Het lijkt hier NWS-feedback wel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, berichtje gewoon toegevoegd aan het al lopende topic. Ik heb er een hekel aan als voor elke nieuwe update een nieuw topic geopend word, terwijl dat beter als extra info aan een bestaand topic toegevoegd kan worden.
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe willen ze dat in de praktijk doen dan?
Bekt lekker, maar praktisch onhaalbaar.
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig, dan raken winkels in Amsterdam West, Noord en Rotterdam allemaal al hun klanten kwijt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
We kunnen ook automatische geweren toevoegen aan die camera's die gewoon die mensen 'uitschakelen'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moeten ze, als ze een bekende roof-Roemeen herkennen hem vaak uren achtervolgen omdat ze alleen bij een heterdaadje over kunnen gaan tot arrestatie. Met dit nieuwe voorstel kan je als je zo'n bekend gezicht spot op 1 van die vele Amsterdamse camera's zo'n gast direct vastzetten nog voordat zo'n gay-pride begonnen is.
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja klanten die niet betalen heb je toch niks aan.
Vast niet, die gevangenisdouches zijn geen straf als de hele gayscene er verplicht moet rondlopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
Ik kom al niet meer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.
Ik denk dat ze dat hier ook wel hebben, al zie ik hier in de buurt nooit Roemenen of andere zakkenrollers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.quote:
Er is CLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
Sorry manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
PSV schat... tegen zulte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.quote:
Maïzena is ook goed bindend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Was dat niet morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.
Zoek je een andere baan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |