Vriendin van me was wel beroofd, maar zelf geen last van gehad. Ze stond wel naast me toen 't gebeurde, dus heb gewoon mazzel gehad denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NWS / Bendes zakkenrollers slaan toe tijdens Gay Pride
Hier geen last van gehad? Of heb je ze zelf achterna gezeten?
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben het over de lul van Bieber, omdat Njosnavellin die wou zien. Karina had deze nog zorgvuldig bewaard, dus ze is al voorzien VS
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vriendin van me was wel beroofd, maar zelf geen last van gehad. Ze stond wel naast me toen 't gebeurde, dus heb gewoon mazzel gehad denk ik.
Evenals die Bieber pic in je portomonnee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.
Ze kreeg haar mobiel zondag alweer terug van de politie, die Roemenen waren al opgepakt gelukkig.quote:
Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bewaar alles, niet alleen piemels.
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtmlquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze kreeg haar mobiel zondag alweer terug van de politie, die Roemenen waren al opgepakt gelukkig.
Ik heb geen printer en die piemel was helemaal niet zo spannend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Evenals die Bieber pic in je portomonnee?
Ik ben benieuwd joh.quote:
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtml
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VVD to the rescue: http://www.volkskrant.nl/(...)-zakkenrollers.dhtml
Nee, berichtje gewoon toegevoegd aan het al lopende topic. Ik heb er een hekel aan als voor elke nieuwe update een nieuw topic geopend word, terwijl dat beter als extra info aan een bestaand topic toegevoegd kan worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.
Zie onze aspirant-mod eens in bloedvorm zijn, mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is een heel topic voor dat je zelf hebt geopend.
Chippen en dan gaan ze piepen als ze een winkel binnenkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?
Bekt lekker, maar praktisch onhaalbaar.
Lijkt me ook lastig, dan raken winkels in Amsterdam West, Noord en Rotterdam allemaal al hun klanten kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Chippen en dan gaan ze piepen als ze een winkel binnenkomen.
Het lijkt hier NWS-feedback wel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, berichtje gewoon toegevoegd aan het al lopende topic. Ik heb er een hekel aan als voor elke nieuwe update een nieuw topic geopend word, terwijl dat beter als extra info aan een bestaand topic toegevoegd kan worden.
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?
Bekt lekker, maar praktisch onhaalbaar.
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig, dan raken winkels in Amsterdam West, Noord en Rotterdam allemaal al hun klanten kwijt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
We kunnen ook automatische geweren toevoegen aan die camera's die gewoon die mensen 'uitschakelen'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
Vast niet, die gevangenisdouches zijn geen straf als de hele gayscene er verplicht moet rondlopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |