quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
Vinden ze niet zo leuk, als je ze varkens noemt...
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje een kont.
Moet niet uit de hand escaleren natuurlijk.
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het varkentje in mijn UI zegt niets over mijn achterste hè. Dat dat even duidelijk is.
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geeft echt de beste voorzetten van de wereld Disana.![]()
Deze kop ik maar even niet in.
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje postenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Disana ook enorme tetters.
zit niet altijd zo te drammen dudequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk was de otter te aanstootgevend.
maar hoe groot zijn ze dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Ik zal hier nog eens met mijn varkentje posten
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik heb het zelf nooit door.
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt het juist ook zo leuk! Als het bewust gedaan wordt, dan is de lol er snel af.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Onlangs zei ik dat ik een gouden douche mooi vond. Lachen, en toen duurde het nog even voor ik doorhad wat ik had gezegd.
Zo erg is het.
Disana ìs jouw tante.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had mijn tante ook op FB laatst toen het voor het eerst zo warm was.
"I really enjoy those golden showers."
ja maar jij bent geen manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel weten hoor, al vraag ik jou ook niet hoe lang ie is: gewoon een C.
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah de onschuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn jullie mannen voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen man
ik en sp3cularium denken dat het zeker meer is dan gewoon een C
Disana loog, ze zijn enorm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die tante heeft geen c cup.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.
Dat is waar. Zo lijken ze best klein:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Is natuurlijk ook wel rullevant hoe groot Disana is.
Zet de tetters in perspectief.
Dat hangt van de buitentemperatuur af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOK!s tussen de 30cm en 1.50m.
Tieten en wierd Science.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Kijk, en dan krijg je Drugshond weer ineens met een plaatje waar niemand iets van snapt.
Ik ga wel weer terug naar daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
Deze SC is wel een beetje de SBS6 onder de slowchats.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms vergeet je gewoon te zappen hè?
en toch blijf je terugkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
Maria weet raad [Veronica teletekst] 318quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
De Duitse commerciële zenders zijn niet veel beter hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik post hier nauwelijks, net zoals ik nauwelijks Nederlandse commerciële zenders kijk.
is dat mutant?quote:
Een vrij geloofwaardige Specularium-imitatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
waar zijn de dames eigenlijk vandaag?
Voorlader heeft een erectie nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ben user. Ik kan altijd klagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
nee je kunt het niet eerst goedkeuren en dan gaan klagen, dat werkt niet
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Ja dat hebben al heel veel mensen mij verteld...alleen zijn er geen hersencellen meer over om dat te onthouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een functie toevoegen zodat je topics sticky (dus bovenaan) kunt zetten in je active topics
Ik vind dat eigenlijk best een goed idee van mezelf.![]()
(zul je zien dat het allang kan ofzo)
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
We zijn niet stucky
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan vinden zonder kaart
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te langquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat doe je überhaupt op internet? Moet je niet het voer voor morgen voorbereiden in de keuken?
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Paddestoelen hebben geen losse kamers, dus de ketting is sowieso te lang
Is buiten hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar goed dat de WC door kan spoelen dan.
Dan nog.quote:
Ik ben er morgen niet. Wat nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
Maar het is donker in Madurodam...dus ik ga mijn bed opzoeken
tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |