quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mensen interpreteren het ook graag gelijk alsof hij homohater is.
Alles is zo zwart/wit.
Ja, Gijp is tamelijk dom en weet niet waar hij het over heeft, dat maakt hem nog geen homofoob.
Ach ik geef slechts mijn mening en dan ben ik de laatste om te klagen als een ander een meninkje over mij heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Minachting van de forumgebruiker dit
Heb je de showtjes alweer teruggekeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ik geef slechts mijn mening en dan ben ik de laatste om te klagen als een ander een meninkje over mij heeft
Zo snel kan ik dat niet. Ik kijk eerst wat itempjes zoals dezequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de showtjes alweer teruggekeken?
Toine ook gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo snel kan ik dat niet. Ik kijk eerst wat itempjes zoals deze
http://www.dumpert.nl/med(...)et_van_der_gijp.html
#TeamGijp #TeamVI
Die van Frank was nog wel een graadje stompzinniger. Zelfs Gijp nam daar afstand van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef Sickert het volgende:
Gijp
Vorig jaar was Frank de Boer een homo bashende lul.
En nu is Gijp het volgens de media en domme homo boehoehoe'rs
Als ze nou eens goed zouden luisteren naar wat hij zei ipv horen wat ze willen horen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
kan ie niet..... is te emotioneel....
Hij is gewoon naar Fox gegaan voor de poen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja .. sorry.. 20 jaar Toine
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
Bij Boulevard wordt Gijp atm aangevallen door Mark van der Linde
opgegeten zelfs
Die schijnen ze de studio binnen te takelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?
Ook zo'n goede voetballerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
opgegeten zelfs
Genee laat dat vrijdag vast wel zien, dan kunnen er gelijk een paar dikke homograppen gemaakt worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Grifte het volgende:
opgegeten zelfs
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarnaar? En wie is dat?
Heeft die man Jan Boskamp opgegeten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.
[ afbeelding ]
Gijp wist echter het gesprek op een positieve manier af te sluiten door te verwijzen naar het aantal donkere wielrenners, homo's hebben gewoon andere interesses.
M'n broertje zappte erlangs, toen kwam Gijp aan de telefoon in beeld, dus even blijven hangen.
Tot zover dit verslag ter plaatse, gr gr
Wtf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een enigszins gezette man, zelfbenoemd royalty-watcher. Een man om serieus te nemen dus.
[ afbeelding ]
Gijp wist echter het gesprek op een positieve manier af te sluiten door te verwijzen naar het aantal donkere wielrenners, homo's hebben gewoon andere interesses.
M'n broertje zappte erlangs, toen kwam Gijp aan de telefoon in beeld, dus even blijven hangen.
Tot zover dit verslag ter plaatse, gr gr
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft die man Jan Boskamp opgegeten?
Gijp maakte nog een grap dat dikke voetballers ook vaak met 'pizza' vocaal werden aangevallen, ze zoemden meteen in op die dikzak Mark die afkeurend keek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.
Met bearnaisesaus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als voorgerecht, hij is echt vies dik.
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Volgens Gijp zijn er dus weinig homoseksuelen die voetballen, zouden er ook zo weinig homoseksuelen naar het programma kijken?
Er komen wel vaker grappen over homo's voorbij volgens mij.
En als iedereen klaar is met eten dan likt hij de bakjes van de hele tafel nog even leeg.quote:
Jij nog frietjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als iedereen klaar is met eten dan likt hij de bakjes van de hele tafel nog even leeg.
Ik denk dat de meesten gewoon niet kijken en dat de rest wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben met Gijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als homo's van topshows houden kijken ze naar VI en ze zullen wel zelfspot hebben net als elk normaal mens.
Ach je moet het nemen voor wat het is, slappe kroegpraat. Dan is het gewoon vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten gewoon niet kijken en dat de rest wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben met Gijp.
Ik kan zelf nooit zo goed tegen generalisaties, maar van hem kan ik het wel gewoon hebben
Vind ik ook, het is een mening en hij is geen volksmenner die mensen oproept homoseksuelen van het veld te verbannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach je moet het nemen voor wat het is, slappe kroegpraat. Dan is het gewoon vermakelijke televisie.
Het helpt natuurlijk ook niet dat hij vervolgens zelf nog gaat doen alsof hij een serieuze mening verkondigde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is een mening en hij is geen volksmenner die mensen oproept homoseksuelen van het veld te verbannen.
Ze maken het zichzelf ook wel lastig, de ene keer zeggen ze dat het allemaal cabaret of kroegpraat is en de andere keer nemen ze zichzelf weer erg serieus. Ik vind het toch nog steeds altijd leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk ook niet dat hij vervolgens zelf nog gaat doen alsof hij een serieuze mening verkondigde.
Zitten er op fok veel homos ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn stelling: bij Fok! is er niemand gay, want dat doe je al vanaf je 7e en de homo's trekken het op een gegeven moment toch niet
Fok! is gewoon niets voor homo's!
Die hebben ze hier speciaal een blauw kleurtje gegeven.quote:
Skyntixquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik ken wel iemand die op Froome fapt.
Vandaag zag ik ergens een post van iemand die Rickario of zoiets heette, het zal toch niet.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hem mis ik echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zag ik ergens een post van iemand die Rickario of zoiets heette, het zal toch niet.....
En er is een Eriksen-fapper er iemand die verdacht veel met Boerrigter heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Modbash banquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ze hier speciaal een blauw kleurtje gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |