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zou het voor homo's fijn zijn als een groep heterokerels het niet de hele tijd over wijven neuken en tieten etc zou hebben, maar is dat dan niet weer het inperken van hun vrijheden?
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef Evertjan het volgende:
Fox wil ook de uitzendrechten kopen voor oa tennis, wielrennen en schaatsen
In Qatar gaan presenteren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?
Dat zouden veel Nederlanders ongetwijfeld toejuichen, maar ik doelde op het Qatar van televisieland, Fox.quote:
Doet ook NBA bij Sport1.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zouden Mart aan het eind van zijn carrière bereid zijn een Frank & Ronald de Boertje te doen?
Ja maar fox is nogal van de exclusiviteit.quote:
quote:Evert Santegoeds vindt dat er nu wel heel erg op René van der Gijp wordt gehakt. Dat heeft de showkenner laten weten in Shownieuws. Van der Gijp werd bekritiseerd om zijn opmerking dat voetbal geen sport voor homo’s is, omdat zij beter passen in een kapperszaak. “Het is toch een prima kerel die Gijp. Dat moet ik eerlijk zeggen. Niet zo op Van der Gijp spelen. Hij heeft gewoon iets gezegd wat hij diep in zijn hart meent. Die man is helemaal niet zo fout als hij nu wordt neergezet.“
Volgens Santegoeds heeft Van der Gijp ook best gelijk. “Als ik in mijn eigen kennissenkring kijk, dan voetbalt er inderdaad niemand. Als je kijkt wat Van der Gijp heeft gezegd, dan heeft hij eigenlijk wel een punt.”
Als baas van Privé is Santegoeds nauwelijks geruchten tegengekomen over homo’s onder de topvoetballers. “Er zijn natuurlijk heel veel voetballers die de aandacht trekken in de media, maar dan gaat het altijd over vrouwen – we hebben het er al maanden over – en dat gebeurt heel zelden met mannen. Er zijn ook maar heel weinig voetballers van wie dat gesuggereerd is.”
“Van der Gijp slaat door bij die kappers, maar het simpele gegeven dat het niet wemelt van de homo’s in de voetbalwereld, daar heeft hij wel een punt mee.”
Dan heeft Evert toch een hele andere kennissenkring als Marc van der Linden, die kent er tientallen die voetballen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=157255
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt. Alleen was dat meewarige gevoel direct verdwenen toen die kale mafkees in beeld was.quote:
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heeft Evert toch een hele andere kennissenkring als Marc van der Linden, die kent er tientallen die voetballen.
Misschien zou het slim zijn als Marc zelf ook een keertje mee zou doen in plaats van schalen bitterballen achterover te werken.
Enkel Rickazio natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |