Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ggirl, tja, hoe voel je je?
Spannend!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..
Mijn beste vriendinnetje (en de enige die weet dat we aan het oefenen zijn) was net eventjes hier voor een kopje koffie en die zei dat ik er echt slecht uit zag!
Heerlijk compliment toch 😎
Ze had me een paar tests in de brievenbus geduwd naar eigen zeggen dus ik ga zeker weten even testen morgen, op zoek naar duidelijkheid!
Nieettt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mensen zijn onbedoeld soms zo ontzettend lomp!!
Ook opzettelijk hoor, mooi voorbeeld, mn beste vriendin wilde graag n 2e, juist nu omdat dan t verschil met de oudste niet te groot is, en ze hadden alles overwogen en de 1e 2 jaar met 2 kinderen zou prima gaan, en dan wel op zoek naar een andere woning, maar ze kregen een tweeling, stel na de shock helemaal blij, en na wat gepuzzel ruimte gemaakt voor 2 bedjes.. en toen vond haar schoonzus dat ze wel mocht verkondigen dat het absolute kindermishandeling is om 3 kinderen in deze woning te krijgen...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat lomp allemaal.
Laatst ook een tante van mij, die vond dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. Omdat dat zo'n verantwoordelijkheid is en als ze baby-af zijn dat ik er dan vast geen zin meer in heb.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha nou.
Nichtje heeft twee katten en een baby. Die kreeg ook echt de vraag wat ze nou met d'r katten ging doen.
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tssskquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar dát kan toch ook gewoon niet. Een kind in een appartement. Mét drie huisdieren ook nog.
Hoe dúrven we.
Foei!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tsssk![]()
Wij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |