quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt een heel domme uitspraak. Schaam me heel erg voor het feit dat ik totaal niet op de hoogte ben van het reilen en zeilen van Madonna.
Doe mij maar Lowlands.
!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt een heel domme uitspraak. Schaam me heel erg voor het feit dat ik totaal niet op de hoogte ben van het reilen en zeilen van Madonna.
Doe mij maar Lowlands.
Ik ben opeens 3 jaar jonger!quote:
Ja, sorry... we slowchatten tegenwoordig in NWS-feedback. Dit hier is nu een discussietopic geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
niveautje weer hier
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten en/of Voorfeest zijn erectie?
Ze heeft wel mooie tetten met kleine tepels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
niveautje weer hier
waarom heeft niemand het over Madonna dr tetten en/of Voorfeest zijn erectie?
tegenwoordigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... we slowchatten tegenwoordig in NWS-feedback. Dit hier is nu een discussietopic geworden.
topshowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie tetten met kleine tepels.
Sommigen boeit het simpelweg geen ene reet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?
En ja, je mag je best schamen dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Madonna nog altijd zo succesvol is. Ze is de meest succesvolle, meest bekende vrouwelijke popartieste van de afgelopen 30 jaar. Je hoeft het verder niet goed te vinden of zo (ik vind ook lang niet alles goed), maar enige algemene ontwikkeling is wel op z'n plaats.
Prima dat het je niet boeit, maar ga dan geen onzin lopen uitkramen als "toen was ze nog hip". Het is net zoiets als iemand die voetbal geen fuck aan vindt en dan zoiets zegt als: "Vroeger, toen Ajax nog de beste club van Nederland was".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommigen boeit het simpelweg geen ene reet.
Bandjes op Lowlands? Daar heb ik nog nooit van meegekregen.
Voorspel zijn erectie was epischquote:
Ik dacht altijd dat het een voetballer was... met tettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lowlands is toch dat festival waar die nieuwe, getalenteerde bandjes spelen waar we 3 jaar later nooit meer wat van horen?
En ja, je mag je best schamen dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Madonna nog altijd zo succesvol is. Ze is de meest succesvolle, meest bekende vrouwelijke popartieste van de afgelopen 30 jaar. Je hoeft het verder niet goed te vinden of zo (ik vind ook lang niet alles goed), maar enige algemene ontwikkeling is wel op z'n plaats.
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima dat het je niet boeit, maar ga dan geen onzin lopen uitkramen als "toen was ze nog hip". Het is net zoiets als iemand die voetbal geen fuck aan vindt en dan zoiets zegt als: "Vroeger, toen Ajax nog de beste club van Nederland was".
9/10*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voorspel zijn erectie was episch
* sp3c vond het tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bepaal zelf wel wie of wat ik serieus neem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.
series? is hier een serie over?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus tering, ben je autistisch ofzo? Niet alles zo series nemen wat in de SC wordt geschreven.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
9/10*
het gemiddelde oeuvre van 1 persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rly?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
rene van der gijpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wie of wat ik serieus neem.
Justin Bieber is autist, en pleegt zelfmoord rond z'n 25e.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Frutsel het volgende:
en iedereen is een tikkeltje autist...
de één wat tikkels meer dan de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |