Rickarioquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Enkel Rickazio natuurlijk.
Ik hoop hem uit zijn zomerslaap te lokken.
Ik denk dat het hem wel is, die namen lijken teveel op elkaar voor toeval. Binnenkort zal de poststijl het wel duidelijk maken, zoveel domheid valt niet te maskeren met een nieuwe naam.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit Grunn komt dan juich je voor Grunn of VI.
Misschien moet je het hem eens vragen. Mocht hij het koppig ontkennen heb je zekerheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem wel is, die namen lijken teveel op elkaar voor toeval. Binnenkort zal de poststijl het wel duidelijk maken, zoveel domheid valt niet te maskeren met een nieuwe naam.
bossie is 20 kilo afgevallen in de vakantiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan die vetpens kan zelfs de grote Bossie niet tippen.
Dus de olifanten campagne van Feyenoord is ten einde?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bossie is 20 kilo afgevallen in de vakantie
quote:Marc Brink @MarcBrinkBD
Ex-voetballer John de Bever mag binnenkort in tv-programma 'Voetbal international' in (homo)discussie met Rene van der Gijp #rtlboulevard
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.quote:Ben Saunders: 'Ik ken een jongen die het met voetballers doet'
De uitspraak die presentator René van der Gijp in Voetbal International deed over homofiele voetballers, klopt volgens Ben Saunders niet. De zanger kent er naar eigen zeggen 'genoeg'. Dit geeft hij toe aan Volkskrant.nl.
Voetbalbond KNVB is verbaasd over de uitspraken die Van der Gijp maandag deed. De oud-voetballer zei onder meer dat voetbal geen sport is voor homo's. Op de vraag of dit een domme zet is van de presentator, antwoordt Saunders: 'O, ik bemoei me niet met hem. Het klopt ook niet. Ik ken er anders genoeg. Of meer: ik ken een jongen die het met een heleboel voetballers doet.'
'Hij moet mensen met rust laten. Mensen kunnen zelf nadenken wat ze ergens van vinden. Homo zijn is niet eng, het is doodgewoon', gaat hij verder. 'Je ziet het in je eigen straat, het is legaal in Nederland. Op wie je verliefd wordt, dat gebeurt gewoon. Mij raakt hij niet met zo'n uitspraak. Laat hem lekker gaan, het heeft geen zin hier allemaal op te reageren.'
Van der Gijp zelf begrijpt helemaal niks van de commotie die is ontstaan. 'Ik word nu op Twitter weggezet als homohater en dat zegt me helemaal niks. Als er iemand altijd zegt dat iedereen moet doen wat hij wil, ben ik het wel.'
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wie heeft deze Ben Saunders uberhaupt om zijn niet rullevante mening gevraagd?
Nooit geweten dat homofilie legaal is in Nederland.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben Saunders weet maar mooi zes losstaande zinnen achter elkaar uit te poepen.
kan me niet voorstellen dat die voetballers een lul hebben die lang genoeg is om daar naar binnen te gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.
Het is een complotquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kent een jongen die het met tientallen voetballers doet. Die jongen schijnt ook weleens een hele schaal bitterballen naar binnen te werken en aan te schuiven bij Boulevard.
omroep brabantquote:John de Bever gaat andere kant homoseksualiteit in het voetbal belichten bij Voetbal International
Oud-zaalvoetballer John de Bever uit Den Bosch schuift vrijdagavond aan bij Voetbal International om te gaan praten over homoseksualiteit in het voetbal. Dit naar aanleiding van de uitspraken van René van der Gijp over homo's in het voetbal maandagavond.
Van der Gijp zei in de uitzending van Voetbal International dat er 'gewoon' weinig homo's in het voetbal zijn en dat het geen sport voor ze is. Dat leidde tot veel commentaar.
De manager van John liet donderdag aan RTL Boulevard weten dat John vrijdag te zien zal zijn in Voetbal International. De Bever zou hier enorm blij mee zijn.
Als voetbal een homoseksualiteit sport wordt, haak ik af.quote:
Als types als Albert Verlinde of die vies dikke Marc echt homofiele voetballers kennen hadden ze dit allang wereldkundig gemaakt. De ratten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef Ferdii het volgende:
flauw, iedereen kent homo's in de voetbalwereld, maar niemand noemt namen....
oftewel ze zijn er gewoon niet.
Precies.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als types als Albert Verlinde of die vies dikke Marc echt homofiele voetballers kennen hadden ze dit allang wereldkundig gemaakt. De ratten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |