is dat mutant?quote:
Een vrij geloofwaardige Specularium-imitatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
waar zijn de dames eigenlijk vandaag?
Voorlader heeft een erectie nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ben user. Ik kan altijd klagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
nee je kunt het niet eerst goedkeuren en dan gaan klagen, dat werkt niet
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Ja dat hebben al heel veel mensen mij verteld...alleen zijn er geen hersencellen meer over om dat te onthouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topics
Ik vind dat eigenlijk best een goed idee van mezelf.![]()
(zul je zien dat het allang kan ofzo)
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te langquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te lang
Is buiten hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.
Dan nog.quote:
Ik ben er morgen niet. Wat nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
Maar het is donker in Madurodam...dus ik ga mijn bed opzoeken
tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |