Sjezus, heb ik weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee...ga ik huilen in mijn bedje ofzo.
Is die onweerstaanbaare blik natuurlijkquote:
QFT.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
Ik ben vrouw...weet je hoe moeilijk ik iets kan
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Dus je zult geen last meer van me hebben vandaag denk ik.
Linksonder zijn dominante emotie.quote:
Klopt niet hè? Dat weet je zelf ook wel natuurlijk.quote:
Weet je wat een wonder het is dat ik elke dag weer overleef, zonder man!quote:
Dat is een forum waar mannen alleen kijken als ze op hun 14-de gestopt zijn met voetballen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:07 schreef Specularium het volgende:
SHO / Patty Brard en Tygo Gernandt hadden sex
Dus.
Ik rond m'n elfde. Het schijnt trouwens dat Van der Gijp ook iets heeft gezegd over passie voor voetbal, die al begint als jochies 6 jaar zijn. Passie voor muziek schijn je pas rond je 18e te hebben, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een forum waar mannen alleen kijken als ze op hun 14-de gestopt zijn met voetballen.
Dus jij wist op je tiende dat je hommeltje bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik rond m'n elfde. Het schijnt trouwens dat Van der Gijp ook iets heeft gezegd over passie voor voetbal, die al begint als jochies 6 jaar zijn. Passie voor muziek schijn je pas rond je 18e te hebben, of iets dergelijks.
Ik was ongeveer 10-11 toen ik ontdekte dat ik muziek veel leuker vond (en vind) dan wekelijks in de stromende regen trainen en dan op zaterdag met ruime cijfers verliezen van een team uit een klein kerkdorpje in de regio.
En plop, ineens is ie er weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe verdwijnt ie op magische wijze.
* Elfletterig heeft een pesthekel aan dansen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Kentoet het volgende:
Elflettering op z'n elfde bij de dansmariekes.
Omdat ik voetballen geen klap aan vond en muziek maken leuker? Volgens de logica van Van der Gijp heb je ongetwijfeld gelijk. Alleen rammelt die logica nogal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij wist op je tiende dat je hommeltje bent?
Niks mis met uit de kast komen hier. Corrie is gelijk je beste vriendin ook, dat is een bonus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat ik voetballen geen klap aan vond en muziek maken leuker? Volgens de logica van Van der Gijp heb je ongetwijfeld gelijk. Alleen rammelt die logica nogal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |