quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
Vinden ze niet zo leuk, als je ze varkens noemt...
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje een kont.
Moet niet uit de hand escaleren natuurlijk.
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.![]()
Deze kop ik maar even niet in.
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje postenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Disana ook enorme tetters.
zit niet altijd zo te drammen dudequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk was de otter te aanstootgevend.
maar hoe groot zijn ze dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje posten
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Disana ìs jouw tante.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.
"I really enjoy those golden showers."
ja maar jij bent geen manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah de onschuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn jullie mannen voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen man
ik en sp3cularium denken dat het zeker meer is dan gewoon een C
Disana loog, ze zijn enorm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die tante heeft geen c cup.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.
Dat is waar. Zo lijken ze best klein:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Is natuurlijk ook wel rullevant hoe groot Disana is.
Zet de tetters in perspectief.
Dat hangt van de buitentemperatuur af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.
Tieten en wierd Science.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Kijk, en dan krijg je Drugshond weer ineens met een plaatje waar niemand iets van snapt.
Ik ga wel weer terug naar daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
Deze SC is wel een beetje de SBS6 onder de slowchats.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms vergeet je gewoon te zappen hè?
en toch blijf je terugkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
Maria weet raad [Veronica teletekst] 318quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
De Duitse commerciële zenders zijn niet veel beter hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik post hier nauwelijks, net zoals ik nauwelijks Nederlandse commerciële zenders kijk.
is dat mutant?quote:
Een vrij geloofwaardige Specularium-imitatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
waar zijn de dames eigenlijk vandaag?
Voorlader heeft een erectie nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ben user. Ik kan altijd klagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
nee je kunt het niet eerst goedkeuren en dan gaan klagen, dat werkt niet
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Ja dat hebben al heel veel mensen mij verteld...alleen zijn er geen hersencellen meer over om dat te onthouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topics
Ik vind dat eigenlijk best een goed idee van mezelf.![]()
(zul je zien dat het allang kan ofzo)
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te langquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te lang
Is buiten hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.
Dan nog.quote:
Ik ben er morgen niet. Wat nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
Maar het is donker in Madurodam...dus ik ga mijn bed opzoeken
tot morgen.
Ja geen idee...ga ik huilen in mijn bedje ofzo.quote:
Sjezus, heb ik weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee...ga ik huilen in mijn bedje ofzo.
Is die onweerstaanbaare blik natuurlijkquote:
QFT.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Dus je zult geen last meer van me hebben vandaag denk ik.
Linksonder zijn dominante emotie.quote:
Klopt niet hè? Dat weet je zelf ook wel natuurlijk.quote:
Weet je wat een wonder het is dat ik elke dag weer overleef, zonder man!quote:
Dat is een forum waar mannen alleen kijken als ze op hun 14-de gestopt zijn met voetballen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:07 schreef Specularium het volgende:
SHO / Patty Brard en Tygo Gernandt hadden sex
Dus.
Ik rond m'n elfde. Het schijnt trouwens dat Van der Gijp ook iets heeft gezegd over passie voor voetbal, die al begint als jochies 6 jaar zijn. Passie voor muziek schijn je pas rond je 18e te hebben, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een forum waar mannen alleen kijken als ze op hun 14-de gestopt zijn met voetballen.
Dus jij wist op je tiende dat je hommeltje bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik rond m'n elfde. Het schijnt trouwens dat Van der Gijp ook iets heeft gezegd over passie voor voetbal, die al begint als jochies 6 jaar zijn. Passie voor muziek schijn je pas rond je 18e te hebben, of iets dergelijks.
Ik was ongeveer 10-11 toen ik ontdekte dat ik muziek veel leuker vond (en vind) dan wekelijks in de stromende regen trainen en dan op zaterdag met ruime cijfers verliezen van een team uit een klein kerkdorpje in de regio.
En plop, ineens is ie er weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe verdwijnt ie op magische wijze.
* Elfletterig heeft een pesthekel aan dansen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Kentoet het volgende:
Elflettering op z'n elfde bij de dansmariekes.
Omdat ik voetballen geen klap aan vond en muziek maken leuker? Volgens de logica van Van der Gijp heb je ongetwijfeld gelijk. Alleen rammelt die logica nogal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij wist op je tiende dat je hommeltje bent?
Niks mis met uit de kast komen hier. Corrie is gelijk je beste vriendin ook, dat is een bonus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat ik voetballen geen klap aan vond en muziek maken leuker? Volgens de logica van Van der Gijp heb je ongetwijfeld gelijk. Alleen rammelt die logica nogal.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met uit de kast komen hier. Corrie is gelijk je beste vriendin ook, dat is een bonus.
Ten eerste heeft Gijp homo's niet ziek genoemd en ten tweede is die uitspraak van Kezman van maandagochtend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen, trouwens:
http://www.telegraaf.nl/t(...)o_s_zijn_ziek__.html
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Hij zei het - gelukkig - iets genuanceerder:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef Kingstown het volgende:
twitter:jndkgrf twitterde op woensdag 07-08-2013 om 14:54:53Homo's kunnen niet tegen de mentale druk en halen dus niet het betaald voetbal. Zegt Gert-Jan Verbeek op Radio 1 reageer retweet
Het 'mentale druk' slaat dus op het uit de kast komen in een machowereld.quote:AZ-trainer Gertjan Verbeek heeft vandaag op Radio 1 ook zijn mening gegeven over de oplaaiende discussie van de laatste dagen over homoseksuelen in het voetbal.
Voor de oefenmeester is het klip-en-klaar waarom er zo weinig homo's zijn in het profvoetbal. 'Homo's kunnen niet tegen de extra mentale druk die het uit de kast komen met zich brengt in die machowereld en halen daarom niet het betaald voetbal', aldus Verbeek.
Dat maakt het een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zei het - gelukkig - iets genuanceerder:
Ik denk ook dat gemiddeld gezien het percentage homo's dat bij een concert van Madonna zit groter is dan in het voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk minder leuk., maar Verbeek beweert dus net als vdG dat er idd weinig homoseksuele profvoetballers zijn.
Als je dat met je BN-naam in een cabaratesk programma roept, dan moet je op gaan passen....hier op FOK! kunnen dat soort gewaagde beweringen nog net.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk ook dat gemiddeld gezien het percentage homo's dat bij een concert van Madonna zit groter is dan in het voetbal.
Tsjah. Als je trouwens pas echt goede grove nichtenopmerkingen wil horen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dat met je BN-naam in een cabaratesk programma roept, dan moet je op gaan passen....hier op FOK! kunnen dat soort gewaagde beweringen nog net.
Ik heb het idee dat een groot deel van de VI kijkers het intellentie-niveau van een visstick heeft en elke vorm van sarcasme of nuance ontgaat. Gewoon lekker letterlijk serieus nemen wat Gijpie zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dat met je BN-naam in een cabaratesk programma roept, dan moet je op gaan passen....hier op FOK! kunnen dat soort gewaagde beweringen nog net.
Intellentie-niveau?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een groot deel van de VI kijkers het intellentie-niveau van een visstick heeft en elke vorm van sarcasme of nuance ontgaat. Gewoon lekker letterlijk serieus nemen wat Gijpie zegt.
Ik ben bij VI altijd bang dat de groep fanatieke fans zichzelf ook in brand zou steken als Gijp op Derksen daartoe een oproep zou doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een groot deel van de VI kijkers het intellentie-niveau van een visstick heeft en elke vorm van sarcasme of nuance ontgaat. Gewoon lekker letterlijk serieus nemen wat Gijpie zegt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Intellentie-niveau?(je doet het er om he?!
)
Zal vast wel ja, maar wat bereiken we met dat soort open deuren? Dat de hetero straks niet meer bij een Madonna-concert gezien wil worden? Wat zullen zijn vrienden wel niet denken? En omgekeerd dat voetballers niet uit de kast durven te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk ook dat gemiddeld gezien het percentage homo's dat bij een concert van Madonna zit groter is dan in het voetbal.
Daar zijn dit soort open deuren niet voor nodig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat de hetero straks niet meer bij een Madonna-concert gezien wil worden?
Ik denk dat het probleem wat dieper zit als je je zo druk aan het maken bent wat andere mensen wel niet van je denken.quote:Wat zullen zijn vrienden wel niet denken? En omgekeerd dat voetballers niet uit de kast durven te komen.
*Meldt* Ergens in '84 ofzo....De Kuip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook naar een Madonna concert?
Toen was ze nog hip. En lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Meldt* Ergens in '84 ofzo....De Kuip.
Jij bent oudquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Meldt* Ergens in '84 ofzo....De Kuip.
Ik zou er op zich best eens heen willen, als de kaartjes niet zo schreeuwend duur waren. Je betaalt zo 100 euro en dat geld is het me niet waard. Ik heb wel eens wat DVD-beelden gezien en het schijnt een enorm visueel spektakel te zijn. En de tourmuziek werd door Stuart Price (quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toen kon ze ook al niet zingen. Prachtige show, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was ze nog hip. En lekker.
Bejaard.quote:
Uitermate domme uitspraak voor iemand die zichzelf journalist noemt. Wat je er verder ook van vindt, Madonna is nog steeds uitermate succesvol. En dat zou ze niet kunnen zijn zonder hip te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was ze nog hip. En lekker.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt een heel domme uitspraak. Schaam me heel erg voor het feit dat ik totaal niet op de hoogte ben van het reilen en zeilen van Madonna.
Doe mij maar Lowlands.
!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt een heel domme uitspraak. Schaam me heel erg voor het feit dat ik totaal niet op de hoogte ben van het reilen en zeilen van Madonna.
Doe mij maar Lowlands.
Ik ben opeens 3 jaar jonger!quote:
Ja, sorry... we slowchatten tegenwoordig in NWS-feedback. Dit hier is nu een discussietopic geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
niveautje weer hier
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten en/of Voorfeest zijn erectie?
Ze heeft wel mooie tetten met kleine tepels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
niveautje weer hier
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten en/of Voorfeest zijn erectie?
tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... we slowchatten tegenwoordig in NWS-feedback. Dit hier is nu een discussietopic geworden.
topshowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie tetten met kleine tepels.
Sommigen boeit het simpelweg geen ene reet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?
En ja, je mag je best schamen dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Madonna nog altijd zo succesvol is. Ze is de meest succesvolle, meest bekende vrouwelijke popartieste van de afgelopen 30 jaar. Je hoeft het verder niet goed te vinden of zo (ik vind ook lang niet alles goed), maar enige algemene ontwikkeling is wel op z'n plaats.
Prima dat het je niet boeit, maar ga dan geen onzin lopen uitkramen als "toen was ze nog hip". Het is net zoiets als iemand die voetbal geen fuck aan vindt en dan zoiets zegt als: "Vroeger, toen Ajax nog de beste club van Nederland was".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommigen boeit het simpelweg geen ene reet.
Bandjes op Lowlands? Daar heb ik nog nooit van meegekregen.
Voorspel zijn erectie was epischquote:
Ik dacht altijd dat het een voetballer was... met tettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?
En ja, je mag je best schamen dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Madonna nog altijd zo succesvol is. Ze is de meest succesvolle, meest bekende vrouwelijke popartieste van de afgelopen 30 jaar. Je hoeft het verder niet goed te vinden of zo (ik vind ook lang niet alles goed), maar enige algemene ontwikkeling is wel op z'n plaats.
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima dat het je niet boeit, maar ga dan geen onzin lopen uitkramen als "toen was ze nog hip". Het is net zoiets als iemand die voetbal geen fuck aan vindt en dan zoiets zegt als: "Vroeger, toen Ajax nog de beste club van Nederland was".
9/10*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voorspel zijn erectie was episch
* sp3c vond het tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bepaal zelf wel wie of wat ik serieus neem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.
series? is hier een serie over?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
9/10*
het gemiddelde oeuvre van 1 persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rly?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
rene van der gijpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wie of wat ik serieus neem.
Justin Bieber is autist, en pleegt zelfmoord rond z'n 25e.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Frutsel het volgende:
en iedereen is een tikkeltje autist...
de één wat tikkels meer dan de ander
Wie is Justin Bieber dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
Justin Bieber is autist, en pleegt zelfmoord rond z'n 25e.
nu krijg je een standje van elfschrifterigquote:
Je praat ook al in jezelf, merk ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu krijg je een standje van elfschrifterig
zo is datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Frutsel het volgende:
en iedereen is een tikkeltje autist...
de één wat tikkels meer dan de ander
Doen alsof je geen Belieber bent.quote:
kijk hem weer doen alsoftie verbaasd isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je praat ook al in jezelf, merk ik?
7/10quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk hem weer doen alsoftie verbaasd is
topshow
ben je verliefd op hem ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
7/10
Specularium gebruikt niet zo vaak de
vraag hem ff of ie voetballer isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je verliefd op hem ofzo?
/nohomo?
Kijk sp3c eens een lol hebben mensenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je verliefd op hem ofzo?
/nohomo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk sp3c eens een lol hebben mensenBen jij überhaupt in staat om korte berichten te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Elflettering denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Owja de pics van de lul van Bieber.quote:
Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Owja de pics van de lul van Bieber.
In het bezit van Voorschrift en enkele dames van deze SC.
Leuke wending van het onderwerp hier.
Ik zal voor jou eens de oudere SC topics doorspitten.quote:
quote:
In elk geval in bezit van Karina, Voorschrift en Specularium.quote:
Dat heb je snel gevonden, dankquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
In elk geval in bezit van Karina, Voorschrift en Specularium.
Behoorlijk groot, maar omdat hij van Bieber was waren ze er niet gecharmeerd van.
Niet in mijn bezit, Nelis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
In elk geval in bezit van Karina, Voorschrift en Specularium.
Behoorlijk groot, maar omdat hij van Bieber was waren ze er niet gecharmeerd van.
Karina, heb jij die foto van Bieber nog?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
Ja lach er maar om, dat krijg je als je bejaard bent dat soort klachten.
ja ik was al aan het zoeken. Komt eraan en dan ben ik weer foetsie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina, heb jij die foto van Bieber nog?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik was al aan het zoeken. Komt eraan en dan ben ik weer foetsie.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef Uccie het volgende:
De lul van Bieber, net als Bieber één grote teleurstelling
Nou ja, wat zullen we zeggen. Ik neig op er zich naar om deze vraag met ja te beantwoorden. Als het écht moet, kan ik bijzonder kort van stof zijn. Maar soms is het gewoon ook nodig (lees: leuk) om een langdradig antwoord te formuleren, wetende dat de ander dat dan helemaal moet gaan nalezen, om te zien of er nog addertjes in het gras zitten en of ik nog nuances aanbreng die voor het verdere verloop van de discussie relevant zijn en derhalve niet gemist kunnen worden. Speciaal voor deze gelegenheid voorzie ik graag in de behoefte om een korter antwoord te formuleren dan voor mij te doen gebruikelijk, aangezien ik je verder ook niet wil irriteren en aangezien ik goed snap dat tijd een kostbaar bezit is waarmee je zuinig moet omgaan. Want tijd is geld, ook voor mislukte journalisten op de Veluwe; wat ik dan nog wel graag even wil nuanceren, aangezien de Veluwe een prachtige omgeving is waar je prima kunt vertoeven. Dus in dat opzicht ben je misschien toch niet zo mislukt als menigeen van je denkt. Enfin, ik zou samenvattend graag willen inbrengen dat ik wel degelijk in staat ben om korte berichten te posten. Hieronder volgt een voorbeeld:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt in staat om korte berichten te posten?
Is dat soms waar je hersenen zitten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het begint een obsessie te worden, maar dat snap ik wel met mijn gigantische penis.
Bij de meeste mannen toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat soms waar je hersenen zitten?(Kijk, KoosVogels, zo kort kan ik het houden)
We hebben het over de lul van Bieber, omdat Njosnavellin die wou zien. Karina had deze nog zorgvuldig bewaard, dus ze is al voorzien VSquote:
Ik wou net zeggen, die had ik al een keer rondgestuurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben het over de lul van Bieber, omdat Njosnavellin die wou zien. Karina had deze nog zorgvuldig bewaard, dus ze is al voorzien VS
NWS / Bendes zakkenrollers slaan toe tijdens Gay Pridequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die had ik al een keer rondgestuurd.
Vriendin van me was wel beroofd, maar zelf geen last van gehad. Ze stond wel naast me toen 't gebeurde, dus heb gewoon mazzel gehad denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NWS / Bendes zakkenrollers slaan toe tijdens Gay Pride
Hier geen last van gehad? Of heb je ze zelf achterna gezeten?
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben het over de lul van Bieber, omdat Njosnavellin die wou zien. Karina had deze nog zorgvuldig bewaard, dus ze is al voorzien VS
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vriendin van me was wel beroofd, maar zelf geen last van gehad. Ze stond wel naast me toen 't gebeurde, dus heb gewoon mazzel gehad denk ik.
Evenals die Bieber pic in je portomonnee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.
Ze kreeg haar mobiel zondag alweer terug van de politie, die Roemenen waren al opgepakt gelukkig.quote:
Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtmlquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze kreeg haar mobiel zondag alweer terug van de politie, die Roemenen waren al opgepakt gelukkig.
Ik heb geen printer en die piemel was helemaal niet zo spannend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Evenals die Bieber pic in je portomonnee?
Ik ben benieuwd joh.quote:
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtml
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtml
Nee, berichtje gewoon toegevoegd aan het al lopende topic. Ik heb er een hekel aan als voor elke nieuwe update een nieuw topic geopend word, terwijl dat beter als extra info aan een bestaand topic toegevoegd kan worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.
Zie onze aspirant-mod eens in bloedvorm zijn, mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.
Chippen en dan gaan ze piepen als ze een winkel binnenkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?
Bekt lekker, maar praktisch onhaalbaar.
Lijkt me ook lastig, dan raken winkels in Amsterdam West, Noord en Rotterdam allemaal al hun klanten kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Chippen en dan gaan ze piepen als ze een winkel binnenkomen.
Het lijkt hier NWS-feedback wel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, berichtje gewoon toegevoegd aan het al lopende topic. Ik heb er een hekel aan als voor elke nieuwe update een nieuw topic geopend word, terwijl dat beter als extra info aan een bestaand topic toegevoegd kan worden.
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?
Bekt lekker, maar praktisch onhaalbaar.
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig, dan raken winkels in Amsterdam West, Noord en Rotterdam allemaal al hun klanten kwijt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
We kunnen ook automatische geweren toevoegen aan die camera's die gewoon die mensen 'uitschakelen'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
Vast niet, die gevangenisdouches zijn geen straf als de hele gayscene er verplicht moet rondlopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
Ik kom al niet meer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.
Ik denk dat ze dat hier ook wel hebben, al zie ik hier in de buurt nooit Roemenen of andere zakkenrollers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.quote:
Er is CLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
Sorry manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
PSV schat... tegen zulte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.quote:
Maïzena is ook goed bindend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Was dat niet morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.
Zoek je een andere baan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
Niet echt, maar je weet nooit waar het goed voor is natuurlijk.quote:
In welke tak van sport?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
See, Bert noticed.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens deze film net even gehaald: Frankenstein's Army (2013) - IMDb
Corporate bankingquote:
Ja ik zag de reclame ervan gisteren, maar dacht dat ze zeiden donderdag. Thx voor je tip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)ringen_in_Leningrad/
met aansluitend Enemy at the gates
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gaan we je voortaan maar afschrift noemen.
Daar gaat m'n reputatie hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gaan we je voortaan maar afschrift noemen.
Nee, jouw reputatie overleeft matige woordgrapjes moeiteloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar gaat m'n reputatie hier.
Ik vond sp3c's imitatie van jou toch beter, sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Een hilarische woordgrap van Elflettering, dames en heren.
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, jouw reputatie overleeft matige woordgrapjes moeiteloos.
Je kunt niet overal een boodschap aan hebben, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want op straat leeft er weinig sympathie meer voor mij en m'n collegae.
Au contraire, ik vind die types juist geniaal. Van die linkse protesterende mensen, of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak, dat soort dingen. Geniaal die haat om je heen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet overal een boodschap aan hebben, toch?
Gebeurt dat serieus? Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak
Zeker wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebeurt dat serieus? Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sjongejonge wat kinderachtigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik heb tijdens de campagnes van de SP zelfs meegemaakt dat als ik in de rij ging staan voor een flyer en een gratis tomaten sponsje er als enige er geen kreeg.
Neuh, normaliter loop ik rond met zo'n goedkoop WE T-shirt, zo'n wit negerpetje, en spijkerbroek met afgetrapte sneakers.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik heb tijdens de campagnes van de SP zelfs meegemaakt dat als ik in de rij ging staan voor een flyer en een gratis tomaten sponsje er als enige er geen kreeg.
Wel een tikje decadent. Een Hyundai Getz is toch ook goed?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, ik vind die types juist geniaal. Van die linkse protesterende mensen, of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak, dat soort dingen. Geniaal die haat om je heen.
En dan weer lekker in je Benz stappen en een sigaar aansteken, au revoir.
Daarom ging ik er ook staan, had wel zin aan een discussie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge wat kinderachtigOok dat je dat sponsje wilde trouwens
Alles is goed, immers smaak verschilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een tikje decadent. Een Hyundai Getz is toch ook goed?
Behalve dat petje klinkt het best sexy eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, normaliter loop ik rond met zo'n goedkoop WE T-shirt, zo'n wit negerpetje, en spijkerbroek met afgetrapte sneakers.
Ben ik ook wel, als er wat kilo's afgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve dat petje klinkt het best sexy eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |