Wie is Justin Bieber dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
Justin Bieber is autist, en pleegt zelfmoord rond z'n 25e.
nu krijg je een standje van elfschrifterigquote:
Je praat ook al in jezelf, merk ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu krijg je een standje van elfschrifterig
zo is datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Frutsel het volgende:
en iedereen is een tikkeltje autist...
de één wat tikkels meer dan de ander
Doen alsof je geen Belieber bent.quote:
kijk hem weer doen alsoftie verbaasd isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je praat ook al in jezelf, merk ik?
7/10quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk hem weer doen alsoftie verbaasd is
topshow
ben je verliefd op hem ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
7/10
Specularium gebruikt niet zo vaak de
vraag hem ff of ie voetballer isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je verliefd op hem ofzo?
/nohomo?
Kijk sp3c eens een lol hebben mensenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je verliefd op hem ofzo?
/nohomo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk sp3c eens een lol hebben mensenBen jij überhaupt in staat om korte berichten te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Elflettering denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook naar een Madonna concert?
Owja de pics van de lul van Bieber.quote:
Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Owja de pics van de lul van Bieber.
In het bezit van Voorschrift en enkele dames van deze SC.
Leuke wending van het onderwerp hier.
Ik zal voor jou eens de oudere SC topics doorspitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |