Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja of alle hommers preventief opsluiten, hoeft die hele pride ook gelijk niet meer.
Maar dat zal wel op verzet stuiten.
Ik kom al niet meer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Sluit dan alle provincialen ook meteen op dan hebben we een beetje rust in de stad in het weekend.
Ik denk dat ze dat hier ook wel hebben, al zie ik hier in de buurt nooit Roemenen of andere zakkenrollers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp hebben we achter ook een lijstje hangen van bekende Roemenen die op afspraak op rooftocht zijn geweest en zijn opgepakt. Maar gelukkig voor ons was altijd de DA en de betere kledingwinkels de pineut en niet de boekhandel.
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.quote:
Er is CLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
Sorry manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar de Randstad bedoel ik, Corrie.
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed bindende kijktip voor vanavond RTL7 vanaf 20.30 uur. Twee topfilms achter elkaar.
PSV schat... tegen zulte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe heen en weer zappen. Maar zodra Ajax weer op 2-0 staat vind ik het wel prima.
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.quote:
Maïzena is ook goed bindend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Was dat niet morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een film over die legendarische Russische sniper in de 2e WW en daarna over de belegering van Stalinggrad: Enemy at the gates.
Zoek je een andere baan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah geniaal, ik heb mezelf helemaal bovenaan gekregen in Google met m'n zakelijke profiel.
Niet echt, maar je weet nooit waar het goed voor is natuurlijk.quote:
In welke tak van sport?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
See, Bert noticed.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens deze film net even gehaald: Frankenstein's Army (2013) - IMDb
Corporate bankingquote:
Ja ik zag de reclame ervan gisteren, maar dacht dat ze zeiden donderdag. Thx voor je tip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)ringen_in_Leningrad/
met aansluitend Enemy at the gates
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gaan we je voortaan maar afschrift noemen.
Daar gaat m'n reputatie hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gaan we je voortaan maar afschrift noemen.
Nee, jouw reputatie overleeft matige woordgrapjes moeiteloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar gaat m'n reputatie hier.
Ik vond sp3c's imitatie van jou toch beter, sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Een hilarische woordgrap van Elflettering, dames en heren.
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, jouw reputatie overleeft matige woordgrapjes moeiteloos.
Je kunt niet overal een boodschap aan hebben, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want op straat leeft er weinig sympathie meer voor mij en m'n collegae.
Au contraire, ik vind die types juist geniaal. Van die linkse protesterende mensen, of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak, dat soort dingen. Geniaal die haat om je heen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet overal een boodschap aan hebben, toch?
Gebeurt dat serieus? Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak
Zeker wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebeurt dat serieus? Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sjongejonge wat kinderachtigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik heb tijdens de campagnes van de SP zelfs meegemaakt dat als ik in de rij ging staan voor een flyer en een gratis tomaten sponsje er als enige er geen kreeg.
Neuh, normaliter loop ik rond met zo'n goedkoop WE T-shirt, zo'n wit negerpetje, en spijkerbroek met afgetrapte sneakers.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik heb tijdens de campagnes van de SP zelfs meegemaakt dat als ik in de rij ging staan voor een flyer en een gratis tomaten sponsje er als enige er geen kreeg.
Wel een tikje decadent. Een Hyundai Getz is toch ook goed?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, ik vind die types juist geniaal. Van die linkse protesterende mensen, of vuil aangekeken worden als je in je pauze even door de stad wandelt in je pak, dat soort dingen. Geniaal die haat om je heen.
En dan weer lekker in je Benz stappen en een sigaar aansteken, au revoir.
Daarom ging ik er ook staan, had wel zin aan een discussie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge wat kinderachtigOok dat je dat sponsje wilde trouwens
Alles is goed, immers smaak verschilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een tikje decadent. Een Hyundai Getz is toch ook goed?
Behalve dat petje klinkt het best sexy eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, normaliter loop ik rond met zo'n goedkoop WE T-shirt, zo'n wit negerpetje, en spijkerbroek met afgetrapte sneakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |