quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou..... De hap-arts is net weg, ik moest daar heen vanwege rugpijn met uitstraling, en extreme buikpijn, maar onderweg viel ik bijna flauw en heeft mn man mij naar huis gedragen, de hap weer gebeld en die kwam: conclusie
Mn rug is spit...
En alle andere klachten komen doordat ik uitgedroogd ben....
Wij hebben deze maand iig geen strepen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef Dyre het volgende:
Jeetje gm, zorg je wel goed voor jezelf?
Flauwvallen en uitdroging klinken niet in orde hoor.
Spit is heel erg vervelend, ik hoop dat je snel van je klachten af bent!
Wat goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Begrijpelijk Ikina, dan kun je de draad weer oppakken.
GM![]()
Hier gaat alles volgens plannod is begonnen, morgen starten met clomid en volgende week donderdag een echo!!
Herkenbaar... Vooral de hartkloppingen! Ongezien gaat t best hard... Vandaag 2.5 ltr water gedronken... Helaas duurt het aanvullen wel wat langer..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:41 schreef Fee-nix het volgende:
Vreemd TAP, qua tijdstip zou t natuurlijk innesteling kunnen zijn! Afwachten maar!
Ikina ik hoop dat je snel weer verder kan.
RP lekker relaxed, goedzo! Hoop dat het ook wat oplevert!
marel en Dyre op t wachtbankje. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor jullie.
Toen GM trouwens postte over uitgedroogd zijn, ging er bij mij ook wel een belletje rinkelen. Sinds het warme weer ben ik zo duizelig (+ de hartkloppingen, waar ik vanavond voor t eerst geen last van had!) en ik zou ook echt wel meer mogen drinken. Denk dat mijn kwaaltjes daar dus ook mee te maken hebben! Ga er nu extra goed op letten.
Heeeel herkenbaar dit... en toch te lui zijn om te drinken. Op het werk pak ik regelmatig thee gedurende de hele dag, maar eenmaal thuis drink ik bijna niks meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
(..) wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
Nee hoor, ik hoef niet met datum in het lijstje, vind het wel fijn zo...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Dyre het volgende:
Ha Marel, op de wachtbank? Heb ik jouw NOD gemist bij het maken van het lijstje?
Het is idd een kwestie van ff tijd maken, maar dat doe ik dus ook niet, geen tijd, ff dit, nog ff dat, ff snel n bak koffie (droogr uit) en weer verder....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
O jij ook al hartkloppingen?! Irritant he... Ik hoop voor je dat je snel weer goed gehydrateerd bent! En bedankt dus voor het delen van je situatie! Ik ga niet meer zo lui zijn met drinken (want dat is het gewoon... dan ben ik zo met andere dingen bezig dat ik geen zin heb om er tijd voor te maken, wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
*vind ik leuk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet. Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!
Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo.
TAP wachten is ook stom!
Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden. Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken
. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een miskraam kan het wat langer duren voordat je cyclus weer opstart he. Heel normal is dat je na 5-6 weken weer voor het eerst ongesteld wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Ikina het volgende:
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!
Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloeddus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...
4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier nog niks..Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, we wachten af!
Ga jij ook morgen testen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..
Spannend!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..
Ik heb as vrijdag mijn eerste afspraak met de vk. Maar ik weet eigenlijk niet of er dan een echo wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk?
Morgen is het dag 30.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?
Spannend Ggirl! Nog geen verandering?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Ggirl het volgende:
Ja.. We zijn wakker! En ontregeld door vriendlief! Vanmorgen héél vroeg wakker gemaakt geworden met een ontbijtje op bed en we lopen nu lekker in Europapark! Geen test gedaan dus.. Maar vriendje heeft er eentje meegenomen voor morgenvroeg.
Word vervolgd 😉
Dyre, jammer! En IMA.. Wat vreemd.. Hou je ons op de hoogte?
Oh, ook al zo irritant.. Vervelend he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:20 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier dagen. Normaal gesproken was het vrijdag losgebroken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?
IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend
Een keer per dag, dan gebruik ik 18 testen per cyclus verwacht ik, dat vind ik wel even genoeg!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Aisly het volgende:
MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
Ik zou n paar dagen wachten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..
Als dit elke maand zo gaat straks..![]()
En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
Ja, zondag heb ik een kv-test gedaan. Heb nu nog drie clearblue liggen (die 3 in 1 pakje). Ben nu drie tot vijf dagen overtijd, afhankelijk of ik uitga van 26 dagen (wat ik vijf keer achter elkaar heb gehad) of 28 dagen (wat ik vorige maand had).quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
Kan best pijn doen hoor. Ik heb dat vooral rechts.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen.
Haha, nou, dat heb je nu nog steeds wel! ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Gefeliciteerd sleehakschoen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep isquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd sleehakschoen!Heel herkenbaar gevoel, vorige keer ook eerste ronde raak en ik moest toen huilen en vroeg aan mijn man op dramatische toon 'Wat hebben we gedáán?!?'
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet je het delen! Fijn dat je een goede vriendin hebt waar je het al zo vroeg aan kunt vertellen. Voel je je ook zo speciaal, dat er nu een kindje in je buik gaat groeien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
+1quote:
Voor je houden is zo enorm lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
Ik vind het heel logisch dat je rekent vanaf begin 2012. Je bent bezig om nog een kindje te krijgen, die zwangerschap is wel leuk en aardig, maar dat is niet je uiteindelijke doel. Ik zou het niet als eerste ronde rekenen, je bent al langere tijd bezig en dat is best wel eens heel erg moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:52 schreef Kursor het volgende:
En welkom Dagennachtdromer (afkorting?).
Lastig die onduidelijkheid Ggirl en IMA.
En Ikina, ik begrijp dat het lastig is dat je menstruatie nu op zich laat wachten, maar zoals anderen al schreven is dat echt heel normaal na een miskraam. Voor mezelf hoop ik ook dat m'n cyclus weer een beetje fatsoenlijk is nu (derde cyclus na miskraam)
Ben het wachten nu alweer zat en dan zit ik pas drie dagen met een hoge temperatuur. Gaat lekker zo, maar niet heus. Eerste ronde pas weer, maar het lukt me niet om het ook echt zo te zien, al 'bezig' sinds begin 2012. Voelt toch echt anders. Bweh!
Zal morgen m'n laptop maar weer eens aanslingeren en in het andere topic posten. Voelt hier niet zo gepast. Mezelf een rustige avond beloofd en kan het topic op m'n mobiel niet vinden.quote:
Een pesthumeur is bij jou geen teken van naderende ongesteldheid??quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vanmorgen getest met een normale test. Wel 3 dagen te vroeg natuurlijk en uiteraard negatief.
Bloedchagrijnig was ik toch al dus dit werkte mooi meeDaarom zeggen ze natuurlijk ook dat je echt op je nod moet testen maar ik dacht, wie weet... nouja ik zie het wel vrijdag!
Bagger!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha jawel! Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Had je daar veel last van voor je aan de AC ging? Want bij mij viel dat bijvoorbeeld echt enorm mee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oh ja dat was ik vergeten... het genot van pms en ongesteld worden. Ik was het helemaal vergeten maar als ik jullie posts lees kan ik me al helemaal verheugen op mijn eerste rode feestweek in 8 jaar! Not!
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:12 schreef Aisly het volgende:
Sleehakschoen gefeliciteerd!![]()
Al aan je vriendin verteld?
Balen IMA, ik zou zoals Feenix zegt uitgaan van de langste![]()
TAP, het blijft spannend! *fingers crossed*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaWel fijn dat er iemand is die het weet en me de komende tijd op gang kan helpen. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen
Heb jij al stappen gezet?
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes!![]()
En ook weer een paar bloedbaden, altijd vervelend, vooral met dat warme weer.![]()
Wel gaaf zo in een keer raak. Gelukkig bij ons niet. Ik merk nu eigenlijk pas dat mijn man er klaar voor is, als het dus in april meteen raak was geweest, was het misschien toch net iets te snel geweest.
Maar laat nu die streepjes maar komen. Eerst dit weekend ergens de eisprong. Dus we beginnen er maar vast aan.![]()
En dan een mei-kindje, zelfde maand als trouwdag.
Verlof in de zomer, ook geen ramp ;-)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Kwisted het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Na wel-niet-wel gevoelens bij mijn, gaan we er weer voor! Volgende week lanceer ik mijn ei en dan gaan we het wel zien.Vorige keer was het na 6 maanden raak, daar reken ik nu ook wel weer op.
Ik ben blij
Dat is heel snel, Bij hun geboorte moesten we toch wel rekening houden dat ze tot de uitgerekende datum ( 7 sept) moesten blijven, maar ze zijn zo super sterk en dapper!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef Risu het volgende:
Feeleuk gevoel!
GM, goed nieuws zeg. En dat is best snel of niet.
Gewoon antwoorden, als t zover is dan hoor jij het vanzelf!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef Ggirl het volgende:
Pff.. Morgenvroeg nog maar een test? Wat zeggen jullie?
Ikina, super!
Hier op 't werk is het confronterend vandaag, collega verteld dat z'n vriendin zwanger is incl. Echofoto's enzo. En de vraag en Ggirl wanneer beginnen jij en vent (ook een collega) eens aan kids?
Dat zei ik ook altijd: als er wat te vertellen is, dan hoor je het vanzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden, als t zover is dan hoor jij het vanzelf!
Al lijkt t soms wel of de zwangeren als paddestoelen uit de grond schieten
Oh, ik vond dat altijd zo'n vervelende vraag. Waar bemoeien die mensen zich mee?! Een collega van me zei altijd dat ze geen kinderen kon krijgen en dan hielden ze hun mond wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef Ggirl het volgende:
Pff.. Morgenvroeg nog maar een test? Wat zeggen jullie?
Ikina, super!
Hier op 't werk is het confronterend vandaag, collega verteld dat z'n vriendin zwanger is incl. Echofoto's enzo. En de vraag en Ggirl wanneer beginnen jij en vent (ook een collega) eens aan kids?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd: als er wat te vertellen is, dan hoor je het vanzelf.
Eén keer heb ik aan iemand toegegeven dat we wel graag een kindje wilden en ook al een tijdje bezig zijn. Toen kreeg ik een hele preek van d'r dat ik naar de gynaecoloog moest om de boel na te laten kijken, etc. etc. omdat we anders misschien nog wel jarenlang konden wachten terwijl er misschien iets simpels aan de hand is en blablablabla.
Ik was toen al een aantal weken zwanger, en kon haar wel een mep verkopen!
Mja, ik vind het gewoon onbeleefd. Het zijn best privé-zaken, dat ga ik niet zomaar op een verjaardag/personeelsuitje/whatever op tafel gooien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Die mensen bedoelen dat echt niet zo kwaad johDat is meer uit interesse, niet te zwaar aan tillen
In jouw geval van de gynaecologenpreek ben ik dat ook helemaal met je eens! Heb iets soortgelijks een keer naar mijn kop gekregen, toen was ik ook not amusedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon onbeleefd. Het zijn best privé-zaken, dat ga ik niet zomaar op een verjaardag/personeelsuitje/whatever op tafel gooien.
Bij mn zus lukt het niet, maar na 2.5 jaar geeft ze daar ook geen openheid over, dus ik krijg de vraag wanneer wij aan kinderen beginnen EN waarom mn zus nog geen kinderen heeft en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Aisly het volgende:
Ik was al lang blij dat opa's en oma's aan beide kanten al "voorzien" waren, hoopte niet dat soort vragen te krijgen.. helaas..
Zus is al 3 jaar bezig voor de 2e (1e was bijna letterlijk na de 2e keer knuffelen gemaakt zegmaar). Die heeft na 1,5 jaar maar heel dr verhaal op facebook gezet zodat ze de vraag wanneer de 2e onderhand eens zou komen niet meer te horen zou krijgen.
Daarna hield iedereen hun mond en verschoven de vragen naar mij..
Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ggirl, tja, hoe voel je je?
Spannend!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..
Mijn beste vriendinnetje (en de enige die weet dat we aan het oefenen zijn) was net eventjes hier voor een kopje koffie en die zei dat ik er echt slecht uit zag!
Heerlijk compliment toch 😎
Ze had me een paar tests in de brievenbus geduwd naar eigen zeggen dus ik ga zeker weten even testen morgen, op zoek naar duidelijkheid!
Nieettt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mensen zijn onbedoeld soms zo ontzettend lomp!!
Ook opzettelijk hoor, mooi voorbeeld, mn beste vriendin wilde graag n 2e, juist nu omdat dan t verschil met de oudste niet te groot is, en ze hadden alles overwogen en de 1e 2 jaar met 2 kinderen zou prima gaan, en dan wel op zoek naar een andere woning, maar ze kregen een tweeling, stel na de shock helemaal blij, en na wat gepuzzel ruimte gemaakt voor 2 bedjes.. en toen vond haar schoonzus dat ze wel mocht verkondigen dat het absolute kindermishandeling is om 3 kinderen in deze woning te krijgen...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat lomp allemaal.
Laatst ook een tante van mij, die vond dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. Omdat dat zo'n verantwoordelijkheid is en als ze baby-af zijn dat ik er dan vast geen zin meer in heb.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha nou.
Nichtje heeft twee katten en een baby. Die kreeg ook echt de vraag wat ze nou met d'r katten ging doen.
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tssskquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar dát kan toch ook gewoon niet. Een kind in een appartement. Mét drie huisdieren ook nog.
Hoe dúrven we.
Foei!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tsssk![]()
Wij ook
Oh zo. Nouja, een kleiner oppervlak zou ik ook minder prettig vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja daarmee doelde ik niet per se op de haren, maar de drukte van meer huisdieren op minder oppervlakte, mét baby. Ik zou er niet aan moeten denken. Dat is een persoonlijke voorkeur, iemand anders kan daar weer prima tegen. Maar mijn eerste reactie zou het ook kunnen zijn.
Hier 70 m² (2 slpkmrs, aardige woonkamer, balkon, maar strand en park op loopafstand) en een kitten van 5 maanden. Ik heb werkelijk geen last van viezigheid of te weinig ruimte. Knappe baby ook, die daar wel last van heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh zo. Nouja, een kleiner oppervlak zou ik ook minder prettig vinden.
Wij hebben 85m2 woonoppervlakte, voor ons groot genoeg maar veel mensen vinden nog dat we klein wonen. En dat het dus niet kan, een kind in onze situatie.
GM, hier is de kat ook erger qua haren idd.
Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hier 70 m² (2 slpkmrs, aardige woonkamer, balkon, maar strand en park op loopafstand) en een kitten van 5 maanden. Ik heb werkelijk geen last van viezigheid of te weinig ruimte. Knappe baby ook, die daar wel last van heeft.
Ik vind dat oordelen over leefruimtes en het veroordelen van wie wel of niet aan kinderen zou mogen beginnen zon naar 21e eeuws verschijnsel. Doe normaaaal, denk ik dan. Als er nu sprake was van onveilige of werkelijk smerige situaties dan is het anders, maar zelfs dan nog.
Dat ging inderdaad niet over jouw reactie, want ik vind dat je best iets druk of niet ideaal mag vinden. Ik zou zelf ook niet meer huisdieren of minder ruimte willen. Sterker nog, een mooi koophuis is meer dan welkom, maar wij hebben gekozen klein te starten en zodoende straks in 1 keer een flinke stap te kunnen zetten naar een huis waar we echt lang zouden willen blijven. Maar dat is by far geen reden om de kinderwens on hold te zetten. Niet heel groot wonen heeft ook voordelen met kleine ukjes, denk ik. (Maar nogmaals: kleiner dan dit of een slaapkamer te weinig? Dat zou voor ons niet voldoende geweest zijn)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijk. En je baby zal er echt geen last van hebben mits je je appartement een beetje bijhoudt en je je huisdieren africht. Ik denk wel dat er nieuwe ouders zijn die als de eerste baby zich aandient, het dan wat drukker vinden dan ze van tevoren in zouden hebben geschat.
Ja!!quote:
Ballonnen in de box doen, dan proberen ze het één keerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
wij hebben ook dieren maar het enige probleem dat ik voorzie is het uit de box houden van de kat. Al schijnt dat prima te gaan met een aluminium deken
De grond kan ik tweemaaldaags stofzuigen, een boxkleed is textiel dus daar gaan de haren echt ìn zitten. Dat krijg je er in de wasmachine niet uit. Daarbij hebben mijn haarballetjes echt een hele dikke vacht en als ze ergens een uurtje liggen zijn het niet twee haren, dan is het echt een fijn matje haar wat op je broek / bank ligt. Dus nee, dat gaat hoe dan ook niet gebeuren. Ze mogen overal liggen behalve daarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
Sja, onze katten zijn zeker schijterts ofzo, want die bleven écht wel uit de buurt van baby. Haalden het niet in hun hoofd om in de box te springen als baby er in lag. En zonder baby lagen ze er wel eens in. Zou niet weten wat daar op tegen is, want kattenhaar ligt ook gewoon op de grond, en het boxkleed was je toch regelmatig?
oh, maar dat zal ook gebeuren en daar zit ik ook helemaal niet mee, we wonen allemaal in dit huis. Maar je wil echt niet weten hoeveel haar er uit mijn katten komt. Ras-trekje. Dus niet slapen in de box. Ik vind het voor mezelf iig best te verantwoorden dat ik die ene m2 mag verbieden op 150m2 huis die ze wel mogen bewonen en onderharenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef DJMomo het volgende:
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen.
Er zijn nog best wat kanshebsters in de loop jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?
Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden?Was t niet Coco?
RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
Toen ik de HA belde zei zij ook dat ik even een week niet moest testen, even een week ergens anders aan denken. Dat ging bij mij al iets gemakkelijker aangezien ik toen een weekje weg was. Maar ik zou idd ook even een paar dagen wachten (gemakkelijker gezegd dan gedaan, i know!)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:07 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
Hier hebben we 2 maar ze zijn allebei bang voor alles dat met baby's en kinderen te maken heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
Mijn cyclus is onregelmatig en lang: 30-40 dagen met een gemiddelde van 35 dagen. Dus ik weet nooit van te voren wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn en of ik überhaupt een eisprong heb weet ik ook niet. Bij de eerste was ik heel snel zwanger, daarom vind ik het zo gek dat het nu nog niet gelukt is. Ik hoop dat de ovulatietesten duidelijkheid en rust geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef Fee-nix het volgende:
O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)
Maf is dat he, het lijkt haast wel dat als je erop gaat letten/ erop gaat wachten, het langer duurt. Mijn cyclus was altijd stipt 28 dagen, behalve toen ik bewust ging proberen zwanger te worden, toen had ik ineens twee cycli van 30 dagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld
Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.
En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Aan de andere kant zijn er ook vrouwen die zelfs dwars door de pil zwanger worden, dus het zegt nog niet zo veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
Ik heb ook een leuke kater, maar die is al 14 dus die doet alles lekker kalmpjes aan. Verwacht er niet echt problemen mee gelukkig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!
Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!
Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent
Danse, niet te veel hypochonderen he
Dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent
Oude account ligt in de prullenbak, maar eigenlijk wel een kloon jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:42 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat klinkt spannendIk heb al een aantal kloonhunters in mijn PM-box gehad
ben jij ook een kloon?
Ik heb geen idee wie je bent hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben danVan Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veiligquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben danVan Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent hoor.
Of je moet in bepaalde topics van f&f posten
Gelukkigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veilig
Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.
Ik stond trouwens wel te stuiteren toen mijn vriend zelf met het idee kwam dat het toch eens tijd wordt. Mijn eierstokken rammelen de pan uit!
Prima hoor, maar ik ga er ook weer geen groot geheim van maken. Wil het gewoon nog even voor mezelf houden nu (en jullie danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.
Speak of the devil: ben net ongesteld gewordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Goed teken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom Ludann
DM wanneer is je NOD?
Dames vd week had ik zere tetten en nu zijn ze ontploft! Ik blijf met verbazing naar beneden kijken![]()
Maandag mn NOD
Welkom en succesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Speak of the devil: ben net ongesteld gewordenEnorme opluchting voor mij aangezien ik er al vanuit ging dat het errug lang zou gaan kunnen duren. Maar bij mij is de Mirena donderdagochtend verwijderd en de rode zooi is net begonnen.
Nu kan ik gaan bijhouden hoe regelmatig mijn cyclus is, erg fijn.
Bedankt voor alle welkoms trouwens dames
Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Welkom en succesben benieuwd wie je bent en of we elkaar kennen! Begrijp ik het nou goed dat je voorlopig nog niet "echt" gaat beginnen?
Ik zou voor die paar maanden de nuvaring overigens absoluut heroverwegen, ivm een (niet bewezen maar wel gek vaak voorkomend) verband tussen nuvaring gebruik en miskramen.
Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..
Hmm, misschien ook beter als ik er gewoon niet op ga googelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...
Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Het kan ook toeval zijn hoor, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik me er bij de keuze voor AC destijds niet beter in heb verdiept...
Dat dacht ik ook. Maar ik zou me echt niet ongerust maken hoor, je kunt er toch niets aan veranderen. Ik zou er alleen niet snel nog eens mee beginnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.
haha nou dwingen hoeft sowieso nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goed teken.
En mocht het een teleurstelling blijken dan hoef je je vent in ieder geval niet tot klussen te dwingen ofzo als ik dat zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |