Heb jij iets tegen mode ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij iets tegen homo's?
Onjuiste aantijgingen zijn nooit leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was ooit een vriendelijke user die beweerde dat een mannelijke mod in SHO wellicht homo zou kunnen zijn en dat leverde deze persoon een ban op, dus het onderwerp ligt blijkbaar gevoelig.
Ik durf ook niet meer naar het ziekenhuis, voor je het weet gaan ze door je koker naar binnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als hetero man heb sindsdien geen enkel appeltje meer durven kopen.
Da's natuurlijk onzin. Als homo stop je op je 14e met SHO modden en ga je op voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was ooit een vriendelijke user die beweerde dat een mannelijke mod in SHO wellicht homo zou kunnen zijn en dat leverde deze persoon een ban op, dus het onderwerp ligt blijkbaar gevoelig.
Dat doen ze niet in Guus Hiddink Hospital nummer 12 in Rusland.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer naar het ziekenhuis, voor je het weet gaan ze door je koker naar binnen.
ken je dat glas water waar er een storm is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Volgens Gijp zijn er dus weinig homoseksuelen die voetballen, zouden er ook zo weinig homoseksuelen naar het programma kijken?
Er komen wel vaker grappen over homo's voorbij volgens mij.
Net andersom bedoel je.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin. Als homo stop je op je 14e met SHO modden en ga je op voetbal.
Lijken wel de Jodenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
Gijp zal voorlopig geen PSV-er (of andere clubspelers)afzeiken nu de gay community een rechtszaak wil aanspannen tegen hem.Absurd in het quadraat.
WTF, dit las ik net, is dit echt waar? Hoe overdreven allemaal zeg. Waarom mag je nooit iets over deze groep mensen zeggen.
Bron?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
Gijp zal voorlopig geen PSV-er (of andere clubspelers)afzeiken nu de gay community een rechtszaak wil aanspannen tegen hem.Absurd in het quadraat.
WTF, dit las ik net, is dit echt waar? Hoe overdreven allemaal zeg. Waarom mag je nooit iets over deze groep mensen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |