quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
Vinden ze niet zo leuk, als je ze varkens noemt...
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje een kont.
Moet niet uit de hand escaleren natuurlijk.
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.![]()
Deze kop ik maar even niet in.
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje postenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Disana ook enorme tetters.
zit niet altijd zo te drammen dudequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk was de otter te aanstootgevend.
maar hoe groot zijn ze dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje posten
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Disana ìs jouw tante.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.
"I really enjoy those golden showers."
ja maar jij bent geen manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah de onschuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn jullie mannen voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen man
ik en sp3cularium denken dat het zeker meer is dan gewoon een C
Disana loog, ze zijn enorm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die tante heeft geen c cup.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.
Dat is waar. Zo lijken ze best klein:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Is natuurlijk ook wel rullevant hoe groot Disana is.
Zet de tetters in perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |